Э.Бат-Үүл монгол кантри мюзик урсгалыг үндэслэгч гэв | News.MN

Э.Бат-Үүл монгол кантри мюзик урсгалыг үндэслэгч гэв

Э.Бат-Үүл монгол кантри мюзик урсгалыг үндэслэгч гэв

Э.Бат-Үүл монгол кантри мюзик урсгалыг үндэслэгч гэв

Үндэсний урлагийн их театрын дуучин Т.Баатар монгол кантри мюзик урсгалаар дуулдаг уран бүтээлч. Тэрбээр сар шинийн баярын өдрүүдээр телевизээр тоглолт хийсэн нь үзэгчдэд шинэлэг байв. Түүний хувьд АНУ-ын кантри урсгалыг монгол ардын дууны дуулах арга барилтай хослуулж, “Монгол кантри мюзик” гэж урсгалыг бий болгосон тухайгаа хэвлэлд ярилцлага өгөхдөө дурджээ.

Тэрбээр “Монгол кантри мюзик” урсгалыг анх санаачилсан хүн бол Монгол Улсын баатар Э.Бат-Үүл юм. Өөрөө хөгжмийн урлагт маш их дуртай хүн шүү дээ. Санаагаа олчихоод илэрхийлж чадахгүй их удсан юм билээ. Манай багийн бүх дуунуудын аялгууг “A sound” хамтлагийн аргил гитарчин Д.Мөнхболд ах зохиосон. Харин дууны ихэнх шүлгийг Б.Батцэнгэл буюу олны мэддэгээр Quiza ах шүлгүүдийг бичсэн. “Монгол кантри мюзик” урсгалыг бий болгоход “Сонор рекордс” болон дуу бичлэгийн “Limitless” студи хамтарч ажиллаж байгаа. Үүнээс гадна нэрийг нь дурдааагүй маш олон хүмүүс хамтарсан" гэв.

Э.Бат-Үүлийг 2009 онд Ардчилсан Хувьсгалын 20 жилийн ойг тохиолдуулан Ардчилсан хувьсгалын үйл хэрэгт бодитой хувь нэмэр оруулан, эрхэлсэн ажилдаа онцгой амжилт гаргасан Ардчилсан хувьсгалын анхдагчдын нэг хэмээн Улсын баатар цолоор шагнасан байдаг.

А.СҮРЭН

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
6
ЗөвЗөв
5
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ХөөрхөнХөөрхөн
2
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ХахаХаха
0
ГайхмаарГайхмаар
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

17 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2022-02-10 213.87.148.223

)) Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт – – – – https://mysp.ac/50fjz

Avatar

иргэн 2022-02-10 76.123.139.230

Голомт банкны Баясгалангаас Санзайд house авилгад авсан хэрэгт нь ял өгөөч.

Avatar

Зочин 2022-02-10 192.82.86.107

хөдөлмөрийн биш баатар. дайснаа дарсан улсын баатар

Avatar

Зочин 2022-02-10 66.181.160.1

Сонссоон Маш их таалагдсан . CD нь гарах болуу ? Авнаааа

Avatar

зочин 2022-02-10 66.181.160.1

Бүх чиглэлд анхдагч байх нь Суутны шинж л дээ

Avatar

Зочин 2022-02-10 150.129.143.10

xaxaxaxaxaxaxxaxaxaxaxxaaxxaxax eleg

Avatar

Зочин 2022-02-10 150.129.142.10

whoa ha ha!

Avatar

Зочин 2022-02-10 202.9.41.4

Хуучин бол хүн алсан хүн л улсын баатар цол авдаг байсан

Avatar

Зочин 2022-02-10 103.80.210.183

1-р сургуулийг цагаан хуудастай орхих гэж байхад нь аавынхаа нэрээ 3 дүнтэй атистат авч салгалан өнгөрсөн шүү дээ. бариачин гониочин шорондоо сууж байсан бол зориг алагдаа ч ү үгүй ч үү. муу хүний балаг үргэлжилсээр л ……………..

Avatar

Зочин 2022-02-10 150.129.141.61

Орчин цагт хэн нэгнийг айхтар бузар хэрэг үйлдсэн мэтээр улайм цайм гүтгээд тэрийгээ зохиомол тоо, баримтаар хачирлан харанхуй масст олон удаа дахин дахин, янз бүрийн хэлбэрээр чихэнд нь хоногштол байнга давтаад байхаар оргүй худал зүйлийг ч "үнэн" болтол нь итгүүлдэг сэтгэл зүйн башир арга (сэтгэл зүйн ийм приёмыг бусад газар ч хэрэглэдэг!)-ыг сүүлийн 10-20 жилд улс төрчдийн хоорондын тэмцэлд "амжилттай" ашигладаг болжээ!! Түүний нэг золиос нь Бат-Үүл!

Avatar

Зочин 2022-02-10 150.129.141.61

Женко Х.Баттулга энэ аргыг сүүлийн жилүүдэд ихэд амтархан хэрэглэж, багагүй "амжилтад" хүрсэн дээ!!! Хуулиа чанд мөрдөж биелүүлдэг газарт бол ийм балмад арга хэрэглэвэл эрүүгийн гэмт хэрэгтэн болдог тул Монгол мэтийн будилах шатандаа яваа улс орнуудад л их моод болоод буй юм!!

Avatar

УБ- н уугуул 2022-02-10 192.82.90.175

Үүл мэднээ хөгжим гэдгийг хөдөөний троолуудаа .

Avatar

Зочин 2022-02-10 203.91.115.52

Тэр чинь ямар дуу билээ?

Avatar

Lol 2022-02-10 66.181.161.42

Лалрын зөнөглөсөн хулгайч зайл

Avatar

Nyamka 2022-02-10 68.249.160.193

yanaa tur soyorok ch vii dee

Avatar

РАВДАН 2022-02-10 66.181.161.27

461-Р ОРДОНДОО КЛУБЫН ЭРХЛЭГЧ ХИЙЖААГАА ГЭСЭЭН.!

Avatar

Зочин 2022-02-10 203.217.139.240

Хүүдээ төрийн мөнгө яаж идэж уухыг заасан анхдагч бас мөн ш дээ.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж