Путин Ши Жиньпинтэй чухал хэлэлцээ хийв | News.MN

Путин Ши Жиньпинтэй чухал хэлэлцээ хийв

Путин Ши Жиньпинтэй чухал хэлэлцээ хийв

Путин Ши Жиньпинтэй чухал хэлэлцээ хийв

ОХУ-ын ерөнхийлөгч В.Путин Бээжинд айлчлан ирлээ. Цар тахал дэгдсэнээс хойш Путин анх удаа Хятадад айлчилж буй нь энэ юм. Ерөнхийлөгчийн туслах Юрий Ушаковын хэлснээр Путины айлчлалын хуваарийг нэг өдөр байхаар төлөвлөжээ. 

Хоёр орны удирдагчид Орос-Хятадын хэлэлцээнд оролцож, дараа нь үдийн зоог барих үеэр биечлэн уулзжээ. Үдийн зоогны дараа В.Путин 24 дэх удаагийн өвлийн олимпийн нээлтийн ёслолд оролцоно.

Энэ үеэр хоёр тал бүс нутаг болон дэлхийн хэмжээнд анхаарал татаж буй гол асуудлуудыг хэлэлцэнэ. Ушаковын хэлснээр, хэлэлцээний дараа удирдагчид засгийн газар хоорондын, агентлаг хоорондын болон арилжааны 15 баримт бичигт гарын үсэг зурахаар төлөвлөж буй аж. 

Түүнчлэн Путин, Ши нар шинэ эриний олон улсын харилцаа, дэлхийн тогтвортой хөгжлийн асуудлаар хамтарсан мэдэгдэл батлахаар төлөвлөж буй бөгөөд энэ нь аюулгүй байдал тэргүүтэй нэн чухал асуудлуудыг хөндсөн байх ажээ. 

Эх сурвалж: TASS

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
22
ЗөвЗөв
7
ТэнэглэлТэнэглэл
3
ХахаХаха
2
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ГайхмаарГайхмаар
1
БурууБуруу
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

27 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Оноч 2022-02-04 66.181.161.101

Сэтгэгдэл дээр улаан копи мөнгөний нэмэргүй улсууд бичиж байдаг гээд Баабар бүр тархийг нь угаацан хэрэг. Тэдэнд өөрийн толгой байдаггүй тул эзнийхээ хэлснийг давтан боргож байдгийг доороос хар. Ямар ч энгийн логик-т хариу өгөх чадваргүй. Зүгээр л ПОП гэдэг шигээ иш мухаргүй бооролж байгаад зорьсондоо хүрж болдог гээд ойлгоцн. Ийм улсууд л эдийн засгийн алуурчдын таатай хөрс нь байдаг. Тэд бол амьтны ферм дээр гардаг хонинууд. Бөөнөөр майлалдаал өөр дуу сонсогдохгүй болгох.

Avatar

ҮНЭН 2022-02-04 66.181.178.89

УЛААН ОРОС, ХАР ХЯТАД ХОЁРЫГ ЦӨМДӨЖ ДУУСГАХ ХЭРЭГТЭЙ

Avatar

Зочин 2022-02-04 66.181.160.90

За энэ хоёрч яах вэ …Насны нар нь хэвийж яваа улсууд …энгэс тэгэс хийж байгаад л явцгаана . Цаана чинь харин Кадыров гэж шинэ үеийн Сталин2 гарч ирчих гээд Орос орныг сандаргаад байна шүү ! …
Тэр галзуу , ямар нэгэн аргаар Орос орны толгойд гарчихвал ч дэлхийг сүйдлэнэ дээ …

Avatar

ҮНЭН 2022-02-04 66.181.178.89

ТЭГЭЭД ОРОСУУД БИЕ БИЕНЭЭ АЛАГ

Avatar

Onoch 2022-02-04 66.181.161.37

Манжид 220 жил дээрэлхүүлсэн. Гэхдээ газар шороогоо ухуулаагүй, дархан газар байсан. Дараа нь оросуудад 70 жил дээрэлхүүлсэн. Өөр арга байгаагүй. Харин сүүлийн 30 жил барууныг санагалзсан. Тэд тоож орж ирсэнгүй. Харин тэдний луйварчин ирж монколыг маань сэгсэрч бна. Рио, Сентерра гэх мэт увайгүй тонуулчид ирсэн бдаг. Бидний хувь заяа юу? Эсвэл ийм тэнэг болсоных уу?

Avatar

Onoch 2022-02-04 66.181.161.37

Барууныг битүүхэн санагалзах монголчуудын далд хүсэл дээр эдийн засгийн алуурчид тоглосон байдаг. Гарын бээлий нь Баабар, Цэнддоо гэх мэт үргэлжилдэг. Тэд л хөрөнгө оруулалт гэдэг нэр томъёог ашиглаж луйврын схем-г далдалхад тусалсан жинхэнэ алуурчид байсан байдаг. Тэдний бүх нийтлэл баримттай үлдсэн.

Avatar

Onoch 2022-02-04 66.181.161.37

Бороо-г тэр ОТ-ыг чтэр ТТ-г тэр Баабар-ууд тархи угаалтыг зохион байгуулж, авилгачид монголыг зарах процессыг гардан хариуцсан байдаг. Сү, Энхсайхан, Баяр, Баярцогт, Зоригт, Сайханбилэг гэх мэт энэ нэр үргэлжилнэ. Тэд амин хувиа борлуулж эх орноо хэсэгчлэн зарж, монголын ирээдүйгээс хулгай хийгчид. Харамсалтай..ярганы мэс үсэн дээр хурцалж бхад яаж би тайван бх юм?

Avatar

Зочин 2022-02-04 66.181.160.90

Улс орны төсөв санхүүд копи улаан мөнгний нэмэргүй байж солиороол байх юм аа ….

Avatar

Оноч 2022-02-04 66.181.161.101

ОТ дээр 66 хувийн баялгийг РИО-д үнэгүй өгчөөд газар ухахад монгол 34-ийн зардал даадаг нь ямар учиртай юм. РИО-н оруулж буй мөнгө өөрийнхөө 66-г ухахад зарцуулж буй гэдэг нь ойлгогдохгүй бна уу. Бараг 3-р ангийн хүүхдийн бодлого шүү дээ. Дээр нь үнэгүй өгчөөд дээр нь нэмээд татвараа хөнгөлдөг нь яаж бгаа юм? Чамд тайлбар бна уу…

Avatar

ҮНЭН 2022-02-04 66.181.178.89

БҮҮ МАЛТ ХУЛГАЙЧ НАР ЧИНЬ ТА НАР ӨӨРСДӨӨ, ӨӨРСДӨӨ ӨӨРСДИЙН ЭХ ОРНОО ТОНОЖ БАЙЖ ЮУ ХУЦАЖ БУСДАД БУРУУГАА НЯЛЗААНАВ

Avatar

Оноч 2022-02-04 66.181.161.101

Чи бол энэ орныг ухаж байгаа тонуулчдын бууны нохой л байна… чамд энэ зэргийн энгийн юм ойлгох толгой алга даа.

Avatar

Зочин 2022-02-04 66.181.161.64

эвэцгүйнх

Avatar

Зочин 2022-02-04 213.87.150.61

! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт – – – – https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Иргэн 2022-02-04 66.181.191.240

2 хорш тайван бвал бид тайван бнааа.

Avatar

Зочин 2022-02-04 202.55.188.43

Ирээдүйн хамгийн гол дайснууд гэдгээ мэдэж байгаа л даа…одоохондоо саймширч байгаа нь цаг зуурынх.

Avatar

Badarch taxar 2022-02-04 59.153.114.160

Укриан ру дайрхаасаа өмнө ар талаа бататгаж байна яг гитлёр шиг !! Муухай хужаагууд араас б**с ухчих вий гээд ! Цагаан баавгай улаан луу хоёр уулзлаа гээд монголд сайн юм болохгүй !! Далчигнуур оюука хил милээ нээх тал дээр жаахан ч гэсэн ахиц олоод ирж чадахгүй бол тэндээ үлдээрэй !!

Avatar

Зочин 2022-02-04 66.181.191.240

Эхлээд зов бичээд сурчих.

Avatar

Зочин 2022-02-04 202.126.90.44

Зов Зов ха ха ха

Avatar

Зочин 2022-02-04 223.62.8.205

ОДОО Ч ЗӨВ БИЧИГ ЭНЭ ТЭР ГОНЖ БОЛСОН ЮМ ШИГ БАЙЛЭЭ 4 АНГИИН ДУНДААС БИ ГАРСАН ЮМ ТЭГСЭН МАНИИ ӨРӨӨСӨН 4 ИИН Б ИХ ЮМ ШИГ БАЙЛЭЭ ДЭЭ ХӨӨРХИИ

Avatar

Зочин 2022-02-04 103.26.195.161

Тал хээр нутагтаа байхдаа эрүүл байдаг байх. Хотод ороод ирэхээрээ энэ их стресс, дарамт, түгжрэлийн улмаас бүгд мэдрэлийн өвчтэй болж, их стратегич юмшиг өөрсөддөө санагддаг болчихдог юм шигбайна. Гэхдээ элдэв юмбичихээсээ өмнө жаал юм уншиж сурвал яасан юмбэ. Ө

Avatar

Зочин 2022-02-04 192.82.68.44

Хүнийг англи байтугай орос ч хэлгүй энэ тэр гэж муулдаг хирнээ өөрсдөө монгол бичигтээ таг кирилл бичгээр алдаатай бичнэ дэлхий шинэ түүхээ битгий хэл монголынхоо түүхийг ч мэдэхгүй нялхсууд байнаа .. тэгээд баруунд бол гээд том том юм яринаа

Avatar

123 2022-02-04 103.140.11.111

нялхас гэхгүй юу хө

Avatar

Зочин 2022-02-04 64.119.19.32

БНХАУ-д очсон Путины аялалын тухай https://www.youtube.com/watch?v=u-PTVHIyS2Y- хаягаар ороод үзээрэй!?

Avatar

zochin 2022-02-04 59.153.114.19

ene 2 daranguilagch delhiig bazahuu?

Avatar

Зочин 2022-02-04 64.119.20.250

Манай хүүхэдтэй уулзах болуу…хөршүүд

Avatar

Зочин 2022-02-04 103.212.119.110

Манай хөршүүд хоорондоо юу ярих бол?

Avatar

zochin 2022-02-04 172.58.143.231

mongol mayagaar uulzana gej bna lee.Ehleed baahab mah buuz huushuur tums hiam umhiirtluu ideed araas n baahan hatuu arhi pivotoi holij husaad dahij nemeed vino gaztai undaanii uldegdeleer daruulaad ajil hereg yarihguigeer mongol mayagaar hov bazna.Henii ehner ohiniig haana hussanaa, tegeed daraa n henees n medali avch ali emnelegt ochsinoo yarina.Bas aduunii zasaa tarvaganii boodog yarij baigaad heniih n boojgoi jijig ene tereesee bolood salam zodoldood eruuljuuleh, tsagdaa ruu yavsanaar duusn

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж