Шар айраг үйлдвэрлэгчид бусад компаниудын адил метаверс технологийг сонирхож буй. “Heineken” брэнд бүтээгдэхүүнээ сурталчлахын тулд виртуал нээлт хийсэн бөгөөд хүмүүс хэзээ нэгэн цагт “VR” чихэвчээр дамжуулан виртуал ертөнцөд чөлөөт цагаа өнгөрөөнө гэж тэд итгэж байна.
Виртуал нээлтэд жинхэнэ сэтгүүлчдийг урьсан. Уг арга хэмжээ “Decentraland” буюу дэлхий дахины хэрэглэгчдийн эзэмшдэг виртуал ертөнцөд болсон. Тэгвэл уг арга хэмжээг сюрреалист гэж оролцогч тодорхойлжээ. Энэ нь бодит мэт харагдах боловч бодит байж боломгүй дүрслэл гэсэн утгатай. Ийн тодорхойлсон нь “Биднийг болон бусад брэндүүдийг даапаалж буй хэрэг” гэж “Heineken” мэдэгдсэн байна.
Мөн виртуал арга хэмжээний үеэрх шар айргийг виртуал ертөнцийн тариачдын тарьж ургуулсан хоёртын кодтой зөрөг цэцгээр исгэжээ.
Эх сурвалж: BBC
Холбоотой мэдээ