Цагаан сард зориулсан хүчит бөхийн цуврал барилдаан болно | News.MN

Цагаан сард зориулсан хүчит бөхийн цуврал барилдаан болно

Цагаан сард зориулсан хүчит бөхийн цуврал барилдаан болно

Цагаан сард зориулсан хүчит бөхийн цуврал барилдаан болно

Цар тахлын улмаас монголчууд сүүлийн хоёр жил уламжлалт цагаан сарын баяраар бөхөө үзэж, золголт хийгээгүй. Энэ жил төрийн золголт болохгүй ч үндэсний бөхийн барилдааныг халдвар хамгааллын дэглэмийг мөрдөж зохион байгуулахаар болсон. Удахгүй болох сар шинийн баярыг угтсан үндэсний бөхийн барилдаан энэ сарын 28-наас эхэлнэ.

XVII жарны "Буян үйлдэгч" хэмээх усан бар жилийн хаврын тэргүүн сарын цуврал барилдааны хуваарийг Монголын Үндэсний бөхийн холбооноос   гаргасныг хүргэе.

  • Нэгдүгээр сарын 28-нд 12:00 цагаас сар шинийн баярт зориулсан Нийтийн монгол шандастан болон өсвөрийн бөхийн барилдаан
  • Нэгдүгээр сарын 29-нд 12:00 цагаас “Тарвалин” хийдийн нэрэмжит сар шинийн баярт зориулсан сумын цолтнуудын барилдаан
  • Нэгдүгээр сарын 30-нд 12:00 цагаас “Дашчойлон” хийдийн нэрэмжит сар шинийн баярт зориулсан аймаг, цэргийн цолтой 256 бөхийн барилдаан
  • Нэгдүгээр сарын 31-нд 12:00 цагаас сар шинийн баярт зориулсан Улс, аймгийн алдар цолтой 256 бөхийн уламжлалт барилдааны нэг, хоёрын даваа
  • Хоёрдугаар сарын 1-нд 14:00 цагаас сар шинийн баярт зориулсан улс, аймгийн алдар цолтой 256 бөхийн уламжлалт барилдааны гурваас наймын даваа тус тус болно.

Дашрамд дурдахад, нэгдүгээр сарын 16-нд  цуцлагдсан “Жем интернэшнл” группийн нэрэмжит, "Улсын харцага цолд хүндэтгэл үзүүлэх" барилдаан үзэхээр тасалбар авсан хүмүүс www.ticket.mn-ээр захиалж авсан бол 90001800 утас руу холбогдож, Бөхийн өргөөний касснаас авсан бол тасалбараа барьж ирээд буцаалт хийх боломжтой юм байна.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
9
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ЗөвЗөв
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

21 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2022-01-22 202.126.88.215

Хөгшчүүлээ үхүүлж цөөрүүлэх гэсэн монголчууд дэндүү олон байна шүү. Өөрсдөө хөгширхөөрөө яах бол энэ хүмүүс.

Avatar

Ккк 2022-01-22 202.126.90.86

Шалхайсан гэлэстэй, шалдан нүцгэн амьтдыг харж яадын….

Avatar

Зохиолч Л. Пүрэвдорж 2022-01-22 64.119.20.84

Ядын биш , яадаг юм бэ гэж бичдэг юм.

Avatar

Зочин 2022-01-22 98.37.80.18

Oyunbold gai Olon bohchuuliig holdoo chij bna dd

Avatar

Зочин 2022-01-22 98.37.80.18

Olon bohchuul helmegdej bna

Avatar

Зочин 2022-01-22 98.37.80.18

Jalga dovnii heruul Mongol bohiig unen gutaaj bna Dayan Avaraga Batsuuridaa amjilt

Avatar

Зочин 2022-01-22 98.37.80.18

Dayn Avraga Batsuuriig barilduulahgui bol boh uzehgui ee

Avatar

Зочин 2022-01-22 213.87.131.169

!!!!!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

uudag gar 2022-01-22 66.181.161.48

olon tsuwralaar yahiin be gol barildaanaal ywuulaach naaduulii chin uzeh gej suugaad tasarchaad baihiin 256 ch ihdeed baina 128aa bituundeel barilduulaach shiniin 1nd hen boh uzeed suujiidiin zolgolt zochin hool hosh arhi dars ain ajil ih baihad chin

Avatar

Үлмэдэх 2022-01-22 202.126.90.13

Барилдах хоёр бөх нь хоёр метрийн зайнаас, нүүр амандаа хамгаалалттай барилдах шинэ ДҮРЭМ гаргасан юм боловуу!!!

Avatar

Зочин 2022-01-22 192.82.68.10

Одоо бех уздэг тэнэг тийм олон уу, хэнд хэрэгтэй барилдаанууд юм бол доо

Avatar

Зочин 2022-01-22 202.21.108.60

Тоож үзэхгүй

Avatar

зочин 2022-01-22 66.181.188.147

тахал ихсээд байхад уралдаан тэмцээн зүгээр үү

Avatar

Зочин 2022-01-22 202.9.46.226

УОК-ын дарга С.Амарсайханд хэлэхэд "ОМИКРОНА" вирус их хэмжээгээр тархаж байхад бөхийн барилдааныг шууд болиулах хэрэгтэй байна Эмээ, өвөө, үр хүүхдүүдээ бодоод энэ хэцүү үед болиод дараа нь. хийж болно . Цахимаар золголт хийх хэрэгтэй байна.

Avatar

Зочин 2022-01-22 192.82.75.165

Барилдаанаа дараа болгож өгөөч өвчин тархалт ихтэй байна дараа больё

Avatar

Зочин 2022-01-22 202.126.89.49

Энэ хэрэггүй олон барилдаанаар яадаг байна аа, сар шинийн барилдаанаа хэл амгүй з/б-бал их юм

Avatar

Badarch taxar 2022-01-22 202.126.89.12

Энэ сүм хийдийн барилдаанууд бол одоо халдварын үёд илүүц зүйл дэмий барилдаан зогсоох хэрэгтэй !! Цагаан сарын гол барилдаанаа явуулах уу болих уу гэж бодож байхад юун сүм хийдийн барилдаан !! Энэн дээр хяналт тавьдаг хүмүүс нь анхаараарай !!!

Avatar

Зочин 2022-01-22 66.181.178.230

Сүм хийдүүд бөхийн биш буяны арга хэмжээ зохиох хэрэгтэй.

Avatar

Зараа 2022-01-22 124.158.67.223

хөөе, барилдах бөхчүүдийнхээ хоорондох зайг нь стандартын дагуу баримтлуулж мааскаа зөв зүүснийг нь сайн хянаарай

Avatar

зочин 2022-01-22 103.229.122.34

бөх үзэх гэж билет аваад нэг шатах билетээ буцаах гэж нэг шатах юм байналдаа. тэр барилдаан зогсооход хүргэсэн бүх бөхчүүдийг "олон нийтийг илтэд хүндэтгээгүй" гэсэн хэргээр шийтгэх хэрэгтэй шүүдээ. эс тэгвэл өусдад муу жишиг тогтоосон шүү дээ. Батсуурыг бол бусдыг дарамталж олон нийтийг хамарсан үймээн маиуун дэгдээсэн учир хариуцлага тооцож барилдах эрхийг нь тодорхой хугацаагаар хасах байх гэж харж байна

Avatar

зочин 2022-01-22 66.181.161.117

Улсын алдар цолтой бөхчүүдийн барилдаан зохиогдохгүй байхаа.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж