Н.Номтойбаяр: Х.Баттулга над шиг бай | News.MN

Н.Номтойбаяр: Х.Баттулга над шиг бай

Н.Номтойбаяр: Х.Баттулга над шиг бай

Н.Номтойбаяр: Х.Баттулга над шиг бай
МАН-ын Хяналтын хороо 2020 оны нэгдүгээр сарын 29-ны өдөр хуралдаж, УИХ-ын гишүүн Н.Номтойбаярыг намаасаа хасах шийдвэр гаргасан. Ингэхдээ намын дүрэм, ёс зүйн зарчим зөрчсөн гэж үзсэн.
Харин энэ талаар УИХ-ын гишүүн Н.Номтойбаяр “Намаас намайг ёс зүйн асуудлаар хөөх шийдвэр гарсныг танилцуулсан. Миний бие энэ шийдвэртэй санал нэг байна. Маргалдаж өөрийгөө өмөөрөх зүйл байхгүй. Намын журмын гишүүдээсээ уучлалт гуйя. МАН-ын гишүүн биш сул гишүүн болж байна. Удаа дараа би өөрийн биеэр уучлалт хүссэн” гэж тайлбарлаж байв. Тэрбээр намын дүрэм зөрчсөнөө тэр хүлээн зөвшөөрсөн юм.
Тэгвэл Н.Номтойбаяр "Хөгжлийн банкийг тонгорсон Х.Баттулга Сингапур улс руу зугтсан гэх. Намайг МАН-ын бүлэглэл хөөхөд инээж байгаад тогтоолоо гардаж авсан. УИХ-ын гишүүний бүрэн эрх гэхэд нь инээж байгаад өргөдлөө өгсөн, хилс хэрэгт гүтгэхэд нь инээж байгаад шоронг давсан. Шулуухан хэлэхэд над шиг л бай л даа" хэмээн твиттерт жиргэжээ.
А.СҮРЭН
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
42
ЗөвЗөв
7
ТэнэглэлТэнэглэл
5
ХахаХаха
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

57 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

zochin 2022-02-19 103.242.45.45

jenko mongold tumur zam taviulahgui 10 n jil gatsaasan hun. neg ysondoo ard tumnee yduu amidruulah huseltei hun de. Buh oodtei ungunteig ni huvichilaad avsan. deer spirt oruulj irj ard tumenee horduulna

Avatar

BOLD 2022-02-19 192.82.71.71

UNEN UNEN BATTULGA BUH LUIVARAA UURUU HIIJ BOSGOSON> ODOO BUYAN KOMPANIIG AVAH L DUTUU BAIH.

Avatar

Зочин уншигч 2022-02-19 150.129.143.252

Тэмээ гэхэд ямаа гэх юумаа энэ балай номгүйбаяр өөрийнх нь намынхан өшиглөж байхад хаа хамаагүй хүн рүү боргоод намдаа долигонож дахин мангар намын гишүүн болох нүхээ малтаж байгаа юум байхдаа чааваас нөгөөдүүл нь идүүр рүүгээ ойртуулахгүй гэдгийг мэдмээр дээ тэр оргож боссон гээд гүтгээд байгаа хүн нь үзэсгэлэн үзээд УБ байж л байнадаг

Avatar

МОНГОЛ ХҮН 2022-02-19 202.55.191.130

ШИНЭ БАЯН ЦЭЭЖ ӨВЧТЭЙ ГЭЖ…. БЭЛЭН ЮМАН ДЭЭР ТУЙЛЖ ӨССӨН ЧИ ӨӨРИЙГӨӨ ЮУН ИХ ҮНЭЛДЭГ МАН.ГАР ВЭ. БАТТУЛГА БОЛ ӨӨРӨӨ Л БҮХНИЙГ ХИЙЖ БОССОН. БАС ТӨРИЙН ХАР ХҮНИЙ УХААН ГЭДГИЙГ ҮЗҮҮЛСЭН ЭР ХҮН. ХАРИН ЧИ СУРСАН ЭРДМЭЭ ЛУЙВАР ХИЙХЭД Л АШИГЛАДАГ. БҮҮ ӨӨРИЙГӨӨ Х.БАТТУЛГАТАЙ ХАРИЦУУЛЖ ХӨГӨӨ ХӨЛДӨӨ ЧИР, АМАА ТАТ

Avatar

Зочин 2022-02-19 90.183.96.236

Chi bol Manj hun

Avatar

Х.Батсайхан /Bigman training/ 2022-02-19 202.131.244.210

Номтойбаяр аа дүү бол эр хүн шүү? хийхээ хийчихдэг хэлэхээ хэнээс чайхгүй хэлчихдэг их хурлын гишүүн байсан намын дотор нуугдсан нууц бүлэглэлээс л болж энэ хүн ийм замыг туулсан Манай Нямтайшир ах сайхан хүн б** зүйл хийвэл тохирсон шийтгэлийг нь газар дээр нь өгчөөд яваад өгнө. Сайн зүйлийг хийвэл тохирсон шагнал урамшуулыг нь өгдөг эр хүндээ монголд аж үйлдвэрлэлийг дахин сэргээх анхы шатыг тавьсан ах даа. Номтойбаярын УИХ-ын гишүүны эрхийг сэргээх болсон баймаар юм. Ард иргэд дэмжээрй

Avatar

zocnin 2022-02-19 197.210.71.145

Сайхан мэдээ, шинэ жил ирлээ, та санхүүгийн түвшингээ өөрчлөх боломжийг хайж байна уу, сайн сайхан амьдрахын тулд мөнгө хэрэгтэй юу, та нэг бөөрөө 760 000 доллараар зарж, эрүүл хэвээр байх боломжтой, fortis-тэй холбоо бариарай. эмнэлэг @
fortis.hospital.in@gmail.com Тэд танд хамгийн сайн анхаарал халамж тавьж, таныг ирэхээс өмнө мөнгөнийхөө талыг төлж, хагалгааны дараа бид танд төлөх үлдэгдлийг төлж, өнөөдөр тэдэнтэй холбогдож, ядуурлаас үүрд ангижрах болно fortis.hospital.in @gmail.com

Avatar

yonhap news....... 2022-02-19 149.7.35.194

Луйврын аргаар гарч ирсэн ХүрэлсүГ луйварчны "Хадгаламж" банкны 14 тэрбум төгрөг хэрхэн Өмнөд Солонгос улсаар дамжуулан мөнгө угаасан баримтат бичлэг тун удахгүый ард түмэн, олон нийтэд…

Avatar

Зочин 2022-02-19 192.82.74.161

Өөрийгөө улаан луйварчин гэдгээ хүлээн зөвшөөрч цагаан тугаа өргөө юу.

Avatar

Зочин 2022-02-19 192.82.81.93

Эцгийн хөрөнгөн дээр сагасан сагсуу бацан. Хүн зодож дээр нь шээнэ, хүүхэн хүчиндэнэ. Тарвагадоржийн сайт Женког доош нь хийх гэж яадах юмаа

Avatar

Зочин 2022-02-19 124.158.69.15

Женко зээлээ төлөхүй. гэж хамт ажилладаг хүмүүс нь инээлддэг юм. Түгжилдээд алга болно, бүх л заль мэхээ хэрэглэдэг зантай хүн юм. Тэр хийлгэсэн ажлынхаа цалинг ч өгдөггүй удаадаг, бусдыгаа шатаадаг.

Avatar

Үнэн үнэн үнэн 2022-02-19 64.119.23.69

Баттулгаас ял асуух цаг ирнээ.эх орноо сүйрүүлсэн этгээд.харин манай хууль хяналтынхан юу бодож суудаг юм бол доо.шудрага ёс энэ тэр гэгчид хаана бнаа.

Avatar

Зочин 2022-02-19 43.242.243.96

НОМТОЙБАЯР Ч ХАРИН ЭР ХҮН ШҮҮ.ЯДАЖ Л ХОР НАЙРУУЛЖ ХОВ БАЗАХГҮЙ ХЭЛСЭНДЭЭ БАЫЖ ЧАДДАГ ХИЙЕ ГЭСНЭЭ ХИЙЖ ЁАДДАГ БОЛОВСРОЛТОЙ ЗАЛУУ ШҮҮ

Avatar

Зочин 2022-02-19 103.212.118.127

Хихихи яг ямао боловсролтой юм бээ ядаж 10 н жилийн боловсролын үнэмлэх байгаа юу ккк

Avatar

Зочин 2022-02-19 203.91.115.48

Боловсролын хувьд маргахгүй л дээ. Баттулга 10 жилийн боловсролгүй, Номтойбаяр АНУ-ын их сургуулийн дипломтой. Гэхдээ Номтойбаяр ч тэр чигээрээ но-той доо

Avatar

Зочин 2022-02-19 202.55.191.130

ЭНЭ ЮМТАЙБАЯР ҮНЭН МАН.ГАР, БАРЬЦАХ ХҮНЭЭ МӨН ОЛВОО. ААВ, ЭЭЖИЙН ЭРХ БАНЬД МИНЬ Х.БАТТУЛГА БОЛ ӨӨРИЙНХӨӨ ХҮЧЭЭР БОСЧ ИРСЭН БИЗНЕСМЕН, ХАРИН ЧИ БОЛ БЭЛЭН ЮМАН ДЭЭР ӨССӨН ЭРХ БАНЬД. БҮҮ ӨӨРТЭЙГЭЭ АДИЛ БОЛГОХ ГЭЖ Х.БАТТУЛГЫГ ДООШ НЬ ЧАНГАА, АМАА ТАТ, НОВШИЙН ЭРГҮҮТСЭН ҮХЭР ВЭ

Avatar

Зочин 2022-02-19 66.181.161.59

Номгүй баяраа аалз өөрийгөө заантай зүйрлэх нь дэндүү инээдтэй юмаа.

Avatar

Зочин 2022-02-19 202.131.225.197

battulga ta 2 yamar ch yalgaagui

Avatar

Зочин 2022-02-19 213.87.135.226

!!!!!!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт – – – – https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Зочин 2022-02-19 150.129.141.147

Доор бичсэн хүрэлбаатарын троллууд битгий хуцаад байгаарай хар цагаан нь ялгараад гараад ирнэ. Үйлийн үр гэж бий шүү.

Avatar

Zochin 2022-02-19 203.91.115.47

Uneheer legend zaluuu shuu amjiltt huseyy!

Avatar

Зочин 2022-02-19 66.181.191.176

Аль нь ч хэрэггүй сагасан лалрууд. Ийм юмнууд улс оронд хэрэггүй. Өөр эрүүл саруул улс хэрэгтэй байна. Мулгуу пацан, мангар бөх хоёр амжилтанд хүргэхгүй. Бидэнд манай Ли Куан хэрэгтэй байна. Яг Сингапур хоосон газар хөгжсөн шиг.

Avatar

Зочин 2022-02-19 64.119.26.135

Чи бол эр хүн шүү,

Avatar

Зочин 2022-02-19 202.179.26.150

женког бодвол үйлдвэр байгуулж ажлын байраар хангадаг жинхэнэ үндэсний үйлдвэрлэгч шүү. дэмжинээ чамайг

Avatar

Зочин 2022-02-19 66.181.188.44

Баттулга ч гэсэн өчнөөн үйлдвэртэй, ажилчинтай энэнээс л олон байх

Avatar

Зочин 2022-02-19 202.9.46.250

Battulga ulsaas deeremdej avsan kheden uildverees ashig avaad suukhaas uur oroltsoogui mongoloos khulgailsan idsen uusan mongoliig dampuuruulsan aas ni uur yum bkhgui khulgaich
Nomtoibsysr bol unendee erunkhii said bkhaar khun daan ch khentei ni khor khutgadaggui bor zurkheeree er khun…..

Avatar

Зочин 2022-02-19 66.181.191.138

Согтуу толгой. Хар тамхи архи 2 тоо солиорсон бололтой

Avatar

Зочин 2022-02-19 203.91.115.47

Ataarhuu yumbee kk

Avatar

Зочин 2022-02-19 124.158.65.64

Номтойг төрд ажиллуулах цаг нь болсон.

Avatar

ZOCHIN 2022-02-19 101.189.70.83

BATTULGA ,NOMT HOER BOL SHAL UUR HOERSHDEE….MINII BODLOOR…BATTULGA YARMAGIIN EGEL JIRIIN IRGENII HUU…NOMT AVILGACHIN TERBUMTANII ERH HUU… BATTULGA HEZEE CH HUCHIN HUN AMINII HEREGT OROOTCOLDOOGUI…YRIVAL IH HOL YLGAATAISHUU…HURELSUH MUU CH HELEE BIZDEE NOMTIIG 30 MONGOLIIG a*******n GER BULIIN NEG N GEJ

Avatar

РАВДАН 2022-02-19 66.181.161.88

САРАА ӨӨРӨӨ Л ХЭЛЭХГҮЙ БАЙГАА БОЛОХООС БАЯНГОЛД ХҮЧИНДҮҮЛЖ Л БАЙСИЙМ ДАГ!

Avatar

Зочин 2022-02-19 72.196.192.250

Ene 2 ih uur l duu ! Nomtoibayr ideh hooltoi, umsuh huvtsastai ussun bol Jenko ailiin ger uhaj ussun hulgaich sh dee !

Avatar

РАВДАН 2022-02-19 66.181.161.88

НҮХТИЙН ЗУСЛАНГИЙН ХЭДЭН БАЙРЫГ Ч ДУУСГАСАН ХУЛГАЙЧ Л ДАА!

Avatar

Зочин 2022-02-19 66.181.188.77

Чиний хамсаатнуудын аль нэг нь л гэхэд гадаадын том орнууд, мөн опп бүс бүрт шахам орд харш, их валюттай хүн ардын намд байхгүй. Ганц хоёрын зэрэг хүн яригддаг, та нарын гүжирдлэг байхыг үгүйсгэх аргагүй.

Avatar

Г 2022-02-19 59.153.114.174

Жонхуугын хажууд Эр хүн байх шүү! Лав л ядарсан ардын боломжыг хулгайлахгүй! Гаднаас мөнгө босгоод үйлдвэрүүд бариж бна! Бүгд Супер ажиллаж бна! Жонхуу шороо овоолж 280 сая$ хулгайлаад хуужаа боосдоо өгчихсөн! Номт хэдэн сургуули өөрийн хөрөнгөөр барив! Жэнко 1 хүнд Приус өглөө гэж сонссон уу? Зариг Өнөрөө мэтийн оркууд Жонхуугаа яагад яарихгүй бнаа?

Avatar

g 2022-02-19 64.119.20.4

Mongoliin bayalagiig l baritsaalsan baigaa doo.

Avatar

F 2022-02-19 59.153.114.174

Bayalgiig zaraagyi l bna! Baylag bolgood tymen Mongolchuudiig tsalinjuulaad yavj bna! Jenko Togrog nuuriin ordiig khujaad zarj idekhees oor yu khiiv? Importiin tomor zamiig 15 jil gatsaaj Mongoloo yaj khorlov? 150 terbumiig baishin barina ged shaachikhsan bna? Zygeer yy? Esvel chi khulgaichiin barlag khiideg n**** uu?

Avatar

Баянзүрх дүүргийн 16 дугаар хорооны иргэн Ч.Чулуунбаатар. 2022-02-19 202.21.109.54

Наад хэлээд байгаа чинь …маш үнэн шүү…..МАН ын хэдэн нөхөд одоо …. шүүхийн өмнө ..Монгол улсын нэрийн өмнөөс уншуулах хэрэгтэй….. Тухайлбаол…З666Ш…..УХ…Х……г.м ….хэлээд хотосс дараа нь хөдөөд … эрчимтэй эхлэхгүй бол ….болохгүй… Эсвэл ТВ…СОНИНгоор худлаа мэдээ өгч ээ. гэж …Зарруул… БИД итгэхгүй …байна.. Тэр Австралид УХ…ХҮ…гэдэг хүний эдлэн нь үнэн юу …??????

Avatar

РАВДАН 2022-02-19 66.181.161.88

НОМТОЙБАЯРАА! ЧИ ЦААД МУУ ЖЕНКОГОО БАРЬЖ ХҮЛЭЭД ТОЛГОЙ РУУ НЬ ШЭЭГЭЭРЭЙ ЧИ ЧАДНАА!

Avatar

Зочин 2022-02-19 103.57.93.219

Яг үнэн

Avatar

зочин 2022-02-19 66.181.186.133

Синга руу зугтах нь экс ийн зөв. Түвшээ шо руу орсон шүү дээ

Avatar

Зочин 2022-02-19 203.91.115.50

Энэ ч бас үг шүү. Номтойбаяр олигтой хүн биш. Юмтай эцгийн хөрөнгөн дээр сагасан байдаг л нэг мангар залуу. Гэхдээ тэр гаргах ёстой араншингаа үзүүлээд үзэх ёстой юмаа үзээд, өөрийнх нь хэлсэнээр даваад гараад ирсэн хүний нэг. Яг ийм маягаар Хүрэлсүх, Содбаатар, Сод-Эрдэнэ, Элбэгдорж, Баттулга нарт хаяглахаар бол энэ нь тун нухацтай хандвал зохих зүйл болно. Номтойбаярыг браво гэе.

Avatar

Зочин 2022-02-19 45.128.133.242

Шэрээн жонхуу айгаад чадахгүй хэдэн бөхөөр хамгаалалт гаргасан байгаа.

Avatar

РАВДАН 2022-02-19 66.181.161.88

НОМТОЙБАЯР ОДОО Л НҮДЭНД ДУЛААХАН ХАРАГДЖЭЭН. ТҮҮНД ИТГЭЛ ХҮЛЭЭЛГЭЭД ЭЗЭМШСЭН МЭРГЭЖЛИЙГ НЬ ХАРГАЛЗАН СИНГА РУУ ТУСГАЙ АЖИЛЛАГААНД ЯВУУЛАХ ХЭРЭГТЭЙ! Х.БАТТУЛГЫГ АМЬД ҮХСЭН АЛИН БОЛОВЧ ОЛЖ АВЧРАХ ҮҮРЭГ ДААЛГАЯ! ТАГНУУЛЧ ХҮНИЙ ХУВЬД АЖЛАА МЭДЭХ БИЗ!

Avatar

Зочин 2022-02-19 172.58.162.136

Nomtoig gatnuulch gej medehguim baina. Chicagod etsgiin buyangaar sagaj baigaad yavsan gej l duulsan. Gehdee ene udaa Mujik shig hellee. batlaga s** heden tolgoigui yavbdag jorlonguudaa l tavih baih daa. asa-aas avahuiulaad.

Avatar

РАВДАН 2022-02-19 66.181.161.88

ААВЫНХАА ШИЙРИЙГ ХАТААЖ ГАТНУУЛЫН ДЭЭД ТӨГССӨН ЮМАА. СУРЧ БАЙХЫГ НЬ ХЭН Ч ХАРААГҮЙ БАЙДАГ ЮМ. ТЭГЭХЭЭР ЯАХ Ч АРГАГҮЙ ГАТНУУЛ МӨН БАЙГААЗ ДЭЭ! УИХ ДЭЭР ХУУЛИЙН ХЭЛЭЛЦҮҮЛЭГ ХИЙХ ҮЕЭР БИ МЭРГЭЖЛИЙН ТАГНУУЛЧ ХҮНИЙ ХУВЬД САНАЛАА ХЭЛЬЕ ГЭХ ҮЕД НЬ Л БИД ТҮҮНИЙГ МЭРГЭЖЛИЙН ТАГНУУЛ ГЭДГИЙГ НЬ МЭДСЭН ЮМ!

Avatar

РАВДАН 2022-02-19 66.181.161.88

БАС БИЕ ХАМГААЛАХ УРЛАГ ЯГГҮЙ ЭЗЭМШСЭНИЙГ НЬ НЭГЭН РЕСТОРАНД ӨРСӨЛДӨГЧДӨӨ ГАР ДОРХ АЯГА ТАВАГ ХАЛБАГА СЭРЭЭГЭЭР ЧАДАМГАЙ НЬ АРГАГҮЙ НАМ БОЛГОСОН БИЧЛЭГЭЭС НЬ ХАРСИЙШД!

Avatar

Зочин 2022-02-19 202.126.89.214

СУМТАЙ ГАР ЖЕНКОД Ч ЮМ ЗААХ БОЛООГҮЙ ! ХАРИН АМАА ЗААЛГАЧИХ ВИЙ ! ХА ХА ХА

Avatar

Зочин 2022-02-19 64.119.20.120

Х. Баттулгийн хамсаатан саятан Билли Лимь Синпау гэдэг нь зүгээр л тогооч нөхөр миний ширээн дээр газын плиткатай хоол хийгээд сууж байсан зохиомол хүн. Тагнуулынхан Жэнко гэж Оросын тагнуул хорлон сүйтгэгч ил яваад байхад барихгүй юмуу

Avatar

Зочин 2022-02-19 139.5.216.254

Цагаан суьаргын ордоо төрд буцаагахд өгчих. Рио тинтог хараач. Өөрсдөө хайгуул хийсэн ш тээ. Цагаан суваргыг чинь төр мөнгөө гаргаж олж илүрүүлсэн ш тэээ

Avatar

Зочин 2022-02-19 124.158.66.208

Либерализм Монголд хэрэггүй !

Avatar

Зочин 2022-02-19 90.183.96.236

Tenegteed bgaa ulaan liberty yum bichcheed haha

Avatar