Засгийн газар сар шинийн өмнө тэтгэвэр, тэтгэмж нэмнэ | News.MN

Засгийн газар сар шинийн өмнө тэтгэвэр, тэтгэмж нэмнэ

Засгийн газар сар шинийн өмнө тэтгэвэр, тэтгэмж нэмнэ

Засгийн газар сар шинийн өмнө тэтгэвэр, тэтгэмж нэмнэ

Монгол Улсын Ерөнхийлөгч У.Хүрэлсүх Засгийн газрын тэргүүн, зарим сайд нарыг хүлээн авч уулзаж, тэтгэвэр, тэтгэмжийг нэмэх асуудлаар чиглэл өгсөн. Тэгвэл Засгийн газар, Сангийн яам энэ асуудлаар судалж, тодорхой шийдвэр гаргах юм байна. Өөрөөр хэлбэл, Сар шинийн өмнө Засгийн газар ээлжит бусаар хуралдаж, тэтгэвэр, тэтгэмж нэмэх шийдвэр гаргах нь.

Цар тахлын үед эдийн засгийн хүндрэл, инфляцийн өсөлт нь бага орлоготой иргэдэд дарамт учруулж буй юм. Ялангуяа зорилтот бүлэг, хөгжлийн бэрхшээлтэй иргэд, тэтгэвэрээрээ амьдардаг иргэдэд эдийн засгийн хүндрэл хүндээр тусч байгаа учраас ийн шийдвэр гаргах судалгааг Сангийн яам хийж буй юм байна.

Ингэхдээ Засгийн газар төсөвт тодотгол хийхгүйгээр тэтгэвэр, тэтгэмжийг нэмэхээр судалж байгаа гэнэ.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
29
ЗөвЗөв
7
ХахаХаха
3
ГайхмаарГайхмаар
2
ХөөрхөнХөөрхөн
2
ХарамсалтайХарамсалтай
2
ТэнэглэлТэнэглэл
2
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

42 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

CHIN 2022-01-27 197.211.58.128

Бөөрөө мөнгөөр ​​зарж, эрүүл саруул хэвээр үлдэх зөв газрыг хайж байгаа хүмүүст зориулж Fortis эмнэлэгтэй холбоо бариарай, бид таны бөөрийг 760000 доллараар худалдаж авах болно [fortis.hospital.in@gmail.com ]

Avatar

зочин 2022-01-27 192.82.77.57

тэтгэврийн доод хэмжээг 500 мянга болгочих. Тэд чинь 30, 40 жил хөдөлмөрлөсөн ахмадууд.
Хөөрхий амьдрах ч гэж дээ амь зууж яваа улс

Avatar

Уншигч 2022-01-27 202.179.24.10

Сүүлийн 31 жилд улс орныг уруудуулан доройтуулсан МАН-ыг АН-тай нь тарааж үйл ажиллагааг нь үүрд хориглох хэрэгтэй

Avatar

Монголын төлөө 2022-01-27 203.23.49.49

Бүх ахмадуудынхаа тэтгэвэрийг нэмэх хэрэгтэй. Олон жил шударгаар хөдөлмөрлөж НДШ өндөр төлсөн иргэдээ ялгаварлан гадуурхаж болохгүй.. Ажил хийгээгүй , цөөн жил ажилласан, НДШ бага төлж байсанаас бага тэтгэвэр тогтсон иргэдийг илүү дэмжих юм бол шудрага ёс алдагдана шүү. Цаашдаа иргэн болгон ажиллаж хөдөлмөрлөөд НДШ -ээ бүрэн төлж амьдрах ёстой. Түүнээс өөрсдөө буруутай байж төр засагруу буруугаа чихэж хэл ам хийж тэтгэвэрээ өндөр тогтоолгох ёсгүй шүү

Avatar

Зочин 2022-01-27 202.126.90.37

Бүтэн тэтгэврийн доод хэмжээг дор хаяж 500гаас доошгүй болговол арай л дээр байх даа.7жилийн дундаж,насны хязгаарыг уртасгах гэсэн арчаагүй юмаа больж үз!!!

Avatar

Одоо орж ирээд залхуу хойрго монгол зүгээр бэлэн мөнгө, халамж авах гэж бна гээд загинах бхдаа... Түлэнхийн төвөө барьчих юмсан... 2022-01-27 119.40.98.106

2009 онд л ОК гэрээ хийчихсэн бол монгол өдийд ийм бхгүй… Алдагдсан боломжийг хулгайлагчид бол … яах ч гүй шүлсүү үсчүүлээд явж л байдаг. БААБАР.МН дээр Оргилмаа-гийн бичсэнийг унш. Эрдэнэтээс их зэс гаргадаг ОТ гэдэг баяжуулах уурхай, Эрдэнэтээс 3 дахин бага татвар төлдөг. Одоо удахгүй 3 дахин нэмэгдээд эрдэнэтийн дайны татвар төлдөг болно. Харин тэр үед Эрдэнэтээс 3 битгий хэл дахин зэс гаргаж байх болно. ИЙМ Л ГЭРЭЭ хийдэг, ийм л улс. Монгол баян, хөгжсөн улс болохгүй бгаа шалтгаан нь энэ

Avatar

Зочин 2022-01-27 66.181.160.121

Хувь тэнцүүлсэн тэтгэвэрийг нэмэхгүй байгаарайдаа бусдыг нь нэмэх хэрэгтэй улсад 30,40 жил ажиллаад даатгалаа төлсөн хамгийн бага тэтгэвэртэй хүмүүсийн тэтгэвэрийн доод хэмжээг харин 500д хүргэх нь зөв

Avatar

Зочин 2022-01-27 213.87.159.143

!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Rush Qin 2022-01-27 146.70.44.110

Нараяна эрүүл мэндийн эмнэлэгт А, О, В цустай бөөрний донор яаралтай хэрэгтэй байгаа тул доноруудыг (850,000.00 доллар) шагнана. Бид Энэтхэг, Их Британи, Турк болон бусад улсад байрладаг тул сонирхсон хүмүүс бидэнтэй холбоо барина уу, та тэр даруйдаа өндөр шагнал авах болно. Бүх имэйлийг (NARAYANAHEALTHCARE.IN@GMAIL.COM) шуудангаар илгээх ёстой.
Амь аврахад бөөр хэрэгтэй Амь аврахад бэлэн байгаа танд баярлалаа.

Avatar

ZOCHIN 2022-01-27 64.119.27.144

Ter tsahilgaanyyg ni eersdeer ni teluul, harin tetgeveree nemee.

Avatar

Зочин 2022-01-27 66.181.189.158

Судалгаагүй түргэн түүхий л юм хийж болохгүй шүү.

Avatar

Зочин 2022-01-27 66.181.177.73

Судалгаа дүгнэлт учир шалтгаан гээд тухайн асуудлаар маш олон талууд асуултууд байгаа авч засаг нь УИХ нь зүгээр л 1 өдөр гэнэт тэрэнд тэдэн төг өгьe гээд шийдвэр гаргадаг гь ямар элгийн юм вэ. Хэдхэн тэтгэвэр авдаг хүнээ ангилаад ялгаад тэтгэврийг нь тухайн байдалтай нь холбож хэдий хамжээнд тус тус намэх ва гэдгээ шийдэх ёстой юм бишүү. 500к болгоно ч гэхшиг Хөдөлмөрийн хөлсний доод хэмжээ ажилласан жил гээд тооцох хүчин зүйл зөндөө шдээ. 30 дөчин жил ажиллачихаад 350к авчбуй бол нэ

Avatar

BAGA AVDAG DEER L NEM 2022-01-27 124.158.69.200

500-GAAS DEESH TETGEVERTEIG N NEMEH HEREGGUI SHUU, 500GAAS DOOSHIIG N 500 L BOLGOCHIH, BUGDIIG N NEMBEL SHUDARGA BUS 1 SAYAAS DEESH TETGEVER AVDAG HUMUUS 300 AVDAG HUMUUSTEI BARITSAHGUI SHDEE

Avatar

Зочин 2022-01-27 66.181.184.34

Солиор, 30 жил та нараас илүү их татвар төлж та нарын бага төлж байсан тэтгэвэрт нэмэр болж байхад чи атаархагч хэн бэ, муу шал арчигч!

Avatar

Зочин 2022-01-27 188.32.188.182

Тэтгэвэрийнхэнд хүн бүрт 100 мянга нэмэх хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2022-01-27 202.55.188.105

УИХ-ын гишуудэд егех 4, 4 тэрбумаа тэтгэвэр нэмэхэд зарцуул. Бас оффишор данстангуудын мөнгийг оруулж ир. Xэрэггуй хешее дурсгал барих зардлыг тесвеес хас. Бариал нураагаал байдаг тийм хэрэггуй юманд ечнеен их херенге тесевледег байж ард тумэн нь гэдэс елгелен байхад хайхрахгуй байна гэдэг чинь юу гэсэн уг вэ.

Avatar

Энхээ 2022-01-27 66.181.180.114

Насаараа эмнэлэгт ажиллаж 350.0 насаараа улсад ажиллаж үзээгүй хүмүүс бид нартай адилхан тэтгэвэр авч бгаа нь арай биш үү үүнийг ялгаж өгмөөр юм аа

Avatar

ө 2022-01-27 103.26.195.33

Хүүхдийн мөнгөө ялгавартай, зөвхөн зорилтот бүлэгт нь л 100.0 мянгыг өг, зөрүүгээр нь тэтгэвэрээ нэм, нэмж өр тавихыг зөвшөөрөхгүй шүү,

Avatar

Зочин 2022-01-27 64.119.20.83

Европын эдийн засгийнихямралын үед Грекийн сайд нар цалингүй ажиллаж байсан. Манай УИХ-ын гишүүд хамгийн өндөр цалин авдагийн хувьд үгүй ядаж 2022 онд цалингаа хандивлаад тэтгэвэр нэмэхэд зориул л даа!! Та нар сонгуулийн үеэр эх орон, ард түмэндээ хязгааргүй хайртай гэдэг биз дээ??

Avatar

Зочин 2022-01-27 122.201.24.56

Монголд улс орноо боддог хүн нэг ч байхгүй, цалин нэм, тэтгэвэр нэм, халамж нэм гэхээс биш улс орон дампуурсан ч нэхсээр байгаад л дуусгахаар л хүмүүс юм даа

Avatar

Зочин 2022-01-27 202.126.94.99

Цалин нэмнэ, унэ, инфляци дагаад есне! Энэ тер унэхээр толгойгуй бнаа, данхайгаад л халаа солио, холион бантан!!! Том том шоу !

Avatar

Улсын өр л нэмэгдэнэ 2022-01-27 192.82.74.193

Дагаад юмны үнэ нэмэгдэнэ. Арай өөр хувилбар хэрэгтэй .

Avatar

Иргэн 2022-01-27 103.212.116.121

Ийм их устай хоосон төсөв баталсан УИХ тарах ёстой. Сангийн яамыг үндсээр нь өөрчлөх хэрэгтэй. Сангийн яамны холбогдох хүмүүсийг хариуцлагад татах хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2022-01-27 124.158.68.225

1990 иэд онд тэтгэвэрт гарсан хөгшчүүл 300 мянган төгрөгний тэтгэвэртэй бна арай дэндүү яаж амьдрах юм бэ төр засагаа

Avatar

DR. PRADHAN 2022-01-27 197.210.79.234

Та бөөрийг худалдахыг хүсч байна уу? Та санхүүгийн хямралын улмаас бөөрийг
зарж борлуулах боломжийг эрэлхийлж байна уу, юу хийхээ мэдэхгүй байна уу? Дараа нь бидэнтэй холбоо бариад DR.PRADHAN.UROLOGIST.LT.COL@GMAIL.COM
Yнэ: $780, 000 (Долоон зуун, Наян мянган доллар)

Avatar

Зочин 2022-01-27 66.181.183.115

үнэндээ улсад олигтой ажил хийж үзээгүй хүмүүс яагаад тэтгэвэр нэхээд бдаг юм бэ? хэдхэн жил ажилласан хүмүүс тэтгэврээ голж болохгүй

Avatar

АН 2022-01-27 104.28.84.84

АН-ын шаардлагыг хүлээн авчээ. Тендерүүд, концесс, төсвийн хулгайг зогсоовол тэтгэврийг хоёр дахин нэмэх мөнгө гарна

Avatar

Зочин 2022-01-27 202.9.40.248

АН гэж, хаана ямар нам байдын

Avatar

Зочин 2022-01-27 202.55.188.43

Нээрээ тийм нэг шог нам байсан шд хаха

Avatar

888 2022-01-27 66.181.160.90

Тухайн үед хүч хөдөлмөрөө шавхан сурч боловсроод оч гэсэн газар нь очиж улсынхаа төлөө мэдлэг оюунаа зориулан ажиллаж, ахих түвшинд шударгаар орж ажиллаж байсан ахмадууд ч гэсэн адилхан л нэмүүлэх ёстой. Ёи дээд сургууль төгссөн, төрийн байгууллагад ажилласан гээд тэтгэвэр нэмэхгүй гэвэл ялгаварлал болнооооо

Avatar

Зочин 2022-01-27 66.181.176.248

Энэ МАН чинь ажилчин, малчны нам хэвээрээл байгаа болоод ажил хийж чаддаг, түүгээрээ арай өндөр цалин авдаг иргэддээ дургүй хэвээр л юм байна. Ажил хийдэггүй, нийгмийн даатгал төлдөггүй люмпен пролетари нарынхаа тэтгэврийг арай илүү нэмж, нийгмийн хөгжилд илүү хувь нэмэр оруулдгуудаа хуураад өнгөрөх юм байлгүй дээ.

Avatar

Зочин 2022-01-27 122.201.21.149

🙏🙏🙏👏👏👏

Avatar

Зочин 2022-01-27 103.80.210.183

САНГИЙН САЙДЫН улсын хуримтлалын дансанд шууд шилжүүлэх бий дээ.

Avatar

Зочин 2022-01-27 66.181.183.135

20 000 төгрөг нэмчихээд сүр бадруулах бий.

Avatar

Зочин 2022-01-27 150.129.140.249

Чи битгий цамаан зан гаргаад бай. Ядуу хүмүүст энэ чинь их мөнгө шүү Монгол улс бол Америк чинь биш. Ядуу улс. Хөнжлийнхээ хэрээр хөлөө жийнэ.

Avatar

Зочин 2022-01-27 203.91.115.54

Хөгжлийн банк Ундармаа хоёроос төр мөнгөө аваад доод тэтгэвэрээ 600 мянга болгоо

Avatar

Иргэн 2022-01-27 192.82.64.220

Нэмэх зөв, гэхдээ ямар эх үүсвэрээс нэмэх бэ? Дахиад зээл авах, бонд гаргах уу? Нэг Оюу-Толгойн хувьцаа эзэмшигчээс Монгол Улсад үззлии дээ гээд байсан дэмжлэгээр үү? Засгийн газар, улс төрчдийн буруу бодлогоос болж улс сүйрэх нь. Энэ жил өгчихдөг юм байж, дараа нь яах бэ? Эрдэнэт юм уу, эсхүл нэг улсын компани нь даах уу? Популистуудын хаад нь толгой дээр гараад сууцан улс орныг сүйрүүлж байна дөө! Энэ жил төлөх их өрөө яах бэ? Мексикийн араас явж байна даа!

Avatar

Зочин 2022-01-27 202.9.40.126

Чи дут! Өөрөө эх орончуу? эсвэл их авилагачуу?

Avatar

Зочин 2022-01-27 139.5.216.214

Үнэ өсөөд ирэхээр тэтгэврийнхэнд бол дүндээ дүн. Хөдөлмөрлөж байгаа хэдэд бол үнийн дарамт. Дундаж давхарга сөнөлөө.

Avatar

Зочин 2022-01-27 64.119.25.240

АЛАГЧИЛБАЛ ШУДАРГА ЁС АЛДАГДАНА НЭМБЭЛ АДИЛХАН Л НЭМ.

Avatar

Долам 2022-01-27 202.21.124.4

600-с доош тэтгэвэртэй хүмүүсийг л нэм. Түүнээс дээш нь дарга байсан улсууд.

Avatar

Түмэн 2022-01-27 64.119.21.151

Зочин. Дарга баййсан гээд л нэг их алагчлах юм. Бригадын дарга, Цехийн дарга нар чдарга нар, гэвч тэд чинь энэ чалчигчаас илүү үүрэг хариуцлаг хүлээдэг байсан юм шүү дээ. Тийм учраас тэд дандаа өөрсөдөө үлгэр жишээ үзүүлж, нийгэмд илүү ихийг хийдэг хийлгэдэг байсан юм. Тиймдээ ч тэд өнөөдөр тарчиг тааруухан хэдий ч сэтгэл хангалуун тааваараа амьдарч байгаа. Нийгэмд юу ч хийгээгүй, элдэв чалчигч нар өнөөдөр хамгийн их хашгирч байна. Тэднийг байх байрь сууринд нь тавих хэрэгтэй.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж