Ардын намын “гарт орсон” АН-ын ХУВЬ ЗАЯА | News.MN

Ардын намын “гарт орсон” АН-ын ХУВЬ ЗАЯА

Ардын намын “гарт орсон” АН-ын ХУВЬ ЗАЯА

Ардын намын “гарт орсон” АН-ын ХУВЬ ЗАЯА

Өнгөрсөн оны зургадугаар сарын 25-наас хойш тоолбол яг найман сар “time out” авсан Х.Баттулга хоёр хагарсан АН-ын нэг талын сунгаанд өрсөлдөхөө зарласнаар УИХ-ын 2024 оны сонгууль угтсан улс төр ийн эхлэж байна. Х.Баттулгын энэхүү улс төрийн акц  С.Эрдэнэд, цаашлаад Л.Оюун-Эрдэнэд,  бүр цаашлаад У.Хүрэлсүхэд, бүр муугаар бодоход Монголд ч халтай.

Түүний өнөөдрийн улс төр нь АН-ын дарга, маргаашийн зорилго нь Ерөнхий сайдын тамга атгах, алсын хүсэл нь Монголын номер улстөрч болох юм. Авчиг, хүсэл байвч хясал бий. Монголчууд үүнийг “Их санасан газарт есөн шөнө хоосон хонох”-той зүйрлэдэг.

 АН-ын дарга болоход Х.Баттулгад Ардын намын “зөвшөөрөл” хэрэгтэй. Хэдийгээр өнгөрсөн найман сар өөрт нв зөвлөж, “ах, дүү”  мэт явж ирсэн Л.Оюун-Эрдэнэ сайнаар хэлбэл маргаашийн хамгийн том өрсөлдөгч, муугаар хэлбэл хамгийн том дайсандаа эрх мэдэлд хүргэх гишгүүрийг нь бэлдэж өгвөл өөрийнхөө хоолойд хутга тулгасантай агаар нэг үйлдэл юм. Үүнийг У.Хүрэлсүх, Л.Оюун-Эрдэнэ ч уншиж байгаа, тэнэг хүмүүс биш бол шүү дээ. Гэхдээ Х.Баттулга улс төрд барьцгүй, хэзээ ч ямар ч мэх хийж мэдэх эвгүй нэгэн. Түүний тэр нэг зэвүүн мушийлтийн ард ямар ч атгаг бодол, аюултай сценари нуугдаж байх талтай.

 Хэдийгээр МАН түүний барьсан хууль, шүүхийн хонгилыг нураах реформ хийсэн ч өнөөдөр үр дүн харагдахгүй л байгааХууль зүй дотоод хэргийн сайд Х.Нямбаатарын хэлж байсанчлан Х.Баттулгын утсан хүүхэлдэй, түүнээс захиалга даалгавар авах шүүгчид тэнд байгаа нь ойлгомжтой. Тиймээс тэр бүтэн хоёр жил шахам АН-ын тамга тэмдэгний хэрүүлийг шүүх дээр гацааж, хүчгүй сулбагар байлгаж ирсэн. Мэдээж, ганцаараа биш л дээ МАН-ын оролцоо ч бас маш их бий.

Өнгөрсөн хугацаанд С.Эрдэнийн талынхан бууриа сахиж, тамга тэмдгээ хамгаалж үлдээгүй бол магадгүй АН-ыг хэдийнэ түүнд хадаг сүүтэй бэлэглэчихсэн байхыг ч үгүйсгэхгүй, МоАХ-г өөрийн болгоод өмчилчихсөн талаар Төрийн соёрхолт Д.Сосорбарамын хэлснээс харах юм бол Ардчилсан нам Женко Баттулгын халаасны компани болно гэсэн үг.

МоАХ-нд болж буй үйл явдлаас харах юм бол Х.Баттулга “авсан юм”-аа буцааж өгдөггүй л хүн аж.

Дөрөвдүгээр сарын 6-нд болох хууль бус  АН-ын даргын сунгаанд Х.Баттулга ялалт байгуулах нь ойлгомжтой, АН-ын тамга тэмдэгний хэрүүл шүүх дээр үргэлжлэх нь бүр ойлгомжтой. С.Эрдэнийн талынхан энэ акцтай холбоотой өгсөн хариулт нь “Тамга тэмдэг хаана явааг мэдэхгүй хүмүүс хууль бус сунгаа явуулж байгааг АН хүлээн зөвшөөрөхгүй”. Тэр тусмаа АН-ын туг тэмдэг, албан бланкыг ашиглаад хэсэг нөхөд хууль бус сунгаа явуулж байгааг онцлоод Улсын дээд шүүхэд бүртгэлтэй АН-аас хууль, шүүхэд хандахаар болсон мэдэгдэл гаргасан нь  тэдний талцал хэрүүл лав ирэх хоёр жил үргэлжлэх нь тодорхой юм.

Энэ талаас нь харвал АН-ыг ахиад дөрвөн жил гудамжинд чулуу хөөлгөх зорилготойгоор Ардын намын зүгээс явуулсан Дүлзэн нь Х.Баттулга гэх хардлага ч уг мэдэгдлээс уншигдсан. Гэхдээ “хүүхдийн гарт шүдэнз бариулах осолтой” болохыг МАН-ынхан муу ч гэсэн гадарлах байлгүй.

 Нэг талаар АН-ыг эвлэж нэгдэхээс Ардын нам айсан байж болох талтай. Тэд сайндаа УИХ-ын сонгуульд хоёр дараалан ялалт байгуулсан юм биш. АН-ын хагарал тэмцэлийг маш сайн ашиглаж чадсаных. Өнгөрсөн 2020 оны УИХ-ын сонгуульд МАН, МАН-тайгаа биш Ерөнхийлөгч асан Х.Баттулгатай хүчээ нэгтгэсний хүчинд ялалт байгуулсан юм.

Нөгөө талаас нь уншвал Хөгжлийн банкны асуудлаар зөвлөхийг нь шоронд хорьчихсон, МоАХ-г Д.Монголхүү авчихсан Х.Баттулга яг л 2016 оных шигээ амь тэмцэн яваа ч биз. С.Эрдэнэ нэгэнтээ “гүйж яваа морь, ядарч яваа эр хүн хоёрт туслах ёстой” гэж Х.Баттулгыг нэр дэвшүүлчихсэн юмаа гээд түүндээ уучлалт хүртэл гуйсан.

С.Эрдэнийн талынхны хувьд АН-ын үндсэн дүрмийн нэмэлт өөрчлөлтийг батлаж, зарим улстөрчдийг Үндсэн хуулийн цэцэд өгсөн байна. Жишээ нь Ц.Туваан, Ж.Батсуурь болон Улсын дээд шүүхийг шүүгч Д.Ганзоригийг Үндсэн хууль зөрчсөн гэж гомдол гаргажээ. АН-ын энэ асуудлаар Цэц маргаан үүсгэх эсэх нь ахиад л Ардын намаас шууд хэлэх юм бол У.Хүрэлсүхийн улс төрөөс хамаарна.

Улсын дээд шүүх дээр АН-тай холбоотой хоёр маргаан байсан. Нэг нь тамга тэмдэгний, нөгөө нь даргын бүртгэл.  Шүүхээс ЖАН буюу Женко талынхны ашиглаж буй тамга тэмдгийг хүчингүй болгосон. АН-ын Ерөнхий нарийн бичгийн дарга Ч.Өнөрбаярын хэлснээр ямар ч байсан тамганы хэрүүл цэглэгдэж. Харин даргын бүртгэлийн асуудал үлдсэн бололтой, Улсын дээд шүүх та нар хоорондын асуудлаа шийдээд ир гээд О.Цогтгэрэлийг ч, М.Тулгатыг ч хүлээж аваагүй.  Ёстой л Х.Баттулгын хонгилынх нь шүүгчид хууль зөрчөөд бүртгэчихгүй юм түүнийг ч С.Эрдэнэтэйгээ эвлэлдээд, нэгдээд ир л гэх байх.

Аль ч талаас нь харсан Х.Баттулга, Ж.Батсуурь хоёрын хэн ч ялсан АН гурав хуваагдах нь нэн ойлгомжтой, АН-ын хуваагдал Ардчилсан намд бүр ашигтай эргэх нь бүр ойлгомжтой. Ардын намын гарт орсон АН-ын хувь заяа хаашаа эргэхийг бурхан, чөтгөр хоёр ч таашгүй. АН ум сайн амгалан болтугай!

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
14
ЗөвЗөв
5
ХахаХаха
5
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

44 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

зочин 2022-03-18 66.181.178.94

Энэ чинь харин овоо үнэнд ойрхон юм бичээ юү дээ.Эрдэнэ бол хууль сайн мэддэг аргагүй л гайгүй улс төрч учраас женкогийн мөнгө сүрдүүлэг 2 т бууж өгөлгүй өдий хүрлээ дээ.АН-д Эрдэнээс өөр энэ луйварчинтай тэмцэх хүн байхгүй шүү..Яваандаа хусмы нь долоож байгаа Оюунэрдэнэ ч женкод төмсөгдүүлнэ гэдгээ ойлгох хэрэгтэй дээ.

Avatar

Зочин 2022-03-18 92.107.156.204

Huzuugui aluurchnii y****n nyamsuren chi yu medhiin, dandaa hor bichne…tamd unana da chi

Avatar

зочин 2022-03-18 192.82.76.121

мэлхий эрдэнэ улсын мөнгөнөөс ханаж цадахгүйгээр их идэж баригдаад шоронд суух болохоороо АН, МоАХ-ыг тарааж танай намыг өрсөлдөгчгүй болгож өгье, намайг битгий шоронд өгөөч гэж гуйсныг угаасааа ардчиллыг дарж ганцаар ноёрхох хязгааргүй шуналд нь маш их таалагдаж энэ явдал эхэлсэн. ман өөрийн мэдлийн шүүхээрээ зах хязгааргүй маргаан үүсгэсээр 24 оны сонгууль хүргэнэ. харин орост коммунистууд өөрсдийгөө боймолж сөнөвөл ман өнчин үлдэж удахгүй нэгмөсөн сөнөх байх. тэр цагийн бид үзэх болно

Avatar

зочин 2022-03-18 64.119.27.217

Шорон Эрдэнээ л хэцүүднэ , Шорон шаана

Avatar

Зочин 2022-03-18 59.153.87.173

УДИРДАГЧ ЭЛЭГДОРЖ БАТТУЛГА БАТҮҮЛ НАРАА ХҮРЭЭЛЭН ТЭМЦЭЖ АРДЧЛАЛАА АВАРЧ,АРДЫН НАМЫН ДАРАНГУЙЛАЛ ДАРЛАЛААС ГАРЦГААЯ

Avatar

Зочин 2022-03-18 192.82.89.147

Энэ хүүрнүүд намаа дуусгаж байна.

Avatar

Хаха 2022-03-18 202.126.90.18

Хаха Шоронд байгаа Үүлэн үстэй дэмж хахахара

Avatar

Салаавч 2022-03-18 202.126.90.18

Ан намаас сайхан цэвэр залуус гарчихаасай даа данда Том хулгайч нар рахаха

Avatar

Зочин 2022-03-18 150.129.143.1

Бах ван өчигдөр намаа өгөхгүй гэж байна билээ.

Avatar

as 2022-03-18 103.229.122.157

Elbegee Erdenee Jenco ed nar odoo bolichih heregtei shd !

Avatar

Зочин 2022-03-18 150.129.143.1

AHyc нам бол бах вангийн хувийн өмч мөн. Хэн дарга болохыг бах ван л шийднэ. Бусад дуугүй бай. а**а шүү ,пизданууд аа!

Avatar

Зочин 2022-03-18 150.129.143.1

Aлнa шүү, пизданууд аа!

Avatar

иргэн 2022-03-18 192.82.76.109

тааж ядах юмгүй одоо АН Эрдэнийн *Хувийн* Нам юм шиг Нийтэд ойлголт өгч байна, Эрдэнэ Намын дарга байх хугацаандаа Жирийн гишүүд дэмжигчидээ Намаасаа хөөж тууж Хэл амаа доромжилж одоо бараг Гишүүд дэмжиггүй шахуу Нам болгожчихсон Этгээд, АН Эрдэнийн Хувийн нам биш,

Avatar

зочин 2022-03-18 124.158.70.35

сайхан муусайн хулгайчууд ард түмнээр тоглоод ханадагүй бүр хэлэх үг олдохгүй юмаа

Avatar

АН 2022-03-18 202.9.46.241

Таах гээд хэрэггүй, олон мянган гишүүд нь мэдэж шийдэж чаднаа

Avatar

Зочин 2022-03-18 150.129.143.1

Бах ван л шийднэ.

Avatar

Зочин 2022-03-18 43.242.242.59

ЭЛБЭГДОРЖ Х.БАТТУГАТАЙ ЭРДЭНЭТИЙН 49 ХУВИАС БОЛЖ МУУДАЛЦСАНААР АН-ЫН ХАГАРАЛ ЭХЭЛСЭН. ЗҮЙРЛЭВЭЛ С.БАЯР БОЛОН БАГАБАНДИ НАР НЬ Н.ЭНХБАЯРТАЙ МУУДАЛЦСАНААС БОЛЖ МАХН ХОЁР ХУВААГДАЖ БАЙСАНТАЙ ИЖИЛ ЮМ БОЛЖ БАЙНА. АН ТАТАН БУУГДАЖ БАЙЖ Л АСУУДАЛ НЬ ШИЙДЭГДЭХ БАЙХ.

Avatar

Зочин 2022-03-18 64.119.17.118

Энэ сэтгүүлч ийм их тэнэг хүн үү ? Эсвэл зүүд нойрондоо бичив үү ? Ямар ч гэсэн энэ их утга авцалдаагүй зүйл нь эзэнд нь таалагдаад ичгүүр сонжуургүй олон нийтэд зориулан тавьж байгаа бололтой. Ерөнхийдөө Х.Баттулгыг л харлуулах, бас дээр нь У.Сүрэлсүх, Л.Оюундутуу нарыг түүний эсрэг уриалаад байгаа бололтой. Тэр хоёр б** з****г, хулгай луйвар хийгээд ч Х.Баттулгыг зогсоож чадахгүй. Учир нь ард нь олон түмний дэмжлэг гэж юунд ч дийлдэхгүй нэг юм байна. Элбэгдорж ээ…

Avatar

Зочин 2022-03-18 78.129.190.102

Ха-ха! Оюун-Дутуу! Нээрээ ч энэ Засгийн байж байгааг! Барууны компаниуд ОХУ-с гарна гэхэд компани хүчээр дампууруулвал эрүүгийн хариуцлага тооцно, өмчийг чинь хурааж авна, дахиж зах зээл рүүгээ оруулахгүй гэхэд бүгд шахуу буцаад ирж байна. Рио-Тинто-г ч хөөгөөд гаргах байсан юм! Хаана байна Сү.Батболдын хэдэн улсын шүүх дээр байсан асуудал? Үүнийгээ бичээч, царай шигээ тэнэг авгай!

Avatar

Зочин 2022-03-18 139.5.219.64

АН ХУВААГДАЖ, ЭРТХЭН САЛАХ НЬ ОНОВЧТОЙ, ӨӨР ГАРЦ БАЙХГҮЙ

Avatar

зочин 2022-03-18 66.181.166.134

МАН-ын даргын зөвлөх явсан Х. Баттулга, Ардчилсан намын дарга болох ёс суртахууны эрхгүй. ҮҮнийг бүгд сайн ойлгоосой.

Avatar

Зочин 2022-03-18 103.229.120.71

ХҮНЭЭС БУРУУГ ХАЙХААР ӨӨРӨӨСӨӨ ХАЙЦГАА ТЭГЭЭД Ч ХЭРЭГ НЬ ДУУССАН ҮЕД ХЭНЧ НААД НАМЫГ ЧИНЬ ДЭМЖИХГҮЙ САЛФЕРКА (КОНДОМ) МЭТ ХАЯСАН ГЭСЭН ҮГ

Avatar

Zochin 2022-03-18 185.189.114.226

Сэтгүүлч ээ, цэгцтэй, найруулгатай юм бичиж сураагүй юм уу? Яахав Женког муулах гээд аргаа барж байх шив. Тийм л шударга юм бол хэд хэдэн улсын шүүх дамнасан Сү.Батболдын хэргийг яагаад бичихгүй байна, хоншоор зориг хоёр чинь дутаад байна уу? Ерөнхийлөгч хүн Монгол улсын төлөө ажиллана гэж тангараг өргөдөг болохоос биш аль нэг намын төлөа ажилладаггүй юм л даа. Х.Баттулга Монгол улсын ашиг сонирхлыг хангаж ажлаа бол сайн хийсэн, МАН нь УИХ, ҮХЦ гээд бүх л хүчээ дайчлан татаад унагачихсан л даа.

Avatar

Зочин 2022-03-18 72.196.192.250

Женко Монголын төлөө биш Путины төлөө тангараг өргөсөн хүн байхоо ?!

Avatar

Зочин 2022-03-18 78.129.190.102

Донгио юм бичиж таамаг дэвшүүлээд байхаар бодит баримт гаргаад тавьчих, чадахгүй л дээ, хөлсний гарууд! Толгой чинь дутах байлгүй!

Avatar

Зочин 2022-03-18 202.9.46.129

сү.батболд чинь Женкогийн зохиосон жүжиг өөрийгөө магтуулаад нэг хүн муулах хэрэг гараад батболдыг сонгосон.тэгээд ч Женкогийн хажууд жижиг гар ш дээ.монголын хамгийн том хулгайч Женко

Avatar

Зочин 2022-03-18 202.126.89.235

Шал утгагүй зүйл сараачих юм! Хөөрхий захиалгат сэтгүүл зүй гэж

Avatar

Зочин 2022-03-18 185.189.114.226

Хэлэх ч үг алга. Улаан цагаандаа гарсан захиалгатай юм бичиж, хүн гөрдөхөө болимоор юм! Женко муу хүн байж болно. Гэхдээ Ерөнхийлөгчөөр ажиллахдаа Монгол улсын төлөө ёстой зүтгэх шиг болсон доо! Ард түмэн мэднэ л дээ, хөлсний сэтгүүлч ээ!!!

Avatar

Монголын эмгэнэл 2022-03-18 202.21.100.210

17 чингэлэг спирт ус болсон түүхээс эхлээд МоАХ байрыг хувьдаа авч Хөгжилийн банкны зээлийн барьцаанд тавьсан энэ хүний Монголд учруулсан гай барцад цаг хугацааны эцэст түүхийн хар дансанд бичигдэх байхдаа. . 10 жил Тавантолгой-Гашуунсухайтын нарийн төмөр зам барих ажлыг саатуулж чадлаа. Төмөр зам баригдсан бол өнөөдөр төгрөг долларын харьцаа 2000 төгрөгөөс дээш гарахгүй байсан. Төмөр зам баривал танк орж ирнэ гэж Монголчуудыг айлгасан гавьяаны сүйрэл эдийн засаг аадарын хар үүл авчирлаа

Avatar

Зочин 2022-03-18 66.181.187.176

Би ард түмний нэг. Женко миний төлөө яаж зүтгэснийг баримтаар хэлээд өгөөч?

Avatar

Зочин 2022-03-18 59.153.87.173

АРДЫН НАМЫГ УСТГАЖ, АРДЧИЛСАН НАМЫН ГАЛТАЙ ЦОГТОЙ ЛИДЕРҮҮД ЭЛБЭГДОРЖ БАТҮҮЛ НАР УЛСЫГ ТЭРГҮҮЛСЭН ЦАГТ МОНГОЛ МАНДАН БАДАРНА

Avatar

Зочин 2022-03-18 202.179.21.249

Жирийн ажилчны үр сад, өөрийн чадлаар Төрийн тэргүүн хүртэл албан тушаал хашиж ирсэн Х.Баттулгыг улс орныг сүйтгэгч хорон санаатан, өстөн мэтээр сурталчлан, нэр хүндийг гутаагаад хэрэггүй. Гутаан доромжлогчид өөрсдөө өөдлөхгүй.

Avatar

Зочин 2022-03-18 72.196.192.250

Женко чи тийм сүрхий юм бол Хятадад очоод Түвдийн Ахдчилсан намын дарга болоочээ !!! Үеэл раяал ах дүү нар чинь чамайг үнэнчээр дэмжинэ. Энд бол Уяанга,Баатархуяг …. шэх мэт нь ялагдсаны чинь маргааш чамайг танихгүй.

Avatar

Зочин 2022-03-18 64.119.27.245

Жонхуу пяздагийн буянаар Сахал шоронгоос мултарч Жонхуу ХХБ-ны хувьцаагаа эргүүлэн авч наймаа тохирсон байх нь дээ

Avatar

NO Жэноок Баттулга 2022-03-18 202.126.89.215

Өө энэ АН-ыхан Жэноок Баттулгаа Улс төрд хэзээ ч оруулахгүйгээр Barrier-даачээ !!! МАН-ыхан Намбарван Энкуарыг яаж жийлээ Яг Түүн Шиг

Avatar

Зочин 2022-03-18 150.129.143.1

Хохь чинь. Заяа чинь тэр дээ. Энэ бүхний эхлэлийг тарвагадорж л тавьсан.

Avatar

Muugii 2022-03-18 172.58.63.227

Yu bichih geed baidagiin bol unshaad oilgoh uhaan dutaad bna. Ug, uguulberiin nairlagiin tuhai hellee shuu!!!!

Avatar

ZOCHIN 2022-03-18 202.126.89.41

Жонхуу женко одоо май шүү улс орныг самарсан шүү төмар замын 280 сая доллараа төлөөрөй новшоо

Avatar

Увайгүй хүмүүст зориулав.!!! 2022-03-18 202.9.46.32

Үргэлж мөнх бусдаас буруу хайж амьдардагаа больчих!!
АН -овогтонгууд аа!
Өөрсдийнхөө алдаа дутагдлаа өөрсдөө ухаарч, хоорондын хагарал хэрүүлээ засаж сурчихаад дараа нь бусдад буруу чихэж дарвалзацгаа!!!

Avatar

Зочин 2022-03-18 70.93.178.224

Хүрэлсүх+. Баттулга+ Oюунэрдэнэ= MAHAH
хүрэл оюухоёрыго том тул сүүлээрээ шарваад бхгүй болгоно
сурсан эрдмийг сураар боож болохгүй

Avatar

Бинь бна 2022-03-18 70.93.178.224

Хүрэлсүх+ Baттулга+ Oюун эрдэнэ= MAHAH
хүрэл оюу хоёроо тул загас сүүлээрээ шарваад дашин шог

Avatar

Зочин 2022-03-18 202.126.89.235

Элбэгдорж Эрдэнэ гэсэн лалруудын амь тасрах гээд орилж бна уу

Avatar

Зочин 2022-03-18 66.181.176.68

АН ямагт улс орон, иргэдийн ашиг сонирхолд хохирол учруулж ирсэн…

Avatar

oogii 2022-03-18 64.119.22.158

БАТТУЛГА БОЛ АСАР ХОЛЫН ХОРОН МУУ САНААТАЙ ХҮН. ЯАЖ Ч МЭДНЭ. ОДОО МОНГОЛЫН ГОВИЙГ БҮГДИЙГ ХАЛААСЛАХ БОДОЛ ЗҮҮДНЭЭС САЛАХАА БОЛЬСОН.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж