Буриад иргэд Монголоос валют худалдан авч байна | News.MN

Буриад иргэд Монголоос валют худалдан авч байна

Буриад иргэд Монголоос валют худалдан авч байна

Буриад иргэд Монголоос валют худалдан авч байна

Улаан-Үүд- Улаанбаатар чиглэлийн нислэгээр Буриад болон Эрхүү хотын иргэд ам.доллар зөөвөрлөх болжээ. Учир нь Украины нөхцөл байдлаас улбаалан ОХУ-д ам.доллар ховордсон. Тиймээс Монголын ченжүүдээс ам.доллар худалдан авч байна гэж “Babr24” сайт мэдээлэв.  Ам.доллар дамлах ханш нь зах зээлийн ханштай тэнцэж, Буриад руу борлуулах нь ашигтай болсон гэж үзэж байна. Монголоос дамлан зарснаар Орост буй жуулчид, цагаачид, бизнес эрхлэгчдэд шаардлагатай хэмжээний ам.долларыг нь худалдаалах боломжийг олгож буй бололтой.

Буриадад ам.доллар, еврогийн алдагдал улам нэмэгдэж байна. Валютын гадагшлах урсгалыг зогсоохын тулд ОХУ-ын Төв банк валютын хяналтыг тогтоосон. Тус хяналт нь гадаад валютын хадгаламж, данснаас 10 мянган ам.доллараас илүү бэлэн мөнгө авах боломжгүй болгосон байна. Харин үлдсэн мөнгөн дүнг рублиэр авах боломжтой. Одоо нэг ам.долларыг албан ёсоор 103.95 рубльтэй тэнцэж байна.

Оросын төв банкны хязгаарлалт нь валют дамлан наймаалах бүлгийг бий болгожээ. "Number One"-ын мэдээлснээр Буриад болон Эрхүү мужийн бизнес эрхлэгчид Монголын "Хүннү Эйр" компанийн Улаан-Үүд- Улаанбаатар нислэгийг ашиглаж, ам.долларын дэвсгэртийг дамлан зарж байна. Түүнчлэн ОХУ-ын цар тахалтай тэмцэх Шуурхай штабаас Улаан-Үд-Улаанбаатар чиглэлийн нислэгийн тоог нэмэгдүүлэх шийдвэр гаргасан.

Энэ шийдвэрийн дагуу гуравдугаар сарын 19-ний өдрөөс эхлэн долоо хоногт хоёр удаа нислэг үйлдэх болжээ. Монголыг зорих аялагчдын ихэнх нь ачаа тээшгүй шахам, жижиг цүнхтэй нисдэг. Улаанбаатарын зочид буудлууд Буриад, Эрхүүгийн аялагчдаар дүүрчээ. Дээрээс нь монголчууд өөрсдөө валютын дам наймаанд нэгдсэн гэж мэдээлж байна.

Оросын банкнуудаас валют худалдан авах боломжгүй болсон мөн гадаадад “Visa, Master” карт нь ажиллах боломжгүй олон мянган буриад иргэн дамын аргаар ам.доллар худалдан авахаас өөр аргагүйд хүрсэн аж. ОХУ-д банкуудын оролцоогүй гадаад валютын аливаа гүйлгээ нь хууль бус бөгөөд захиргааны болон эрүүгийн хариуцлага хүлээлгэдэг гэдгийг тэмдэглэх нь зүйтэй.  Тиймээс дамлан зарах явдлыг чангатгахын тулд холбооны эрх баригчид ажиллаж эхэлсэн байна.

Захиргааны зөрчлийн тухай хууль 15.25-р зүйлд "ОХУ-ын валютын хууль тогтоомж, валютын зохицуулалтын байгууллагын актыг зөрчсөн, хууль бус валютын гүйлгээ хийсэн бол  100 хувь  хүртэл торгууль оногдуулах” болон Эрүүгийн хуулийн 193-р зүйлд "Гадаад валют эсвэл ОХУ-ын мөнгөн тэмдэгтийг эх оронд нь буцаах үүргээс зайлсхийх" зэргээр хуулийн хариуцлага хүлээдэг.

Эх сурвалж: babr24.com

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
10
ХахаХаха
3
ЗөвЗөв
3
ХарамсалтайХарамсалтай
3
ТэнэглэлТэнэглэл
3
БурууБуруу
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

33 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

DR. ADITYA 2022-03-25 129.205.124.229

Та бөөрийг худалдахыг хүсч байна уу? Та санхүүгийн хямралын улмаас бөөрийг зарж борлуулах боломжийг эрэлхийлж байна уу, юу хийхээ мэдэхгүй байна уу? Дараа нь бидэнтэй холбоо бариад DR.PRADHAN.UROLOGIST.LT.COL@GMAIL.COM хаягаар бид танд бөөрнийх нь хэмжээгээр санал болгох болно. Yнэ: $780, 000 (Долоон зуун, Наян мянган долла..

Avatar

Зочин 2022-03-25 37.112.226.106

30761977 )) Сайн уу!!! Намайг Алиса гэдэг, би 21 настай))) СЕКС загвар өмсөгч 18+)) Би нүцгэн зургаа авахуулах дуртай)) Миний зурганд үнэлгээ өгнө үү ~~ https://cutt.ly/girl01646

Avatar

Зочин 2022-03-25 37.112.226.106

17355430 >>>>> Сайн уу!! Намайг Алиса гэдэг, би 21 настай)) СЕКС загвар өмсөгч 18+))) Би нүцгэн зургаа авахуулах дуртай))) Миний зурганд үнэлгээ өгнө үү ->>>> https://cutt.ly/girl01646

Avatar

Зочин 2022-03-25 139.5.216.233

1000 амд зөвшөөрөөд бусдыг хязгаарла…

Avatar

Ovgon 2022-03-25 192.82.83.176

путлерийн орос ч хөлгүй намагт нам суулаа да ккк. одоо дайраад гүйцээх гэхээр дийлэхгүй, бууж өгөөд гарах гэхээр путлерийн нэр хүнд шалан доор уначих гээд ёстой наашаа ч үгүй цаашаа ч үгүй амь тавих дээрээ тулчихлаа ккк. ЗХУ афганы дайны зардал ачаалалаа дийлэхгүй сүйрсэн, одоо путлерийн ачаар умхий фашист орос украйн гэх хавханд амь тавих нь тодорхой боллоо, тулалдаад дийлэхгүй аргаа барсан путлер, түүний хүрээллийнхэн бие биенээ барьж идэж эхэлээ, хахаха, путлер капут.

Avatar

иргэн 2022-03-25 103.212.119.199

агаадрийг хүртэл ланд аваал унаад л ирсэн тоо нь эрс өсөөгүй. ямарч нөлөөлөл гарах учиргүй. Дандаа монголчуудыг хооронд нь муудалцуулах юм даа дарга сайд нар өөрсдөө. Ер бол замхаргуй муутай сайн машинтай байж эвдрэл бага хурдан ажил төрлөө амжуулана, аюулгүй байдал сайжирч амь нас анд хэрэгтэй л дээ. Ард олныг дандаа муу хуучин машин унуулж аваар осол их хийж амь насаа алдахыг сайд дарга нар хүсэх юм. Толгойгүй троллууд нь дагах юм.

Avatar

Зочин 2022-03-25 202.126.88.56

And suddenly corona is over. Now it is called Influenza. Nobody cares about people. Look around the world how big death tolls do to covid? Governments kill people doe to economic.

Avatar

Зочин 2022-03-25 66.181.161.114

Манай гааль, Төв банк юу харж сууна вэ?? Гаалиар бэлэн доллар гаргахыг хатуу хориглох хэрэгтэй!!!

Avatar

Зочин 2022-03-25 202.126.89.2

БАЯЧУУД ЛАНД 300, ЛЕКСУС 600 АВААД УНААД БАЙХААР ЧИНЬ МАНАЙД ДОЛЛАР ҮЛДЛЭЭ ЮУ

Avatar

Зочин 2022-03-25 202.126.89.2

БУРИАД ИРГЭД ОРЖ ИРЭЭГҮЙ ХУДАЛ МЭДЭЭЛЭЛ

Avatar

Зочин 2022-03-25 202.55.188.84

Дарга нар өөрсдөөсөө зайлуулахын тулд буриадууд руу бухаж байна.

Avatar

Зочин 2022-03-25 103.212.117.175

ГАДААД ИРГЭНД ВАЛЮТ БҮҮ ЗАР. ЧЕНЖҮҮД ИЙМ ҮЙЛДЭЛД ОРЛЛЦВОЛ *л

Avatar

Зочин 2022-03-25 202.9.46.140

Монгол ч гэсэн валютийн арилжааг зогсоох хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2022-03-25 192.82.77.4

Gaali deer Mongolchuudiig yaj deerelhej handdag bilee. Gaali deer buh dollariin huraaj av

Avatar

Зочин 2022-03-25 202.126.90.125

Улаан үдэд доллар хэн ч авахгүй байна гэсэн шүү.Манайх шиг гудамжиндаа валют наймаалдаг улс байхгүй шүү.

Avatar

ард 2022-03-25 66.181.181.238

ОРОСын ард түмнийг хайрлах хэргтэй шүү Америк болон барууны гар хөл бологсодтой тэмцэж байхад нь туслах хэрэгтэй

Avatar

зочин 2022-03-25 202.9.47.46

Зайл г***й минь тэр орос руугаа

Avatar

Зочин 2022-03-25 180.149.93.98

одоо хил 30-наас нээгдэхээр хамаг юм хамна ш дээ наадуул чинь, одоо ингэж хамж байгаа юм чинь хил нээхээр а**а. Монголчуудыг яаж дорд үздэг байлаа яг тэгэж харьцах хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2022-03-25 64.119.17.73

Naad novshnuudaa 00 iin tsaadtai ni huuguud yavuul

Avatar

Зочин 2022-03-25 180.149.93.98

хүүе наадуул чинь 00 цаас ч үлдээхгүй хамна, Орос чинь ариун цэврийн хэрэглэлийн хомстолд орчихсон байгаа ш дээ.

Avatar

Зочин 2022-03-25 66.181.161.114

Оросууд дэлгүүрт хайруулын таваг олноор авах гэж булаалдан зодолдож байгааг өнөөдөр ТВ-ээр харуулсан!! Юм юм л ховордож байгаа бололтой?! Манай төр засаг дотоод зах зээл, барааны нөөцөө хамгаалах хэрэгтэй шүү!!!!

Avatar

Зочин 2022-03-25 202.21.100.210

Бид Казахуудаас дор байх юм тэд хязгаарлалт тавьсан.. Хэзээ вальютын хязгаарлалт бид тавих юм бол оо ниргэсэн хойно нь хашгирах бий.

Avatar

Зочин 2022-03-25 192.145.127.158

ЭМЭГТЭЙ ".Мөн.."-ийг ордны 3 давхрын үүдэнд “дарамтлан “дуудан суулгаж, давхар ажил хийлгүүлэн АЖЛЫН Байрны ДАРАМТ үзүүлдэг KOZEL Хүүк / нас 54/ ичээ, одоо болно.
Мөн ажлын бус цагаар ..шөнө орой утсаар залгахаа ч зогсоо -БҮДҮҮЛЭГ, иргэдийн амгалан байдлыг алдагдуулагч хулхи хурандаа, хэвийн бус яриатай этгээд дуу хураагчид үлдээд д бна даа янз нь

Avatar

192.145.127.158 гэх эргүү орк оо. 2022-03-25 202.126.88.53

Тэнэг хогийн н**ш оо. Наад үгээ тэр зууны шилдэг сагсуу УХНА-даа нүүр рүү нь харж байгаад хэл! Хэлж чадахгүй бол чацга царайлаад, авгайгаа УХНА-д дээрэлхүүлээд, б**с гуяаа илүүлээд явж бай!!!

Avatar

Иргэн 2022-03-25 59.153.112.41

Машины импортыг хязгаарлахын оронд тодорхой хугацаагаар хилээр бэлэн мөнгө гаргахыг зогсоогоочээ!

Avatar

Зочин 2022-03-25 202.126.90.70

Hudlaa hudlaa elentsegni buriaduud opj ireh

Avatar

Зочин 2022-03-25 103.11.195.34

бабр24 гэж хаанахын шар мэдээ вэ

Avatar

Зочин 2022-03-25 202.126.89.67

МОНГОЛЫН ГААЛЬ ГАРГАХГҮЙ БАЙХ ХЭРЭГТЭЙ!

Avatar

з 2022-03-25 202.9.46.149

зөвшдэээ монголд доллар хямд байхад авхан зөв ухаантайл орсууд байна

Avatar

Зочин 2022-03-25 64.119.16.10

Гааль дээр хураа

Avatar

Зочин 2022-03-25 90.196.191.207

хүний юмыг хамаагүй хурааж болохгүй. хуульд заасан хэм хэмжээнд

Avatar

Зочин 2022-03-25 180.149.93.98

9999 доллар байхад хураж чадахгүй л дээ

Avatar

ИРГЭН 2022-03-25 178.158.228.218

Валютын хязгаарлалт тавих хэрэгтэй, илүү мөнгийг хураа.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж