Алтаар ч солихгүй сайн хөрш ба ажил хэрэг   | News.MN

Алтаар ч солихгүй сайн хөрш ба ажил хэрэг  

Алтаар ч солихгүй сайн хөрш ба ажил хэрэг  

Алтаар ч солихгүй сайн хөрш ба ажил хэрэг  

БНХАУ-д айлчилсан Ерөнхий сайд Л.Оюун-Эрдэнэ ганзагадаа юутай ирэв гэдэг олны анхаарлыг татаж байна. Ерөнхий сайд БНХАУ-д байх хугацаандаа бүхий л өндөр албан тушаалтнуудтай уулзалт хийв.

БНХАУ-ын дарга, ХКН-ын Төв хорооны Ерөнхий нарийн бичгийн дарга Ши Жиньпинтэй уулзахдаа “Хятад улс бол Монгол Улсын алтаар ч солихгүй сайн хөрш” гэснийг нь Хятадын төрийн хэвлэлүүд иш татан мэдээлсэн нь анхаарал татав. Эл үг өмнөд хөршийн хэвлэлийнхэнд таалагдсан бол монголчуудыг талцуулжээ.

Аливаа ард түмний соёл, үзэл санаанд нийцүүлэн, үнэт зүйлсэд нь таацуулан үг хэлэх нь сайн дипломатчдын баримталдаг зарчим гэж үзвэл энэ үг мэдээж эерэг оноо цуглуулах нь гарцаагүй. Харин байнга хардаж, сэрдэх өнцгөөс харвал тал зассан хэрэг. БНХАУ-ын дарга Ши Жиньпин Монголд айлчлахдаа “Миний нутаг” шүлгийг уншихад ч бидний зарим нь ундууцан хүлээн авч байсан бол учир мэдэх дипломатчид айлчилж буй улс орныхоо соёл, уламжлалд хүндэтгэлтэй хандаж, ач холбогдол өгч буйн шинж хэмээн тайлбарлаж байлаа.

Хятадууд ч Ерөнхий сайдын хэлсэнчлэн үгсийг их ашигладаг бөгөөд үүнийг “Монгол Хятад улс нь уул усаар холбогдсон, найрсаг хөршүүд бөгөөд бүс нутгийн чухал улсууд, хөршүүд юм” гэх Ши Жиньпиний хэлсэн үгээс харж болно. Монгол төдийгүй дэлхийн хүчирхэг улс орнуудыг өөрийн нөлөөнд оруулж буй Хятадын хөгжлийн буухиа галт тэрэгт суухыг хүсч буйгаа Ерөнхий сайд Л.Оюун-Эрдэнэ нуусангүй.

Айлчлалын үеэр "Шинэ сэргэлтийн бодлого", "Бүс ба зам" санаачилга, Хятадын "XIV таван жилийн төлөвлөгөө", “Алсын хараа 2050” гэх хөтөлбөрүүдийг Ерөнхий сайдын зүгээс маш олон дурдсан бөгөөд дээрх хөтөлбөрүүдийг уялдуулах сонирхолтой байгаагаа уламжилжээ.

Хятадын Коммунист намын Төв хорооны Гадаад харилцааны газрын даргатай уулзахдаа Ерөнхий сайд МАН-ын 100 жилээ ч дурсахаа мартсангүй.

Айлчлалын үеэр гацаанд байсан төмөр замын царигийн асуудлыг шийдэхээр болсон талаар ам уралдан мэдээлж байгаа ч асуудал тийм ч амархан шийдэгдэхгүй нь ойлгомжтой. Өөр нэгэн таатай мэдээлэл нь боомтуудын хамтын ажиллагааг өргөжүүлэх, дундын бүс байгуулах байв.

Монголын тал “Нэг хятад” бодлогыг тууштай баримтлахаа хамтарсан мэдэгдлээрээ мэдэгдсэн нь шинэ зүйл биш байлаа. Бид өмнө ч ийм байр суурь дээр байсан төдийгүй “Талууд Монгол, Хятад нь сайн хөрш, сайн найз, сайн түншүүд гэдэгт санал нэгдэв. Монгол, Хятад хоёр улс урт хугацааны стратегийн хүрээнд хоёр талын харилцааг хөгжүүлж, тусгаар тогтнол, бүрэн эрхт байдал, газар нутгийн бүрэн бүтэн байдал, тус тусын сонгосон хөгжлийн замыг харилцан хүндэтгэж, харилцан үл довтлох, дотоод хэрэгт үл оролцон эрх тэгш, харилцан ашигтай, энх тайвнаар зэрэгцэн оршино. Монголын тал “Нэг хятад”-ын бодлогыг тууштай баримталж, Тайвань, Хонгконг, Шинжаан, Төвөдтэй холбоотой асуудлаарх Хятадын байр суурийг дэмждэгээ дахин нотлов” гэсэн нь нөгөө талаасаа Монголын бие даасан байдлыг батлах баримт бичиг болов.

Гэхдээ “Бүс ба зам” санаачилгыг “Шинэ сэргэлтийн бодлого”-той уялдуулахаар болсноор дэд бүтцийн асуудлаа Хятадаар шийдүүлэхээр болж байна. Энэ нь бусдын хөрөнгөөр өөрсдийн асуудлаа шийдвэрлүүлж байгаа мэт боловч нөгөө талдаа эдийн засгийн хувьд хараат байгаа монголчууд улам ч хараат болно гэсэн үг.

Хуулаад хэдэн жил болж буй Дарханы замаар жишээлэхэд  хангалттай. Хятадын компаниуд хөрөнгө оруулж, зам барьж, ажилчдаа ажиллуулах нь. Товчхондоо хөрөнгө оруулалтын мөнгөө буцаагаад аваад гарна гэсэн үг.

Монголоос Хятад руу гаргах экспортын барааг нэмэгдүүлэхээр харилцан тохиролцсон ч бидэнд тэдэнд нийлүүлэх бараа, бүтээгдэхүүн, дэд бүтцийн асуудал бас л бүрхэг байна. Айлчлалаар олон асуудлыг шийдсэн ч ажил хэрэг болгох эсэхээс их юм хамаарна. Харилцаагаа сэргээснээс хойш Хятадын талаас Монголын төрийн удирдлагуудын амыг нэг л зүйлээр тагладаг болсон нь “Та нар хэлсэн шигээ хий”.

Тиймээс хэлэлцээ хийх нэг хэрэг. Хэлэлцээрийг хэрэгжүүлэх нь өөр хэрэг. Хэрэгжүүлэхдээ Монголд, Монголын аж ахуйн нэгж, ард иргэдэд ашигтайгаар хэрэгжүүлэх бүр ч өөр асуудал билээ.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
6
БурууБуруу
5
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ЗөвЗөв
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

46 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2022-02-09 31.10.171.74

Teneg uu, ene Oyunerdene, YS? Hyatad odoo alt yumuu, yaj eliireheer iim yum yarij doligonoj bdag bnaa, Хятадын хөгжлийн буухиа галт тэрэгт суухыг huslee??? Ileriine ileerne gehed inej ileerch bdag, Hyatdad dagaar oroyo gej bga ayumuu, yu heleh geed yu heleed bgaa yum be, ingej helsnii toloo ajlaa og, ogtsor. Shal durgui hurch bna, iim yum yarij helj bdag, ysana bolchimgui hun be? Ogtsoroo!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2022-02-09 150.129.142.10

hujaagiin buren haraat uls bolloo

Avatar

Зочин 2022-02-09 150.129.142.10

urvagch mal

Avatar

Зочин 2022-02-09 213.87.89.25

===== Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт – – – – https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Зочин 2022-02-09 66.181.191.61

Эхнийг болзоог Оюук Болор-Эрдэнэтэй хийж цахим монгол"шоу" хийсэн ш дээ.Дараагийнх Амарбаясаглан хөрөнгө мөнгөнд холбогдсон гишүүдээ хөөж МАН-ыг цэвэрлэх"юм ярьж "шудрага бусйн шинэ хонгил байгуулах ажилдаа хамцуй ламлан орж улс төрийн транс женднрээр тодрох бололтой ккк

Avatar

Заагч 2022-02-09 202.9.46.72

Хог вирус хятадын залгидас болох л дутаж дээ ийм дурак сайдтай ч байх даанч харамсалтай юмаа вирус хятадын бегс долоосон хогийн н**ш вэ? хоосон эдийн засаг хог хятад бараа хэнд хэрэгтэй юм бэ?

Avatar

ккк 2022-02-09 66.181.191.61

Хөөрхий муу Энхболдыг э****з хурлийз гэж удам угаасаар нь гүтгэн дортжлоод зогсохгүй үр хүүхэд,гэр бүлийг гутаа явсан энэ залуу өнөөдөр түүнээс доор үйлдэл хийж явна. Эрлийзүүд гэж муучигдаг Оюун-Эрдэнэ тэднээс юугаар ялгарав? Ёс жудаг,боловсрол мэдлэг ухаан нь лавтайдолоон дор юм байна.

Avatar

Зочин 2022-02-09 72.196.192.250

Ene Oyuk uvuuguuruu ovogloson gedeg biz ! Tursun etseg ni yamar hvn baisiim bol ? Uuruu meddegiim bol uu !
Urh tolgoilson emegteichvvdiin hvvhdvvd er ni yavdaltai ch baij medne shvv ?! Urd hurshiin darga nartai yasan ih yanaglaad bna daa ?!

Avatar

Зочин 2022-02-09 103.57.94.111

ХАДААС Ч ЗАРЖ АРИЛЖИЖ ҮЗЭЭГҮЙ ДАНХ ДЭЛХИЙН ТОМ ГҮРНИЙ УДИРДАГЧ НАРТАЙ Э.З-ИЙН БОДЛОГО ЯРИХ УУ.

Avatar

Зочин 2022-02-09 202.126.90.2

Нэг нь хандалт авах гэж юмийг сенсацилангуут дагаад нэг туйлшраад шааж өгөх юм.Мөн ч хэцүү ард түмэн юм даа.Хятадын хямд бараа бүтээгдэхүүнгүй бол өнгөрсөн 30 жилд хог болох байсан.Оросоос хадаас авахад л 3 дахин үнэтэй.Хятад нь өөрсдөө дэлхийн талтай хамтарж бизнес хийхгүй бол 1.5 тэрбум хүн нь ажилгүй болж хоосон хононо шүү дээ.

Avatar

иргэн 2022-02-09 202.21.96.212

Монголын тал “Нэг хятад”-ын бодлогыг тууштай баримталж, Тайвань, Хонгконг, Шинжаан, Төвөдтэй холбоотой асуудлаарх Хятадын байр суурийг дэмждэгээ дахин нотлов” гэсэн ……. энэ дотор нь Өвөрмонгол байхгүй нь яамай даа.

Avatar

Зочин 2022-02-09 66.181.161.64

ОЮУК УРЬД НЬ ХҮҮКИЙН ДҮҮ БАЙСАН ОДОО СИ-ГИЙН ДҮҮ БОЛОХООР ЗҮТГЭЭД БНА УУ ДАА.

Avatar

Зочин 2022-02-09 107.115.21.13

Гуравдагч хөршийн бодлого ингээд сөнөх ёсгүй шүү!!!!

Avatar

Зочин 2022-02-09 66.181.161.64

ОЮУК УРЬД НЬ ХҮҮКИЙН ДҮҮ БАЙСАН ОДОО СИ -ГИЙН ДҮҮ БОЛОХООР ЗҮТГЭЖ БНА.

Avatar

Зочин 2022-02-09 202.21.116.66

Улс орон зөв стратеги төлөвлөгөөтэй байх ёстой, түүнийгээ гадаад бодлогодоо тусгадаг баймаар байна. Өнөөдөр, маргаашийг аргацаасан, төрд байгаа хүмүүс нь боловсоржоогүй, луйвар хийх сонирхолтой байгаа цагт энэ улсын хөгжил зогсонги байна.

Avatar

Зочин 2022-02-09 192.82.81.156

Хөршүүдтэйгээ хамгийн сайн харилцаатай байж л Монгол Улс аюулгүй оршин тогтноно. Гэхдээ луу, баавгай хоёрт идүүлчихгүй ухаантай байх ёстойг түүх харуулж байгаа. Хятадыг гагцхүү үзэн ядаж, хэрэлдэж байж амь зууна гэвэл хэзээ ч чадахгүй. Монгол дээлээ хийхдээ ч хятад торго, дурдан, шинэ гэр барихдаа ч хятад будаг, хадаас нугас, өвлийн түлшээ үйлдвэрлэхдээ ч хятад бүтээгдэхүүн, уут сав хэрэглэж гайгүй хямд хүнс нь ч хятад, экспортын гол гарц зам нь ч хятад байхад үзэн ядалтаар амьдрах уу?

Avatar

зочин 2022-02-09 202.126.92.194

Алтаар сольдоггүй юм бол алмазаар бол солихно байна ш дээ, болж байгаа юм уу яасан аймаар юм бэ бүхэл бүтэн улсыг эрдэс баялагын үнэт металаар зүйрэлдэг тэрнээс их үнэлж барашгүй баялагтай асар уудам нутагтай 60 гаран толгой малтай улс шүү дээ

Avatar

Зочин 2022-02-09 103.26.195.161

Бусад улсын лидерүүд гадаад улсын лидерүүдтэй уулзахдаа ямар үг хэрэглэдгийг сонссон хүмүүсэнд алга шиг байноо. Юум үзэж, нүд тайлах чбид болоогүй, ёстой л Д.Нацагдоржийн эмээлээсээ өндөр даваа давж үзээгүй,эхнэрээсээ өөр хүнтэй ярьж үзээгүй болохоороо хүний хэлсэн үгний гарал үүсэл, утга учрыг бодохгүы, судлахгүй шууд л шүүмжлэх юм. Энэ хүн чинь хэлэх үг болгоноо бодоод, сонгоод, судлаад явсан бололтой байна шүү.

Avatar

Зочин 2022-02-09 66.181.161.64

ДАНХТАЙ ЖОНХУУ МАНИЙГАА ХЯТАДАД НААЧИХ ГЭЭД БНА УУ..

Avatar

иргэн 2022-02-09 66.181.178.39

Хэрэв үнэхээр ингэж хэлсэн бол алдаа болжээ Удирдагч хүн бусдад дүн тавьдаг байж таарахгүй. Жижиг улсын жижигхэн дарга гэдгээ л харууллаа. Жижиг дарга гэдгээ харуулдаг дарга нар олон байнаа.

Avatar

Зочин 2022-02-09 104.28.84.83

Ugaasaa l jijig uls, hudlaa tomrood yaahav dee hehe

Avatar

Зочин 2022-02-09 111.220.50.43

Манайх жижиг биш том улс гүрэн юм уу??!! МАА-нууд дураараа майлалдана шүү! Ккк.

Avatar

халх хүн 2022-02-09 66.181.161.76

Хятадыг алтаар сольчиход буруудах юм ер байхгүй зүгээр

Avatar

mgl 2022-02-09 139.5.219.108

Alt shig ene ter gesen ugsiig ih l pyaldaga mongol hun helne esvel hyatad hun helne. Minii bodloor hyataduud ene ugiig hel gesen yum bish uu? Jaahan bodoj baij arai uurchluud helehgui za geed husaad hayachihsan yum bish uu.

Avatar

Зочин 2022-02-09 103.26.194.169

Bid hyatadiin demjlegteigeer uursduu yamaa hiij surna,hyatuudaar buh yamaa hiilgeed baival neg medehed manjuud shig baihgui bolson bn shuu uuniig ueiin ued bainga sanaj yav

Avatar

зочин 2022-02-09 66.181.179.45

Бид 80 жил 400 гаруй үйлдвэрийг Орос ах нартай хамт барьсан. Сүүлийн 30 жил Хятадтай харилцаж үндэсний гэх зүйлгүй болсон за .

Avatar

Зочин 2022-02-09 107.115.21.13

400 гаруй үйлдвэр барих гэж гэм зэмгүй 40.000 хүнээ алуулж,газар нутгаа албан шаалтаар бэлгэнд өгсөн биш билүү ?

Avatar

Зочин 2022-02-09 203.91.115.53

Бал даргын бууцаа хүртэл өгөө биз дээ

Avatar

зочин 2022-02-09 203.23.199.100

Өөрийн гэсэн чадах юмгүй долоогч данх өмнө ах нараа долоодог байсан бол одоо Хятадуудыг долоодог болж дээ. Долоохоос өөр юм үл мэдэгч.

Avatar

Зочин 2022-02-09 66.181.161.16

Хятад монголын харьцаа сайн байгаа нь сайн хэрэг.Харин бид өр тавихгүй байхыг хичээх хэрэгтэй.Өрөөр дарамталдаг улс гэдгийг байнга санаж явахгүй бол газар нутагтай нь ярьдаг гэдгийг л мартаж болохгүй…

Avatar

🍀🍀🍀 2022-02-09 202.126.88.198

СҮҮЛИЙН 100 ЖИЛД ХЯТАД УЛС НЬ МОНГОЛЫН Э/З-Г НУРУУНДАА ҮҮРЭЛЦЭЖ ИРСЭН ГАВЪЯАТАЙ. ХЯТАДУУДЫН АЧААР МОНГОЛЧУУД НИЙТЭЭР ХӨДӨЛМӨРЛӨХГҮЙГЭЭР БЭЛЭН САЙХАН ЮМС ДЭЭР ДУТАГДАЖ ГАЧИГДАХЫН ЗОВЛОНГООС АНГИД АМАР САЙХАН АМЬДАРЧ ИРЛЭЭ 🙏🙏🙏

Avatar

Зочин 2022-02-09 66.181.179.45

Худлаа хуцаад бай. Бид 80 жил 400 гаруй үйлдвэрийг Орос ах нартай хамт барьсан. сүүлийн 30 жил Хятадтай харилцаж үндэсний гэх зүйлгүй болсон за . Мулгуу минь

Avatar

Зочин 2022-02-09 107.115.21.13

Монгол улсын 2-3 Засгийн газар бүрэн бүрэлдэхүүнээрээ алтан Москва хотноо цаазаар авхуулсан бөгөөд эдгээр хүмүүсийн шарил одоо ч эх нутагтаа эргэн ирээгүй….Монгол улс хөвгүүдийнхээ шарилыг эрж хайдаг ч үгүй нэхэж шаарддаг ч үгүй…..цээжээ балбаж Чингис гэж орилхоос өөр чадалгүй аймхай хулчгар Монголчууд оросуудыг харав уу үгүй юу өмдөндөө чацга алдчихдаг

Avatar

Зочин 2022-02-09 64.119.21.58

МАН-ын үедээ Хятадын мэдэлд орох гэж

Avatar

Зочин 2022-02-09 66.181.161.64

ЧАДАЛГҮЙ ЧАДВАРГҮЙ ХҮНМҮҮС ГАРГАНА ӨНӨӨДҮҮЛ НЬ ХЯТАДЫГ ХОРМОЙДОХООС ӨӨР ЗҮЙЛ ХИЙХЭЭС ӨӨРӨӨР ЮУ Ч ЧАДАХГҮЙ. .ЯМАР Ч ИЧГҮҮРГҮЙГЭЭР ӨӨРСДӨӨ ХИЙХ ХАРИУЦЛАГАА ХЯТАДАД АВААЧИЖ ТОХНО .

Avatar

Баяр 2022-02-09 192.82.72.219

Энэ Оюун-Эрдэнэ жоохон юмыг нэг хи юм хийсэн болгож рекламдах өвчтэй хүн юм. Энэ асуудлууд өмнө яригддаг л байсан манайхан нэг сурталчилдаггүй байсан Мань эр попорч сурталчилаад байгаа нь ажил хийсэн болсон дүр эсгэлт юм. Үр дүнгээ ярьж байхыг Данхаас хүсье

Avatar

зочин 2022-02-09 122.201.23.84

Хятадаас зээл тусламж, мөнгөө авахаа больсон нь дээр шүү, өөрсдөө л ажлаа, амьдралаа авч явахад анхаарцгаая

Avatar

Зочин 2022-02-09 66.181.165.26

сэтгэгдэл бичиж байгаа нөхөд эхлээд өөрийн өрх гэрээ сайн удирдаад бухимдаач.

Avatar

Зочин 2022-02-09 66.181.182.240

Эдийн засгийн хувьд нэгэнт л бие дааж хөгжиж чадахгүйгээс л хойш тэдний хөрөнгө, технолгийг зээлэхээс өөр яах юм бэ? Харин яригдаж байгаа төслүүдэд монголын ААН дээ шударгаар оролцуулж, тэднийг хөл дээр нь босгож, эдийн засагаа сэргээх талаар ажиллах хэрэгтэй. Тэгэхгүй дахиад л хуучин шигээ ажил өгөхийн тулд авилгал нэхэх, эрх баригчдын харьяалалтай компанидаараа мөнгө угаах байдлаар явах юм бол одоогийн хөгжлийн банкны алдааг давтах болно.

Avatar

Зочин 2022-02-09 192.82.75.202

Үгүй дээ, хятадын мөнгө тул хятадын аж ахуйн нэгж ажлыг нь хийж гүйцэтгэнэ. Монголд ямарч ашиг өгөхгүй зөвхөн өр нь үлдэнэ. Гэнэн бага насны хүүхэд шиг ярьж болохгүй. Харин монголд байгаа хятадын эрлийзүүдийг монголын иргэншилээс хасаж, монголын төрөөс бүгдийг нь ажлаас халж ахин монголыг хутган үймүүлэхгүй болгож өгөх нь зөв. Хятадын э****з эсвэл хятадын цагаач нарыг зөвхөн хар боолын ажил хийхийг зөвшөөрч болно бусдаар бол цалинтай хувийн ажил хийлгэж болохгүй шүү. Ингэж байж монгол хөгжинө.

Avatar

Зочин 2022-02-09 66.181.188.22

Хоёр цорготой данхан толгой

Avatar

Зочин 2022-02-09 202.131.238.114

erguu danh

Avatar

Zochin 2022-02-09 202.126.90.23

барууныг шүтэгч либералууд хэзээнээс коммунист хятад гэдэг болчихов, анхнаасаа л хумсаа нууж байсан байна шд

Avatar

Хэлэлцээ шүү 2022-02-09 43.242.243.4

ЛХАГВАА НАРАНТӨГС-өө хэлэлцээ, хэлэлцээр чинь хоёр өөр ойлголт шүү. Хэлэлцээ хийж байж хэлэлцээр байгуулдаг. Хоёр талаасаа уулзаж суудлын хурал хийж ажлаа ярихыг хэлэлцээ гэнэ. Харин түүнээсээ тохиролцоонд хүрч баримт бичиг байгуулбал тэр нь гэрээ юм уу, хэлэлцээр, эсвэл харилцан ойлголцлын санамж бичиг болдог юм. Эхнийх нь үйл явц, хоёр дахь нь цаасан дээр баримт бичиг болдог.

Avatar

zochin 2022-02-09 202.21.100.210

Энэ их гүрнийг дагаж хөгжихгүй бол хэдий болтол х***а гэж зайгаа барих вэ дээ
Дэлхийн хөгжил улам л алслаад байна.

Avatar

Зочин 2022-02-09 192.82.75.202

Үгүй дээ, хятадын мөнгө тул хятадын аж ахуйн нэгж ажлыг нь хийж гүйцэтгэнэ. Монголд ямарч ашиг өгөхгүй зөвхөн өр нь үлдэнэ. Гэнэн бага насны хүүхэд шиг ярьж болохгүй. Харин монголд байгаа хятадын эрлийзүүдийг монголын иргэншилээс хасаж, монголын төрөөс бүгдийг нь ажлаас халж ахин монголыг хутган үймүүлэхгүй болгож өгөх нь зөв. Хятадын э****з эсвэл хятадын цагаач нарыг зөвхөн хар боолын ажил хийхийг зөвшөөрч болно бусдаар бол цалинтай хувийн ажил хийлгэж болохгүй шүү. Ингэж байж монгол хөгжинө.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж