Н.Номтойбаяр: Монголын сэхээтнүүд хулчгар байна | News.MN

Н.Номтойбаяр: Монголын сэхээтнүүд хулчгар байна

Н.Номтойбаяр: Монголын сэхээтнүүд хулчгар байна

Н.Номтойбаяр: Монголын сэхээтнүүд хулчгар байна

ОХУ-аас Монголд суугаа Элчин сайдын яамнаас өчигдөр /2022.03.24/ албан ёсны хаягаараа жиргэсэн нь монголчуудыг бухимдууллаа. Монголын Ардчилсан намын гишүүд болон АНУ-ын либерал ноёрхлыг дэмжигчдийн анхааралд гэж онцлон гаргасан  тус жиргээний  хариуд Гадаад харилцааны яамнаас ОХУ-ын Элчин сайдын яаманд ноот бичиг хүргүүлсэн гэдгийг мэдээлсэн юм.

Тэгвэл энэ талаар УИХ-ын гишүүн асан Н.Номтойбаяр жиргэхдээ "Украин эрх ашгийнхаа төлөө хүчирхэгийн эсрэг хэрхэн байлдан тэмцэж байгааг бид тусгал болгон өөрсдийнхөө арчаагүй талаа харъя. Цөөхөн хэдий ч Монголын сэхээтнүүд хулчгар байж, үг, үзэл бодлоо дотогш залгиад  байвал харийнхан дээрэлхэж, харанхуй мояагаар нь Монголыг хорлоод л байна" гэжээ.

Харин АН-аас мэдэгдэл гаргахдаа "Монгол Улсад суугаа ОХУ-ын Элчин сайдын яамнаас нийгмийн сүлжээн дэх албан ёсны хуудсаараа мэдэгдэл гаргасан. Тодруулбал, “Посольство Россий в Монголий” хуудсанд 2022 оны гуравдугаар сарын 24-нд “Монголын Ардчилсан намын гишүүд болон АНУ-ын либерал ноёрхлыг дэмжигчдийн анхааралд” нэртэй бүдүүлэг, дипломат ёсонд үл нийцэх, Веннийн конвенцыг зөрчсөн мэдэгдэл гаргасанд АН болон намын нийт гишүүд гайхан цочирдлоо.

Веннийн конвенцод нэгдсэн улсууд бие биенийхээ бүрэн тэгш эрхийг хүлээн зөвшөөрч, олон улсын энх тайван, аюулгүй байдлыг сахин хамгаалах, үндэстнүүдийн хооронд найрсаг харилцаа хөгжүүлэхийн төлөө байх зарчимтай. Энэ зарчмыг Монгол Улсад суугаа ОХУ-ын ЭСЯ-нд сануулж, өөрсдийн бүдүүлэг үйлдэлдээ АН-ын нийт гишүүдээс уучлалт гуйж, албан ёсны тайлбар хийхийг шаардаж байна гэжээ.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
35
ЗөвЗөв
12
ХахаХаха
5
ТэнэглэлТэнэглэл
4
ХарамсалтайХарамсалтай
3
БурууБуруу
2
ХөөрхөнХөөрхөн
2
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

60 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2022-03-25 66.181.184.25

Украйн яваач

Avatar

Zochin 2022-03-25 174.207.33.25

Zuv helj bna.Yagaad Mongolchuud iim aimhai bolchihson yum be.Oros geheer l sunsee zailtal aihbyum.40 myangan zorigtoi seheeten oligtoi humuusee aluulaad hulchgar aimhai ,hov zuudug novshnuud ni uldsen .Tednii ur ach nar gej aimhai novshnuud l mongoloor duuren bna.MAN hulchgar aimhai nam .AN iin durmiig zuvshuurch orosiin uuduus duugargah gej zurvshuursun.Uursduu chadahgui aimhai uchraas.

Avatar

Зочин 2022-03-25 202.9.41.130

a*******n gulug yu h*****d bnaa

Avatar

Зочин 2022-03-25 59.153.115.202

Номтойбаяр биднийг шүүхгүй ээ.

Avatar

зочин монгол хүн 2022-03-25 103.111.68.3

та нарын тэнэг үйлдэлээс болж СИР УКРЕНИ зэрэг улс шиг ард түмнээ гашуун зовлонд оруулж улс ч биш эх орон ч биш энэ их гай ТА БҮГДИЙН СЭТГЭЛ САНАСАН БҮХЭН ХОЛУУР БАЙГ, тийм л сайн юм бол ДАЙН болж байгаа улсад очоод сайн дураараа байлдаж тоглооч чадахгүй байж .

Avatar

Сэхээтнүүд ямар хамаа байнаа 2022-03-25 66.181.184.63

Энэ нэг луйвраар баяжсан Номтойбаяр гэх залуу, аавын эрх хүүхэд юу болоод сэхээтнүүд рүү дайраад унав аа. Улс төрчид рүүгээ дайрахаас зүрх алдаад ам хальтрах шиг боллоо.

Avatar

Зочин 2022-03-25 66.181.187.94

Bayarsaihan gishuunii nuhur ni APU-giih ber Delgermaagiin nuuts amrag bizdee? 2013 onoos nuuts amrag boltsgoosniihoo tulburiig Bloomberg Mongoliagaar od bolgoj uguud Bayan ApUd OK Nud geed ber oruulj baisan shdee. Uursdiinhuu bugsnii buzriig uursduu l edlehguideee

Avatar

Zochin 2022-03-25 66.181.187.94

Huurhii ene zaluu olon jiliinhen bugsniih ni buzriin ni zolios boltson uiliin ur gej tiim l baigaasht! Tsaana ni bas uchnuun humuus amidralaaraa hohirsonsht

Avatar

Zochin 2022-03-25 66.181.187.94

Nomtoibayaraa zaawal ushuuguuu awaarai! Tsaana ni bas uchnuun ohiduud amidralaaraa ashigluulaad hohirson

Avatar

мгл 2022-03-25 192.82.83.114

сбатболдтой садан болчихоод ман-н луйварчидтай хиих тэмцэлээ зогсоосон номтой хулчгар,оориин бодолгуйгээ харуулсан!

Avatar

Зочин 2022-03-25 203.91.115.48

Хурдан Номинтойгоо хуримаа хийгээчээ Номингоо жаргаагаачээ кк

Avatar

Алкаш 2022-03-25 202.21.108.251

Энэ харанхуй архичин залуу хэзээ ухаажиж төлөвшинө дөө. Архиа гудраад янхануудынхаа өвөрт живээд явж байхдаа таарсан алиалагч бшд. Монтаж байхгүй гд байдаг аргагүй үнэн юм.

Avatar

Хүмүүжилтэй мундаг залуу 2022-03-25 203.91.115.48

Атаархуу өөрөөс нь илүү гарсан хүмүүсийг архичин болгодог халтар ;(

Avatar

Зочин 2022-03-25 103.156.51.115

Солиорч байна аа чи? Энэ бид хоёрын боловсрол яг адилхан. Ингэхэд чи яаж ингэж сэмхэн шоронгоос гарчихваа аан?

Avatar

Зочин 2022-03-25 203.91.115.46

Хүмүүжилтэй залуу

Avatar

о 2022-03-25 139.5.219.80

энэ гөлөг хаанаас гарч ирээд хуцаад эхлэв. уг нь шоронд байх ёстой

Avatar

Зочин 2022-03-25 203.91.115.52

Атаархуу чи ч шоронд байх ёстой!

Avatar

зочин 2022-03-25 203.98.77.51

КГБ, ГРУ зэрэг тусгай албадын хамгийн тааруухан нөхдүүд манайд ирж байгаа ш дээ. Тэр бичиж байгаа энэ тэр нь арай арай.

Avatar

Болор 2022-03-25 203.91.115.47

Зөв гишүүн шүү

Avatar

Муухай нийгэм 2022-03-25 203.91.115.48

Номтой баярын хэлсэн үнэн сэхээтнүүд ч биш ер нь цөмөөрөө хулчгар хүнд үг хэлж чаддаггүй

Avatar

иргэн 2022-03-25 202.21.109.41

Тэр АЗГҮЙ нөхөр буцвал таарна аа……юун элчин байхав……Олон улсад шившгээ тарилаа даа…..Хөөрхий Орос ..очоод загнуулна….

Avatar

ter 2022-03-25 192.82.70.172

Mongold seheeten gej baidag yum uu? bugd 90 onii huvchilalaar uls oroniig deeremdsen garuud l baidag bz dee baychuud n

Avatar

Зочин 2022-03-25 139.5.217.195

Номтой баярын хэлсэн үнэн сэхээтнүүд ч биш ер нь цөмөөрөө хулчгар хүнд үг хэлж чаддаггүй

Avatar

Зочин 2022-03-25 66.181.191.144

НОМТ ОО ЧИ БААРАНД ХУНДАГААР БАЙЛДАЖ БАЙХААР УКРАЙНД ОЧИЖ БАЙЛДААЧ

Avatar

Зочин 2022-03-25 103.26.193.151

Монгол газар нутгаа аваад зайлж чадахгуйгээс хойш энэ бацаан мэт худал шаалгуй дотроо бодолтой хэнийгч дагаж далдаганахгуй маш няхуур байх естой!!! Манай улс Орос Хятад -2 ын алинд ч Укрианаас хурдан эзлэгдэх аюултай!!! Энэ 2 хилээ бурэн 2 жил хаахад л Монгол улс буцаад 1921 он руугаа очино!!! Тэр цагт Номтой мэтийн хорохойнууд улсаа хаяад зугтсан бай биз!!!

Avatar

Зочин 2022-03-25 202.126.88.173

Ийм зүйл дээр зориг гаргадаггүй юм, хулгай луйвар зодоон цохион хийхээр зориг гардаг юм байлгүй дээ, жоохон ч гэсэн ёс суртахуунтай бай хүүхээ, чиний эцэг оросод сургууль төгсөөд буянг нь чи эдлээд явж байгаа биздээ

Avatar

zochin 2022-03-25 120.17.122.139

hulchgar baitahnaa urvagchid zunduu bhad

Avatar

Хүн чанар 2022-03-25 139.5.218.131

Оросоо дэмжинэ.Төр засаг хэнд ч хэрэггүы дайныг улам дэмжин дэвэргэж байгаа улс орнуудаас айж суухаар оростоо тусламж өгөх хэрэгтэй ш дээ.Зовох цагт нөхрийн чанар танигдана.

Avatar

Зочин 2022-03-25 202.126.89.116

Тэнэг п***а

Avatar

Зочин 2022-03-25 59.153.115.112

ХУЦДАГ п**а,

Avatar

Зочин 2022-03-25 124.158.111.6

Хөнжлийнхөө хэрээр хөлөө жий гэсэн үг бий дээ…Энэ ч мөнгөнөөс өөр юм мэдэхгүй хүн байх.

Avatar

зочин 2022-03-25 139.5.218.131

Монголын тэнэг ардчилал ярьсан анархистуудыг цэвэрлэх болж дээ

Avatar

Зочин 2022-03-25 202.21.108.224

Хулчгар бж болно тэнэг байж болохгүй, хувь хүн Номт амиа хорлож болно, харин олон нийтийг амиа хорлоход уриалж болохгүй. Их сургуульд сураагүй байж болно, гэхдээ сурсан юм шиг сэхээтнүүдийг доош нь хийж болохгүй.

Avatar

Иргэн 2022-03-25 150.129.142.75

Нотойбаяр аа Адууныхаа хэмжээгээр исгэр гэж нэг үг байдаг даа. Европд хүртэл эрчим хүчний эх үүсврийн үнэ дахин нэмэгдээд байна. Тэгээд бид хэн билээ гээд бодчих. Чаөмайг чинь гайгүй юм уу гэж бодсон чинь бас л АН-ын хий хоосон ардчилал гэгчид шиг.Ингэж өвчигнөвөл бидэнд хохиролоос өөр юу ч авчрахгүй. Бодож дуугарч бай.

Avatar

Зочин 2022-03-25 66.181.161.6

Монголын ард түмэн Оросын түмэн олныг хүндлэн дээдэлдэг хэвээрээ байгаа шүү харин Азизовыг дипломат ёс зүйгээ барихгүй дээрэнгүй үйлдэл гаргаж байхад яагаад хүндэлнэ гэж тэр ч битгий хэл манай улс НҮБ дээр ч хууль бус дайныг буруутгахгүй хүлээцтэй хандаж байхад энэ муу Азизов яагаад байгаа юм

Avatar

Зочин 2022-03-25 66.181.161.114

Өөр рүү нь зэвсэглэн халдаагүй улс руу цэргийн хүчээр халдан түрэмгийлсэн ямар ч дайныг шалтаг шалтгааныг үл харгалзан заавал буруутгах ёстой!! Хүчтэй том гүрэн ямар ч сүртэй шалтаг шалтгаан заагаад буурай улс руу довтолж болно, түүнийг зөвтгөвөл энэ дэлхий юу гэгч болох вэ???!!! Жишээ нь: ОХУ ямар нэгэн сүртэй шалтгаан хэлээд Монгол руу цэрэглэн орж ирвэл бид "Аргагүй аргагүй, бидний буруу, оросын зөв" гээд сууж байх уу??

Avatar

иргэн 2022-03-25 202.131.230.98

НОМТОЙБАЯРЫН ЗӨВ БИД ОРОСУУДААС АЙЖ БАЙХ ЁСТОЙ ЮМ УУ ЭРХ ТЭГШ БАЙНА ШҮҮ

Avatar

зочин 2022-03-25 103.212.117.40

айх,айхгүй гэх явдал ийм үед гарахгүй ээ.
Сайхан инээж байгаад хэрэгтэй,тохироо бүрдсэн үед хийдэг эд..Яг 21 оны хувьсгалчдынхаа аргаар.

Avatar

ene metiin buzaruud odoo hen bolood tomorood bgaa yum be dee. 2022-03-25 192.82.91.224

ene metiin aaviin byunaar tord garsan bayn ailiin bandgar targan hvv odoo mongoliin toriin bodologiig todorhoiloh yum uu daa.sursan erdem sh baihgui boon heregten sh dee.heden hvn aminii heregt holbogdoj tsever garlaa daa.

Avatar

Зочин 2022-03-25 202.126.89.228

ИЙМ ТОГТВОРГҮЙ ЗАН ТӨЛӨВТЭЙ ХҮМҮҮС ХОЛ ЯВДАГГҮЙ

Avatar

Солонго 2022-03-25 64.119.18.144

Энэ хэдэн учираа олохгүй байгаа АН нөхдүүдээс болж Монголчууд хохирох ёсгүй . Улс орны өмнөөс ард түмнээ төлөөлж буруу зүйл хийхээ болиоч ээ

Avatar

Зочин 2022-03-25 66.181.178.91

МОНГОЛЧУУД БУРХАНААС ЗАЯАСАН ГАЙХАМШИГТ ӨРГӨН УУДАМ НУТАГТАА ҮГ ҮЗЭЛ БОДОЛОО ЧӨЛӨӨТӨЙ ИЛЭРХИЙЛЭХ НИГҮҮСЭЛ БЭЛГИЙГ АВСАН АРД ТҮМЭН. ХАРИН ТЭР ЭРХ ЧӨЛӨӨНД ХАЛДАХИЙГ ХҮСЭГЧ ЭТГЭЭДҮҮД ХЭРЭЭ МЭДЭЖ АМАА ТАТ! ДЭЛХИЙН АЛЬ ҮНДЭСТНИЙ ХҮМҮҮС ОРОСД ОЧИЖ АЖИЛЛИЖ АМЬДАРЧ ГЭРЭЛ ГЭГЭЭ ҮЗЬЕ ГЭЖ ЯВДАГГҮЙ ЮМ ШҮҮ. БУРХАНЫ ШИЙТГЭЛ НЬ ОРОС ДЭЭР БУУГ!

Avatar

za buraad bai malaa orosd 10 say hvn ajillaj bgaa gadaadiin. 2022-03-25 192.82.91.224

orosd ukirain moldav tadjik kirgez uzbekstan gvrj armen azerbaijen geed oronoos 10 garui say hvn ajildag za. zobhon ukirainaas 5 say hvn bii za.deer tadjikuud 1 say kirgezuud 1 say uzbekuud 1 say, armenuud 1.5 say gvrjuud 1 say geed

Avatar

Зочин 2022-03-25 66.181.161.68

Тэгвэл манай Монголын Халимаг, Урианхай, Буриад 2 сая гаруй Монгол хүн бас ажиллаж амьдарч бгаа шүү

Avatar

З 2022-03-25 202.55.188.103

гоё хэллээ

Avatar

орхон 2022-03-25 66.181.161.93

энэ муу лалрын г***й юу вэ хулчгар даа бишээ монгол улсын эрх ашиг юун дээр тогтож байна тэрийгээ эн тэргүүнд тавьж харьцхаас хаа хамаагүй чам муу бандь шиг амандаа орсноо чальчих юм байдаггүй юм ийм лалруудыг буудвал таарна

Avatar

Зочин 2022-03-25 72.196.192.250

Азизов өөрийгээ 1937 оны үеийн элчин сайд гээд эндүүрчихжээ !

Avatar

Монгол 2022-03-25 139.5.216.227

Азизов гуай дипломат ёс мэддэггүй юм уу эсхүл дээрлэхээд байгаа юм уу иймэрхүү үйлдэл өмнө нь ч гаргаж байсан санагдаж байна. Улс ннь цэрэг зэвсгээрээ гайхуулаад хөршөө сүйтгээд байхаар мань мэтдээ эрддэг байх оо

Avatar

иргзн 2022-03-25 192.82.76.109

Баян айлын тарган цатгалан Баньд мэдээж юугаа ч мэдэхгүй АНУ-НАТО гэнэ л дээ,

Avatar

Зочин 2022-03-25 192.82.69.31

Бүх дэлхий Путины дипломатуудыг “нахальный дипломатий» гээд нэрэлсэн байгаа.Орос орон байж л байна. Путин үгүй болно.Орос оронтой үргэлж найз байх хэрэгтэй.Тэр нь путинтэй, оросын ард түмнийг идэж шулж дуусч буй луварчидтай найзлана гэсэн үг биш!Хөлснийхөн бага дальчигнаарай! Орост ч монголд ч хариуцлага тооцох цаг ирсэн байна шүү!!!

Avatar

зочин 2022-03-25 43.228.130.188

ккк АН-ын дарга, Номт нар АНУ-НАТО хамтраад ВЬЕТНАМ, КУБА, ЮГОСЛАВ, ИРАК, ИРАН, СИРИ, ЛИВИ, АФГАННИСТАН гэх мэт 50 гаруй улс оронд улс төр, дипломат, эдийн засгийн янз бүрйин сүрдүүлэг хориг хийж Эдийн засгийн хохирол учруулж, заримыг нь БӨМБӨГДӨЖ ОЛОН МЯНГА, САЯ ХҮНИЙГ АЛЖ УСТГАЖ, БАЙХАД ЭСЭРГҮҮЦЭЖ ДУУГАРЧ БАЙСАН БОЛ ҮНЭХЭЭР АРДЧИЛАЛЫН ЗҮТГЭЛТЭН ГЭЖ ХАРЖ ДЭМЖИХ БАЙЛАА, ДААН Ч ХҮЧТЭЙ МӨНГӨТЭЙ ТАЛД ДУУГАРАХ ЮМ, БОДВОЛ АРДЧИЛАЛЫН НЭРЭЭР ОЛСОН олон тэрбумаа АНУ-д нуусан тул ККК

Avatar

Зочин 2022-03-25 202.55.191.194

Буруу өссөн хүүхэд бухын хүзүүнээс хатуу гэж яасан үнэн үг вэ, эрүүгийн хүнд гэмт хэрэгтэн олон долоон юм хуцаад энд явж байдаг таарч дээ

Avatar

Зочин 2022-03-25 192.82.91.138

энэ н**ш дутаад бна уу

Avatar

иргэн 2022-03-25 202.126.88.70

Оросын элчин ямар ч мэдэгдэл хийгээгүй худлаа мэдээлэл явуулж яах гээд бна?

Avatar

РАВДАН 2022-03-25 66.181.160.73

МОНГОЛЫН ГАНЦ ТАГНУУЛЧ НОМГҮЙГУНИГ ФСБ-Н БҮРТГЭЛД ОРЛОО! ЧЕКИСТ НЯМТАЙШИР ЮУ БОДОЖ БАЙГАА БОЛ!

Avatar

Зочин 2022-03-25 70.108.1.91

Chi end ingej hor nairuulj baihaar yavj Putingiin bugsiig dolooj tseverlej ug. Tsaadah chini yadarch baina

Avatar

РАВДАН 2022-03-25 66.181.160.73

БИ ГАНЦ ЧАДДАГ МЭРГЭЖЛИЙН АЖЛАА ХИЙЖЭЭН ЗАА!

Avatar

элчин 2022-03-25 66.181.166.134

“Посольство Россий в Монголий” – алдаатай бна. хоёр й үсэг хоёулаа бхгүй

Avatar