Ё.Отгонбаярыг МАН-ын даргын зөвлөхийн ажлаас чөлөөлжээ | News.MN

Ё.Отгонбаярыг МАН-ын даргын зөвлөхийн ажлаас чөлөөлжээ

Ё.Отгонбаярыг МАН-ын даргын зөвлөхийн ажлаас чөлөөлжээ

Сэтгүүлчийн амь насанд заналхийлж, сүрдүүлсэн гэх Ё.Отгонбаярыг МАН-ын даргын зөвлөхийн ажлаас нь чөлөөлжээ. Тэрбээр өнгөрсөн оны 2021 оны аравдугаар сард МАН-ын дарга Л.Оюун-Эрдэнийн зөвлөхөөр томилогдсон юм.

Хөгжлийн банкны найдваргүй зээлдэгчдийн тоонд БСШУ-ны сайд асан Ё.Отгонбаярын эхнэрийн хамаарал бүхий компани тус банкинд 17.7 тэрбум төгрөгийн өртэй, найдваргүй зээлдэгчийн жагсаалд багтсан талаар хэвлэл мэдээллийн хэрэгслээр мэдээлсэн. Тус мэдээлэлтэй холбогдуулан Ё.Отгонбаяр нь сэтгүүлчдийн амь насанд заналхийлсэн зурвас бичсэн нь олон нийтэд ил болсон юм.

Түүний энэ үйлдэлд хариуцлага тооцохыг МСНЭ болон Монголын сайтын холбооноос мөн сэтгүүлчдийн төлөөллүүд нэгдэн өнөөдөр мэдээлэл хийсэн. Сэтгүүлчдийн зүгээс түүнийг уучлалт гуйхын оронд эхнэрийнхээ хамаарал бүхий компанийн 17.7 тэрбум төгрөгийн зээлийг төлж байрагдуулахыг шаардсан.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
21
ЗөвЗөв
2
ХөөрхөнХөөрхөн
2
ХарамсалтайХарамсалтай
2
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ХахаХаха
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

26 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

MU-iin irgen Baldorjiin Bayarmaa 2022-01-26 98.25.33.26

ene hun eyr n' hun zanalhiileh ih dutai hun um uu daa. US-d elchin bhdaa namaig elchin saidiin gzriin utasnaas huneer zanalhiiluulj bsan, tuhain yed Gadaad hariltsaanii yamand gomdol gargaad yamarch hariu avaagui shuudee, hunii gaza bgaa irgde zanalhiilguuldeg hun shuu

Avatar

Зочин 2022-01-26 202.9.46.33

Эрдэнэсолонго уг нь сайхан бүсгүй энэ муу л***р авч суугаад хог дээр гаргаад хаясан

Avatar

Зочин 2022-01-26 202.21.100.210

Хадам тал нь олон жил бизнес хийсэн гэр бүлийн групп компанитай юм гэсэн. Энэ хүнийг улс төрийн намнаагаар намых нь хорчин баагийнууд дотроосоо шаачихлаа даа. СЭТГҮҮЛЧИД БОЛ ХУД ГАРУУД. МӨНГӨ$ШАНТААЧИД

Avatar

зочин 2022-01-26 64.119.16.243

Энэ сайд чинь Булганых үү? Энэ аймгаас УИХ д суугаад байсан. Түвшин аваргатай нэг аймгийн харъяат юмаа

Avatar

Зочин 2022-01-26 103.26.194.15

Отгонбаяр үгээ үйлдлээрээ

Avatar

Зочин 2022-01-26 43.228.130.188

Энэ нөхөр овоо нас тогтсон хүн шиг бсан яасан цадиггүй болгоомжгүй хүн бэ? Хэдэн жилийн өмнө эхнэр нь банкинд баахан мөнгөтэй, доллартай гээд гараад бсан түүнээсээ салсан бололтой яасан их авгай сольдог юмбэ. Энэ эхнэрийнхээ зээлийг аваад өгчихөөгүй бол Отгонөаярт ямар хамаа бсан юм.Цаана нь насаараа банкинд ажилласан Шүхэрт түүний үр хүүхдүүд бн тэд аваад тоглосон юм бишүү?Ер нь улсын мөнгө зээл аваад өгөхгүй баян тарган нэртэй галзуурч яваа хүмүүсээс ямар нэгэн аргаар мөнгөө авах хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2022-01-26 202.131.225.150

Сүртэйш дээ…кккк

Avatar

mgl 2022-01-26 103.57.95.149

iim novshnuud duuren baina daa.

Avatar

Энэ хүртэл ОТ-ын гэрээ батлахад УИХ байсан... одоо болтол 34-ийг авах ёсгүй байсан гэж шааж бна лээ... арайчдээ...ийм л улс... 2022-01-26 119.40.98.106

Өвөг дээдсээс үлдээсэн өвийг үрэн таран хийж буй архичин шиг амьдрахаа болъё. 600 тэрбум ордын 400 тэрбумыг нь хүнд зүгээр өгөөд, дээр нь өөрийн ноогдох хувьд харгалзах зардлаа хүртэл өөрсдөө бүрэн хариуцаад, дээр нь тэр нөхрөөс авах татвараа бараг 10 дахин хөнгөлчихдөг ийм тэнгэрийн умдаг Гадаадын хөрөнгө оруулалт авч, ингэж амьдрахаа болъё тэгэх үү. Улсынхаа тусгаар тогтнолыг зарчихсан төсөл шд. Татвар авах онцгой бүрэн эрхээ ч хэрэгжүүлж чаддаггүй. Компаний дансыг гадаадад байрлуулдаг.

Avatar

иргэн 2022-01-26 124.158.94.9

АНУ-д элчин сайд байсан. Олон гадаад хэл, өндөр боловсролтой хүн гээд хүмүүжилгүй бол тэгээд хүний адаг л байдаг юм байна.

Avatar

MMMMMM 2022-01-26 64.119.27.15

luiwarchin

Avatar

Зочин 2022-01-26 213.87.158.211

!!!!!!!!!!!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

zzz 2022-01-26 64.119.27.15

chi z**l

Avatar

Ууганаа 2022-01-26 66.181.180.114

Өнрөө бас аймаар хүн шүү дээ ёс зүй муутай танхай гармаа гэдэг хүнийг цус харуулж бсан гэсэн байхаа

Avatar

Зочин 2022-01-26 192.82.68.159

Энэ улаан дээрэмчин хулгайчийг шоронд хий шонд өлгө. юун уучлаарай. 17 тэрбумаа хурдан төл, бүх өмч хөрөнгийг нь хураа.

Avatar

Зочин 2022-01-26 192.82.74.65

Хятадад энэ хүнийг дор нь цаазлана

Avatar

Зочин 2022-01-26 35.183.203.74

Улсаа тонон дээрэмдэгч нараа яагаад зүгээр тавьж явуулаад байнаа Ерөнхий Сайдаа

Avatar

Зочин 2022-01-26 202.126.89.213

ӨНӨРӨӨӨ НЬ ӨӨРӨӨ БҮТЭХГҮЙ ЭЭЭ БАС ‼️

Avatar

Зочин 2022-01-26 122.201.21.10

МАН дарга ерөнхий сайдын зөвлөх гэж Х.Баттулга Н.Түвшинбаяр Ё.Отгонбяр гээд солигдож ……………………….

Avatar

Сонгогч 2022-01-26 202.126.89.166

Бөхийн өргөөний замын ард баригдсан 15 давхар цамхаг бас эднийх бх шүү.

Avatar

Зочин 2022-01-26 66.181.183.33

Гадны сургалт нэрээр монголын болосролын системийг устгаж мөнгө угаасан луйварчин

Avatar

Зочин 2022-01-26 66.181.186.69

ЭНЭ ЮУН ЭМЭЭ БИЛЭЭ

Avatar

ХУД-ийн иргэн Ш.Раднаа:ХУУЧУУЛ ДОТОР ЧИНЬ ЯЛЗАРСАН ӨНДӨГ ШИГ БОЛСОН ХҮМҮҮС БАЙНА ШҮҮ 2022-01-26 122.201.31.72

МАН-ынхан залуучууддаа нам, төрийн хариуцлагатай ажил хаших боломж олгож байгаа нь маш зөв. ХУУЧУУЛ ДОТОР ЧИНЬ ЯЛЗАРСАН ӨНДӨГ ШИГ БОЛСОН ХҮМҮҮС БАЙНА ШҮҮ.Хаянхярвааг хар. Энэ Отгонбаярыг хар.Залуу хүмүүс илүү ёс зүйтэй, орчин үеийн боловсролтой муу юм хийх магадлал бага.АН бас залуучууддаа боломж олгох хэрэгтэй. Ингэвэл нийгэм эрүүлжихэд тустай.

Avatar

Маргарет Тэтчер 2022-01-26 192.82.74.193

Улсын мөнгө гэж байдаггүй. Зөвхөн татвар төлөгчдийн мөнгө л гэж байдаг.

Отгонбаяр төсөвийн 17,7 ТЭРБУМ төгрөгний өрөө яаралтай төл !!!

Avatar

Зориг 2022-01-26 66.181.185.150

Энэ "улс төрч "нэртэй зартай "бандить "одоо эмэгтэйчүүдтэй үздэг болжээ!

Avatar

иргэн 2022-01-26 202.21.109.33

Хуулиар шалгуулж ..шүүх ..шоронд хийх байлгүй дээ…

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж