“The Hu” хамтлагийн валентины баярын бэлэг | News.MN

“The Hu” хамтлагийн валентины баярын бэлэг

“The Hu” хамтлагийн валентины баярын бэлэг

“The Hu” хамтлагийн валентины баярын бэлэг

Хүннү рок урсгалын төлөөлөл "The Hu" хамтлаг гэгээн хайрын баярт зориулан брэнд бүтээгдэхүүн худалдаанд гаргажээ. Тухайлбал, валентины баярт зориулсан цамцыг худалдаанд гаргасан байна. 2021 оны есдүгээр сард анхны аялан тоглолтоо эхлүүлсэн тэд одоо дөрөвдүгээр сард болох "Coachella-2022" хөгжмийн наадамд оролцохоор болж, бэлтгэлээ базааж буй.

Тэдний хувьд 2019-2021 онд  амжилт, бүтээлээр арвин жил байсан юм. Энэ хугацаанд тэд уйгагүй хөдөлмөрлөсөн бөгөөд Европыг байлдан дагуулсан.

Тус хамтлаг одоогийн байдлаар нийт 13 оронд 23 тоглолтоо хийсэн бол Хойд Америкийн нутгаар 90 хоногийн турш аялан, 56 хотоор 60 гаруй тоглолтыг хийсэн билээ. “The Hu” хамтлагийн гаргасан шинэ дуунуудыг “iTunes store”-оос хамгийн их татан авснаар шилдэг 100 рок дууны чартыг тэргүүлж, “Billboard” чартад орсон амжилтыг өнгөрсөн хугацаанд гаргасан.

Дөрөвдүгээр сард болох наадамд Монголоос анх удаа "The Hu" хамтлаг урилгаар оролцох тухай баярт мэдээг тэд өнгөрсөн сард цахим хуудастаа хуваалцсан билээ.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
17
ХөөрхөнХөөрхөн
5
ЗөвЗөв
3
ГайхмаарГайхмаар
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХахаХаха
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

28 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2022-02-13 122.201.24.44

Ёстой атаархууу тамын тогоооны үлгэр шиг бх юмаа. Хү хамтлаг бол үнэхээр Монголын нэрийг жинхэн дэлхийд цуурайтуулж яваа уран ыүтээлчид үнэхээр бахархаж явдаг. Залуучууддаа амжилт хүсье.

Avatar

Зочин 2022-02-13 67.183.244.109

Хойд Америкаар аялан тоглох Хар аянга нэртэй тоглотын тов нь гарчихаад байна, мэдээгээ хурдан шуурхай шинэчилж байгаарай.
https://www.thehuofficial.com/tour-1

Avatar

Зочин 2022-02-13 64.119.20.88

Эд нар цамц өмд гаргаж байхаар шинэ дуу хийгээсэй. Эсвэл дуусчихсан юм уу?

Avatar

Зочин 2022-02-13 172.58.61.6

Hiij l bgashdee shimanze min

Avatar

Зочин 2022-02-13 192.82.69.13

Одоо энэ the hu моодноос гараа биз дээ, бараг мартагдах шатандаа орж байхад

Avatar

Зочин 2022-02-13 172.58.61.6

Chi moda nd orsniig n ch medehgui shde hoshnogo min

Avatar

Зочин 2022-02-13 103.80.210.183

хил нээлттэй газруудаараа явж тогло доо.

Avatar

Зочин 2022-02-13 172.58.61.6

Yamar aguu ih uhaan be p***a min. Chinii nud shigee hemjeetei tarhinaas garsan ene hend ch hereggui sanaag chin tedniig bodoj oloogui gj bodsond chin gaihah yum alga uhluud hoshnogoo

Avatar

zochin 2022-02-13 202.21.100.210

Дэлхи й нийтээрээ тоогоод байхад үхэр монголчууд цаашаа

Avatar

Зочин 2022-02-13 213.87.156.169

!!!!!!!!!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт – – – – https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Зочин 2022-02-13 59.153.114.245

хү дээ үнэнч шүү.одоогоор баахан атаархсан типүүд гадуур байгаа.

Avatar

Зочин. 2022-02-13 202.55.188.86

The Hu хамтлагийн эхний 2 клипжсэн дуу сайн дуунууд байсан. Түүнээс хойш ч мэдэхгүй дээ. Тэр хоёрынхоо араас ч олигтой дуу гаргаж чадаагүй байхаа.. Монгол түүх , соёл , уламжлал гэдэг нь зөвхөн бөө биш шүү дээ. Зарим дуу нь дуу юм уу бөөгийн үг юм уу гэмээр. Дуу болгондоо шахам бөөгийн ямар нэг юм шигтгэж , өгч байгаа нь юу ч гэмээр юм.

Avatar

Зочин 2022-02-13 172.58.61.6

p***a min ugaasaa gadniihan ugiig n oilgodoggui yum. Chi ch gsen oilgohgui bval zuer ayiin sonsoog hagatai tolgoigoo segsch

Avatar

Зочин 2022-02-13 64.119.23.57

The HU чадвартай авъяастай сайн хамтлаг. Монголынхоо язгуур урлагыг дэлхийн тавцанд гаргах чухал үйл хэргийг гүйцэлдүүлж буй. Гэхдээ олон талаар өөрсдийгөө хөгжүүлж, суралцаж, өөрсөддөө өндөр шаардлага тавьж даруу дөлгөөн байх нь чухал. Жишээ нь… энд гаргасан эвэрт ёсолгоо бол, дэлхийн урлаг соёлыг, ялангуяа залуучуудын сонирхон дурладаг дайчин цоглог рок дуу хөгжимийн ертөнцийг бузарлаж булингартуулж буй "чөтгөрлөг ёсолгоо, муу ёрын үзэл санаа"-ны билэгдэл гэдгийг ч мэдсэн байх ёстой.

Avatar

Зочин 2022-02-13 64.119.23.57

Ийм харанхуйн хандлага хийрхэлээс хол ангид байж гэмээнэ, Тэнгэр ЭЗЭН та бүхнийг тэтгэх буйзаа….

Avatar

зочин 2022-02-13 192.82.67.154

валинтиний баяр л гэнэ юуны баяраа мэдэхгүй тэнэгүүд шүүдээ. христийн нэг лам үхсэнийг тэмдэглэдэг өдөр шүүдээ. HU ухаар

Avatar

z**l 2022-02-13 172.58.61.6

Mogoin tsavi min naaduul chi medehguidee bish delhiin hamtlaga bolhoor olon ulsas olnooroo temdegledeg bayar iig hundelj bgan Delhii dahinii fan uuddee zoriulj. Deerees n christ ii lam gj bhgui erguu mal dundah hamgiin mal mal aa

Avatar

Зочин 2022-02-13 111.220.50.43

Ээ бурхан минь!! Байлдан дагуулаад л. Дагуулаад л !! Дэлхийг эзэлчихлээ!! Дэлхийг эзэлж яваад буцаж ирэх гэж онгоцны зардалгүй суучих нь л даанч харамсалтай!! Ккк.

Avatar

Зочин 2022-02-13 66.181.186.57

Атааррлаа дар, эс бөгөөс өөрийг чинь дотороос нь шатаана.

Avatar

Зочин 2022-02-13 124.158.67.91

Би хувьдаа Хү хамтлагыг ойлгодоггүй юм. Эднийhttps://news.mn/site-setgegdel-anhaarah-zuils/ оронд "Хурдыгаа" сонсох нь чихэнд чимэгтэй. Хү хамтлагыг Чингисын талбайд үнэгүй тоглох юм бол очиж сонсож болох л юм. Бусдаар бол очихгүй. Гэхдээ, гэхдээ Хү -гийн залуустаа улам их амжилтыг ерөөе. Монголынхоо нэрийг улам өндөрт өргөж явдагт нь та
нараараа бахархаж байна.

Avatar

Зочин 2022-02-13 66.181.186.57

Зохиолын дуу сонирхогчид The Hu-г ойлгохгүй ээ.

Avatar

Зочин 2022-02-13 64.119.19.243

Монголоо тоодогүй монгол хамтлаг

Avatar

Зочин 2022-02-13 115.130.129.160

Чамаар Хү хамтлаг дутахгүй. Атаархуу гөлөгнүүд боожгойгоо саагаад харанхуй өрөөндөө цагириглаад хэвтэж байвал таарна

Avatar

Badarch taxar 2022-02-13 59.153.114.160

Бас байлдан дагуулсан гэнэ шүү ! Тоодог амьтад байдаг л юм байхдаа

Avatar

😀 2022-02-13 202.126.90.86

Ymar chi bga bishdee😂baidag bolool baildan daguulaad bga ym bishuu

Avatar

Зочин 2022-02-13 66.181.186.57

Та мэдэхгүй байлаа гээд бодит байдал байхгүй гэсэн үг биш, болжморын тархит аа.

Avatar

Зочин 2022-02-13 115.130.129.160

Атаархуу монгол зан гэж.

Avatar

🥳🎊🎉 2022-02-13 202.9.46.177

Bravo The hu

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж