С.Баяр Э.Бат-Үүлийг өмөөрөв | News.MN

С.Баяр Э.Бат-Үүлийг өмөөрөв

С.Баяр Э.Бат-Үүлийг өмөөрөв

С.Баяр Э.Бат-Үүлийг өмөөрөв

Нийслэлийн Засаг дарга асан Э.Бат-Үүлд шүүхээс дөрвөн жилийн хорих ял оноосон.  Түүнийг улс төрийн хилс хэргээр яллан хорьсон асуудлаар хүү Б.Чулуудай нэгдүгээр сарын 21-нд НҮБ-д хандсан билээ. Э.Бат-Үүлийг үзэл санааны хоригдол болсон гэж зарим улстөрчид дүгнэж буй. Хотын даргаар ажиллаж байхдаа Э.Бат-Үүл гэр хорооллыг дахин төлөвлөлтөд оруулах ажлыг эхлүүлсэн. Харамсалтай нь, шүүх түүнийг албан тушаалаа урвуулан ашигласан гэж үзээд дөрвөн жилийн хорих ялаар шийтгэсэн. Шүүхийн тогтоол өнөөг хүртэл Э.Бат-Үүлийн өмгөөлөгчид өгөөгүй байгаа нь түүнийг улс төрийн хилс хэрэгт ялласан гэх хардлагыг улам бататгаж буй юм.

Тэгвэл Ерөнхий сайд асан С.Баяр цахим хуудсаар дамжуулан Э.Бат-Үүлийг өмөөрч, нүүр номдоо байр сууриа илэрхийлжээ. Тэрбээр "Үүл шоронд хэвээрээ. Цагаан сараар хар гэрт сууж байх шиг гунигтай юм үгүй. Дээр нь үг хэлэх, нийтлэх эрхийг нь хасч. ОХУ-д шоронд буй Навальный хүртэл гадаадын "Тайм" сэтгүүлд ярилцлага өгч болоод байна. Манайх чинь ардчиллын индекс энэ тэрээрээ ОХУ-ын урд нь алхдаг биш билүү" хэмээн жиргэсэн байна.

Нийслэлийн Засаг дарга асан Э.Бат-Үүлийн 2021 оны арванхоёрдугаар сарын 20-нд хорих ангиас захидал бичсэн.  Тэрбээр захиандаа "АН-ын гишүүдэд  шуналт  олигархиудын эсрэг, ардчилал, эрх чөлөөний төлөө намаа нэгтгэхийг уриалсан" байдаг.  Үүний дараа Э.Бат-Үүлийн хэвлэн нийтлэх эрхийг хорих ангийн удирдлагууд хаасан юм.

Энэ талаар түүний өмгөөлөгч А.Пүрэвдулам "Хүний баталгаатай эдлэх эрх, эрх чөлөө бол хэвлэн нийтлэх эрх чөлөө. Гэтэл Э.Бат-Үүл баатрын энэ эрхийг 409 дүгээр хорих ангийн удирдлагууд хаажээ. Энэ зөвхөн Э.Бат-Үүл гэдэг хүний асуудал биш. Дамжин өнгөрүүлэх 409 дүгээр хорих ангид шүүхийн эцсийн шийдвэр гараагүй, гэм буруу нь эцэслэн тогтоогдоогүй хүмүүс хоригддог. Түүний нэг нь Э.Бат-Үүл. Шүүхийн шийдвэр гүйцэтгэх тухай хуульд хэвлэн нийтлэх эрхийг хориглож хязгаарласан заалт байхгүй. Эрх зүйт ёсонд хуулиар хориглоогүй бүхэн хүлээн зөвшөөрөгддөг. Бат-Үүлийн хорих ангиас бичсэн нийтлэлүүдэд хорих ангитай холбоотой эсвэл хорих үйл ажиллагаатай холбоотой нэг ч үг, өгүүлбэр байхгүй. Гэтэл хорих ангийн удирдлагууд Э.Бат-Үүлийг үзэл санааны хоригдол болгож байна. Нийгмийн зүтгэлтэн хүн бол хаана ч, ямар ч газар байгаагаас үл хамааран нийгмийн зүтгэлтэн хэвээр байдаг ба дарга сайд болохоороо л нийгмийн зүтгэлтэн гэсэн үг биш. Хүний хэвлэн нийтлэх эрхэд халдаж, үзэл санааны хоригдол болгож буй энэ үйлдлийн эсрэг тэмцэх болно. Учир нь энэ бол дан ганц Э.Бат-Үүлийн асуудал бус хүний жам ёсны онцгой эрх" гэдгийг онцолсон юм.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
117
ТэнэглэлТэнэглэл
27
ЗөвЗөв
4
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

42 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Нутгийн буриад 2022-01-25 64.119.26.134

С.Баяр Э.БатҮүл хоёр чинь нэг эцэгтэй хүмүүс.С.Баяр төрсөн ах нь мөн юм чинь төрсөн дүүгээ өмөөрөлгүй яахав дээ.Хүний орчлонгийн жам.

Avatar

Зочин 2022-01-25 139.5.217.214

баяр чи бас гэмээ ухаараагй. ижил оймснууд ижил л байнадаа. Чи жаахан ичих нүүртэй бай. Түүхээс энэ хар нүүр чинь арчигдахгүй мөнхөрчдээ.

Avatar

Зочин 2022-01-25 103.57.94.139

Нэг эцгийн хоёр хүүхэд нэгнээ өмөөрөх нь зүй.Хоёулаа хулгайч

Avatar

Зочин 2022-01-25 111.220.50.43

Бүхэл бүтэн улс нурааж хурааж самарчихаад 4 жил төрийн хамгаалалтанд улсын зардалаар амьдрана!!?? Арай л дэндүү байгааз??

Avatar

Зочин 2022-01-25 213.87.128.221

)))) Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Заагч 2022-01-25 202.9.47.29

Хулгайч хулгайч хужаагаа хамгаалжээ лалрын гэмт хулгайч луйварчин новшийг шоронд нь хориочээ

Avatar

Munkhjargal Baljinnyam 2022-01-25 95.91.209.177

Ene Ulig bolson Yu ch hiigeegyi Hugshchyyliin Jyjigees Salah heregtei!!!!! Baingin Reklam!!!!!! Yadargaatai ym…Zalyy myndag Ylsyydaasaa syrgaad Uchnuun Zum Zumiig Uls Orondoo hiigeed ywj bnashdee!!!!! EU Hyatad geed diildehgyi bolj bma shdee!!!!!! Mongol bainga Hend ch Ashuggyi harin ch Tom Gaitai Tom Baaj Mongolig Gazaadag Gainyydaasaa salj chadahgyi Ywsaar udii hyrlee…Haa saigyi Ard Tymenyyd uursduu Ardchilalin Liberalin Ashig Tysig Uhamsarlaad Haraad irlee shyy dee!!!!!!!

Avatar

Зочин 2022-01-25 202.21.107.102

ХОНОЦЫН ШЭЭС БАЯРЫГ ШОРОНД ХИЙ МУУ ЧАЦАГЫГ..

Avatar

иргэн 2022-01-25 76.123.139.230

Согтуу Баярыг буцаагаад шоронд нь хийгээч, УХНА дуракаа. Хамаг авилгачидаа суллачихаад чи Монолын ард түмнийг их тавлаж байна даа.

Avatar

Зочин 2022-01-25 95.216.19.11

Чья бы корова не мычала, твоя бы молчала. Стыдись делуля.

Avatar

б 2022-01-25 139.5.217.166

Хуцаа муу л***р г***й. Чиний орос хэлийг хэн ч тоохоо больсон. Ядаж зөв биччихээч.

Avatar

Зочин 2022-01-25 202.9.46.253

Аав нэгтэй гээд хүмүүс цуураад байдаг. Үнэн байж магадгүй болоод явчихлаа шүү.

Avatar

Z 2022-01-25 202.126.90.68

Tiim bsan ch yaadag yum Seheeten zohiolch mundag hun bayariin eej bas l erdemten hunshuude

Avatar

Зочин 2022-01-25 202.179.27.22

Яг үнэндээ МАН -ынхнаас ч гэсэн энэ цагаан толгойт байтугай идэж уусан нь байгаа шүү . Тэднийгээ бас адилхан хийчихвэл шударга ажиллаж байна гэж үнэлье дээ

Avatar

Зочин 2022-01-25 192.82.70.86

ТОСК ийн 9 тэрбум төгрөгийг төлж барагдуул

Avatar

Зочин 2022-01-25 202.9.41.60

С.Баяр хэзээнээсээ АН-д сэм сэмхэн саамширч сонгуулиар хүртэл хамтарч ажилладагдаа. Итгэж болохгүй хүн бол С.Баяр юм. МАН-ыг өөрт ашигтай самрахад ч бэлэн хүндээ. С.Баяр бол ичнэ гэдгийг мэддэггүй хүн дээ. Өөрийгөө хэт үнэлчихсэн хүн.

Avatar

Зочин 2022-01-25 64.119.23.66

Эцэг нэг

Avatar

Зочин 2022-01-25 64.119.23.66

Нэг эцгийн хүүхдүүд нэгийгээ өмөөрөх аргагүй

Avatar

РАВДАН 2022-01-25 66.181.161.70

ХУДЛАА ХУДЛАА БАЯР АТААРХСАНДАА ТЭГЖ ШААЖУУГААМ! БАТҮҮЛ ЧИНЬ ОРДОНДОО ХАМУУДТАЙГАА ХОНХНЫ АЯНД НАЙРАЛ ДУУ ДУУЛААД Л ӨНГӨ ЗҮС ОРООД Л ЦОВОО ЦОЛГИН БАЙГАА ГЭЖ ХУДЛАА ХЭЛЭХЭЭРГҮЙ ГЭРЧҮҮД ЯРИЛЦЛАГА ӨГСӨН. ӨМГӨӨЛӨГЧ УИХ ГИШҮҮН ГЭЭД Л. ХҮН БАЙХ ЁСТОЙ БАЙРАНДАА БАЙНА ГЭДЭГ ИЙМ САЙХААН. БАЯР БАЙХ ЁСТОЙ ГАЗРАА ОЧМООР САНАГДАЖ ДЭЭ!

Avatar

zocnin 2022-01-25 197.211.58.130

Аав руугаа “OKOSU
дээр (Whats-app++2348115799318 )
Тэр танд ямар ч төрлийн тусламж үзүүлэхэд бэлэн байна.
Хайрын шившлэг, харилцааг сэргээх,
Оюун санааны асуудал, Шүүхийн ялалт, Эхийн үр жимс, Өвчний шийдэл, Сугалаанд хожих, Төрөл бүрийн өвчнийг анагаах, байгалийн үндэс, ургамлаар нь бүх төрлийн үхлийн аюултай өвчнийг анагааж, Үе удмын шалтгааныг арилгах, Хуучин амрагтай болох буцаж. Мөн өөр ямар нэгэн шившлэгийг түүн рүү okosherbalhome@gmail.com цахим шуудангаар илгээнэ үү

Avatar

иргзн 2022-01-25 66.181.188.30

Баяр өөрөө Батүүлтэй хамтдаа байхыг хүсжээ, Хулгайч хулгайчынхаа талд л зогсоно шүү дээ,

Avatar

Badarch taxar 2022-01-25 202.126.89.12

Том хулгайч нар биёнээ өмгөөлж байна !! Монголын шүүх их зөөлхөн ялтай ! Хатадад ингэсэн бол аль эрт цаазлуулчихсан байх байсан юм ! Наранд байгаа олон том хулгайч нар бий !хоёр том намын !!

Avatar

Оноч 2022-01-25 119.40.98.106

Нэртэй төртэй улс сайхан юмдаа… нэг коммент бичингүүт л Ээбийн ньюс.мн шүүрч аваад л нийтэлж эднэр. Гол нь хохирогчтэй хэрэг… хэцүү дээ… Нямдорж эд нартай барьцдаг ч тэр нь хохирогч байхгүй, бүх процесс нь дуусчихсан… Хүү нь муу хүү бнаа… эцэг хүнд буруу өгмөөргүй. Ийм насанд нь аавыгаа нарсанд суулгадаг…

Avatar

MARSHIL.L.D.ERDENEBAT. 2022-01-25 122.201.24.103

ENE.BATYYL.CANJIN.BAIAR.XOERIN.PORTRETIG….SHALGAX.SHAATDLAG.BAINA.TA.XOERIG.BYDEEGIN.GANTULGA.BYDEEGIN.ALTANZEZEG.XOERIG.GEED.BAIGAAG.XATUU.ANXAARJ.NAAD.ULC.TORIN.DYREEN.ALBAN.ECOOR.KINO.MACK.ARDIN.JYJIGJIN.ZERENDABGA.CUBDAA.XOERT.XURAALGAXIG.XATUU.ANXAARUULJ.BAINA.NOXOIN.ZAMAAR.IABJ.XYMYYCYYDIN.ERYYL.MENDED.AIUL.ZANAL.UJIRUULJ.GER.OFICOOC.N.KOMPUTER.ZEIFTEI.MONGO.TOGROG.XUBZAC.XUNARIG.N.ABAAD.ZUGTAADAG.IX.MUUXAI.XULGAAJUUD.BAICNIG.MANAI.OIR.TORLIN.XAMAATANGUUD.ARXANGAI.AIMAG.XOTONT.CUMINX.GAIXNA

Avatar

mgl 2022-01-25 202.179.11.230

Bichih erhiig ni haasan ni unen bol buruu baina. Gehdee mongoliin hevleliihend itgehed berh, niitluuleh erhiig ni haaalaa gej hudlaa bichij chadah uls daa.

Avatar

MARSHIL.L.D.ERDENEBAT.MN.KOM. 2022-01-25 122.201.24.103

HARANTUUL.ZAX.DEER.GOO.CAIXANI.BARAA.YNERTEI.UC.XUURAMJAAR.XIJ.XUDALDAJ.BORLUULJ.BAIGAAG.ZAGDAA.TAGNUULINX.N.XATUU.ARGA.XEMJEEND.TOOZOX.XEREGTEI.XYNI.BIE.DYR.TORX.DUURIAJ.ANIDRAXDAA.BYDEEGIN.GANZEZEG.TERELJ.JUULJINI.BAAZAD.MORIO.MORDUULDAG.BIE.YNLEGJ.ORJUULAGJ.COELIN.IX.CURUULIN.DYRCLEXIN.DEED.CURGUULD.NATUR.BAIX.XUGAZAANDAA.BARIMALJIN.ZURAAJ.DYGERIN.ERDENEBATI .URAN.BARIMALIG.UDAA.DARAA..XULGAILAN.ABJ.ZUGTAACAN.NOBSHIN.s***r.BAINA.NYYR.XUBILAAD.XYMYYCYYDIG.XUURJ.MEXLEED.ZALILAN.XIGEED.BAINA.

Avatar

Зочин 2022-01-25 103.10.23.189

Хууль бүх хүнд тэгш үйлчлэх ёстой. Шоронгийн хоригдлуудаа бүгдийг нь суллаад Цагаан сарыг нь гэрт тэмдэглүүлэх хэрэгтэй. Адилхан л аавын хүүхдүүд, бүгд л хэрэг хийсэн, ихэс дээдэс хэнийг нь ялгаж үл болно, ялгавал энэ орон ядуурлаас гарч чадахгүй.

Avatar

MARSHIL.L.D.ERDENEBAT.MN.KOM. 2022-01-25 122.201.24.103

HADAHTUUL.ZAX.DEER.GOO.CAIXANI.BARAA.BYTEEGDXYYN.XUDALDDAG.BYDEEGIN.ALTAMTUIA.DYY.XULGAAJUUDAA.DAGUULAN.NAC.BARCAN.NOXOIN.CYNCNI.ZAMAAR.GAZRIN.XEBLI.DOOGUUR.AMIDARJ.BAIX.XUGAZAANDAA.ZURAAJ.ORXON.GEZEG.TOROO.NEREER.BYDEEGIN.ALTAMTUIA.GANZEZEG.XOER.DYR.YYCGEN.AMIDARJ.BAIX.YEDEEN.URAN.ZURAACH.DYGERIN.ERDENEBATIN.IX.OLON.URAN.ZURAGUUD.URAN.BARIMALUUDIG.XUURJ.MEXLEX.XULGAILAIN.ARGAAR..XYMYYCD.YNEGYI.OGJ.ZARUULJ.BAIGAAG.TACLAN.ZOGCOOX.SHAARDLAGTAI.BAINA.BYDEEGIN.ALTANTUIA.NOXOITOI.CEKC.XIJ.BAINA.

Avatar

MARSHIL.L.D.ERDENEBAT 2022-01-25 122.201.24.103

HARAHTUUL.ZAX.DEER.GOO.CAIXANI.BARAA.ZARDAG.BYDEEGIN.ALTANTUIA.ALTANZEZEG.GAMTULGA.GANZJULUUN.GANZEZEG.EDGEEREEC.GADNA.NAC.BARCAN..GANZORIG.DYYGEEN.ASHIGLAJ.NYYR.ZARAI.BIEIN.XELBER.ZARAI.ZYCEEN.OORJILJ.AMIDARAAD.XYMYYCYYDIG.ZALILAN.MEXLEED.OLON.JIL.BOLJIXCON.BAIGAAG.MONGOLJUUD.TER.DUNDAA.EDGEER.XULGAAJUUDIG.ALUURJIDIG.TANIDAG.MEDDEG.XYMYYCYYD.NARANGUUL.ZAXIN.BIZNEC.ERXLEGJID.TAARALDCAN.GAZART.N.NAM.ZOXOJ.UNAGAAXGYI.BOL.BOCOO.OROOLON.TIREN.BOLJ.XUBIRAAD.BAIGAAG.OILGOX.XEREGTEI.BAINA.

Avatar

Зочин 2022-01-25 202.9.40.181

Насаараа улстөрчид хийсэн хүмүүс ингэтлээ яаж баяжив гэдэг нь асуудал. Өнөөх коммунист нийгэмд дарга нар юу ч хийхгүй байж баяждагтай яааааг ижилхэн. Тийм байж коммунист нийгэм рүүгээ шүлсээ үсчүүлнэ. Бас хөөрхөн улаан хамгаалагчидтай болчихсон. Ийм нөхдүүдийг сэхээтэн, ардчилсан, өөр юу гэдэг ч юм өмөөрөөд сүйд болдог тархины тураалуудыг яах вэ.

Avatar

Зочин 2022-01-25 192.82.75.202

Идэж уухгүй бол барьж хорихгүй шүү дээ

Avatar

Зочин 2022-01-25 43.242.242.59

С.Баяр чинь сэм сэмхэн АН-ын байр руу гүйж тэд нартай ураг барилцаж УИХ-ын гишүүн явсан Х.Хуланг эхнэрээ болгож өвөр түрийндээ орж байсан. Тэр эмэгтэйг хаяж хэн ч биш болгон гудамжинд гаргаж амьдралаар нь тоглосон. С.Баяр болон Э.Бат-үүл хоёр бол МАНАН-гийн үндсэн гишүүд мөн. С.Баяр Оюутолгойн асуудлаар АН-тай түрийвч нэг болж маш их баяжсан. Н.Энхбаярыг шоронд хийлгэсэн нууц ноёнтойн мөн. хамгийн бохир явдалтай хүн. бас шар сэмжилсэн гэдгийг бүгд мэднэ. Онцгүй хүн. хулгайч хулгайчаа л өмөөрнө

Avatar

Зочин 2022-01-25 202.131.245.243

Энэ хоёр эцэг нэгтэй юм болохоор аргагүй.

Avatar

Зочин 2022-01-25 66.181.180.233

Адилхан хулгайчууд нэгнээ өмөөрөхгүй бол болохгүй, хоёулаа олигархи тэрбумтнууд биш гэжүү, Дээр нь хоёулаа ардчилагч болж тоглодгийг мартаж болохгүй

Avatar

Зочин 2022-01-25 142.127.170.181

ene hoer unen adilhan hamartai umaa. neg ecgiin huuhduud baih

Avatar

Зочин 2022-01-25 150.129.141.165

Хийсэн хэрэгтээ эдлэх ёстой ялаа адэлж буй хүнийг элдвээр бүү хэл

Avatar

Зочин 2022-01-25 124.158.67.162

Мангарууд 2024 оны сонгуульд бэлдэж байна. УБ -ын захирагч бат болох Үүлбаатрыг шоронд хийж мангар аргаараа нэр хүндийг нь унагаж байгаа нь энэ. Үүлбаатар хэрэг хийгээгүй нь илт. Юу гэж улсын баатар мөнгө идэх гээд шүлэнгэтээд гүйж байв гэж…. Гүтгэлэг. Шүүх хараат болсон юм бол тэр авилгач АШШ -ийн шүүгчийг ниргээч. Шүүхийн тогтоолоо ч өгч чадахгүй алцагнаж байгаа тэр жонхуу шүүгчийг шоронд явуул.

Avatar

зочин 2022-01-25 64.119.18.136

Эр хүн туг ч барина , тугал ч хариулна гэж. Энэ хорвоод хоёрхон үнэн бий . Хоёр үнэний хоорондох цаг хугацааг үзэл баримтлалдаа үнэнч байж л туулна_

Avatar

Зочин 2022-01-25 124.158.94.91

МАНДАА ХАЙРТАЙ, МАНДАА ДУРТАЙ, МАНЫГ ҮНЬСЕ, МАНЫГАА ТЭВРЭЕ
МОНГОЛЧУУДЫН ИХЭНХ НЬ ЦУС ОЙРТОЛТТОЙ, СЭТГЭХ ЧАДВАРГҮЙ

Avatar

Зочин 2022-01-25 202.126.89.136

МАНгасууд гэдэг МАНгас байдгийн жишээ сөнөөсэй

Avatar

Зочин 2022-01-25 64.119.27.67

Баяр наранд байгаа юу.

Avatar

Зочин 2022-01-25 64.119.20.248

Зөвхөн Э.Бат-Үүл ч биш олон аавын хүүхдүүд чийгт шоронд "Цагаан саралж" байгаа даа

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж