ТЦА: Нийслэлийн замууд өндөр ачаалалтай байна | News.MN

ТЦА: Нийслэлийн замууд өндөр ачаалалтай байна

ТЦА: Нийслэлийн замууд өндөр ачаалалтай байна

ТЦА: Нийслэлийн замууд өндөр ачаалалтай байна

Өнөөдөр ерөнхий боловсролын сургуулийн хоёрдугаар улирлын хичээл, цэцэрлэгийн үйл ажиллагаа танхимаар эхэлж байгаатай холбоотойгоор замын ачаалал ихэсчээ.

Тээврийн цагдаагийн алба, Замын хөдөлгөөний удирдлагын төвөөс мэдээлснээр, өнөөдөр 08:20 цагийн байдлаар Яармагийн баруунаас зүүн чиглэлд, Нарны зам, Энх тайваны өргөн чөлөө буюу Таван шараас Баруун дөрвөн зам гээд бараг бүх зам өндөр ачаалалтай байна.

Б.ЖАРГАЛ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
2
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ЗөвЗөв
1
ХахаХаха
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

12 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2022-02-14 213.87.135.27

)))))) Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт – – – – https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Иргэн 2022-02-14 139.5.219.102

Ядаж сондгой тэгш болгоод өгөөч!

Avatar

Зочин 2022-02-14 202.55.188.46

Дэлхий дээр хамгийн өндөр IQ-тэй гээд хуцаад байдаг, иймхэн юм шийдчихэж чадахгүй.

Avatar

зочин 2022-02-14 103.111.68.3

Хөшигийн хөндий тийшээ хүн татахаар сайхан сууршлын бүс байгуулаач. Хотын хүн амын нягтрал тодорхой хэмжээгээр буурана даа. Тэнд сайхан боломжийг нь бүрдүүлсэн дагуул хот байгуулчихвал хэн энэ утаа,түгжрээнд байхыг хүсэх ю бэ.

Avatar

Зочин 2022-02-14 202.126.94.205

Нарантуул Дүнжингарав Да хүрээ Өгөөмөр гэсэн хог н**ш зардаг зах нэртэй дампуу газруудыг бүр мөсөн хаачихад л түгжрэл шийдэгдэнэ
Хотын дарга эргүү боловсролгүй бөх байхаар юу шийдэж юу хийх вэдээ

Avatar

Зочин 2022-02-14 66.181.166.134

бас Хархорин, Бөмбөгөр, Барс гэдэг захуудыг нүүлгэвэл түгжрэл буурна

Avatar

Зочин 2022-02-14 202.179.26.252

Чамд хотоос явах сонголт байгаа

Avatar

Ema 2022-02-14 192.82.65.88

Нийтийн тээврээ яаралтай сайжруулж, хуучин машин гаднаас оруулж ирэхийг зогсоох, буруу рультэй машинуудыг хориглох хэрэгтэй байна. Гаднаас зөвхөн шинэ машин оруулж ирэхийг зөвшөөрөхгүй бол хуучин машины хогоор энэ хот дүүрлээ.

Avatar

Зочин 2022-02-14 202.179.26.126

Ажил сургууль 8 цагт эхэлдэг бол өглөө 5 цагт гэрээсээ гарна уу

Avatar

Зочин 2022-02-14 66.181.187.62

"Өндөр ачаалал" гэнэ үү?? Тэгвэл "Намхан ачаалал" гэж бас байх нь уу??? Монгол хэлийг яргалаад дууслаа?!!

Avatar

Иргэн 2022-02-14 202.126.94.219

3 цаг явж байж ажилдаа хүрлээ арай аймаар бнаа…

Avatar

Зочин 2022-02-14 202.126.94.99

Арай хэтэрхий байна. Машиний сигнал ажил хийхэд хундрэлтэй бэрх бн. Энэ дуут дохиог хоригломоор юм!!!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж