Хятадын дижиталчлалын стратеги

Хуучирсан мэдээ: 2022.02.09-нд нийтлэгдсэн

Хятадын дижиталчлалын стратеги

Хятадын дижиталчлалын стратеги

Хятад улс дижиталчлалын хувьд асар их амжилт гаргаж байна. Зарим талаар Европын арга барилтай төстэй боловч тус улсын мэдээллийн аюулгүй байдал, хамгаалалтын хууль, тогтоомжууд илүү чангарчээ. Энэ нь Европын бизнесийн салбарт аюул учруулж болзошгүй юм. Хятад улс амбицтай зорилтууд дэвшүүлж байна. Дижиталчлал нь эдийн засагт түлхэц болж, улс төрийн тогтвортой байдлыг хангахад туслах юм. Олон тооны хууль тогтоомж нь системийн өгөгдөлд хандах, түүнийг ашиглах, хэрэглэгчийн хамгаалалт, кибер аюулгүй байдлыг зохицуулдаг.

Европыг бодвол эдгээр зохицуулалтын ихэнх нь өргөн хүрээтэй хэрэглэгдэхүүнтэй. Жишээлбэл, Хятадын мужид өмчийн мэдээлэлд нэвтрэх өргөн боломж агуулсан байдаг. 

Мэдээлэл хадгалах, гадаадад дамжуулахтай холбоотой хатуу шаардлага, түүнчлэн хувь хүмүүсийн мэдээллийг цуглуулдаг нийгмийн зээлийн тогтолцоо зэрэг компаниудын системд хадгалаастай мэдээлэл байдаг. Уг системд үнэлгээ муу байгаа тохиолдолд Хятадын засгийн газар гадаадын компаниудын хувьд бизнес эрхлэхэд нь хүндрэл учруулж болзошгүй юм.

Хятадын дижитал бодлогын өөр нэг бүтцийн элемент бол бизнес, төр, нам хоорондын хамтын ажиллагаа. Жишээлбэл, дотоодын компаниудаа хамгаалахын тулд гадаадын технологийн компаниудын зах зээлд нэвтрэх боломжийг хаадаг.  Үүний зэрэгцээ Хятад улс өөрийн программ хангамж, техник хэрэгслээр олон улсын дижитал салбарт нөлөө үзүүлэхийн зэрэгцээ стандартчиллын байгууллагуудад идэвхтэй оролцохыг эрмэлзэж байна.

ЕВРОПЫН БИЗНЕСТ ҮЗҮҮЛЭХ НӨЛӨӨ

Хятадын иж бүрэн дижитал зохицуулалт нь тус улстай бизнесийн харилцаатай, эсвэл тус улсад байрладаг Европын компаниудад зардал, эрсдэл дагуулдаг.  Үүнд дүрэм журмыг дагаж мөрдөх, дагаж мөрдөхтэй холбоотой зардлууд, зөрчил гаргасан тохиолдолд хариуцлага хүлээлгэх эрсдэл, албадан мэдээлэл солилцох зардал орно.  Үүний зэрэгцээ Хятадын зах зээлийн хэмжээ, динамик нь Европын компаниудад маш том боломж болсоор байна. Тиймээс аливаа зүйлийг жинлэх нь илүү чухал юм. Дижитал салбарын зохицуулалт нэмэгдэж байгаа нь Европын компаниудын Хятадын зах зээлд үйлчлэх стратегийг өөрчилж магадгүй юм. Үүнээс гарахын оронд эсрэгээрээ Хятад руу хийх экспортыг Европын компаниудын Хятад дахь дотоодын үйлдвэрлэлээр солих боломжтой.  Европын үйлдвэрлэгчид Хятадын зах зээлийн боломжийг маш өндөр гэж үнэлдэг. 

Зах зээлд үлдэхийн тулд дээр дурдсан зардал, эрсдэлийг үүрэх шаардлагатай бол Хятад руу үйлдвэрлэлээ нүүлгэн шилжүүлэх нь "Бүх, эсвэл юу ч биш" стратегийн нэг хэсэг болно.  Зохицуулалтын шаардлага болон салгах чиг хандлагаас шалтгаалан Хятад дахь Европын компаниуд зах зээлд үргэлжлүүлэн үйлчлэхийн тулд тэнд бие даасан дижитал систем байгуулахаас өөр аргагүйд хүрч магадгүй юм. Хятад руу нүүх нь Европын олон орны бизнесийн загварт заналхийлсэнтэй холбоотой.

Хятадын дижитал бодлого нь Европын бизнесийн загварт нөлөөлөх нь дамжиггүй. Европын өнцгөөс харахад Европын эдийн засгийг дижитал салбарт олон улсын хэмжээнд өрсөлдөх чадвартай байлгахын тулд үйл ажиллагааны янз бүрийн салбарт идэвхтэй байх нь чухал юм.

Байдены засаг захиргаа шинэ боломжуудыг санал болгож буй дижиталчлалын чиглэлээр Атлантын далай дамнасан хамтын ажиллагааг өргөжүүлэх нь Хятадын дижиталчлалын стратегийг шийдвэрлэх ашигтай арга хэрэгсэл болно.

Нэмж дурдахад, Европын компаниудын өрсөлдөх чадварыг үндсээр нь бэхжүүлэх, тухайлбал, гарааны бизнест илүү сайн хүрээний нөхцөл бүрдүүлэх хэрэгтэй юм.

Эх сурвалж: IWKO

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
2
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж