Жо Байден сэтгүүлчийг ёс бус үгээр хараасан нь баригджээ | News.MN

Жо Байден сэтгүүлчийг ёс бус үгээр хараасан нь баригджээ

Жо Байден сэтгүүлчийг ёс бус үгээр хараасан нь баригджээ

Жо Байден сэтгүүлчийг ёс бус үгээр хараасан нь баригджээ

АНУ-ын ерөнхийлөгч Жо Байден өчигдөр Цагаан ордонд хийсэн хэвлэлийн хурлын дараа микрофоныг нь унтраагаагүйг анзааралгүй сэтгүүлчийг ёс бус үгээр хараасан нь танхим даяар сонсогджээ. Зарим асуултдаа хариулт авч чадаагүй сэтгүүлчид танхимаас гарахдаа орилолдох үеэр Жо Байден "Fox" сувгийн сэтгүүлчийг "Ямар тэнэг …вэ!" гэж хэлсэн аж.

Тухайн сэтгүүлч Жо Байденаас  инфляцийн талаар хоёр асуулт асуусан ч хариулаагүй "бултсан" байв. Улмаар Цагаан ордны сэтгүүлч түүнээс асуултад хариулах уу гэж асуухад нь ийнхүү хэлсэн аж. АНУ-д өнгөрсөн онд инфляци өсч, сүүлийн 40 орчим жилд байгаагүй өндөр хэмжээнд хүрсэн юм. Энэ байдалд Жо Байденаас хариулт авахыг хүссэн сэтгүүлч ийнхүү үгийн муухайгаар хараалгуулжээ.

Жо Байден сүүлийн үед сэтгүүлчдийн хэцүү асуултад уурсах, хариулахгүй байх тал ажиглагдах болжээ. Тухайлбал, сэтгүүлч түүнээс "Украины асуудалд ОХУ-ын ерөнхийлөгч Владимир Путиныг түрүүлж алхам хийхийг та хүлээж байна уу" гэсэн асуултад "Ямар тэнэг асуулт вэ?" гэж уурссан байна.

ЭХ СУРВАЛЖ: CNN
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
15
ХахаХаха
5
БурууБуруу
4
ХарамсалтайХарамсалтай
4
ТэнэглэлТэнэглэл
3
ЗөвЗөв
2
ГайхмаарГайхмаар
1
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

20 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2022-01-25 103.229.122.154

Stupid son of a bitch буюу өлөгчийн тэнэг хүү гэж авсан даа. Сайхан гар байна лээ, манайхан бол а**а шүү гээд аваад хаядаг биз дээ. Путин шиг бэлдсэн асуултад бэлдсэн үг хэлж жүжиглэхгүй, амар зүгээр.

Avatar

zochin 2022-01-25 66.181.161.51

ugiin muuhaigaar doromjluuljee geshaajiin. Manaihnii haraaltiin hajuud uhuurdum h**** bna

Avatar

Зочин 2022-01-25 111.220.50.43

Зөнөсөн хүн энэ зэрэгтэй байгаа нь их юм. Ккк. Онгоцны шатаар бүдэрч унаад л өгсөөд байгааг нь харахаар өрөвдмөөр байж билээ!! Ккк.

Avatar

Зочин 2022-01-25 202.126.90.87

Хөлөөрөө биш толгойгоороо , бүр цаашилвал намаараа асуудлыг шийднэ

Avatar

Зочин 2022-01-25 213.87.128.221

)))))))))))) Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Цог мн 2022-01-25 66.181.161.25

Оросоор ЁФЪ ТВОЯ МАТЪ гэж 1911оныхоор шаасын гэнэ лээ. Кк

Avatar

Зочин 2022-01-25 202.126.90.15

Зөнсөн янк өвгөн ямарч асуултанд хариулт өгч чадахгүй

Avatar

Mal 2022-01-25 64.119.22.65

Путиндаа бөгсдүүлж ши жин пиний даргынхаа боовыг хөх

Avatar

Зочин 2022-01-25 202.21.108.9

Энэ өвөөг Путин бүүр галзууруулах байх, Оросын бодлго төгс аж. Барууны ертөнцийн эсрэг ганцаараа тулж , эх орныхоо нэг ч эрдэс баялгын уурхайгаа тавьж өгөөгүй ард түмэн хүчирхэг бодлоготой бх нь аргагүй. Байденыг галзууруулж тэсвэр алдан шээсээ алдахтайгаа зэрэг Путин нударгаа нэг л ашиглана.

Avatar

Зочин 2022-01-25 202.126.90.87

Чи дэргэд нь хэн ч биш ❗❗❗, дут ❗❗❗

Avatar

М 2022-01-25 202.126.90.122

ЯМАР ТЭНЭГ ПИЗДИС ВЭ…гэсэн гэнээ

Avatar

РАВДАН 2022-01-25 66.181.161.70

Гүйээ МАНГАР НААХУУ ВЭ ГЭСЭН ГЭНЭЛЭЭ!

Avatar

МОНГОЛ ХҮН 2022-01-25 202.131.225.197

ЗӨНӨГ НЬ ЗАЛГАСАН НЬ ИЛ

Avatar

Зочин 2022-01-25 107.115.243.22

Тэнэг асуултанд тэнэг хариу өгнө….Жо-гийн зөв…

Avatar

Зочин 2022-01-25 64.119.17.170

chutgur yum chin argagui shdee yalgdaj bna daa

Avatar

Badarch taxar 2022-01-25 202.126.89.12

Бараг 100 нас хүрч байгаа зөнөсөн хөгшин өвгөнөөс юугаа асуудаг юм !! Жо өвгөн амьд гэлдэрч байгаа нь их юм ! Сэтгүүлчид гэж нэг тэнэг хүмүүс байна аа !!

Avatar

Зочин 2022-01-25 64.119.21.140

Чи Байдены насан дээр бааж ч чадахгүй дээ

Avatar

Зочин 2022-01-25 202.126.90.87

Чи бол дэргэд нь хэн я биш , зүгээр л нохойн гөлөг шүү дээ ❗❗❗

Avatar

Зочин 2022-01-25 202.9.40.181

Инфляц манайд ч гэсэн утгаа алдчихсан байгаа. Энэ талаар асуух сэтгүүлч алга. Яагаад Хятад Монголд худалдааны хориг тавиад байна вэ? гэж.

Avatar

Зочин 2022-01-25 202.126.90.87

Хятад улс ямар бодлого барихаа хэнээс ч асуухгүй , бид нөлөөлбх боломжгүй ❗❗❗

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж