Х.Баттулгын зөвлөх асан Ц.Ууганбаярыг 1 сар хорино | News.MN

Х.Баттулгын зөвлөх асан Ц.Ууганбаярыг 1 сар хорино

Х.Баттулгын зөвлөх асан Ц.Ууганбаярыг 1 сар хорино

Х.Баттулгын зөвлөх асан Ц.Ууганбаярыг 1 сар хорино
Хөгжлийн банкнаас 117.9 тэрбум төгрөгийн зээл аваад эргэн төлөөгүй “Нью Яармаг хаусинг прожект” ХХК-ийн гүйцэтгэх захирал Ц.Ууганбаярыг цагдан хорих эсэх асуудлыг Баянзүрх, чингэлтэй, Сүхбаатар дүүргийн шүүхэд өнөөдөр хэлэлцээд нэг сар цагдан хорих шийдвэр гаргалаа.
Ц.Ууганбаяр нь Монгол Улсын ерөнхийлөгч асан Х.Баттулгын орон тооны бус зөвлөхөөр ажиллаж байсан. Тэрбээр “Шинэ яармаг” орон сууцны хороолол барих төслийг хэрэгжүүлэхээр “Нью Яармаг Хаусинг прожект” ХХК, “Төрийн орон сууцны корпораци” ТӨХХК хамтран 2015 оны тавдугаар сарын 28-ны өдөр 142.4 тэрбум төгрөгийн зээл авчээ. Гэвч үүнээс 59.4 тэрбум төгрөгийг нь барагдуулсан аж. Одоогийн байдлаар хуримтлагдсан өрийн хэмжээ 117.9 тэрбум төгрөгт хүрсэн бөгөөд 56 сарын хугацаа хэтрэлттэй явж байгаа юм.
Нийслэлийн прокурорын газрын хяналтын прокуророос яллагдагч Ц.Ууганбаярыг Нийтийн албан тушаалтан албан үүрэг, албан тушаалын байдлаа урвуулан ашигласан гэмт хэрэгт яллагдагчаар татжээ. Улмаар өөрийн амь нас, эрүүл мэндэд аюул учруулж болзошгүй гэх үндэслэлээр цагдан хорих таслан сэргийлэх арга хэмжээ авах санал ирүүлснийг шүүх хүлээн авч, хянан хэлэлцсэн юм.
Шүүх хэрэгт цугларсан баримтуудыг судалж үзээд прокурорын санал үндэслэлтэй гэж үзсэнээр яллагдагч Ц.Ууганбаярт 2022 оны хоёрдугаар сарын 21-ний өдрөөс эхлэн нэг сарын хугацаагаар цагдан хорих таслан сэргийлэх арга хэмжээ авч шийдвэрлэжээ.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
3
ЗөвЗөв
3
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

17 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2022-02-21 202.126.90.52

Гал хамгаалагч шатлаа. Үүргээ гүйцэтгэлээ.

Avatar

Зочин 2022-02-21 202.131.225.197

idsen eruu huvhairna. gedes neg udur delbe tatna gedeg ene ard tumnii har tsagaan hel am tusaj baigaa ni ter

Avatar

Зочин 2022-02-21 66.181.161.85

2015 онд зээл авч. Энэ үед Элбэгээ Ерөнхийлөгч байсан. Хэдийд нь туслах байсан хэрэг вэ. Толгой угаахаа зогсооно уу.

Avatar

Зочин 2022-02-21 213.87.131.91

>>> Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт – – – – https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Жанхууг баривчилж хорь!!! 2022-02-21 64.119.27.67

Жанхуугийн ээлжит жүжиг. Энэ залууг золиосонд явуулж ард түмний уур хилэнг түр дарж байгаад, а******н махбал шиг ялыг багасгаж байгаад дараа нь чимээгүйхэн суллана. Жанхуу яг одоогийн байдлаар 5 хүний амийг цааш нь харуулж, 12 залуугийн амь амьдралаар тоглоод дууссан. Туйлын хар мөртэй, 1000-ны шилдэг хар мөртэй бузар хулгайч, луйварчин!!!

Avatar

Зочин 2022-02-21 192.82.69.18

ЗӨВЛӨХ ЧАДВАРГҮЙ НӨХДИЙГ ЗӨВЛӨХ ГЭЖ АВЧ ХАМТРАН ХУЛГАЙ ХИЙДГИЙГ ЗОГСООХ ХЭРЭГТЭЙ. ЗӨВЛӨХ ХҮНИЙ НАС 50-иас дээш байх ёстой.

Avatar

Зочин 2022-02-21 66.181.191.93

Жонхууг өөрийг нь ял асуух хэрэгтэй . Маш олон хулгай хийгээ биз дээ. 17 чингэлэг ус оруулж ирсэн манай бизнесийн цуутан…

Avatar

иргэн 2022-02-21 139.5.219.123

Наадах чинь цүнх баригч, гарын үзүүрийн л амьтан. Тэр том мөнгөний жинхэнэ эзэн Женко л байгаа ш дээ. Эзнийг нь олж шалгавал сайнсан

Avatar

Зочин 2022-02-21 103.136.254.41

Одоо цүнх барьчихсан аархаж яваа ардын намын хурган ишгэн цүнхчин дарганцар бацаануудад хэлэхэд ухаантайхан байхгүй бол хэдхэн жилийн дараа энэ гар шиг ах нарынхаа өмнөөс аавын хаалга татна шүү

Avatar

зочин 2022-02-21 203.98.77.51

Хуулийн байгууллагууд юу хийэ байсан бэ. Цагдаа, тагнуул, АТГ нар арай дэндүү хулчгар, хуйвалдсантай шууд холбоотой. Энэ олн дарга нарыг зайлуулаачээ

Avatar

Бат инженер 2022-02-21 202.9.40.164

Ардчиллын угшилтай нөхдийг ер нь цөмийг нь хорих нь зүйтэй юм биш үү

Avatar

Badarch taxar 2022-02-21 59.153.114.153

Одооны монголын шүүх шал балай юм !! 100 байтугай 10 тэрбум эсвэл 1 тэрбумын ашигтай юм бол би цагдөн хоригдьё !! Дээр үёийн ёсөн эрүү шүүлтийн хажууд энэ шүүлт энэ шорон юу юм бэ !! Би ялыг чинь үүрьё !! Над ру холбогдоорой !

Avatar

Зочин 2022-02-21 192.82.69.18

энэ Баттулгын туслах дүү нар бүгд бүтэлгүй хүмүүс байх юм. яасан хар мөртэй хар үйлстэй хүн юм байнаа… холхон байх хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2022-02-21 202.21.118.186

Туслах, дүү нар нь Баттулгын хий гэснийг л хийж яваа биз дээ. Цаад эзнийг нь барьсан нь дээр. Өөр хичнээн олон залуусыг ингэж хохироож байгаа бол? Гар хөл нь болж байгаад гадаад руу зугатаад явсан залуусын хэргийг хэрэгсэхгүй болгочихсон уу? хэвээрээ байгаа юу?

Avatar

Монгол 2022-02-21 66.181.184.159

Ар тал бат гэж аархаж, Монголыг шулагч нарыг тэр айхтар хамгаалагч ар талтай нь хамт хамгийн хатуугаар шийтгэх хэрэгтэй. Ер нь цаазын ялыг сэргээх хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2022-02-21 202.55.191.194

олон залуусыг баллаж байна даа

Avatar

Зочин 2022-02-21 122.201.22.161

Женког баривчлах болоогүй юм уу??

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж