Их Британи Украинд 500 сая долларын зээл олгоно | News.MN

Их Британи Украинд 500 сая долларын зээл олгоно

Их Британи Украинд 500 сая долларын зээл олгоно

Их Британи Украинд 500 сая долларын зээл олгоно

Их Британийн Гадаад хэргийн сайд Лиз Трасс мэдэгдэхдээ, Оросын түрэмгийллийн эдийн засгийн үр дагаврыг бууруулах зорилгоор Украинд 500 сая ам.долларын зээл олгоход бэлэн гэж мэдэгдлээ. Их Британийн ерөнхий сайд Борис Жонсон өчигдөр мэдэгдэлдээ, Украинд Олон талт хөгжлийн банкнаас зээл гаргаж өгөхөө амлаад байсан. Ялангуяа Их Британи Украины ард түмнийг дэмжихийн тулд эдийн засгийн туршлага, хүч чадлаа ашиглаж байгааг Трасс тэмдэглэв.

ОХУ-ын түрэмгийллийн аюулаас болж, Украинд хөрөнгө оруулалт зогссон ба  нэмэлт инфляцийн улмаас  2-3 тэрбум ам.долларын алдагдал хүлээгээд байна.

Эх сурвалж: UKRINFORM

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
6
ТэнэглэлТэнэглэл
5
ЗөвЗөв
3
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

18 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2022-02-24 107.116.89.95

Tsarailag zaluus min dainiig esen mend tuulj tugaa manduulaarai!

Avatar

Зочин 2022-02-24 202.126.89.60

Зээл! Ингээд хөөрхий колони олж баыгййм.тэрийгээ тусламж гээд байгаамаа. Мулгуй ерөнхийлөгчтэй улс ийм амар улсаа сайн дураараа боолын боол босгоны шороо болголоо. Манайран үүнээс ч дор болно

Avatar

Зочин 2022-02-24 213.87.158.250

** Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт – – – – https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Ovgon 2022-02-24 64.119.18.73

фашист мунхаг путлерийн ачаар орос, украйн гэж энэ славян гаралтай 2 том улс эвлэрэшгүй дайсан болж, хоорондоо алалцаж байгаа нь нэг талаар баярлууштай үйл явдал шүү. хэрэв энэ 2 нэгдсэн нэг улс болвол монгол гэх мэт ойр хавийн жижиг улсуудыг зовоож колоничлосон хуучны оросын эзэнт улс шиг их хүчирхэг империалист улс болж мэдэх аюултай байсан шүү. фашист путлерийн ачаар энэ 2 орос бие биенээ хэмлээд устгаад хүчээ бараад сууж байвал бидэнд өлзийтэй ч юм шиг. аливаа юм 2 талтай байх юм да кк.

Avatar

ҮНЭН 2022-02-24 122.201.22.100

УКРАЙНЫ БААТАРЛАГ АРД ТҮМЭН ҮМХИЙ ХУЛМАСНУУДЫГ СҮҮЛЧИЙН ИЧЭЭНД НЬ ХҮРТЭЛ БУТ НЭРГЭХ БОЛТУГАЙ ТЭД ЧАДНА УЧИР НЬ ТЭД ҮХЭР МОНГОЛЧУУД ШИГ ҮХЭР БИШ ЮМ

Avatar

зочин 2022-02-24 64.119.21.73

хамгийн хүн муутай англичууд буцалтгүй тусламж гэхгүй зээл өгнө гэнэ үнэхээр ёанаргүй хүмүүс шүү

Avatar

ХАХА 2022-02-24 122.201.22.100

Амьдралдаа нэг англи хүнтэй уулзчихаад хуцаач г и ч и й минь чи

Avatar

za ongir nvdet bool zayt hvn ezenee magtaad bn uu da. 2022-02-24 66.181.190.182

angiluud burhad yum uu.olon zuun jil olon ulsiig kolonnchilj tsus nulimsaar baijsan hvmvvs ch dee.chamaig bol neg muu ongir nvdet mal l gej haranaa. angilchuud hviten ihemseg bas bardam oorsdoogoo aguu vndesten busadiig uhaan muut bool garaltai hvmvvs gej boddog doo.

Avatar

бөбө 2022-02-24 192.82.69.27

Британи самрах гээ л ядаад байхын. Зэвүүн хулгайчууд шүү. Манайд ОТ гээд бас самарцан.

Avatar

ХАХА 2022-02-24 122.201.22.100

САРЛАГ МИНЬ ХЭДИЙ НЬ ДАЙН ЭХЛЭСЭН ГЭХДЭЭ ҮМХИЙ ХУЛМАСНУУД ЭХЛЭСЭН ШҮҮ

Avatar

Зочин 2022-02-24 139.216.75.82

Зээл аваад л б** худалдаж аваад үзээд байж дээ!!

Avatar

Зочин 2022-02-24 202.21.97.30

зээл өгөх байхөө. харин буцаагаад авахдаа ханшийг нь суга өсгөөд оруулсан мөнгөө хуу хамаад гарах байх!!! Манайд одоо яг тийм байдал үүсээд байгаа!!!

Avatar

ҮНЭН 2022-02-24 122.201.22.100

ЗА ЧИ БИТГИЙ ХУДЛАА ХУЦААД БАЙ ОРОСУУД ШИГ МОНГОЛЧУУДЫГ 10 ТЭРБУМЫН ШИНЖИЛХ РУБЛИЙН ӨРӨНД ТЭД УНАГАХГҮЙ

Avatar

Zochin 2022-02-24 66.181.161.66

Tegeed ter uriig ni bid tulsun biluu, tgeed ch hedn nuur tahalj bga uildver,horoolol bidend uldeesen l ard tumen dee,OT s hden kemp gsn shan nertei maihan,uhsan nuhnees uur yu ch uldehgui

Avatar

Зочин Нэргүй 2022-02-24 192.82.70.1

Украйнд засаг үлдээд, баруунаас мөнгө орж ирвэл хэдэн Олигарх,эрх мэдэлтнүүд нь аваад баруунд орогнол эрээд зугтах биз

Avatar

ҮНЭН 2022-02-24 122.201.22.100

ӨӨРТЭЙГӨӨ БҮҮ АНДУУР

Avatar

Зочин 2022-02-24 202.21.100.210

Зээл байхдаа яхав дээ буцалтгүй тусламж өгөхгүй эсвэл буруу орчуулсан байх

Avatar

РАВДАН 2022-02-24 66.181.161.108

ӨНӨӨ ОРОЙ УКРАЙНД ЗАСАГ ГЭХ ЮМ ҮЛДЭХГҮЙ ЭЭ!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж