Казахстаны ерөнхийлөгч нөхцөл байдлын талаар мэдэгдэл хийлээ | News.MN

Казахстаны ерөнхийлөгч нөхцөл байдлын талаар мэдэгдэл хийлээ

Казахстаны ерөнхийлөгч нөхцөл байдлын талаар мэдэгдэл хийлээ

Казахстаны ерөнхийлөгч нөхцөл байдлын талаар мэдэгдэл хийлээ

Казахстаны ерөнхийлөгч өчигдөр мэдэгдэл хийлээ. Тус мэдэгдэлдээ Казахстаны нөхцөл байдал дэг журамдаа  орсон ба хууль, дүрмийг дахин сэргээж, мөрдөж эхэлснийг онцолжээ.

Токаев өчигдөр болсон Аюулгүй байдлын зөвлөлийн хурлаар  "Хувь хүн, нийгэм, төрийн хамгаалалтыг нэмэгдүүлэхийн тулд бүх арга хэмжээг авч байна"  гэлээ. Мөн үндэсний аюулгүй байдлыг сахих ажиллагаа яаралтай явуулахыг уриаллаа. Засгийн газрын хувьд нэгдүгээр сарын эхээр  болсон үйл явдлаас сургамж авч, үндэсний аюулгүй байдлын шинэчилсэн тогтолцоо аливаа сорилтыг даван туулахад бэлэн байх ёстой" гэж ерөнхийлөгч хэлэв.

"Гэмт хэрэгтнүүд, террористууд манай хотыг эзлэн түрэмгийлж, энгийн иргэд, тэдний гэр бүлийнхний амар тайван байдлыг алдагдуулах, засгийн газарт заналхийлэхийн эсрэг бид арга хэмжээ авах хэрэгтэй" гэж Токаев  хэлэв.

Эх сурвалж: TASS

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
3
ЗөвЗөв
1
БурууБуруу
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

13 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2022-01-28 111.220.50.43

Америкын бичсэн нэг төсөл жаахан тиймэрхүү боллоо!! Америкууд сүүлийн жилүүдэд юу болцороо вэ??!! Бичсэн төсөл болгон нь амжилтгүй болоод.

Avatar

Зочин 2022-01-28 192.82.72.51

Казахстаны үйл явлаас манай төр засаг өөртөө тохирсон зөв дүгнэлт хийх ёстой!!! Харин тэгэх ухаан хүрэх нь үү, үгүй юу???

Avatar

Зочин 2022-01-28 66.181.178.230

Ард түмнийхээ тэмцлийг дарж гадныхан руу орууллаа. Явахгүй дээ.

Avatar

Зочин 2022-01-28 192.82.73.40

gadnaas tuslamj nereer ulsuud oruulj ireed baahan amitan alchihaad ingeed suuj baidag duurtsen gar ve

Avatar

Rush Qin 2022-01-28 159.223.153.203

Нараяна эрүүл мэндийн эмнэлэгт А, О, В цустай бөөрний донор яаралтай хэрэгтэй байгаа тул доноруудыг (850,000.00 доллар) шагнана. Бид Энэтхэг, Их Британи, Турк болон бусад улсад байрладаг тул сонирхсон хүмүүс бидэнтэй холбоо барина уу, та тэр даруйдаа өндөр шагнал авах болно. Бүх имэйлийг (NARAYANAHEALTHCARE.IN@GMAIL.COM) шуудангаар илгээх ёстой.
Амь аврахад бөөр хэрэгтэй Амь аврахад бэлэн байгаа танд баярлалаа.

Avatar

Ovgon 2022-01-28 103.229.120.17

фашист оросууд казахстаныг үймүүлж төр засгийг нь нураагаад оросод нэгтгэх гэж оролдоод чадсангүй. умхий фашист оросууд сүүлийн үед ойр хавийн хөрш жижиг орнуудаа оролдоод булаан эзлэх гээд зүгээр байлгахаа больсон шүү, удахгүй монголын ээлж ирж ч магадгүй, монголд байгаа оросын троллууд, орос цэргийн орхидоснуудыг сайн хянах хэрэгтэй шүү. фашист орос сөнөтүгэй.

Avatar

Зочин 2022-01-28 213.87.152.134

>>>>> Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт – – – – https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Зочин 2022-01-28 66.181.179.137

ЭНЭ КАЗАХУУД УЛС ТӨРИЙН ТОГЛООМ БОЛОХ ШАХЛАА

Avatar

Зочин 2022-01-28 64.119.24.42

Gadniihnii togloom bolchihgui yum san

Avatar

Зочин 2022-01-28 64.119.24.21

Ардчилал нэрээр газар сайгүй үймээн самуун дэгдээж,бүр зэвсэгт тэмцэлд хүрч зарим улс орон ямар хөөрхийлөлтэй хүнд байдалд ортлоо сүйрч, ард иргэд зовч зүтэрч үрэгдэж байгааг хүн бүр одоо онцгой ухаарах цаг болсон.Янангуяа манай мэт оронд гарч буи ийм явуулгын ихэнх нь цөөн хэдэн хүний ашиг хонжоо хайх хэрэгсэл л байдаг Энэ талаар хэт туйлшрах нь аюул.

Avatar

Зочин 2022-01-28 142.79.202.93

Зөв. Украин шиг алдаж Беларусь шиг нялганасангүй шууд нам дарлаа. Барууныхан азиуд дунд холилдоод ура хашхираад, бантан хутгаад гүйж болдоггүй ялгараад бас төвөгтэй байсан байх хөөрхийс. Төсөл нь бүтсэнгүй зайлуул. Одоо хүний эрх яриад баахан гомдоллоно доо

Avatar