Налайхын иргэд худгаас халуун ус авч эхэлжээ | News.MN

Налайхын иргэд худгаас халуун ус авч эхэлжээ

Налайхын иргэд худгаас халуун ус авч эхэлжээ

Налайхын иргэд худгаас халуун ус авч эхэлжээ

БОАЖ-ын сайд Б.Бат-Эрдэнийн мэдээлснээр, монгол залуу инженерүүд худгаас халуун ус авах техник, технологийн боломжит хувилбар бий болгосны дүнд иргэд ахуйн хэрэгцээний халуун усаа гэрийнхээ ойролцоох худгаас авах боломжтой болжээ.

Залуу инженерүүд туршилтаа Налайх дүүргийн I хороонд байрлах усны дөрөвдүгээр худагт нэвтрүүлж, цаашид тус дүүргийн зургаан худагт нэвтрүүлэхээр төлөвлөжээ. Тодорхой хугацааны давтамжтайгаар нэг удаад 100 литр усыг автомат халаагчаар халааж, иргэдэд түгээх юм байна.

Иргэд смарт цэнэглэгч карт ашиглан, халуун ус олгодог худгаар үйлчлүүлэх боломжтой аж. Монгол инженерүүд мөн E-Mongolia цахим мэдээллийн сангаас авдаг төрийн үйлчилгээг худгийн ухаалаг төхөөрөмжөөс авах боломжит хувилбарыг ч давхар шийджээ.

Б.ЖАРГАЛ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
11
ЗөвЗөв
5
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ХахаХаха
2
ХарамсалтайХарамсалтай
1
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

22 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2022-02-05 202.21.108.215

Үнэхээр мунхаг мунхаг гэхэд арай дэндүү мунхаг юмаа!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2022-02-05 203.91.115.245

ийм шийдлээр халуун ус тараана.Халуун усаа ачиж буулгахдаа асгах ,түлэгдэх гээд наад захын аюулгүй байдал хангагдаагүй. Мунхаг харагдаж бна

Avatar

dse 2022-02-05 202.9.40.10

odoo 20 litriin haluun sav shiideed ogvol yag ***h geed bainaa

Avatar

Баялгаа өгчихсөн...татвараа бууруулчихсан...бас зардал хуваачихсан... ОТ бас данс нь гадаадад байдаг дэлхийн цорын ГАНЦ компани 2022-02-05 66.181.161.37

Нийт 600 тэрбум үнэлэгддэг ордын 400 тэрбум доллар өгөөд уурхай ухуулах гэсэн цаад баагий нь бид авсан 400-даа өөрсдөө зардлаа хариуцна танай 34-н зардлыг хариуцахгүй гэж авсан. Харин хүүтэй зээл өгнө. Монгол тал жаа гэж алга хавсарсан бдаг, тэгээд РИО үнэгүй авсан 400-даа татвараа буулгуулна тэгэхгүй бол нүхээ ухахгүй гэж. Уг нь 20% ч бхыг 2% болгосон бдаг. РИО авсан 400-гаа зөөх гээд нүхээ ухсан. Тэгсэн монголын эдийн засаг 17%-иар өссөн. Бид ГХО гэж итгэсэн. Угтаа огт ХО ороогүй юм билээ.

Avatar

зочин 2022-02-05 103.229.121.50

Ямар. нженерийн шийдэл байхав дээ. Ус халаагч тавиад л болоо ш дээ. Гагцхүү авчрах замдаа хөрөөд хэцүү л юм болох байх даа. Үргүй зардал л гэсэн үг л дээ. Таалагдахгүй бол уучлаарай.

Avatar

Зочин 2022-02-05 213.87.130.16

!!!!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт – – – – https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Зочин 2022-02-05 66.181.182.240

БОАЖЯаманд инженер мэрэгжилтэй дарга нар дутагдсанаас гаргаж байгаа утаатай тэмцэх санаачлага, гэр хорооллыг сайжруулах санхүүгээр дэмжих ажил нь олон түмний ээлжит элэг доого болон
үргэлжилсээр байна.

Avatar

Зочин 2022-02-05 122.201.24.224

Ха, ха …
Ёстой ухаангүй санаа, ухаангүй явдал байна. Шууд л мөнгө хийх гэсэн хүмүүсийн ухаан үгүй дайрсан зүтгэл байна.

Ийм дэмий юмыг хийж байдаг, хийлгэж байдаг 2-ыг тус бүр 50, 50-н удаа банздаж шийтгэ.

Avatar

Зочин 2022-02-05 150.129.140.249

Чи эсэргүү дайсан, хутган үймүүлэгч байна

Avatar

Зочин 2022-02-05 122.201.24.224

Юун солиотой юм хийх нь вэ? Худгаас халуун у аваад яах юм? Газар дээр нь түргэн гоймон буцалгаж идэх юм уу?

Гэртээ тэргээ түрж, чирж очих хүртэл хөрчихдөг юм байгаа биз дээ..

Түүний оронд энэ мэргэн санаагаа халуун усанд орох бичил цэг, халуун ус авангуутаа воок нэмээд дор нь угаагаад асгадаг бичил цэг мэт ухаалаг, ашиг тус өгдөг юмнуудад зориул … т1-үүдээ … т1 юмаар мөнгө угаахаа больцгоо.

Avatar

Зочин 2022-02-05 66.181.182.240

Гадны төслөөр орж ирсэн мөнгийг яаж зарлагдахаа мэдэхгүй, салхинд хийсгэхээр зэхэж байна.

Avatar

Зочин 2022-02-05 139.5.219.65

Tegeed yag yahiin haluun usand orhiimuu yag yund ashigtai yum be ayaga tavgaa ugaah estoi yumuu

Avatar

Зочин 2022-02-05 139.5.219.65

Tegeed yahiin haluun usand orhiimuuu

Avatar

Зочин 2022-02-05 202.179.25.83

Гэр хорооллыг дулааны нэгдсэн сүлжээнд холбох арга байна уу? Цэвэр бохирын системд бас. Тэгвэл хашааных нь үнэ тэнгэрт хадна даа. Ядуу айл тэр хэрээр цөөрнө.

Avatar

Зочин 2022-02-05 202.9.40.245

Гэр хороололгүй болоочээ. Арай том зүйл сэтгээчээ, төрд байгаа нөхдүүд!

Avatar

Зочин 2022-02-05 202.126.89.136

Автомат халаагчийн цахилгааны үнэ, сүлжээндээ өгөх ачааллыг тооцсон юм уу?
Хүчдэл унагааж магадгүй л сонсогдлоо доо.

Avatar

Зочин 2022-02-05 202.126.89.118

Нүглийн нүдийг гурилаар хуурч тэндэрээс мөнгө шаасан байна

Avatar

Zochin 2022-02-05 66.181.161.81

Naad awaad bgaa sawandaa xaluun us xj bgaa bol yumaa l ugaagaarai daa. Xool xj tsai chanaw daa. Xort xawdar vvsgeech shvvdee. Xogjil gexeesee ilvv xorlox l ajilgaa bn daa

Avatar

Зочин 2022-02-05 203.91.115.47

Ийм саванд халуун ус гээд бодохоор шууд л хорт хавдар санаанд орж байна.

Avatar

Zochin 2022-02-05 211.36.135.131

Ded butetsee hiigeech har lalaruudaa 21 r zuund zuuwriin ustai uur uls delhiin haana ch bhgui erguu l******d mine

Avatar

Зочин 2022-02-05 192.82.77.208

Хэрэггүй зүйлд мөнгө үрж байх юм. Ус халаагч нь хэдэн 100 саяын үнэтэй байгаа даа.

Avatar

Зочин 2022-02-05 1.75.8.131

muusaan mungu idsen l******d tvmnii hvvhed shalzaj alahn

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж