"Тухайн үед Г.Дамдинням, Х.Ганхуяг гишүүнтэй найз байгаагүй" | News.MN

"Тухайн үед Г.Дамдинням, Х.Ганхуяг гишүүнтэй найз байгаагүй"

"Тухайн үед Г.Дамдинням, Х.Ганхуяг гишүүнтэй найз байгаагүй"

Хөгжлийн банкинд үүссэн асуудлаар мэдээлэл хийлээ.


ХӨГЖЛИЙН БАНКНЫ ГҮЙЦЭТГЭХ ЗАХИРАЛ Н.МАНДУУЛ:

Хөгжлийн банкны хувьд нөхцөл байдал хүнд байна. Монголбанкнаас манай банкинд шалгалт хийхэд 1.7 их наяд төгрөгийн зээлийн багцыг чанаргүй зээлийн ангилалд оруулсан. Мөн 200 тэрбум зээлийг эргэлзээтэй гэх ангилалд багтаасан. Бид хуулийн дагуу ажилладаг мэргэжлийн банк. Энэ утгаараа зохих арга хэмжээг авч байна. Нийтдээ 880 тэрбум төгрөгийн чанаргүй зээлийн асуудлыг шүүхэд өгсөн. Банк ил тод, шударга ажиллах ёстой гэх зарчмынхаа хүрээнд эдгээр мэдээллийг вебсайтдаа байршуулсан. Одоогоор бид зээлдэгч нарт зээлээ төлөх шаардлагыг хүргүүлж байна. Өнөөдөр гэхэд 8.5 тэрбум зээлийн төлөлт хийгдлээ.

Хөгжлийн банк 100 хувь төрийн өмчит банк. Бусад арилжааны банкнуудаас бодлогын банк гэдгээрээ ялгаатай. Хадгаламж эзэмшигчдийн мөнгийг хадгалдаггүй. Гаднаас бонд болон урт хугацаатай зээлийн эх үүсвэр бүрдүүлж, Монгол Улсын Хөгжлийн томоохон төслүүдийг санхүүжүүлэх үүрэгтэй. Тэгэхээр эдгээр зээлүүд төлөгдөхгүй бол нөгөө талдаа манай банк дунджаар найман хувийн эх үүсвэрийн зардал гадаад өр, төлбөрт төлж, алдагдалтай ажиллана. Хэрвээ эдгээр зээл төлөгдөхгүй ирэх жилд төлөх 800 сая ам.долларын бондын эргэн төлөлтөө хийж чадахгүй бол Засгийн газар эдгээр зээл төлөгчдийн өрийн өмнөөс гадаад өр төлбөрөө барагдуулна.

Хөгжлийн банк 2011 онд байгуулагдсан. 2012 оноос хойш цугласан зээлийн асуудал яригдаж байна. Хамгийн анх 200 тэрбум төгрөгийн чанаргүй зээл бий болсон. 2012-2016 онд 990 тэрбум, 2017 оноос хойш 500 орчим тэрбум төгрөгийн чанаргүй зээл болсон. Энэ хугацаанд зээл төлөгдөхгүй удахаар барьцаа хөрөнгийн чанар алдагдаж байна. Бидэнд шууд барьцааг нь хурааж авах эрх байхгүй. Заавал шүүхээр шийдэгдэнэ.

Манай банкинд 66 зээлдэгчийн 74 зээлийн актив бүртгэлтэй байна. Энэ бүгд дээр бид дахин шалгалт хийж байна. Өчигдөр чанаргүй зээлтэй холбоотой бүх материал, шийдвэр гарсан процесс, баримт бичгүүдийг  АТГ-т шилжүүлсэн.  Манай банк цаашдаа хоёр чиглэл барьж ажиллана. Нэгдүгээрт, Шинэ сэргэлтийн бодлогоор тодорхойлсон 20 төсөл арга хэмжээг санхүүжүүлэхэд оролцоно. Хоёрдугаарт, экспортыг дэмжих төслүүдийг санхүүжүүлнэ.

УИХ-ЫН ГИШҮҮН Г.АМАРТҮВШИН:

2019 оны зургадугаар сарын 2-нд захирлын ажлаа хүлээж авсан. Тэгээд арванхоёрдугаар сарын 31-нд ажлаа хүлээлгэж өгсөн. Тухайн хугацаанд хэвлэлд тайлангаа тогтмол тайлагнаж байсан. Би  захирал байхдаа ганцаараа нэг ч зээлийн шийдвэр гаргаагүй. ТУЗ-өөр хуулийн дагуу, дүрэм журмаараа зээл олгодог. 2019 онд гарсан гурван зээл нь намайг ажил авахаас өмнө батлагдсан, нөхцөл өөрчилсөн зээлүүд байсан. Тэрнээс бол шинэ зээлүүд биш.

Намайг захирлаар томилогдоход багцын чанар дээр ажилла гэсэн үүрэг өгсөн. Мөн Хөгжлийн банкны дотоод дүрэм журамыг сайжруул, олон улсын стандартад нийцүүлэх хувилбар руу дөхүүлэх ажлыг эхлүүлсэн. Зарим тохиолдолд ТУЗ-ийн шийдвэрээр өмнө гарсан зээлүүдийн нөхцөлийг өөрчилсөн. Жишээлбэл, "МАК цемент" ХХК-ны зээлийн нөхцөлийг өөрчилж, 20 гаруй тэрбум төгрөгийн зээлийн эргэн төлөлтийг хийлгээд графикт өөрчлөлт орж байсан. Үнэхээр цаана нь зээл аваад тодорхой хэмжээнд бизнес нь эхлээд зээлийн зарцуулалт нь батлагдсан тохиолдолд зээлийн нөхцөлийг өөрчилж бизнесийг нь дэмжих шийдвэрийг гаргаж байсан. Гүйцэтгэх захирлын ажлыг аваад зээлийн материалуудтай танилцахад  шаардлагад үл нийцэх барьцаа хөрөнгийн зээл их байсан. Энэ асуудлын хүрээнд Хөгжлийн банкны барьцаа хөрөнгийн зээлийн шаардлагыг илүү чангаруулсан.

УИХ-ын гишүүн Г.Дамдинням, Х.Ганхуяг нарын хамаарал бүхий “Вертекс майнинг партнер” ХХК 33 тэрбум төгрөгийн зээл авсан байдаг. Тухайн үед Г.Дамдинням, Х.Ганхуяг нартай найз байгаагүй. Намайг ажил авахаас өмнө "Вертекс майнинг партнер" компани Хөгжлийн банкны харилцагч байсан. Барьцаа хөрөнгө нь үл хөдлөх хөрөнгө байсан. Тэр үед 60-70 тэрбум төгрөгөөр үнэлэгдэж байсан. Арванхоёрдугаар сард ТУЗ-өөр ороод зээл нь батлагдсан. Намайг захирал байхад зээл нь олгогдоогүй. Би арванхоёрдугаар сарын 31-нд ажлаа өгсөн. ТУЗ-ийн шийдвэрийн дагуу 2020 онд зээл нь олгогдож эхэлсэн.

Ц.ХОНГОР

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
26
ТэнэглэлТэнэглэл
2
БурууБуруу
1
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

45 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

DR. PRADHAN 2022-01-28 102.91.5.2

Бид олон нийтэд мэдээлэхийг хүсч байна;
Та бөөрийг худалдахыг хүсч байна уу? Та санхүүгийн хямралын улмаас бөөрийг
зарж борлуулах боломжийг эрэлхийлж байна уу, юу хийхээ мэдэхгүй байна уу?
Дараа нь бидэнтэй холбоо бариад DR.PRADHAN.UROLOGIST.LT.COL@GMAIL.COM
хаягаар бид танд бөөрнийх нь хэмжээгээр санал болгох болно. Яагаад гэвэл
Yнэ: $780, 000 (Долоон зуун, Наян мянган

Avatar

judit 2022-01-28 197.210.53.115

Мөнгөний төлөө бөөрөө зарах зөв газраа хайж байгаа, мөн эрүүл саруул хэвээр байгаа хүмүүст зориулж Fortis эмнэлэгтэй холбоо барина уу, бид таны бөөрийг 760,000 доллараар худалдаж авдаг. Та санхүүгийн бэрхшээлийг даван туулсан хэвээр байна уу? Та бөөрийг 760,000 доллараар зарж, маш эрүүл хэвээр байх болно
[fortis.hospital.in@gmail.com]

Avatar

ЗЭЭЛ 2022-01-28 151.34.140.76

Надад 2022 оны зээл хэрэгтэй байнаСайн байна уу, энэ нь олон нийтэд тэнгэрийн туршлага зээл, a
хувийн зээлийн зээлдүүлэгч нь хэнд ч санхүүгийн боломжийг нээж өгсөн
хэнд санхүүгийн тусламж хэрэгтэй байна. 5000 еврогоос 100,00 евро Бид
хувь хүн, аж ахуйн нэгж, аж ахуйн нэгжүүдэд 2 хувийн хүүтэй зээл олгоно
ойлгомжтой, ойлгомжтой арга, нөхцөлөөр. өнөөдөр бидэнтэй холбоо барина уу
(contact@skyexperienceloan.com) эсвэл (skyexperienceloan@gmail.com) хаягаар цахим шуудангаар https://skyexperienceloan.c

Avatar

Зочин 2022-01-28 66.181.161.27

Сангажавын Баярцогт Чимэдийн Сайханбилэг гэж / Хэлхээ хоёр гэж /алдаршсан найзууд аймшигтай хулгайчууд байсаныг Ганхуяг Дамдинням хоёр санагтун,

Avatar

Зочин 2022-01-28 115.130.143.7

Энэ л**** их пээдгэр зогсож байна лээ. Гишүүн болоогүй байхдаа ард түмний улыг долоочих гээд долигоноод гүйгээд байснаа таг мартсан байна лээ муу н**ш. Хөгжлийн банкийг дампууруулсан гол хүн бол энэ нөхөр мөнөөс гарцаагүй

Avatar

Зочин 2022-01-28 66.181.161.27

"ОДОО НАЙЗ БАЙГАА " – болоо ш дээ , шоронд хатаахад хагалттай өчиг ….

Avatar

Сонгогч 2022-01-28 66.181.176.12

Дамдинням, ганхуяг, энэ мэтийн луйварчдаар төрөө, өөрсдийгөө удирдуулдаг. Яая гэхэв дээ

Avatar

Zochin 2022-01-28 103.26.193.250

Chaagaad baigaarai. Khelkheetei um shig l Shangrilad khoolond orood l yavdag bsniig chin tod sanaj bna shyy.

Avatar

Rush Qin 2022-01-28 159.223.153.203

Нараяна эрүүл мэндийн эмнэлэгт А, О, В цустай бөөрний донор яаралтай хэрэгтэй байгаа тул доноруудыг (850,000.00 доллар) шагнана. Бид Энэтхэг, Их Британи, Турк болон бусад улсад байрладаг тул сонирхсон хүмүүс бидэнтэй холбоо барина уу, та тэр даруйдаа өндөр шагнал авах болно. Бүх имэйлийг (NARAYANAHEALTHCARE.IN@GMAIL.COM) шуудангаар илгээх ёстой.
Амь аврахад бөөр хэрэгтэй Амь аврахад бэлэн байгаа танд баярлалаа.

Avatar

Зочин 2022-01-28 66.181.190.93

залаад байлдаа. хэнмйг доромжлоод байгаа н**ш вэ

Avatar

Зочин 2022-01-28 213.87.152.134

!!!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт – – – – https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Зочин 2022-01-28 66.181.182.40

Сахал Эрдэнэбилэгийг зээлийг нь төлүүлье, Хөтөл, Дарханы төмөрлөгийн үйлдвэр Төмөртолгойн төмрийн ордоо буцааж авьяаа. Элбэгдоржийн бизнесийг өнгөн дээрээ сахал авч явдаг шүү. ХХБ УБ банк бүгд Элбэгдоржийнх.

Avatar

Зочин 2022-01-28 211.104.29.111

Шаана биз муу хулгайчууд

Avatar

Зочин 2022-01-28 203.91.115.53

Тэр зээлээс хойш л найзууд болсон юм шив дээ. Зээл гаргаж өгөхөд 10 хувь найдвартай биз?

Avatar

Зочин 2022-01-28 150.129.142.45

Төрийн мөнгийг өгөөд найз нөхөд болсонуу

Avatar

Зочин 2022-01-28 122.201.24.188

Зээл авсан гар нь 90н тэрбумын хөрөнгө барьцаалсан гэх эн болхоор 60н тэрбумын барьцаа бсн гэх 30н тэрбум нь хаачив барьцааны эд нарын тэр 99н тэрбумын барьцааг нь ил болгооч юу л байгаа болдоо

Avatar

Munkhjargal Baljinnyam 2022-01-28 95.91.209.194

Bi oilgohgyi ym…Bodlogo myytai ireedyigyi Zeelyyd zunduu ugchihsun ezest ni ter ni Heryyl Ami Nas Hyn huuj Yarilzlaga awdag Styltei bolood mash ih ydaj bna!!!!! Tiim ih Mungiig Naidwargyi Zeel bolgoj Bygd Hoosorsonoos Start Upiin Businessyydiig demjsen ni deer!!!!! Odoo Yed Olon Ulsin Bdal Ogzom Uurchlugduj bna, Olon Ulsin Erunhii Bodlogo ali hefiknee Garchihsan shyy dee!!!!! Bas Corona geed Edgeeriig hargalzan yzej Bodlogin Zeelee Zuw Hiih estoi..Yadaj Hyyhedikn Mungu Zalin Ahiy bdag bol Erge

Avatar

Зочин 2022-01-28 150.129.142.45

Үнэн МАНгас юмаа үнэн МАНгар

Avatar

Зочин 2022-01-28 64.119.24.42

Uls munguu tuluulj av Bogd uuliin am bolgon hausaar duursen Jargalantiin am gedgiig ochood har Zeel end zoriulaltiin busaar shingesen

Avatar

Зочин 2022-01-28 66.181.161.27

АВЛИГАЧДЫН Хөрөнгийг хураахдаа , одоогийн авдигажсан ШҮҮГЧДЫН гар хараахгүйгээр ЖИЧ шийдэх болно – тэгэж ч чадна гэж ард бид итгэн хүлээж байна – цаашид ч намдаа МАН \ итгэл үзүүлэх болно …

Avatar

Зочин 2022-01-28 66.181.161.27

Манай нам \ МАН \ авлигатай найзгүй " эрс тэмцлээ хэлсэн ёсоороо \ 2022 оны 1 р сарын 1 – ээс \ дөнгөж эхэлж байна шүү дээ . Одоо Дамдинням , Г . Амартүвшин , Ундармаа , Ё . Отгонбаяр нараас эхлээд , хамаарал бүхий бүх хүний " бүх хөрөнгийг нь хураана " – өөрсдийг нь шоронд хатаана . Манай МА\х\Н -д феодлын хөрөнгийг хурааж байсан , нударган баячуудын хөрөнгийг хурааж байсан , хөрөнгөжсөн малчидын малыг хурааж байсан асар их ТУРШЛАГА бий , цаашид ч

Avatar

Munkhjargal Baljinnyam 2022-01-28 95.91.209.194

Nuguu l Hariuzlaga Hyleedeggyi Nuhudyydiin Dawarsan Hylgain Garig Tas Zawchihgyi bol bolohoo baijee!!!!!!! Mongol Uls Mongolin Ard Tymeniig Amidaar ni Bylshilaad Zumluud dyysdaggyi Ene Zuwaag Olon Niitiin Sanal Asyylgaar Shuurhai Helelzej Taslan Zogsoohgyi Bol Yu Gesen Yg We!!!!!!! NOT ALARM!!!!!!!! h**** Idmeer yu Ynshchih ni ene We!!!!!!! Yun Ardchilal Ardin Nam…Aimshigiin Sawaryydaas Mongolig Awrahfyi bol Mongol Dahiad!!!! Dahiad!!!!!! Mobgol Irgediig Shylsaar….Byzar Heregtenfyydiig Ni!!

Avatar

Зочин 2022-01-28 192.82.73.70

Хахаха м а л чинь одоо найз болсон гэх гээд байггамууу хахаха

Avatar

Тогоо 2022-01-28 140.112.233.172

оймс Амартүвшин, Оргилуур Амарсайхаан гэж

Avatar

Зочин 2022-01-28 192.82.73.70

Оргилуур бол дэлхийн шившигшдээ

Avatar

Зочин 2022-01-28 202.126.88.228

Javhaa saidiin tomilson hun ni ch goy dugarlaa daa. Javhaa ah ni bas. Yah l boldoo hairhan mini

Avatar

Хотын уугуул иргэн 2022-01-28 150.129.140.249

Голландын тагнуул. Энэ пяздук Хөгжлийн банкны захирал байхдаа 88 тэрбум төгргийн найдваргүй зээл олгосон гээд банкны баримт бичигт байна шүү дээ. "Юун гуя вэ" гэдэг онигоо байдаг. Тэр нь шиг, "Тухайн үед Г.Дамдинням, Х.Ганхуяг нартай найз байгаагүй" гэжээ. Хэн чамайг тэдэнтэй найз байсан гээд байгаа юм. Чи өөрөө өөрийгээ илчилсэн байна.

Avatar

Зочин 2022-01-28 202.126.88.228

Zeeliig ni shiidej ogood naiz bolsiimaa

Avatar

Уншигч 2022-01-28 202.9.46.35

Шийдвэрийг нь гаргачихаад, намайг байхад зээл олгоогүй гэж юу яриад байна аа. Эрүүл үү?

Avatar

Хахаха 2022-01-28 193.36.225.206

Намайг хүүхэдээ хийж байхад миний б..в эхнэрийн юманд байгаагүй

Avatar

Зочин 2022-01-28 202.179.22.178

Ганнибалын Амартүвшин Монгол улсын иргэн байхаа болиод их олон жил болсон доо. Давхар иргэншлийг зөвшөөрдөггүй хирнээ, шалгадаггүй, тоодоггүй манайх шиг улсад л ийм золбин гарууд УИХ-н гишүүн болж байна даа.

Avatar

х 2022-01-28 202.9.47.24

х** чацагануудааа нам дагаж баяжсаныгиодоол олж хараа юу малуудаа бүү атаарх улсын хулгаачуудыг хөөн хэлэлцэхээр ялгүй болдог

Avatar

Зочин 2022-01-28 202.9.47.51

Ер нь ихэнх хулгайч нь МАН-д байдаг юм байна. УИХ-ын гишүүн болох гээд яагаад үхэлдээд байдаг юм болдоо гэж боддог байсан. 2-3 тэр бум төгрөг зарцуулж / ихэнхийг нь намдаа хандив болгож өгдөг байх / гишүүн болчихоод төсвөөс наад захна 20-30 тэр бумыг хулгайлана. Хариуцлага хүлээхгүй. Шоронд суухгүй. Шүүгчийг аргалчихна. Шүүгч нь гадаад гараад явчихна. Ийм л схемтэй. АН-ынхан болоогүй, одоохондоо эрх мэдэл байхгүй атаархаал цагаа хүлээгээд сууж байгаа. Мэдэлтэй болохоороо үзүүлээд өгнө дөө.

Avatar

энэ гадаадыг зайлуулаачээ 2022-01-28 64.119.18.66

Голланд руу зайл, гишүүн болоод Монголын санхүүг босгоод ирэх ухааны юм хуцаад байсан хаха

Avatar

А 2022-01-28 122.201.24.23

Одоо танихгүй болж.ичихгүй юм аа

Avatar

Зочин 2022-01-28 192.82.68.208

Цэхэр нүдэт Х.Ганхуяг хулгайч Амартүвшин Дамдинням 3 галзуу хамууд.

Avatar

Зочин 2022-01-28 202.126.88.145

Төсвийн хулгайчдаасаа эхлээд хариуцлагаа тооцооч

Avatar

Best 2022-01-28 66.181.161.16

Zeel gargaj huvaaj avaad galzuu hamiud boljee

Avatar

Зочин 2022-01-28 122.201.31.72

Суурь асуудлаа шийдэхгүй бол түүний муу үр дагавар гарсаар байх болно.Намуудын санхүүжилтийн асуудлыг шийдэж ил тод болгоогүй цагт иймэрхүү муу үзэгдэл байсаар байх болно.Бизнесээ тэтгэхийн тулд намд орж баыйж л хээргжинэ шүү дээ. Тэгэхдээ нам зүгээр тэднийг авахгүй. Овоо хандив авна.Бизнесмен тэнэг хүн биш болохоор шархаа нөхөх хэрэгтэй болно. ЗЭЭЛ, КОНЦЕСС, ТЕНДЕР. УИХ-ЫН ГИШҮҮН БИЗНЕСМЕНҮҮДЭЭС НАМДАА ХЭДЭН ТӨГРӨГИЙН ХАНДИВ ӨГСӨН БЭ ГЭЭД АСУУГААД БАЙХ ХЭРЭГТЭЙ.

Avatar

Зочин 2022-01-28 202.126.89.214

Дамдинням, Ганхуяг 2 Нэг л Биш санагдаад байсымааа

Avatar

Zochin 2022-01-28 103.57.94.242

Ulaan luivarchim

Avatar

Зочин 2022-01-28 103.212.116.121

Банкны мөнгөнд эзэн байхгүй учир тэнд ажиллагсад бүгд зээлийн мөнгөнөөс саадаг. Энэ тогтолцоог өөрчлөхгүйгээр хөгжилд саад арилахгүй.

Avatar

ШИЙДВЭР ГАРГАГЧДАД УЛАМЖЛАХ НЬ 2022-01-28 103.111.68.3

ЕР НЬ ТЭГЭЭД ХӨГЖЛИЙН БАНК ГЭЖ БАЙХ ХЭРЭГ БАЙНА УУ. НАМ НЬ ТӨР БАРЬЖ БАЙХ ҮЕД НАМЫН ГИШҮҮНЧЛЭЛЭЭРЭЭ МӨНГИЙГ ИНГЭЖ ЦАЦААД ДУУСАХ БАЙСАН ЮМ БОЛ ЭНЭ БАНКАА БҮР ТАТАН БУУЛГА ХАРИН ТҮҮНИЙ ОРОНД ОЛОН БАНКНЫ ХУВЬ НИЙЛҮҮЛСЭН ТЭР ДОТОР ТӨР ТОДОРХОЙ ХУВИЙГ НЬ АВСАН ОЛОН НИЙТИЙН БАНК БАЙВАЛ ХЭРЭГТЭЙ ЮМ БИШ ҮҮ

Avatar

Зочин 2022-01-28 103.26.193.132

yaharaa tulugdduggui ym, tuluulj chadahgui bol zeel olgoson bankni udirdlaguud uursduu hariutslagaa huleegeech, aygu duraaraa ymaa, tulugduhgui bol zasgiin gazar bid narin tatvarin munguur bondin ergen tulult hiine ene ter, h*****d bgambe. zohitsiuulalt ene ter bdaggui ymuu naad chanargui zeeluued chin avah.

Avatar

Зочин 2022-01-28 66.181.182.116

Сэтгүүлчид мэдлэгээ дээшлүүлмээр байна, манайд л зээл авсан нь буруутайд байдаг, бизнеснийхнийгээ дэмжээд хөгжсөн оронд зээл аваач гэж гэж гуйдаг, Туйлшрахаа больж үз, зээл авах, зээл хугацаа хэтрэх бизнест байдаг энгийн үзэгдлүүд

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж