Ч.Хүрэлбаатар: Монголбанкны Ерөнхийлөгчид хариуцлага тооц | News.MN

Ч.Хүрэлбаатар: Монголбанкны Ерөнхийлөгчид хариуцлага тооц

Ч.Хүрэлбаатар: Монголбанкны Ерөнхийлөгчид хариуцлага тооц

Ч.Хүрэлбаатар: Монголбанкны Ерөнхийлөгчид хариуцлага тооц

Эдийн засаг, байнгын хорооны байнгын  хороо өнөөдөр /2022.03.23/  хуралдаж байна.


Энэ үеэр УИХ-ын гишүүн Ч.Хүрэлбаатар “Эдийн засгийн байдал амаргүй байгаа. Чөлөөт уналт хийж байна шүү. Гаднаас валют авах гэхээр олдохгүй. Улмаар 2-4 сарын дараа бараа бүтээгдэхүүний үнэ өсөх, хомсдол үүсэх эрсдэлтэй.

Мөнгөний бодлогыг 2011 оны сүүлээр хэлэлцэж байх үед  бодлогын хүүг нэмэх талаар ярихад үгүй гэсээр байгаад өнөөдөр валютын нөөцийг  тэрбум гаруй ам.доллараар хоосолсон. Тиймээс Монголбанкны ерөнхийлөгчид хариуцлага тооцох хэрэгтэй. Энэ асуудлыг Эдийн засгийн байнгын хороон дээр яримаар байна Ж.Ганбаатар дарга аа. Эдийн засаг унаж дууслаа. Эргээд бүх гал гишүүд бидэн дээр ирнэ. Чимээгүй, ямар ч үйлдэл хийгээгүйнхээ төлөө бид хариуцлага хүлээнэ шүү.  Монголбанкны ерөнхийлөгч Б.Лхагвасүрэнг анх томилогдож байх үед бүлэг дээр би ганцаараа эсэргүүцэж байсан. Ажлаа хийж чадахгүй хүн гэж боддог.  Үүний эцэст улс орны эдийн засаг ямар байдалд байгааг бид харж байна" гэлээ. 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
16
ЗөвЗөв
5
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ХахаХаха
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

22 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2022-03-23 202.55.191.130

Muu mash muu

Avatar

Зочин 2022-03-23 64.119.24.13

GADAAD VALUT OLOH AJLIIG UIH ZASGIIN GAZAR IIH YOSTOI BOLOHOOS MONGOLBANK HIIHGUI HURELBAATAR GUIA

Avatar

Зочин 2022-03-23 103.14.37.4

Энэ Хүрэлбаатарын асуудал яригдахаар ийм юм ярьж байгаан. Ёстой бүтэхгүй нөхөр чинь Ч.Хүрэлбаатар.

Avatar

Зочин 2022-03-23 64.119.23.137

Энэ Лхагвасүрэн гэж этгээд бүтэхгүй хүн харагддаг. Нэн даруй солиа хэрэгтэй. Аягүй бол арилжааны банкуудаар тоглоно шүү, энэ этгээд.

Avatar

Зочин 2022-03-23 64.119.23.137

Монгоо банкны ерөнхийлөгч гэж нэг сулбагар нөхрийг өөрчилчихмөөр хүн харагддаг. Хариуцлага тооцох хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2022-03-23 46.223.163.213

Чадваргүй сул хүншдээ. Өөрчлөх нь зөв зөв.

Avatar

Зочин 2022-03-23 203.98.76.192

Шаана биз. Сангийн яам, засгийн газар ажил хийхээс МБ юугаа хийх үү дээ. Хамгийн гол нь экспортоо нэмэгдүүлээч гэж хэлээч авилгын хаан хотгор шанага шуналын тулам

Avatar

Иргэн 2022-03-23 64.119.29.2

Монголбанкны үндсэн зорилт нь төгрөгийн тогтвортой байдлыг хангах гээд хуульчилсан байгаа. Гэтэл өндөр цалинтай 600 гаруй ажилтантай. Энэ хүмүүс юу хийж цалин авч байнаа, төгрөг цаас болчоод байхад!!!! Тэгээд ийм чадваргүй хүнээр удирдуулаад яаж ажил юм бээ? Чадварлаг, сэтгэлээсээ ажиллах хүн тавиачээ.

Avatar

увс 2022-03-23 59.153.114.116

лхагвасүрэн одоо эхнэрийг нь ажилаас хал! хүрэлбаатар гэж амьд чөтгөр байна!? үүнээс салчихвал манай улс болчих гээд байгаа юмдаа.үүнийг тэр шоронд нь түргэн хийгээч

Avatar

иргэн 2022-03-23 202.179.16.93

эхнэрээсээ гөл авдгийн байна лээ, солонгосыг хулхидсан нь ил тод болоод нөгөө нөхдүүд нь шоронд орчихоод байхад манай луйварчин УИХ-ын халдашгүй эрхт гээд хуцаад сууж байна даа. Жавхланд ч энэ нөхөрт ч хариуцлага тооцвол шударга болно доо.Жавхлан Хүрэлбаатарын НО-г гаргаад ирж дээ.Эд нар чинь их өчүүхээн нэг нь юмыг нь гаргаад ирвэл өс санаад л байж сууж яддаг юм байна лээ. Цаад утга нь ийм л байгаа

Avatar

Зочин 2022-03-23 66.181.186.28

УИХ УЛААНДАА ГАРСАН ЦАЙРЧИХСАН ХУЛГАЙДЫН ОРОН БАЙР БОЛСОН БНА. ЭДНИЙГ ЯАХ УУ?? МОНГОЛ ТҮМЭН МИНЬ ЭЭ????

Avatar

Зочин 2022-03-23 202.126.88.197

Хотгорын шанагын хулгайчийн эхнэр Монголд Банкинд газрын даргаар ажилладаг. Бас хамт халагдах уу?

Avatar

Зочин 2022-03-23 202.126.89.197

БАНКИЙГ НЬ ТАТАН БУУЛГА

Avatar

Зочин 2022-03-23 66.181.161.100

Хүрэлбаатарын хамжигч Баяртсайхан гэгч нөхөр Монгол Банкны Ерөнхийлөгч болоод ард түмэнд хандаж Монгол Улсын валютын нөөц дууссан байна гэсэн мэдэгдэл хийгээд тэр дороо доллар валютын ханшийг 1000 төгрөгөөр нэмэгдүүлж Монгол Улсын эдийн засгийг хорлосон доо

Avatar

Зочин 2022-03-23 202.21.100.210

Бодлогын хүү өнөөдөр 14 ?% байсан бол жаахан нөөц доллар үлдэх байсан.

Avatar

Зочин 2022-03-23 49.0.147.146

Mongol bank bie daasan bodlogo yavuulah heregtei .

Avatar

зочин 2022-03-23 183.177.99.230

Өнөөгийн Монгол улс аль 32 жилийн өмнө Америкин нэгдсэн улсын КОЛОН болсон үнэндээ бол Монгол банк нэртэй боловч дотоод бодлого нь Америкийн эрх баригчды буюу Долларын эзэдийн даалгавараар үйл ажиллагаагаа явуулдаг Монгол улс Америкийн хараат КОЛОН удс гэдгээ хэзээ ч мартаж болохгүй

Avatar

Мод 2022-03-23 202.126.89.39

МАНгасуудад буруу байхгүй ард иргэд АН буруутай гоншигнууруудаа

Avatar

Зочин 2022-03-23 103.57.92.250

Бодлогын хүүгээ эртхэн 11 – д хүргээчээ. Юугаа хүлээгээд бдаг юм бэ. Төгрөг чинь цаас боллоо.

Avatar

Зочин 2022-03-23 202.179.3.170

хотгор щанага

Avatar

mgl 2022-03-23 202.126.90.36

Yag unen, solihgui bol uneheer butehgui hun gedeg haragdaad baina.

Avatar

Зочин 2022-03-23 202.55.188.109

Udahgui $1= 5000T bolno

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж