Ж.Пунцагийг ажлаас нь чөлөөлжээ | News.MN

Ж.Пунцагийг ажлаас нь чөлөөлжээ

Ж.Пунцагийг ажлаас нь чөлөөлжээ

Ж.Пунцагийг ажлаас нь чөлөөлжээ

Авлигатай тэмцэх газрын Мөрдөн байцаах хэлтсээс "УБТЗ" хувь нийлүүлсэн нийгэмлэгийн Дотоод аудит, хяналт шалгалтын албаны орлогч дарга Ж.Пунцагийг мөрдөн шалгаж байгаа талаар /2022.01.25/ мэдээлсэн. Тэгвэл түүнийг үүрэгт ажлаас нь чөлөөлсөн байна. Түүнд эрүүгийн хэрэг үүсгэж, яллагдагчаар татах саналыг прокурорын байгууллагад хүргүүлж, мөрдөн шалгаж байгаа талаар Хэвлэл мэдээлэл, олон нийттэй харилцах албаны ажилтан, комиссар Н.Тэмүүлэн мэдээлж байв.

Н.Тэмүүлэн "Энэ хүний албан тушаал бол улс төрийн албан тушаал биш. Төрийн оролцоотой хувь нийлүүлсэн нийгэмлэгийн нэгжийн орлогч дарга. Харин авлига албан тушаалын хэрэгт холбогдсон улстөрчийг дахин сонгуульд нэр дэвшүүлэхгүй байх хуулийн зохицуулалт бий" гэдгийг хэлж байсан.

Мөн "Ж.Пунцагийг 48 цагийн хугацаатай баривчилж, сулласан. Өөр төрлийн таслан сэргийлэх арга хэмжээ рүү шилжиж, гадуур мөрдөн байцаалтад орох нь хэрэг бүртгэл мөрдөн байцаалтын ажил дууссан гэсэн үг биш" гэдгийг Н.Тэмүүлэн мэдээлэл хийхдээ хэлж байв.

А.СҮРЭН

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
18
ЗөвЗөв
4
ХахаХаха
4
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

18 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2022-02-15 192.82.73.133

Төмөр замаас минь зайлуулж өгсөн шинэ удирдлагадаа талархий.одоо оюук та шийдвааа

Avatar

Зочин 2022-02-15 103.57.95.153

ЕР НЬ НАМ ГЭЖ АРД ОЛНЫ ХҮҮХДҮҮДИЙГ ТЭР ДОТРОО ТЭНЭГ ХҮҮХДҮҮДИЙГ"ЦҮНХ БАРИГЧ"-Р ТАВИХ ЮМДАА. ХОШИН ШОГ ГЭЖ…

Avatar

Гоожуур байсан 2022-02-15 202.179.4.240

10 жилдээ 14-р сургууль төгссөн ёстой нойлийн ногоон тэг, доожоогүй өндөр мөртлөө хүнд зодуулаад л явж байдаг нусанхай банди байсан даа. Сүүлд нь алдар нийгэмлэгт боксоор хичээллээд хүн цохихтоыгоо болчоод цагдаа болж төрийн хувцас мөрдөсөөр далайлгаж олон ч хүн зодсон нэг тийм эр хүний шинжгүй лалрын хулгайч даа

Avatar

Зочин 2022-02-15 72.196.192.250

Sots. veiin mongol zaluuchuudiin niitleg turh iim l dee !

Avatar

zochind hariulsan ni 2022-02-15 150.129.143.24

za hutsaj hewtee. tged sots uyin buh zaluus mungu ideh ystoiyu?!

Avatar

J 2022-02-15 64.119.25.116

Tomchuudin tsereg. Udahgu uur ajild orno

Avatar

Zochin 2022-02-15 203.91.115.51

Odoo dornodiin awilgalch gazriin naiaachin hulgaich badamsureng zailuuldaa. Ene nowshoo zailuul ATG shalga. Hujaa nariin gar hul hugiin jvjigchin hulgaich daa

Avatar

Албан хаагч 2022-02-15 192.82.68.65

Жижигхээн хамрын угалзтайгаа адилхан жижигхээн тархитай шиг байгаан энэ хүн. Тэнэг мунаг хоёроороо түрий барьсан бас л цайчихсан босоо ороолон шиг санагддаг. Одоо хуулийн хариуцлага л нэхэх хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2022-02-15 213.87.162.246

!!!!!!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт – – – – https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Зочин 2022-02-15 192.82.78.91

Оюуулзай буудлын мөнгөтэй болждээ янз нь …..вуууааааахаааахааааа

Avatar

Авилга 2022-02-15 66.181.180.22

хахуулаар оанд 300 авцанг гэлүү

Avatar

Мөнхжаргал 2022-02-15 66.181.183.110

Улс төрийн албан тушаалтан биш нь ямар хамаатай юм бэ?

Avatar

зочин 2022-02-15 59.153.112.174

ОЭ-г амeрикад харвардад төгсөлт хийж байхад нь эргэж очиж тив дамнасан …. гээ л шуугидаад байсан нөхөр биз дээ

Avatar

зочин 2022-02-15 59.153.112.174

Энэ хүн EС-ын сайн найз биз дээ

Avatar

зочин 2022-02-15 59.153.114.212

Чөлөөлөөл болоо юу , энэ МАН-ын хүмүүс хэчнээн их хулгай хийсэн ч ажлаа өгвөл ялаас мултардаг болчихжээ . Хятадал бол ажлаас нь чөлөөлөөд цаазаар авдаг юм .

Avatar

enko 2022-02-15 192.82.65.182

гадаадын иргэн харьяйтын газарт авилга нэхээд л хулгайч цариалаад явдаг байсан н**ш мөн л бна,

Avatar

Зочин 2022-02-15 66.181.187.62

Иймэрхүү банди нар юу ч хийхээс буцахгүй шүү!! Эд нар "Юуг сайн, юуг муу, юу хийж болох, юу хийж болохгүй" тухай анхны ойлголт байхгүй, тархинд нь мөнгө гэдэг ганц л ухагдахуун суулгачихсан, бусад үйлдлийн программ нь бөөн вирустэй хаард диск толгойд нь суулгаад өгчихсөн мэт роботууд!!!

Avatar

Зочин 2022-02-15 192.82.73.133

Төмөр замаас л зайлсан бол боллоо.бусдыг нь оюук шийдээ

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж