Б.Жаргалсайхан өөрийгөө Дональд Трамптай зүйрлэв | News.MN

Б.Жаргалсайхан өөрийгөө Дональд Трамптай зүйрлэв

Б.Жаргалсайхан өөрийгөө Дональд Трамптай зүйрлэв

Б.Жаргалсайхан өөрийгөө Дональд Трамптай зүйрлэв

Хөгжлийн банкны зээлээ төлөөгүй байгууллагуудад  шаардлага хүргэх зорилготой "Өөрөөр нь төлүүлье" хэлэлцүүлэг өчигдөр /2022.02.11/  болох үеэр  Б.Жаргалсайхан, Д.Мөнх-Эрдэнэ нар маргалдаж, зодолдохоо шахсан.  Тодруулбал, Д.Мөнх-Эрдэнэ лайв хийх үеэр тэд маргалдаж, Б.Жаргалсайхан түүний  лайв хийсэн  гар утасыг нь авч шидсэн. Тэдний маргааныг залуус ихэд шүүмжилсэн.  Тэгвэл Б.Жаргалсайхан өөрийгөө АНУ-ын ерөнхийлөгч асан Дональд Трамп шиг "төрийн төлөө толгой нь байнга ажилладаг"  гэж цахим хуудаснаа тодотгожээ.

Тэрбээр "Намайг эргүү тэнэг өвгөн гэж харааж зүхэж байгаа хүмүүс дандаа залуу хүмүүс байх юм. Дүү нар миний насан дээр эм тангийн боол болчихгүйхэн шиг зүхүүлээд ч гэсэн иртэй илд шиг явах хэрэгтэй. Зарим нь ийм насан дээр ирж ч чадахгүй мөнх бусыг үзүүлж байхад өвгөнөөрөө дуудуулаад ч гэсэн түмний төлөө хашгирч явах нь ичмээр явдал ерөөсөө биш. Дональд Трамп бид хоёр шиг төрийн төлөө толгой нь байнга ажилладаг залуучууд ховор байдаг юм. Ахад нь одоо эртний хаад ноёдын ёсоор бол таван хатан солих нас бий. Одоогийн хэлдгээр бол төрийн наадмаа үзэж цэнгэх 30 жилийн нөөц байна. Дүү нар эрүүл мэндээ хайрлаж, архи дарснаас хол, тархи толгойгоо байнга цэнэглэж, жаахан ухамсартай байвал зүхэхээр биш дуртай зүйлээ үзэж эдлэхээр сайхан нас шүү" гэж бичжээ.

Э.БУРАМ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
40
ЗөвЗөв
12
ТэнэглэлТэнэглэл
4
ХахаХаха
2
БурууБуруу
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

65 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

mmm 2022-02-12 43.228.129.229

Одоогийн залуучуудын бодит байдлыг л хэлжээ үнэн шүү залуучууд аа ???тэр Мөнхэрдэнэ гэж юм Жагаа шиг үйлдвэр барьчихаад ярьж явбал зүгээр дээ чамайг бодвол гэр бүлээ дээрээс нь 1000 -д гэр бүлийг тэжээж яваа хүн шүү?????

Avatar

Зочин 2022-02-12 66.181.161.41

Bakrabar bolobsroltoi Monherdene bol zvgeer tsaashaa shuu bolidoo… Jagaa akhad ervvl enh amjiltiig hvsie

Avatar

Etugen 2022-02-12 124.158.112.9

За ганц гнэн л байна энэ – уулаа ижилхэн адилхан – улаа ам пигүрээр л явна улс оронд лав хийж гийгүүлэх юм байхгүй өөрсдийгөө харин яадгийн гэхээс

Avatar

Зочин 2022-02-12 202.9.41.23

Мөнх-Эрдэнэ аль аль талаараа Жаргалсайханы хэмжээнд яаж хүрэх вэ. Харин хорчин зангаара илүү байж магад. Үнэнийг хэлсэн хүнд хүн өшөөтэй гэдэг үнэн юмаа. Тэнэг хүмүүсийн үгийг үл ойшоож хэлэх зүйлээ хэлээд бусдад хэлж сургаад явах нь Жаргалсайханы ажил юм. Жаргалсайхандаа эрүүл энхийг хүсэн ерөөе

Avatar

Tugs 2022-02-12 202.9.46.248

Трамп чигий хажууд улсаа боддог хүн юм. Лав л төр барих хуацаанд нь өмч хөрөнгө нь 1\4-ээр дундарсан байдаг…

Avatar

🇲🇳🇲🇳🇲🇳 2022-02-12 202.21.108.22

Зодолдох гэж байсан мөнхардэнэ согтуу байсан байхаа…Хангай зочид буудал гэж хэний нэртэй балгас вэ!

Avatar

зоч 2022-02-12 192.82.81.91

Жагаад амжилт тэр та нарыг бодвол эрчтэй хүн. Мөнхэрдэнийг дийлэх гэж бооцоо тавьсан ч алдахгүй. Тэр та наршиг пицца, унпааны хүүхэд биш

Avatar

Zochin 2022-02-12 103.57.95.79

Жагаад дутагдал бий. Хүн бүрт л байдаг. Харин тэрээр монголын улс төр, ардчилал, хүний эрхийн төлөө залуу нас, хүч, хөрөнгөө зориулсан нэгэн гэдгийг одоогийн залуус мэдэхгүй байх. Жагаа ч мэдүүлэх гэж гүйгээгүй, оролдоогүй. МөнхЭрдэнэ, Жагаатай зодолдох үзэлэцэх санал тавьж байна лээ. Яалтчгүй Мөнх Эрдэнэ дийлнэ. Гэхдээ МөнхЭрдэнэ хэний ач буянаар "үзэлцэх үү, золдох уу" гэх үзэл бодлоо олон нийтийн газар чөлөөтэй дур зоргоороо илэрхийлэнэ бэ. Даруулгатай бай. Муухай харагдаж байна МөнхЭрдэнээ

Avatar

Зочин 2022-02-12 66.181.186.57

Өөрийнхөө эрх ашгийн төлөө л бүх юмаа зориулсан хүн дээ. Гоё ярьдаг аа, ярьдаг. Түүнд нь итгэж үнэмшдэгүүд ч олон байдаг нь үнэн.

Avatar

Иргэн 2022-02-12 64.119.21.157

Трампын уух туухийг уншсан бол ямар ч боловсролгуй 3-р ангийн хуухдийн угсийн сантай жинхэнэ луйварчин гэдгийг нь мэднэ л дээ. Оорийгоо тийм хунтэй харьцуулж байдаг Буян Жагаа оороо ч бас олигтой хун биш бололтой.

Avatar

uvgun 2022-02-12 43.242.243.97

ene zunuud udaj bna

Avatar

Зочин 2022-02-12 202.9.46.21

Жагаа одоо бол энд тэнд очиж мэдэх мэдэхгүй зүйлээ худлаа чалчсан зөнөг өвгөн шүүдээ 90д оны үед үйлдвэр энэ тэр гээд баахан хүн авч ажиллуулаад цалин өгч чадахгүй новшроод дараа нь хорихын хүүхнүүд ажиллуулж хулхи ноолуур зарж дэлхийн шившиг болсон
Ах нь прокурорт ял эдлүүлэхийг хяналт хийдэг ажлаас тэтгэвэрт гарч эмэгтэйчүүдийн хорихын хүүхнүүдийг үнэгүй ажиллуулж чадахаа болиод дампуурсан залилангийн хулгайч

Avatar

Зочин 2022-02-12 202.126.88.149

Жагаа минь эрүүл саруул гэж ам гардагүй юм Бидний нас зодолдох нас биш Трамп шиг улсаа удирдах нас шүү

Avatar

Зочин 2022-02-12 64.119.16.204

Жагааг дэмжиж бна .тэр мөнх эрдэнэдэнэ гэгч үүрэг биёлүүлэгийгчийг бодоход баялаг бүтээгч.бүтээлтэй хүн

Avatar

Зочин 2022-02-12 202.9.46.21

Кккк энэ л***р өөрийгөө Трамп энэ 2 эргүү тэнэгээрээ адилхан байх Трамп энэний хажууд баян энэнд хулгай хийснээс нь өөр юм байхгүй өрөө өгчихвөл юу ч үгүй п***а
Өрөө төлөөч муу п***а энэ монголын төлөө биш өөрийнхөө төлөө олон авгай нарынхаа төлөө л бие тойглож явдаг хөгшин зөнөг штээ п***а

Avatar

Julliana 2022-02-12 162.255.45.245

Soy Jullian de Erdenet mongolia Permítanme usar rápidamente este medio para agradecer ** hospital DR LUCIEN por comprar mi riñón a un precio de $ 450,000
todavía están comprando riñones, contáctelos a través del correo electrónico DR.LUCIENPYE.CLINIC@GMAIL.COM, muy cierto

Avatar

JANE BRYAN 2022-02-12 104.243.212.53

USP-ээс мэндчилж байна
Үл хөдлөх хөрөнгийн хөгжил
Тайландад хөгжлийн зориулалтаар газар худалдаж авах сонирхолтой ноцтой үйлчлүүлэгчид байгааг мэдэгдэхийн тулд би энэ хэрэгслийг ашиглахыг хүсч байна.
Жинхэнэ худалдагч нар зарах боломжтой дэлгэрэнгүй мэдээлэл болон зардлын талаар манай имэйлээр холбогдоно уу: PROPERTIESBUYER@PROTONMAIL.COM Whatsap: +19083082601
Мөн бид худалдан авах сонирхолтой байна:
ГАЗАР, БАЙР, КОМПАНИЙН БАЙГУУЛЛАГУУД, ОРШИН ОРШИГЧИЙН ХӨРӨНГӨ.

ХОЛБОО БАРИХ: PROPERTIESBUYER@PR

Avatar

Зочин 2022-02-12 213.87.134.65

!!!!!!!!!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт – – – – https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Зочин 2022-02-12 150.129.142.10

Яадгийн Жаргалсайхан гуай бол мэдлэг боловсролтой сайн бизнесмэн хүнв манай Монгол Трамп гэдэг нь үнэн ш дээ. Харин нөгөөх нь өдрөөс өдөрт сэтгэхүй нь муудаад хурц галзуу болж байгаа аюултай ичмээср этгээд. Хүзүүгүй хүн хулгай хийлгэхээр Хөх хоТ руу дипломат албыг улдаа гишгэн явуулсан ч хөөгдөөд ирснийхээ хорсолд бүх хүн рүү үсчээд сэтгэцийн өөрчлөлттэй болцон чааваас

Avatar

Зочин 2022-02-12 150.129.140.248

2 ХАР ХЭРЭЭ ХЭРЭЛДЭВ ГЭНЭ..ЧИ ХАР БИ БАС ХАР ГЭЭД .ХОЁУЛАА АДИЛ ХЭРҮҮЛЧ БАЙЖ НЭГ НЭГНЭЭСЭЭ ДЭЭШ ГАРАХ ГЭНЭ .

Avatar

Зочин 2022-02-12 202.9.46.21

Жаргалсайханыг мэдлэг боловсролтой гэж байгаа бол монголд боловсролгүй хүн байхгүй болно биз кк зүгээр л хулгайч

Avatar

Зочин 2022-02-12 66.181.161.79

Жагаа ярьдаг шигээ хүн биш ээ.Өөрөөсөө бусдыг дорд үздэг зүгээр л нэг хувиа хичээгч.Улсаас их ч юм шаасан даа.Удахгүй өрөндөө баригдаад дуусах хүн

Avatar

Үгүй байхаа 2022-02-12 202.126.89.148

Яахав муухай ч гэсэн уучлаарай!Цаадах чинь хотын төвийн балгасаа газартай нь зарахад бүх өрөө дараад,чиний болон чиний ойр тойрны хэдийн хэдэн бор юмнаас илүү мөнгөтэй үлдэх байхаа.Амьдрал ч бас хатуу шүү золиг гэж.Дахин уучилна уу.

Avatar

Зочин 2022-02-12 66.181.161.79

Уучиллаа хө.Хэдэн яс нь салж бгаа нэг хятад өвгөн нэг байшин аваа л биз, эргэн тойрны та нар мэтийн боолууд нь л тахин шүтнэ биз.Ер нь бол чиний мэдэхгүй тоо л байгаа байх даа тэр өр гээд бгаа нь.

Avatar

Зочин 2022-02-12 202.9.46.255

Жаргалсайхан бол сайн ч муу ч Монголын нэг үйлдвэрлэгч, баялаг бүтээгч Мөнх-Эрдэнэ бол Монголын нэг компрадор наймаачин, хэрүүл хийхээс өөр юм чадахгүй мал. Энэ хоёр хүний гол ялгаа энэ.

Avatar

Зочин 2022-02-12 66.181.179.137

Жагаа уг нь утсыг нь цохиж унагаад угсруулаад шанаанд нь нэг буулгачих байсан юм чиний хүч хариагүй л байггаа шүү энэ мэтийг өлхөөн унагах байсан юм

Avatar

Иргэн 2022-02-12 66.181.191.240

Энэ Монх Эрдэнэ гэдэг алиа салбадай оролцохгуй юмгуй болж дээ. Ийм юмыг эх оронч гэж бодоод байгаа хумуус хэцуу еээ. Ингэж олны танил болж бгаад УИХ д дэвших гэж бгаа бололтой.

Avatar

Зочин 2022-02-12 66.181.190.74

2 олигтой амьтад биш. Төрийн цоорхойгоор юм олоод идчих санаатай 2 хорхой.

Avatar

Болор 2022-02-12 66.181.161.84

Жагаа Монголийн ард түмэнийг доромжилдог н**ш шүү

Avatar

Жагаа луйварчин шүү 2022-02-12 66.181.161.84

Жагаа луйварчин шүү

Avatar

Зочин 2022-02-12 64.119.22.207

Б.Жагаа далжигнаж навсагнасан Д.Мөнх-Эрдэнэ гэх нусан жорын шанааг далжийтал нь тас цохичих байсан юм.

Avatar

Зочин 2022-02-12 115.140.180.135

Зүгээр л хүний ФБ постыг аваад, нээх сүртэй гарчиглаад бүхэл бүтэн мэдээ болгочихдог хүмүүс юмаа

Avatar

Зочин 2022-02-12 139.5.216.177

jagaa zuv yaisan Nuguugiin ni medehgui yum

Avatar

Зочин 2022-02-12 124.158.69.57

Бу. Жагаа өөрөө Эрхүүгийн их сургуулийн дипломыг худалдан авсан. Хуурамч дипломтой мөртлөө бусдыг боловсролгүй гэж доромжлох хэрэггүй. Шалгах юм бол онигоо болно доо.

Avatar

Зочин 2022-02-12 202.126.89.147

Дипломоор боловсролыг 100% хэмждэггүй шүү!Чамд хаанахын ч диплом өгсөн чи үхэр хэвээрээ л байна.

Avatar

Зочин 2022-02-12 202.9.46.255

Манай Мөнх-Эрдэнэ бол их сургууль тагссөн, бакравар зэргийг эзэмшсэн хүн шүү, базарваань…

Avatar

Зочин 2022-02-12 150.129.142.10

Ha ha harin tiin. Baklavar gedeg ug ch medehgui amitan, neg tiimerhuu bakaavar ch geluu neg yum baidag geed hagas hugas sonszon estoi shivshgee delgesen hoorhii.

Avatar

Оюутан 2022-02-12 122.201.19.99

Өчигдөрийн хуралд нилээд олон галзуу өвчин нь сэдэрсэн хүмүүс ирсэн байсан.
дараа хурал хийвэл ийм хүмүүс олон ирвэл хоорондоо маргаад төвөгтэй юм шиг
байна даа

Avatar

Зочин 2022-02-12 66.181.161.41

Жагаа ах мундаг шүү… Эрүүл энхийг хүсье

Avatar

Зочин 2022-02-12 5.253.206.148

Трамп бол оюуны хомсдолтой нөхөр шүү дээ.

Avatar

Зочин 2022-02-12 202.9.40.67

Оюуны хомсдолтой долларын тэрбумтан юм уу? Тэгвэл агуу нөхөр юм биш үү.

Avatar

Зочин 2022-02-12 150.129.142.10

Chamd chadlaaraa olson yadaj 100 $ baina uu? Trump 40 jiliin omno terbumtanbolzon baisan. Mongold bish shuu. Amerikt!! ha ha mon yariva aa

Avatar

Зочин 2022-02-12 66.181.179.36

Зөв юм хэлжээ

Avatar

Зочин 2022-02-12 86.183.183.52

Мөнх-Эрдэнэ хэтэрхий увайгүй аашилж байсан

Avatar

ҮНЭН 2022-02-12 122.201.22.100

СУМТАЙГААРАА АДИЛХАН БАЙХ ОО

Avatar

Зочин 2022-02-12 150.129.143.121

Манын троолл ясан толгой махан толгой 2 албаар муудалцаж жүжиж хөгжлийн банкны тухай ноцтой зүйлүүд хэвээр үлдэв золбин ноход шиг т1 ард түмэн нь итгээстэй шсн кк

Avatar

Зочин 2022-02-12 66.181.179.137

ЖАГААГ ДЭМЖИЖ БАЙНА АМЬДРАЛ ҮЗЭЭГҮЙ НУСАН ТАГ МӨНХЭРДЭНЭ ИРЭЭДҮЙН УЛС ТӨРЧ БОЛНО ГЭЖ ОЛНЫ АНХААРЛЫГ ӨӨРТӨӨ ТАТАХДАА БУСДЫГ ДОРОМЖИЛОХ БОЛТОЙ ҮНЭНДЭЭ МӨНХЭРДЭНЭ МЭТҮҮД ГИШҮҮН БОЛЛОО ГЭЖ БОДХОД УЛС ОРОН ММӨХНӨ КОНСУЛ БАЙХДАА МОНГГОЛЧУУДЫГ САЙН ДАРЖ БАЙХ ХЭРЭГТЭЙ ГЭЭД ОХИДУУДЫГ НЬ ХӨХ ХОТЫН ХАРЫНХАНД ЗУУЧЛААД ГҮЙЖ ЯВСАН ӨӨРӨӨ ЦЭВЭР х***а ШҮҮ ДЭЭ н**ш ГЭЖ АНЫХАН ЭБЭ СО НАРЫН Л КАРРИЕРИЙН ТАКТИК ШИНЭ ЮМ БИШ ИНГЭЖ Л ОДООГИЙН ИХ ӨРИЙГ ХИЙДЭГ ЮМ

Avatar

Badarch taxar 2022-02-12 59.153.114.160

Жагаа эмээ уугаагүй хурал дээр ирчихсэн байж ! Мёланиа трамп шиг хүүхэн авчихаад хуцаж бай ! Жагаа гуай !

Avatar

Зочин 2022-02-12 103.57.92.26

Элий балай өвгөн одоо болимоор юмаа бөөн өр байдаг гэсэн биз дээ

Avatar

Зочин 2022-02-12 202.126.90.74

БАЗАРСАДЫН ЖАРГАЛСАЙХАН БОЛ ХААШАА Ч УРВАЖ ШАРВАЖ МЭДЭХ БАГА ГАРЫН Л ЛУЙВАРЧИН ШДЭЭ

Avatar

Үхэр монгол ля ля ля 2022-02-12 202.126.90.98

Нийтээрээ боловсролгүй ёс суртахуунгүй болсон тул мөнкөө мэт нь од болоод байгаам.Хог шаарнуудаа дээш нь хөөргөж онгироогоод дээрээ залчаад тэгээд сайн зүйл мөрөөдөж суудаг үхэрүүд

Avatar

яая даа... 2022-02-12 64.119.22.102

Ижил нь ижлээ гэж нэг тиймэрхүү л юм болоод байна даа.Өөрөөсөө нэг их дээр гарахгүй хүнээ дэмжинэ,дэвэргэнэ.Нэг бол хөдөөнийхөн (хөдөөний хүн муу муухай биш,гэхдээ хөдөөнөө л сайхан)нэг бол дандаа харанхуй нөхдүүд ийм нөхдүүд чинь зөв юм хэлдэг,шаарддаг,түүндээ нервтдэг,үнэнийг нь хэлдэг,цэвэрхэн тийм хүмүүст дургүй.Худлаа юмыг уянгалуулсан,дуугай дүмбий,тиймэрхүү нөхдүүддээ их дуртай!нэг л их ноён нуруу,уужуу,хүлээц эдэр гэсэн нэг тийм хагас тахир дутуу дуракуудад их сайн…Үр дүн нь…бид

Avatar

шинэ эрин 2022-02-12 66.181.160.25

мөнхэрдэнэ гэж ямар н**ш бнаа. хулгайч консул хийж бсан л***р мөн үү

Avatar

Зочин 2022-02-12 203.91.115.51

Гүндалай энэ хоёр гэнэтхэн Трампыг булаацалдаад унах чинь, юу болоо вэ? Жагаагийн хэлдэг үнэн л дээ. Манай Жагаа гуай мундаг. Тэр хүүхэн шууханд эр бар байдаг нь ч худлаа биш. Гэхдээ Хөгжлийн банк гэснээс манай Жагаа гуай чинь улсынхаа засгийн газрыг Лондонгийн шүүхэд дуудуулж байлуу яалаа?

Avatar

Зочин 2022-02-12 107.127.39.10

ЕС Жасрайтай хуйвалдаж МАРУБЕНИ компаниас 13 сая доллар луйвардсан луйварчин.Энэ луйварчны балгаар Монгол улс бүх түүхэндээ анх удаа олон улсын арбитрын шүүхэд дуудагдаж,шүүх хурал дээр ялагдаж 13 сая долларын төлбөрт унасан….энэ муу хөгийн луйварчин Монгол улсыг хохиролгүй болгосон уу

Avatar

зочин 2022-02-12 64.119.22.102

Тэгээд тэр мөнгө нь монголд орж ирсэн байлгүй дээ,монголын зах зээлд эргэлдээд харин ч сайн юм биш үү,япончуудыг сэгсэрсэн байна харин ч сэргэлэн тархи…

Avatar

Зочин 2022-02-12 64.119.23.174

ИТГЭСЭН ХҮНЭЭ МУРИХ Ч БАС САЙН ЭРИЙН ШИНЖ БИШЛДЭЭ,,,,ТИЙМ ХҮНИЙГ ТҮГЖИЛ ГЭДЭГ БӨГӨӨД ТИЙМ ҮЙЛДЛИЙГ ТҮГЖИЛДЭХ ГЭДЭГ ЮМ БИЛЭЭ,,,

Avatar

бүгд адилхан 2022-02-12 202.126.89.147

гэж яридаг гэхдээ бүгдээрээ л муриачин шд…чи 5-10к р найз нөхөд хамаатан садан гээд л зөндөө муруйлж байсан байлгүй дээ,чи ч зөндөө муриж түгжилдсэн байх…бид бүгдээрээ л ийм арчаагүй…мань хүн харин ч япон түгжилдэж…сайн эр хаяагаа хадардаггүй буюу өөрийн ойр биш л бол бусдыг мурих чинь сайнмгэж үздэг монгол сайхан философи байнаа…Түгжилээ

Avatar

Зочин 2022-02-12 64.119.23.174

ЭЭ ЯДАРСАН Ч АМЬТАН БОЛДОО ЧИ,,,,5 10н ТӨГРӨГ ХҮНЭЭС МУРИЖ АМЬДАРДАГ ТҮҮНИЙГЭЭ УСАН ТАРХИНДАА ФИЛОСОФИ ГЭЖ БОДОЖ ЯВДАГ ДООШОО ОРЦОН НИНЖА БАЙШДЭЭ,,,ДАНСАА НЭРЭЭ БИЧЭЭД ЯВУУЛ 20 К ШИЛЖҮҮЛЬЕ,,,, НЭГ САЙН ЦАДАЖ АВ ,,,ХУЛГАЙ ХИЙЖ БАЙХААР АЖИЛ ХИЙЖ МӨНГӨ ОЛЖ СУР,,,

0 0
Avatar

үхэр шүү нээрээ 2022-02-12 202.126.89.147

Харж байгаа биз дээ?зүгээр юм бичихэд л нэг үхэр өөрөө 20к-г өгье гэж байна!Ийм тэнэг үхэрнүүд шүү!амархан ч гэж чигтэйхэн!Чам шиг үхэрнүүд байхад ажил хийж яах вэ дээ?энэ зээл аваад муриад байгаа нөхдүүд!хэхэхэ

0 0
Avatar

хэхэ 2022-02-12 202.126.89.147

20к аа өгч чадахгүй бол чи өөрийнхөө хэлдгээр түгжил, ч гэж дээ түгжил л байгаа.Хэлсэндээ хүрээд өгвөл бүр мал.хэхэ шатар биш юм аа гэхэд даам нүүдэл сур!хэхэхэ усан тархи биш чи бүр авралгүй шалбааган толгой байна.Наад 20к надад биш хүнд өгөөд даам заалга!

0 0
Avatar

Зочин 2022-02-12 64.119.23.174

ТЭГЭЭД БИ ЯАХ ЮМ,,,,ЧАМАЙГ ХУЛГАЙ БИТГИЙ ХИЙ Л ГЭЛЭЭ,,ХҮН БИТГИЙ МУРИЖ БАЙ ГЭЛЭЭ,ӨЛСӨЖ ЦАНГААД БАЙГАА ЮМ БАЙХ ГЭЭД ХООЛНЫ МӨНГӨ ӨГЬЕ ГЭЛЭЭ,,,АЖИЛ ХИЙЖ МӨНГӨ ОЛ ГЭЛЭЭ,,,ЮУ НЬ БУРУУ БАЙГАА ЮМБЭ,,БИ ЗЭЭЛ АВСАН ТӨЛЖ БАРАГДУУЛСАН,,,:ДУЛААРААД АЖИЛ ЭХЛЭХЭЭР ДАХИАД ЗЭЭЛ АВНА,,,

Avatar

Амжилт хүсье 2022-02-12 202.126.89.148

за яахав ингэж байгаа бол өөр!Зөв юм байна чамд,
Би хулгайч биш,гэхдээ чи зөв л зөвлөгөө өглөө,баярлалаа.Ажилд чинь амжилт хүсье.

0 0
Avatar

GUZEET 2022-02-12 202.21.110.94

ТЭР НЭГ ХИЙХ АЖИЛГҮЙ ХҮН ГОЛИО …………..ЖАГАА АХТАЙ ХЭРЭГГҮЙ ШҮҮ ДЭЭ……………..

Avatar