ЭМЯ: Гэртээ эмчлүүлж буй хүний тоо 50 мянга давлаа | News.MN

ЭМЯ: Гэртээ эмчлүүлж буй хүний тоо 50 мянга давлаа

COVID-19

ЭМЯ: Гэртээ эмчлүүлж буй хүний тоо 50 мянга давлаа

Сүүлийн 24 цагт Covid-19 халдварын 2656 тохиолдол илэрсний 1506 нь нийслэл Улаанбаатарт, орон нутагт 1150 бүртгэгджээ.

Өнөөдрийн байдлаар 10547 хүн эмнэлэгт хэвтэн эмчлүүлж буйн 879 хүний биеийн байдал хүнд байгаа бол маш хүнд 93 хүн байна.

Түүнчлэн гэрээр тусгаарлагдан эмчлүүлж буй халдвартай хүний тоо 50640 болж өсчээ.

Сайн мэдээ нь өнгөрсөн хоногт цар тахлын шалтгаант нас баралт бүртгэгдсэнгүй.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

10 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2022-01-22 103.26.194.201

Олон хун евдеж эруул мэнд менге санхуугээрээ хохироод байхад арга хэмжээ авахгуй баяр тэмдэглэх гээд хеерцгеегеед байгаа хумуус гайхмаараа

Avatar

Зочин 2022-01-22 103.26.195.11

ямарч байсан омрикон туссан гээд цалинтай чөлөөгөө авчихсан хө

Avatar

Зочин 2022-01-22 213.87.131.169

!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Зочин 2022-01-22 202.9.40.174

Хэнд хамаатай юм. Хэдэн эмийн импортлогчид, үйлдвэрлэгчид баяжиж байгаа. Бусад нь ажилтайгаа байх гэж алалцаж бна. Харин үлдсэн нь азгүйтэж байна.

Avatar

Зочин 2022-01-22 192.82.77.142

ЭГЧ МААНЬ КОРОНАВИРУСИЙН ХАЛДВАР АВААД ҮХЧИХЭЭД БАЙНА ЧАМ ШИГ МАЛНУУД Л ИЙМ ТЭНЭГ СЭТГЭХГҮЙТЭЙ БАЙДАГ БАЙХ

Avatar

зочин 2022-01-22 139.5.217.156

Гэртээ эмчлүүлж байгаа 50000 гэнэ үү? Хэн ирж эмчилж байгаа юм бэ? Өрхийн эмч мөнгийг нь авч шинжилгээ хийгээд "эерэг гарлаа, гэртээ харьж биеэ асар" гэж хэлж байгаа нь "эмчилгээ" юм уу?

Avatar

Badarch taxar 2022-01-22 202.126.89.12

Гэртээ өөрийгөө эмчлэж байгаа 50000 хүн ! Халдвартай мөртлөө мэдсэн мэдээгүй гадуур явж байгаа 100000 хүн байгаа ! Яам нь үнэнийг хэлээчээ !!

Avatar

Зочин 2022-01-22 103.26.195.220

За даа эмя дээ тоо ярьж тоогоор хоног өнгөрүүлэх ажилтай юм шив дээ худлаа сүр жигнэсэн чадваргүй талдаа хүмүүсээр дүүрсэн болоод ямар ч сайжрах шинжгүй

Avatar