Фото: Украины тэнгэр дайны үүл хуралдав | News.MN

Фото: Украины тэнгэр дайны үүл хуралдав

Фото: Украины тэнгэр дайны үүл хуралдав

Фото: Украины тэнгэр дайны үүл хуралдав

Владимир Путин Украинд довтлох тушаал өгсөн бөгөөд үүнийг "цэргийн тусгай ажиллагаа" гэж тодорхойлж, тус улсыг эзлэн авах биш, "цэрэггүйжүүлэх" хүсэлтэй байгаагаа илэрхийлэв. Украины Дотоод хэргийн яам хэдхэн цагийн дотор олон зуун хүн амь үрэгдлээ гэж "CNN"-д  мэдээлэв. Хэдийгээр Орос улс өнөө өглөө эрт зөвхөн цэргийн байгууламж руу дайрч, хүн ам суурьшсан газраас зайлсхийж байна гэж мэдээлж байв.

Украины нийслэл Киев хотоос иргэд аюулгүй газар хайн, дүрвэж буй дүр зураглал.

Дэлбэрэлт болсон бүс нутаг
Харьков хотод мөн дэлбэрэлт болов.

Беларусын хүчин Украины хилээр нэвтэрч байхыг "CNN" агентлаг шууд дамжуулав.
Борис Жонсонд Батлан хамгаалахын штабын дарга адмирал сэр Тони Радакин нартай Украины нөхцөл байдлын талаар Батлан хамгаалах яаманд мэдээлэл өгч байна.
Украинтай хиллэдэг Ростов-на-Дону муж дахь төмөр замын хашаанд зогсох  Оросын хуягт машинууд болон их буунууд.
Луганск хотын иргэдийг нүүлгэн шилжүүлэх ажиллагааны үеэр.

Донбассын бүс нутагруу Оросын цэргүүд явж буй цуваа. Хоёрдугаар сарын 23-ний өглөө.

 

Лондон хотын  иргэд Путины эсрэг жагсаж байна.
Украины Су-34 сөнөөгч онгоц Оросыг бүрэн хэмжээний дайралт хийх гэж байна гэх мэдээллийн дагуу Донбассын зүг хөөрөх гэж байна.
Луганкс хотын бөмбөгдөлтөөс үүссэн гал түймэр.
Оросын сайн дурынхан Украины хилийн ойролцоох Таганрог хотын агуулахад эмнэлгийн хэрэгслийг зөөвөрлөж байна.

Эх сурвалж: DAILY MAIL

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
16
ХарамсалтайХарамсалтай
5
ЗөвЗөв
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
БурууБуруу
0
ХахаХаха
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ТэнэглэлТэнэглэл
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

24 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2022-02-24 213.87.158.250

>>>>>>>>> Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт – – – – https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Зочин 2022-02-24 66.181.191.240

Зеле хошин шогийн жужигчинээ болиод хуухэлдэйн жужигчин болсон доо

Avatar

Зочин 2022-02-24 43.228.130.188

,,,пиарыг уншиж хараад богино бодолтой бичих юм. давхар орос хэлтэй бол мэдээллийг нөгөө талаас нь шалгаад бичих ёстой, мөн АНУ НАТО нар хөрш биш холын солонгос, вьетнам, югослав, ирак сири ливи афган гэх мэт улсуудад хэрхэн цэрэг оруулж яаж будаа болгосон билээ орчин үеийн түүх мартаагүй байна даа ,гэтэл хил залгаа хэл угсаа гарвал нэгтэй нөхдийн дунд яс хаяаад өдөөд байхаар амбицтай Путин уурлах нь гарцаагүй

Avatar

Зочин 2022-02-24 66.181.188.44

хуцмой оросын тв үзэж тархиа угаалгасан үхэр минь

Avatar

Зочин 2022-02-24 43.228.130.188

ККК АНУ ИхБритани Герман Франц зэрэг НАТО-гийнхан ардчилал нэрээр ОХУ-ыг эзэнгүй болгож оросын баялагыг хувааж идэх шунал олон жилийн төлөвлөгөөтэй байдаг Украйнд баахан зээл олгож Украйны төрийн тогтворгүй байдлыг ашиглан , олон жилийн улс төрийн туршлагагүй хошин шогийн жүжигчинг санхүүжүүлж магтан өөрийн талд татан авч Украйныг атомын бөмбөгтэй болохыг ятгаж, ОХУ-ын эсрэг босгосон нь ОХУ өөрийгөө хамгаалах ажиллагааг эхлүүлчихэв ….энэ доор зөвхөн англи хэлтэй нөхөд барууны хэвлэлийн пиар-

Avatar

Зочин 2022-02-24 192.82.68.25

Согтуу ах чинь айл түйвээгээд байна . Дүү нь юм бол очиж зохицуул даа ,морио унаад хурдан яваад оч!

Avatar

РАВДАН 2022-02-24 66.181.161.108

ЕРТӨНЦИЙГ ЗАХИРАГЧИЙН АЛДАР БАДРАГ! БАНДЕРУУДАД ҮХЭЛ! БАГА ОРОСУУДАД ИТГЭЛ НАЙДВАР!

Avatar

against war 2022-02-24 202.179.8.210

dain dajingui, enh tunh amidrah yumsandaa

Avatar

Зочин 2022-02-24 202.179.26.88

Монголчууд одоо морио бэлэглэх байлгүй

Avatar

Зочин 2022-02-24 202.179.26.88

Путин агаа чинь дэлхийг сүйрүүллээ дээ

Avatar

Зочин 2022-02-24 43.228.128.186

АНУ ирак сири ливи афган улсуудыг яаж будаа болгосон адилхан

Avatar

Зочин 2022-02-24 202.126.88.182

Hottoi honiig chin bi hamgaalna geed maliin hulgaich geriin chin gadaa irchiheed daramtlaad baival yamar uu???

Avatar

Зочин 2022-02-24 122.201.22.161

ОХУ-ын Засгийн газрын хяналтад байдаг төв ТВ-үүдээс бусад дэлхийн мэдээллийн том (CNN, BBC, Fox News, Blooberg, NHK) агентлагууд ОХУ Украинд бүрэн хэмжээний цэргийн түрэмгийлэл эхэлснийг мэдээлсээр байна!!

Avatar

Зочин 2022-02-24 122.201.22.161

ОХУ-ын Засгийн газрын хяналтад байдаг төв ТВ-үүдээс бусад дэлхийн мэдээллийн том (CNN8 BBC8 Fox News, Blooberg, NHK) агентлагууд ОХУ Украинд бүрэн хэмжээний цэргийн түрэмгийлэл эхэлснийг мэдээлсээр байна!!

Avatar

Зочин 2022-02-24 202.179.26.88

Чиний нэг өрөөнд амьдарч байсан хүн хэдэн жилийн дараа : Би энэ өрөөнд чинь амьдарч байсан болохоор энэ өрөө чинь одоо минийх гэж байгаатай агаар нэгэн үйл явдал болж гэж Оросын өөрийнх нь иргэд үзэж Путиныг эсэргүүцэж байхад манайхан дэмжээд бай , дэмжээд бай ! : Дэмжлэгийн чинь хариуг удахгүй барих байхааа

Avatar

Зочин 2022-02-24 202.179.26.88

Дэлхийгээрээ энэ дайныг эсэргүүцэж байхад манайхан дэмжиж байна . Мөд өөрсдөө ийм болох цондон доо !

Avatar

Зочин 2022-02-24 122.201.22.161

Монголчууд дэмжиж байгаа юм биш, Оросын хэдхэн тооны хөлсний троллууд өдөр шөнөгүй элий балай юм бичээд сууж байдаг юм!!!

Avatar

Зочин 2022-02-24 202.179.26.88

Дэлхий нийтээрээ энэ дайны эсрэг байхад манайхан дэмжиж байна. Мөд өөрсдөө ийм болохын цондон доо

Avatar

Зочин 2022-02-24 79.95.127.128

Америкийн л буруу ш тээ. Оросын зөв. Хажуу хавирга эд нь ирэх ирэх гээд байхад тэг тэг гэдэг тэнэг байх уу?

Avatar

Зочин 2022-02-24 139.216.75.82

Одоо л дэмжлэгээ үзүүлж оноо цуглуулах цаг шүү! Манайхаан. Холын хамаатанаас ойрын хөрш илүү .

Avatar

МОНГОЛ ХҮН 2022-02-24 202.55.191.130

ИНГЭХ ЦАГ НЬ БОЛСООН ХӨ. ОРОС АХ НАР МУНДАГ, ДЭМЖИНЭЭ

Avatar

Оноч 2022-02-24 202.126.90.38

Арай дэндүү дээрэлхээд байсан юмаа…ийм л юм болох гээд байждээ…баруун бол үнэндээ булли-дээд байгаа нь мэдэгдээд л байсан. Монгол бол буллидэхэд чадахгүйгээ мэдээд гуйна. Тэнэг оросууд нь гуйхгүй л дээ.

Avatar

Batdorj 2022-02-24 66.181.190.23

Orsuud hariutslagaa huleeh tsag irne

Avatar