Энэтхэг өвлийн олимпийн бамбарыг буухиалахаас татгалзав | News.MN

Энэтхэг өвлийн олимпийн бамбарыг буухиалахаас татгалзав

Энэтхэг өвлийн олимпийн бамбарыг буухиалахаас татгалзав

Энэтхэг өвлийн олимпийн бамбарыг буухиалахаас татгалзав

Хятадын эрх баригчдын сонгосон бамбар баригчдын нэг нь Энэтхэгийн дургүйцлийг хүргэсэн тул тэд өнөөдөр /2022.02.04/ Бээжингийн өвлийн олимпийн нээлтийн ёслолд оролцохгүй гэв. 

Энэтхэгийн гадаад харилцааны яамны төлөөлөгч Ариндам Багчи Пүрэв гаригт хэлэхдээ "Хятад улс бүхэл бүтэн олимпийн арга хэмжээг улстөржүүлж буйд харамсч байна" гэжээ.

“Global times”-д мэдээлснээр 2020 онд Энэтхэг, Хятадын хилийн мөргөлдөөнд оролцсон Хятадын армийн коммандлагч бамбар баригчдын нэгээр сонгогдсон байна. Ардын чөлөөлөх армийн командлагч Чи Фабао 2020 онд Галваны хөндийд болсон мөргөлдөөнд оролцсон цэргүүдийн дунд байжээ. Тухайн үед 20 Энэтхэг, дөрвөн Хятад цэрэг амь үрэгдсэн байна. 

Энэ явдал Энэтхэгийн эрх баригчдын дургүйцлийг хүргэсэн тул тэд олимпийн нээлтийн бамбарыг барихаас татгалзаж, дипломат бойкот зарлаж буйгаа илэрхийлэв. Өмнө нь АНУ тэргүүтэй олон орнууд дипломат бойкот хийхээ зарлаж байхад Энэтхэг эсрэгээрээ Бээжингийн олимийг дэмжинэ гэдгээ илэрхийлсээр ирсэн билээ. 

Энэтхэгээс цанын төрөлд нэг тамирчин оролцож буй бөгөөд тус улсын төв телевиз "Доордаршан" энэ тоглолтыг шууд дамжуулахгүй гэдгээ мэдэгджээ. 

Эх сурвалж: SCMP, THE HINDU

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
21
ЗөвЗөв
20
БурууБуруу
2
ГайхмаарГайхмаар
1
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ТэнэглэлТэнэглэл
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

14 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2022-02-04 192.82.73.204

Ta nar xudlaa medee bichdeg shuu. Japan xyatadiin olimpod oroxgui geed mongolchuud bichsen, xudlaa baisan shuu.

Avatar

Зочин 2022-02-04 213.87.150.61

!!!!!!!!!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт – – – – https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Зочин 2022-02-04 192.82.90.142

Хужаагаас дарах нь энэтхэг л байна даа тэр 1 ламыг нь улсдаа байлгаад байхад хориг тавьж чаддаггүй

Avatar

Зочин 2022-02-04 111.220.50.43

Хитад энэтхэгийн арми тулсаныг санахгүй л юм бн шүү!! Хаа нэг уулын орой хавьд хэдэн цэрэг зодолдсон чулуу модоор шидэлцсэн шахуу юм яригдаад байсан биш бил үү??!! Энэтхэгийн өвлийн олимпд оролцдог гэж юу ч байдаг юмб!!?? Хэн ч байсан юмб!!?? Ккк.Угаасаа нэг ийм хэл ам татлах бодолтой л өө сэв хайгаад яваад байж л дээ!! Зиаа! Энэ ч яахав. Олимп болдогоороо болж л таараа.

Avatar

Medee unshij bai 2022-02-04 172.58.224.221

2021 onii anhaaral garsan uil yavdal baisan

Avatar

Зочин 2022-02-04 66.181.161.111

Чи х***а эсвэл, Нямдорж байхаа

Avatar

irgen 2022-02-04 66.181.180.62

zov zov goy hujaa hog virusiig delhiigees shahaj gargah heregtei ugui yadahad tusgaar undestnuudiig zadlah yostoi enetheguud hujaa naraas iluu garna u gehees dutahgui

Avatar

Зочин 2022-02-04 202.55.188.85

Za ta narmuusai mgl chuud dut manai MAH in udirdagchid ter dundaa huuk darga maani hyatad ulsad dagaar orno. Beltgel n hangagdaj bna. Chingissin talbai deer orildog huj nar tiiim bolood tegsen yum. Erthen hanz surtsgaa. XkH in duu MAH maani madtugai

Avatar

зочин 2022-02-04 202.9.40.184

Эхлээд үгээ зөв биччих гений дутагдалтай х***а илжигээ . мадтугай гэж үг Монголд байдаггүй. МАН-ыг харлуулах гэсэн АН-ы хулгайчаа

Avatar

Зочин 2022-02-04 150.129.142.10

enethegchuud zorigtoi sain baina!

Avatar

Зочин 2022-02-04 150.129.142.10

hip hip hooray!

Avatar

Зочин 2022-02-04 103.57.95.120

Яалт ч үгүй улс төржилт байна л даа. Спортын, тэр дундаа энхтайвны билэгдэл гэгддэг ийм том олон улсын арга хэмжээнд цэргийн албан хаагчийг, бүүр дайн тулаанд оролцсон хүнийг оролцуулсан нь тохиолдол санамсаргүй зүйл огт биш. Амьхандаа "өөрсдийнхөө ялалт"-ыг л өргөмжлөн мандуулж байгаа л ухаантай юмуудаа. Энхтайвнаар зэрэгцэн орших, найрамдалт хөрш байх, дипломат арга замаар үүссэн асуудлыг намжаах… зэрэг санаа бодол огт байхгүй байгааг л харуулж… Энэтхэгийн зөв….

Avatar