Далай руу цөмөрсөн автобусыг татаж гаргана | News.MN

Далай руу цөмөрсөн автобусыг татаж гаргана

Далай руу цөмөрсөн автобусыг татаж гаргана

Далай руу цөмөрсөн автобусыг татаж гаргана

Хөвсгөлд жил бүр уламжлал болгон тэмдэглэдэг мөсний баяр өнөөдөр /2022.03.03/ албан ёсоор нээлтээ хийсэн. Цаг уурын нөхцөл байдлаас хамаарч мөсөн дээр машинтай зорчиж болохгүйг ОБЕГ-аас анхааруулсан. Гэвч энэ сэрэмжлүүлэг тэмдэглэгээг авч тээврийн хэрэгсэл зорчсоны улмаас осол гарсан байна. Энэ талаар аймгийн онцгой байдлын албанаас тодрууллаа.

Хөвсгөл аймгийн Онцгой байдлын газраас өгсөн мэдээллээр автобусыг татан авахаар алба хаагчид ажиллаж байна. Баяр болж буй хэсгийн ойролцоо осол гарсан. Анхааруулга, тэмдэглэгээтэй хэсгээр зорчсон байж болзошгүй. Ямартай ч зорчигч, жолооч гэмтээгүй гэв.

Мөс цөмөрхий хэсэг нь далайн өрх гэж нэрлэдэг, мөсний хэмжээ нимгэн аюултай гэсэн хэсэг байжээ. Автобусанд зорчиж явсан иргэдийг аюулгүй гаргасан бөгөөд одоогоор автобусыг татан авахаар онцгой байдлын алба хаагчид ажиллаж байна.

Энэ жилийн “Хөх сувд” мөсний баярт 30 орчим мянган жуулчин ирнэ гэж тооцсон. Энэ тооны дотоодын болон гадаадын зочид ирсэн гэж Хөвсгөл аймгийн Засаг дарга мэдээлсэн. Тэгвэл баяр болж буй Хатгал тосгонд буюу Хөвсгөл далайгаас таван км-ын хойд чиглэлд мөс цөмөрч автобус орсон осол гарсан аж.  Энэ жил далай дээр автомашин гаргаагүй, аюултай гэсэн тэмдэглэгээ байршуулсан байсан ч тухайн сэрэмжлүүлгийг татан авч хөдөлгөөнд оролцсон болохыг урьдчилсан байдлаар хэлж байна. Ямартай ч эхний ээлжид автобусыг татан авах нь чухал гэсэн юм. Маргаашаас аюулгүй байдлыг харгалзаж зохион байгуулалтад онцгой анхаарахыг тус аймгийн ЗДТГ-аас сануулжээ.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
15
ТэнэглэлТэнэглэл
3
БурууБуруу
1
ЗөвЗөв
1
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

18 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Ням 2022-03-03 192.82.86.199

Одоо гаргана гэж олон тэрбум төг бас л гаргах биз

Avatar

Зочин 2022-03-03 66.181.161.115

Татаж гаргасан зардлыг наад тэнгүүдээрээ нөхөн төлүүлэрэй!! Татвар төлөгчдийн мөнгийг эзэнгүй юм гээд л хаядаг шүү, та нар!!!

Avatar

Монголын Эмгэнэл 2022-03-03 202.126.89.247

МӨСӨН ДЭЭР ЯВЖ ЦӨМӨРСӨН ИРГЭДИЙГ ЗӨНД НЬ ХАЯХ ХЭРЭГТЭЙ ‼️ ХАРИН ТЭДЭНД ӨНДӨР ТОРГУУЛЬ НОГДУУЛЖ, БАЙГАЛЬ ОРЧИН ЦЭВЭРЛЭХ ҮҮРЭГ НОГДУУЛАЯ ‼️ ЕР НЬ ЗАСГИЙН ГАЗРААА 1000 САЙХАН ЗОРИЛТ, ХӨТӨЛБӨР, БОДЛОГО БАТАЛЛАА Ч ХҮН АРД НЬ БЭЛТГЭГДЭЭГҮЙ ЦАГТ ЮУ Ч ӨӨРЧЛӨГДӨХГҮЙДЭЭ …‼️ ХҮН НЭГ БҮР АЖИЛ, АМЬДРАЛЫН ТОДОРХОЙ ЗОРИЛГОГҮЙ, ТӨЛӨВЛӨГӨӨГҮЙ, УХАМСАРГҮЙ, ХАРИУЦЛАГАГҮЙ АМЬДАРЧ БНАДАА МОНГОЛД….‼️

Avatar

Үнэн үнэн үнэн 2022-03-03 103.57.95.163

Ер нь Далай ээж дээгүүр ингэж дураараа явахыг хориглох хэрэгтэй.баяр наадмаа ч зөв хийчиж чадахгүй чадвар муутай хийрхсэн дарга албан хаачдаа халах хэрэгтэй.иймхэн ажлыг зөв хийж чадахгүй байх ч гэж.

Avatar

Жалайр 2022-03-03 202.21.100.210

ЖОЛООЧИД НЬ ӨӨДТЭЙХЭН АРГА ХЭМЖЭЭ АВ . ХЭЛЖ ЯРИАД БАЙХАД ДҮҮРЧИХСЭН ТЭНЭГ ХҮҮРНҮҮД ЮМ АА

Avatar

Зочин 2022-03-03 192.82.82.239

Юун далай вэ юун 5км ха ха ийм л мэдлэг боловсролгүй юу бичиж байгаагаа хянадагүй хоосон толгойнууд олширч бна цаашдаа ч нэмэгднэ.ъ

Avatar

Зочин 2022-03-03 132.194.33.140

1oyxts

Avatar

Зочин55 2022-03-03 185.220.101.76

Энэ сэдвийг бичсэн Ундармаа гээч өөрөө ер нь Монгол хүн мөн үү
Монгол хэл мэдэх үү?

Avatar

Зочин 2022-03-03 213.87.89.93

!!!!!!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт – – – – https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Зочин 2022-03-03 64.119.23.247

dalai bish nuur shuudee. balairaad

Avatar

Зочин 2022-03-03 59.153.114.42

Хэлэх муу олдохгүй нь…. яагаад ийм тэнэг байдгын бэ.

Avatar

см 2022-03-03 103.212.116.234

энэ жолооч хариуцлага хүлээх үү тэр чигтэй цөмөрсөн бол тэр олон хүнийг яах байсан юм бол

Avatar

Зочин 2022-03-03 202.126.89.70

Manaidaa l Titanik bolohoo shahjee kk. Holgiin ahmadiin erhiig n has

Avatar

иргэн 2022-03-03 202.21.109.110

ЮУН …МӨСНИЙ БАЯР …ТЭР ХҮРЭЛхҮҮ л өөрөө очиж …баярлавал болоо биш үү… олон хүн цуглуулах ямар хэрэг байна аа…

Avatar

Зочин 2022-03-03 202.9.46.242

Далайгаас хойшоо 5км-т гэж байна шүү дээ. Юун далайд цөмөрсөн гэж.

Avatar

DORJ 2022-03-03 66.181.161.27

MONGOL DALAITAI BOLSON UU

Avatar