Залуус Монголоос явахыг мөрөөдөж байна | News.MN

Залуус Монголоос явахыг мөрөөдөж байна

Залуус Монголоос явахыг мөрөөдөж байна

Залуус Монголоос явахыг мөрөөдөж байна

Намайг Ц.Хонгор гэдэг. Би сэтгүүлч мэргэжлээр суралцдаг. Чөлөөт цагаараа ихэвчлэн хөгжим сонсож, ном уншиж өнгөрөөдөг. Мэдээж би Z үеийн төлөөлөл. Гар утас цахим орчин, техникийн гайхам шийдлүүдийн дунд өсч торнисон шинэ үеийнхний нэг. Миний үеийнхэн тулгамдаж буй асуудлууд, түүний гаргалгааг өөр өнцгөөс харж, өөр шийдэл олохыг хүсдэг.

Гэсэн ч надаас, биднээс хамаарахгүй олон асуудал бий. Улаанбаатарын гудамжаар алхахдаа би өөрөөсөө, нийгмээсээ ичдэг. Хоёр алхаад л хог, шүлс, нус. Монголчууд бид хотын соёлд хэзээ суралцах бол гэж боддог. Миний найзууд Монголоос явахыг хүсдэг. Миний найзууд чөлөөт цагаа өөр өөрийнхөө хүсэл, сонирхлоор өнгөрөөдөг.

Тиймээс надад нэг бодол төрсөн. Миний үеийнхэн яг юу уншиж, юу мөрөөддөг юм бол гэж. Тиймээс их, дээд дөрвөн сургуулийн 100 оюутанд дөрвөн асуулт тавьсан юм.

  1. Ямар хөгжим сонсдог вэ?
  2. Ямар спорт сонирхдог, хичээллэдэг вэ?
  3. Ямар ном уншдаг вэ?
  4. Сургуулиа төгсөөд хаана амьдрах вэ?

Юуны өмнө судалгаанд идэвхтэй оролцсон найзууддаа баярлалаа. Тэдний олонх хип хоп хөгжим сонсдог аж. Харин дийлэнх нь сагсан бөмбөгт дуртай. Бидний үеийнхнийг гар утсанд донтсон, ном уншдаггүй гэж зэмлэх, буруутгах хандлага байдаг. Гэтэл найзууд маань сагсан бөмбөг тоглох дуртай аж. Даанч Монголд сагсан бөмбөгийн талбай цөөхөн.

Уншдаг номын талаарх тэдний хариултаас харвал хүний хөгжлийн тухай номонд дуртай аж. Учир нь залуус бид өөрсдийгөө хөгжүүлэхийг, өөрчлөхийг хүсдэг. Хамгийн харамсалтай нь, бидний үеийнхэн сургуулиа төгсөөд гадагшаа явж амьдрахыг мөрөөддөг. Утаатай, улс төрийн хэрүүлтэй, стресстэй энэ улсаас явмаар байгаагаа ярьдаг.

Судалгаанд хамрагдсан ихэнх оюутнууд төгсөөд гадаад очиж амьдрахыг хүсдэгээ илэрхийлсэн. Зарим оюутнууд үргэлжлүүлэн магистр, докторын зэргээр сурах зорилготой тул мэргэжлээр нь илүү чанартай боловсрол олгодог гадаадын их сургуульд суралцахыг хүсдэг гэнэ. Монголд их сургуулиудын сургалтын чанар муу гэж боддоггүй. Гэхдээ сургалтын орчин их тухгүй байдаг нь худлаа биш. Адаглаад "цонх"-той цагаараа хичээлээ давтах орчин ч хангалттай биш гэж хэд хэдэн оюутнууд хэлсэн юм.

АШУҮИС-ИЙН 3-Р ДАМЖААНЫ ОЮУТАН А.ОЮУНДЭЛГЭР

-Хувь хүний хөгжлийн ном ихэвчлэн уншдаг. Яагаад гэвэл дэлхийн томоохон алдартнуудын амжилтад хүрсэн түүх, амьдрал их сонирхол татдаг. Тэндээс хувь хүн ямар чадваруудаа хөгжүүлэх ёстой вэ гэдэг талаар мэдэж авдаг. Манай нийслэлчүүд их стресстэй. Гэртээ жаахан хүүхдийнхээ дэргэд бага хэрэлдэж байгаасай. Ер нь гэртээ гэлтгүй хаана ч явсан нэгэнтэйгээ соёлтой харьцдаг байгаасай. Мөн ирээдүй болсон дүү нарын маань суралцах орчин манай үеийнхнээс илүү таатай байгаасай гэж мөрөөддөг. Би Герман улсад сурахыг хүсдэг. Өөр орчинд бие дааж сурмаар санагддаг. Манай найзууд илүү тухтай орчинд суралцахыг мөрөөддөг. Амьдрах орчин, сурах нөхцөл мөн миний эмчийн мэргэжлээр суралцахад илүү тохиромжтой улс. Тэр ч үүднээс одооноос герман хэл сурч байна. Мөн сургууль дээрээ герман хэлний клуб байгуулж, тэргүүний үүрэг гүйцэтгэж байна. Энэ жилдээ багтаад герман хэлний А2 төвшинтэй болох зорилготой байна.

МУБИС-ИЙН СЭТГҮҮЛ ЗҮЙН 3-Р ДАМЖААНЫ ОЮУТАН Б.ХОНГОРЗУЛ

-Өвлийн амралтаа юу хийж өнгөрөөж байна вэ?

-Өвлийн амралтаараа төрсөн нутагтаа аялж, ажиллаж байна. Хэдий Хөвсгөл аймагт төрж өссөн ч өвөл Хөвсгөл нуур ямар байдгийг харж байгаагүй. Энэ жил харлаа. Удаан уулзаагүй найз нөхөдтэйгөө уулзахад таатай байна.

-Улаанбаатар хотын нэг зүйлийг өөрчил гэвэл?

-Үйлчилгээний байгууллага эрт онгойж, орой хаадаг болоосой.

-Ихэвчлэн ямар ном уншдаг вэ, яагаад?

-Өсвөр насны хүүхэд байхад номонд дуртай болохын тулд энгийн, хөнгөн ном их уншдаг байсан. Мөн хувь хүний хөгжлийн ном уншдаг. Харин одоо бол мэргэжлийн ном, монгол, гадаадын уран зохиолын номуудыг шимтэн унших дуртай.

-Яагаад гадаадад амьдрахыг хүсдэг вэ?

-Арван жилд байхын л гадаадад сурахыг хүсч мөрөөдөж ирсэн. Бакалаврын зэргээ хамгаалаад, 3-5 жил мэргэжлээрээ ажилласныхаа дараа Америк юм уу, Өмнөд Солонгос, эсвэл аль нэг улсад сурч ажиллана гэж боддог. Орчин үеийн залуу хүн бага хугацаанд ч болов орчноо сольж үзэх хэрэгтэй. Эх орноосоо холдоод, гаднаас нь харвал асуудал болон сайн талыг нь илүү анзаарч, буцаад ирж ажиллахдаа юуг яаж өөрчлөх, бусад орны юуг улсдаа хэрэгжүүлэх талаар мэдэх юм шиг бодогддог.

Ц.ХОНГОР

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
43
ЗөвЗөв
12
ТэнэглэлТэнэглэл
4
ХарамсалтайХарамсалтай
3
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

127 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2022-01-21 45.87.215.12

Гадны юманд их автаад бай! Тэгвэл гадны боол болох гэж баруун мөрний чинь чөөгий ятгана гэж мэд!

Avatar

Зочин 2022-01-21 122.201.24.42

Эргүү ац вэ

Avatar

Z 2022-01-21 202.126.90.68

Mongol komaniud zugeerl muljijchid zahirluul ni hyamdhan garuud bdag yumaa

Avatar

irgen 2022-01-21 202.126.90.71

udirdaj baiga humuus ni zuv zalaad bugd dor burnee hariutslagatai handaad gazar nutag bolon hel negtei ard irgede bugd ah duu shige hairlaad yvchuul gadagshaa garah huselgui jargaltai bhguiyu uls maani ch hurdan hugjinu

Avatar

Иргэн 2022-01-21 202.179.21.216

Явж юм юм үзэж, нүд тайлаад ирэхийн буруу гэж үгүй. Хүссэн хүсээгүй Монголоо санана. Монгол хүнд Монгол нутгаас илүү сайхан газар үгүй гэдгээ мэдрэх болно. Тэнд очоод юу хийх нь хамаагүй, залуусаа. Ядахдаа хэл соёлын захаас нь ч болов сураад ирнэ. Буцаж ирээд ганц зүйл барьж аваад эргэж буцахгүй зүтгэ .. Улс төрийн болон нийгмийн идэвхтэй амьдар.

Avatar

Зочин 2022-01-21 120.142.31.236

mgld hiih ymgui humuus bolomj baivuul gadagchaa gar bi mgld baihdaa yaj gants arhinii mongo olohuu gedeg baagii chin gadagchaa garaad gertee mongo yavuuldag horongo oruulagch bolson bna gertee oruulah durgui ber egch maani nadad aimeer hairtai baisniigni gadaad garaal medlee

Avatar

Зочин 2022-01-21 202.21.108.42

Монгол улсын газрын хэвлийн баялга лиценз гэх цаасаар хэдхэн гэр бүлийн дансанд орж байхад хэн сайхан амьдралын ирээдүй бий гэж нутагтаа амьдрахав дээ. Адилхан ажил хийж Монголд 20 жил ажиллаж хураах мөнгийг 2 жилд олж байхад тэнэг л биш бол Монголд амьдраад яахав. Эх оронч гэдэг ядуу тэнэг амьдрахын нэр биш.

Avatar

Зочин 2022-01-21 66.181.180.233

Гадагшаа зайлах эрхээ эдэлж болношдээ. Жинхэнэ Монгол хүнд бол ийм сэтгэлгээ байдаггүйээ. Цаана чинь эх орондоо бизнес эрхлээд жавхаатай хийморьтой гялалзаж байгаа үй олон залуучууд байна

Avatar

Дунд хуруу өгөгч 2022-01-21 124.214.12.224

Өмхий утаандаа сууж л байдаа хүний хөгжилд саад болдог оркоо

Avatar

Зочин 2022-01-21 103.26.195.239

Үй олон залуучууд хаана ямар бизнес эрхлээд жавхаатай хийморьтой гялалзаж явна нэг сайхан халаач хөө үлгэр ярьж өөрөө тэрэндээ итгээд л тэнгэрийн хаяанаас цааш газаргүй тэртээ уулыг давбал айл үгүй гэж бодож явдаг нүхэн жорлонтой хашаанаасаа холдож үзээгүй орк санаа чинь хол явахгүй шүү хорвоо дэлхий уужим хүсэл мөрөөдөлд хязгаар байхгүй

Avatar

Иргэн 2022-01-21 202.126.89.112

Боломж л байвал гадаад руу явж сурч, ажиллаарай. Тэндээ сэтгэл татагдаад үлдвэл тэр л биз, ирмээр санагдаад монголдоо өөрчлөлт шинэчлэл хийе гээд ирвэл тэр л биз, сонголт та нарынх.

Avatar

Зочин 2022-01-21 111.220.50.43

Гуцдийнбэ!! Шал тэнэг мангарууд өөрсдийгөө бас нэг өөр үеийнхэн энтр гээд итгэцэн болтой юмаа!! Ккк. Тийм юм байдгүй юм эргүү цагаан минь! Амьдрал үргэлжилдэгээрээ үргэлжлээд л явж байгаа!! Тнай үеийнхэн гадааддаа очиж амьдар даа!! Тэгвэл бүүр сайн бн!! Хурдан явцгаа!! Тэнд чинь ёстой гоё!! Диваажин чинь хүлээж байгаа!!

Avatar

Зочин 2022-01-21 66.181.178.230

Гаднаас жаргал хайхаар эндээ жаргал бий болгооч залуус минь.

Avatar

Зочин 2022-01-21 103.26.194.169

Zaluuchuud ta nar mash ih belenchleh setgelgeetei bas saad berehsheelees aidag bolj,iim baihad ta nar gadaadad ochood jargana gej bodoj bn uu hezeech ugui uchir ni;Iimerhuu humuus amjilt gargaj chaddaggui,bas ta nar tend ochood 2r sortiin hun bh bolno,eh orondoo baidag shig tiim erih chuluug hezeech edlehgui,tegeed ih huvia hicheesen bn tegeed ene ulsiig chini ta nar hugjuulehgui hen hugjuuleh bolj bn belen yaman deer suuh geed bn iim baij hunii nutag deer amjilt olohgui

Avatar

Зочин 2022-01-21 192.82.77.54

Өөрөө хөгжүүлэхгүй яасан юм? Юу бэлдээд өгчив?

Avatar

Л.Лхагва 2022-01-21 103.26.195.150

НАСААРАА ХӨДӨЛМӨРЛӨЖ ХИЙДГЭЭ ХИЙСЭН ХӨГШИН ХҮНИЙ ЖАРГАХ НАСНЫ СЭТГЭЛГЭЭГЭЭР ХОЛЯВАХГҮЙ.

Avatar

Зочин 2022-01-21 103.26.193.77

Хоосон чалчихаас өөр юмгүй хүн очоод эсвэл я***н эсвэл аяга угаагч болдог юм даа. Тэгээд арьс өнгөний үзэл гэдэг чинь хүний яс маханд байдаг зүйл, ямар ч улс устгаж чаддаггүй эд дээ. Бид хятадуудыг яхж үзэн яддаг шиг тийм үзэн ядалт яс маханд далд буцалж байдаг юм шүү дээ. Тэр тусмаа бидний царай зүс, бие хаа муутай, мэдлэг боловсрол ядмаг монголчуудыг, та үнэхээр хүчтэй бол ТА хаана ч гадны ямар ч улсад нийгмийн нэр хүндтэй амьдар ч ажиллаж болно. Ийм түвшинд хүрэхэд Танаас асар их тэвчээр хэр.

Avatar

Зочин 2022-01-21 66.181.161.23

зайлаач яваад үз

Avatar

ард 2022-01-21 202.9.46.149

ясанл дээршдээ монголд нам нам дагажл суга салтааны үс б**с долооогчл болж хурган дарга болж хулгаа хиииж авилгал авчл баяжсаарл өрөвдмөөөр

Avatar

зочин 2022-01-21 192.82.82.133

Зөв л санаатай хүүхэд юм.

Avatar

zochin 2022-01-21 173.176.63.13

Tsalin daanvh baga bna . Gadaadad hog shuurdehed 2000$ olnoo

Avatar

#π#¶ ? 2022-01-21 216.38.195.77

(BlokloJs bnt##)+!?
= = prog?

Avatar

Зочин 2022-01-21 66.181.161.64

Хот хөдөө хаана ч хөгшчүүд нь л үлдэх болсон доо
Ийм ажилгүй ухаангүй бүдүүлэг ёс суртахуунгүй эх орноо хайрлахгүй болгосон нь төр засаг болон бид бүгд өөрсдөө буруутай

Avatar

Зочин 2022-01-21 103.26.193.77

Буруу буруу буруу, буруу бүхэн бусдынх …

Avatar

Зочин 2022-01-21 66.181.184.154

Z үеийнхэн бэлэн юман дээр очиж сайхан амьдрахыг л хоосон мөрөөддөг юм шив дээ . Хүний нутаг бол хүний л нутаг

Avatar

Зочин 2022-01-21 66.181.184.34

Z үеийнхэн л гэх юм, гэтэл онлайн сургалтаар бэлэг материал өгөөд байхад баяжуулаад дэлгэрүүлж уншаад даалгавар хийх нь бүү хэл бэлэн мөтериалаа ч уншихгүй шүү дээ!!!

Avatar

БИД ИРНЭ 2022-01-21 192.82.69.23

БУШУУ ЯВЦГАА БИД ИРНЭ

Avatar

Ахмад 2022-01-21 192.82.74.49

Миний залуу нас 80 90 онд өнгөрсөөн’ би тэр үеийн залуусдаа хайртай. Яагаад гээч тэр үеийн оюутан залуус бид Тэр үеийн коммунист системийг түлхэн унагаж улс орондоо “Хүгий эрх’ эрх чөлөөг дээдэлдэг Ардчилсан” нийгмийг тайван замаар авчирхад маш их тус болсон гэж боддог. Тэгтэл танай үеийнхэнЭрх баригч нарт “ улс ороноо сайн сайхан хөгжлийн замд оруурлахын тулд хэлж’ ярьж тэмцэхийн оронд гадагш гарч амиа бодно гэдэг үнэн харамсалтай байна. Энэ улс оронд хэн амьдарч үлдэх юм?

Avatar

Зочин 2022-01-21 192.82.69.23

ӨВГӨН ЭМГЭН 2 ҮЛДЭЖ ГАЗАР НУТАГ ЗАРАГДАНА ХУЛЬ БАТЛАГДСАН

Avatar

Зочин 2022-01-21 66.181.179.33

Миний аав ээж дайны жилүүдэд юм ховор улс орон сайн хөгжөөгүй тэр үед орой идэх гурлаа өглөө босоод шигшиж байдагсан . Бүхнийг фрондод гээд илүү цагаар ажиллаж нэмэр болдогсон гэж ярьдагсан . тэр дөрвөн жил одоогийхонтой зүйрлэх юм биш Одоо тахал өвчин л нэмрээс болоод байгаагаас биш ….Халамж л нэхээд байхаас хөдөлмөрлөж ядаж өөрийгөө өлхөн аваад явья гэж нэг их бодохгүй л байх шиг ТЭТГЭВЭР НЭМ гэхийн хажуугаар ЮМНЫ ҮНИЙГ БАГАСГА АВИЛАГТАЙ ТЭМЦЭЕ гэж УРИАЛМААР байна

Avatar

БИД ЯЛАГДАВ 2022-01-21 192.82.69.23

бид үзэл суртлын дайнд ялагдав БИД ЯЛАГДАВ

Avatar

Зочин 2022-01-21 139.5.219.244

niigmiig zaluus ta nar uurchlex vvregtei. Getel xuviin erx ashigaa bodood ex ornoosoo urvaj daijij bgaa ni archaagui n**** bolsnoo xaruulj bgaa xereg sh dee. Az jargal ex oron erx chuluu 3 temtsej baij olj irdeg mash vnrtei ed l dee

Avatar

Зочин 2022-01-21 202.179.27.78

Монгол хүн юмыг харьцуулж ойлгодог юмоо. Харь нутагт очиж халуун чулуу долоож үзээд миний Монгол ямар сайхан эх орон гэдгийг ойлгодог юмаа. 3 хан сая хүнийг бусдын гар харахгүй амьдруулахад төр засгийн бодлого чухал ч шинэ үеийн залуучууд хүссэн хүсээгүй үе нь ирнэ. Ирэх цагийн дууг харвж буй үеийнхэн дуулдаггүй юмаа. Аяндаа ойлгоно залуучууд. Битгий адлаарай. Цаг үе нь ийт учраас хэн чзагнаж зүхээд дийлэхээсээ өнгөрснийг ойлгоцгоо.

Avatar

** 2022-01-21 132.194.33.140

BAINGIINS xylgailjs !

Avatar

NIxojyy, yjestai niillee teneg. 2022-01-21 132.194.33.140

blokloj, guilagchluuljs

Avatar

- baingiin, nobshs 2022-01-21 132.194.33.140

tyrees, sariin $300bertbel, $600-1000

Avatar

ene tsag yedv 2022-01-21 132.194.33.140

ezgyichilj,oiptoj,xylgailj

Avatar

medeelelvz 2022-01-21 132.194.33.140

SEGSERCHSard@@@@@@

0 0
Avatar

mashunaa opoldyylaxgyi baix. ys tosoo solij cyp.- ylcuun.1-3+6 2022-01-21 132.194.33.140

MASHIN XYAMD $2000-6500$X4 jul X12000$?

Avatar

jijiglen XUURAMCH UBCHINS,xopxoisgyi,daryi oopoo ygaaj,ubypropn 2022-01-21 132.194.33.140

– OPIGNL HOT,MIKRV.tagaapx
fake xyyramchxan, baliarn.
amtlagchsnack.

0 0
Avatar

bypyy, Beejun opood upexed bolno.garj, ENE TSAG YED,XAANA BLR,TEND BEDAP 2022-01-21 132.194.33.140

4 jul cypgalts

Avatar

ot tam; Tamish cam,-nexojy, yjestai niillee 2022-01-21 132.194.33.140

WORKER, BLIAR,XYCHILJ. XOL YBAXGYIE OLON XYN TAMLAJ. TAMD TYPJ.

Avatar

Nixojy 2022-01-21 132.194.33.140

ylcuun xamgaaltad

Avatar

.. 2022-01-21 109.117.53.76

Aaviin biid gazar yz gej bii. Yavaad bie daahad buruudah yum baihgyi. Mongold b**s doloogchid saihan amidardag gazar daa

Avatar

Зочин 2022-01-21 66.181.191.180

Гадаадад хүн бүр чөлөөтэй гарч амьдрах боломжтой байсансан бол Млнголд МАН-ынхан л үлдэх байсан.

Avatar

Зочин 2022-01-21 66.181.179.33

хүүхэдээрээ л байна даа эрт эдүүгээгийн ямар ч ойлголт суулхан сууждээ тархинд чинь

Avatar

Лорд 2022-01-21 192.82.71.69

Ийм аймаар хүнд хэцүү нийгэмд хэн тогтохов дээ. Залуусд буруу байхгүй. Энэ нийгмийг өөрчлөхийн төлөө зүтгэхэд цөөдөөд хэцүү. Үеэ л хүлээхээс.

Avatar

lord -gard 2022-01-21 202.55.191.130

zaluus l ooorchilohgui yum bol hen hiih be dee. tegeed ingeed zugtaad baival eh orong chin hen oorchiloh be dee…

Avatar

Иргэн 2022-01-21 66.181.161.90

МАН хжмээх мафийг төрөөс зайлуулж ыайж Мрнголд өөрчлөлт ирнэ Цагдаа хууль шүүх бүнд МАН н хулгайг хаацайлж зөрүүд нь өндөр цалин хангамж газар алтны лицэнз тусгай зөвшөөрлийг авилгаддаг Тэд 5 сая цалинтай иэтгжвэрт гарахлаа 80 саяаас дээш хангамж авдаг тэтгэвэр нь 1.5 саяаас дээш

Avatar

Зочин 2022-01-21 202.9.46.105

Чи цуг зайлаач хог вирус хятад хаягдалаа хонгороо гэж шааж байна хог х***а байж хорчийсон хог хятад минь Монголоос вирустэйгээ зайлаарай хог золбин данжаадын шээс

Avatar

Зочин 2022-01-21 213.87.155.246

Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Зочин 2022-01-21 66.181.161.77

Хүний нутаг хүний л юмс. Монголчууд хүний юмаар амьдарах гэсэн энэ ясны зангаараа л тэгж боддогоос өөрсдийн юмтай байх сэтгэлгээ бага болж байгаа нь үнэхээр харамсалтай. Ноён байсан Монголчууд боол болтлоо доошлохж байж л эргэх нь тавилан юм шигээ

Avatar

иргэн 2022-01-21 76.123.139.230

Бодит байдалд аль эрт боол болсон. Гэхдээ сэтгэл бодол нь өөрсдийгөө ноён мэт бодон Чингис , Монгол омогшил гэх мэтээр бодит байдлаасаа хадууран шал өөр хийсвэр мөрөөдлийн орчинд бид амьдраад байх шиг санагддаг. Энэ ТАРВАГА-н сайт яахав, монголчуудын дунд стресс үүсгэн МАН-ыг унагааж АН-г сонгуульд ялуулах гэж гэнэн иймэрхүү залуучууд гадаад руу зугтах бодолтой байгаа мэт ухуулга байнга хийж байгаа. ТАРВАГА болон ЖОНХУУ нэг л зүйлийг мэдэхгүй байна. Ойрын 30-40 жил АН сонгуульд байнга ялагдана.

Avatar

Зочин 2022-01-21 150.129.141.150

ЗАЛУУЧУУД ГАДАГШ ГАРАХААР ЯМАР ОРОНД ОЧДОГ ВЭ.МЭДЭЭЖ АРДЧИЛСАН ОРОНД Л ОЧДОГ..КОММУНИСТ ЕРТӨНЦ УГААСАА БАРАГ ТАТАН БУУГДААД ДУУССАН ШҮҮ ДЭЭ..ХОЙД СОЛОНГОС КУБАД АМЬДРАХ ЗАЛУУС БАРАГ БАЙХГҮЙ ЭЭ.

Avatar

Зочин 2022-01-21 103.212.119.25

Европ, Америкад 18 жил сурч ажилласан ахмад хүний хувьд зөвлөхөд тэнд өндөр боловсрол эзэмшээд, ганц 2 жил мэргэжлээрээ ажиллаад Монголдоо ирцгээгээрэй. Хар тамхи, арьс өнгөний үзэл, гэр оронгүй гуйлгачид, ядуурал, цагаачид гээд асуудал ихтэй , УБ-ын утаа, шүлс, нус цэр хажууд нь юу ч биш. Хар тамхи тарьсаар бгаад гар, хөл нь тарих аргагүй болсон нөхдүүд хогийн савны араар орж өмдөө шувтлаад цавь руугаа тарьдаг юм, УБ-т одоохондоо эм янханууд л бгаа бол баруунд эр г*** янханууд дүүрэн гм..

Avatar

Зочин 2022-01-21 103.212.119.25

Европ,АНУ-д 18 жил сурч амьдарсны хувьд дүү нартаа зөвлөхөд өндөр боловсрол эзэмшээд чадвал 1-2жил мэргэжлээрээ ажиллаад Монголдоо ирээрэй.Арьс өнгөний үзэл,ядуурал, цагаачид, хар тамхи гээд асуудал их.УБ-ын утаа, шүлс нус цэр хажууд нь юу ч биш. Хар тамхи гар, хөлөндөө тарьсаар болохоо бсан нь гудамжинд өмдөө шувталж цавиндаа тариад зогсож бхыг харжил блаа. УБ-т эм ян..хн байдаг бол баруунд эр г..мо ян..хан дүүрэн.Хэзээ ч тэнэсэн суманд оногдох эрсдэлтэй шүү дээр нь.

Avatar

Зочин 2022-01-21 202.9.46.13

Zuv, yavah heregtei.

Avatar

Авлигачин Төртэй Монголд залуучууд яаж тогтох юм бэ ?? 2022-01-21 139.5.218.250

Удам дамжсан авлигачид Төрд шургалж, төрөөс хулгай хийж тансаг амьдарч байхад,

Өлөн намчид ахан дүүсээ Төрд шахаж төрлийн алба болгож байхад,

Өлөн намчин улстөрчид нь УИХ-ын гишүүнээсээ эхлээд Төрийн албан тушаал худалдаж баяжиж байхад,

Албан тушаалд авлигалаар очсон ацнууд нь төсөвөөс хусаж хууль бусаар хөрөнгөжиж байхад,

Мэдлэг чадвартай, хичээл зүтгэлтэй, сэтгэлтэй нь БИШ, ХЭН АВЛИГАЛ ӨГСӨН хүн албан тушаал худалдаж авч байхад

хэн Монголд үлдэх юм бэ ???

Avatar

Ахмад настан 2022-01-21 24.148.9.217

Эх орондоо амьдарч,ихийг бүтээх ирээдүйн иргэд шүү ,та нар .Гадаадад сураад буцаж эх орноо хөгжүүлэх талаар л бодох хэрэгтэй.Хүний нутаг бол хүний л нутаг

Avatar

Зочин 2022-01-21 202.21.108.34

ГАДАГШАА ЗАЙЛААД ХҮНИЙ НУТАГ БООЛ Л БОЛДОГШТЭЭ БАГА НАСАНДАА ҮНЭГҮЙ ЦЭЦЭРЛЭГ СУРГУУЛЬ БОЛОВСРОЛ ОЛЖ АВСАН ТӨЛБӨРӨӨ ТУШААЧИХААД ТОНИЛООРОЙ БААСНУУД …

Avatar

иргэн 2022-01-21 66.181.179.33

Тэр америкд чинь очиж үзсэн нэг сүрхий сайхан юм тэр бүр харагдахүй л юм билээ наад зах нь явган хүний замаар нэг хар цоохор толбууд энэ одоо юу юм бол гэж асуухад бохь зажлаад хаячихаар ийм болдог байхгүй юу гэж байсан шүлсээ бол бас хядагд байхгүй юу хайрцагтай хог ухаад зогсож буй хүнтэй нэг биш тааралдсан төр нь бусдын дотоод хэрэгт байнга оролцоно бүүр дайн самуунд хүргэнэ хүүхэдүүд нь найз нараа багш нараа буудана . ямбалах бэлэнч лэх сонирхолтой гэнэн залуус минь

Avatar

zaluus uhaantai baina 2022-01-21 43.242.243.184

huuhddee bagaas n mongolchuud gej yamar adgiin shaarnuud gedgiig oilguulj usguwuus ene tamaas zailah bas 1 bolomj bolno shu. tgd gadaadad ochchood chukcha tsaraitai namhan zerlegduu hun adguusnuud haragdwal bushuu buruu haraad zugtaaj bgaarai. uur iomgui dee.

Avatar

Зочин 2022-01-21 207.183.244.30

Yaduus, tagaach nariin horoolold amidarch baij dee.

Avatar

Зочин 2022-01-21 90.160.204.171

Hvnii nutagt ochood bool boldog gej yariad bh wm,. Oilgohgvi bnaa. Europyn holboony ulsuudaas baga tsalintai neg ulsyn dundaj tsalin 1500 euro. 1 saryn amralt, 13,14 duh saryn tsalintai. Niigmindaatgalyg baiguulga tuldug(700 aad euro). Emneleg vnegvi. Em taria avah bol 90 hvrtel hungulttei. Gadagshaa emchlvvleh gej mungu guij badar barih shaardlagagvi. 6 jil tadraltgvi ajillaval 2 jiliin sul zogsolt avna. Tsalingiin 60,70 huviig avna. Oitoltdoogoor 1100 euro. Ajil oldohgvi bol 500 euro y tuslamj

Avatar

Зочин 2022-01-21 90.160.204.171

55 hvrsen bol tetgevert garlaa ene mungiig avch bolno. Ene boolyn hudulmur vv? Tetgevriin nadny hvmvvs amraltand amrahad 50huvi hungululttei(namar, uvul). Uvliin dundaj temperatura + 12.Utaa,umhii, modon jorlon, tser nus, arhichin olj harahgvi.. Ene iim muu gej vv? Mongold ochij ajillaj vzsen. Mungu hiih bolomjtoi bolovch mungu avahyn tuld garyn vseg bvriin tuluu heden sayaar ni uguh juram tai. Tedniig haraad oí gutsan

Avatar

shal hudalaa buraad l bi bas naad evropd chin baisan za. 2022-01-21 202.131.225.197

evropiin dundaj tsalin 1500 geh bolovch ihenh tsalin ni 1000 evro l baidag da, deer bvh zvils zeeleer abdag tul nasaarai zeel tolj amidaranaa. bairnii hols tsahilgaan hii ni 400-500 evro ch de.tsaan ni hed vldeh be de. bvh yum vnetei de. tetegvert 55 nasandaa suudagui ch de. bvh ulsd ni 60-64 nasandaa suudag za. 75 nasandaa l asaramjiin gazar ochij boldog doo. terenees naash abdagui tul zarim gertee tun yduuruu amidardag shuu..

Avatar

Зочин 2022-01-21 207.183.244.30

Dor hayaj karmandaa 30000 dollargui bol bair hool tuition geed buh uymiig ni daasan scholarship oloogui tsagtaa elgen haluun eh ornoosoo garch hunii nutag hari helten dund unsend hayagdsan shalz bitgii boloroi gej husie dee. hunii nutagt hayagdsan eregtei huuhduud ni hulgai deerem hiine, ohiduud ni bieee uneldeg uym daa. Uur yamar ch zam barag bhgui dee. Tiimerhuuu zamaar yavsan olon olon huuhduud bdag shuu dee.

Avatar

Зочин 2022-01-21 202.21.108.34

АЖМЛ ХИЙЖ УЛС ОРНОО ХӨГЖИЛД ХҮРГЭХЭД ИРГЭНИЙ ХУВЬ НЭМЭР ГЭЖ ЮУ Ч БОДДОГГҮЙ ХАР ТАМХИЧИД ХООСОН ЗУГАА ЦЭНГЭЛ БОЛЖЭЭ КККК

Avatar

Зочин 2022-01-21 207.183.244.30

Ih l sain sudalj, yadaj 1 jiliinhee bair hooliig elbeghen daachin mungutei bolj baij hari gazart unsend hayagdsan ni deer shuu dee. Zaa er ni bol oiroltsoogoor dor hayaj $30000 -toi bol aldaj asgachihgui bol hyamgaihan shig zartsuulaad bval 1 jildee zuvhun hool oron bairaa bolgood yavchih baih. 1 jil ter ulsad amidarsan baihad ovsgoo sambaatai negen bol dor hayaj oir zuuriin zuilsiin oilgohtoigoo bolood tum tuchignesen amidrald huluu olohtoigoo bolchihdog uym shig bsan.

Avatar

Зочин 2022-01-21 207.183.244.30

Er ni bol yag dergedee avaad amidruulchih aav eej ni ch uym uu ih l sain tanil taltai baihgui bol yostoi nuguu unsend hayagdsan shalz ni boldog uym shuu dee. Mash olon nyalh balchir huuhduud gadaadad ochvol divaajind hurchih uym shig sanasaar etseg ehiinhee baidgiid baritsaand taviulaad hel usiig ni ch medehgui hari orond hayagddag. Ih hetsuu shuu dee. iim hund baidlaas bolood setgetsiin oorchloltond orj uhaan sanaa ni muudsan huuhduud hurtel zunduu bdag shuu.

Avatar

Зочин 2022-01-21 202.9.46.250

Улс гэхэд хэцүү энэ хогийн цэгт залуу сайхан насаа барна гэдэг эмгэнэл шүү. Эртхэн улс шиг улс руу дүрвэцгээ нөхөд минь. Удахгүй Монгол улс гэж байхгүй болно.

Avatar

б 2022-01-21 139.5.217.166

Үхээч л***р хорхой.

Avatar

Зочин 2022-01-21 203.91.115.52

бид дүрэвхгүй монгол улс үүрд байна одоогийн залуус явлаа ирээдүйд бид монголоо хөгжүүлнэ.

Avatar

Зочин 2022-01-21 139.5.218.190

Гашуун ч гэсэнүнэн үг!. Монголыг ямар улс шиг улс гэхэв дээ. Одоо байж байгаа ерөнхийлөгч, зрөнхиы сайд гээд байгаа нөхдийг хар, байж байгаа амьдралаа л харчих. Энийг чинь амьдрал гэдэггүй юм. Өдөр хоног өнгарөөх гэдгийнмаа.

Avatar

иргэн 2022-01-21 76.123.139.230

Би өөрөө АНУ-д амьдардаг. Яг үнэнийг хэлэхэд Монголд хөлөө олж чадахгүй болохоороо л хүмүүс гадаад руу явдаг. Монгол улс бараг юу ч үйлдвэрлэж чаддаггүй. Байгалийн барагдах баялгаа шавхаж гаргаад хэрэглээгээ гадаад улсуудаас авдаг. Ийм улсад бизнесийн асар их боломж байгаа гэж боддог. Гадаадад байгаа хүмүүс Facebook дээр худлаа бүлтэрсэн постууд гаргаж байгаад нь битгий итгээрэй. Яг үнэндээ бопит амьдрал нь facebook-ээс нь өөр байдаг.

Avatar

Залуу иргэний харьяалал 2022-01-21 66.181.161.90

Тэр үйлдвэрлэх мөнгө санхүү хаана бнаа Жижиг аж нэгжүүдэд олдодгүй Дарга нар бүгдийг нь хуваацан. Монголчууд худалдан авах чадвар муу бна

Avatar

Зочин 2022-01-21 66.181.177.73

Улс орны ирээдүй болсон залуусыг амьдрах орчингүй болгож харийн орон руу явахаас аргагүйд хүргэж, хөгшчүүлийг нь сүйрүүлж газар нутаг, баялагийг нь 200 гэр бүл хятадад зарж сайхан амдарцгаах юм бна л доо

Avatar

Зочин 2022-01-21 202.21.108.44

Улс орноо хөгжүүлнэ гэдэг чинь түүний төлөө хөдөлмөрлөдөг юм. Бэлэн юм нэхсэн хүүхдүүд хөгшрөхөд чинь хэцүү дээ. Түрүүч нь гадаадад гараад ирж амьдарч чадахгүй хүний нутагт ясаа тавих гээд байцгааж л байна.

Avatar

zo 2022-01-21 192.82.71.32

х****а, тэр гадаадад өөрсдийгөө яая гээд байж байна

Avatar

Зочин 2022-01-21 203.91.115.56

Би өөрөө сайн байж чадвал монгол нэг сайн хүнээр нэмэгдэнэ гэсэн үндсэн философи байдаг. Өөр улсад очоод шүлсээ хаяаад байвал монголынхоо нэрийг л гутаана.

Avatar

Zochin 2022-01-21 150.129.142.90

Genen bna daa,ter gadaadad hen ch chamaig huleegeegui,chamaig onigoroor chin doromjilj,urgelj 2 sortiin huneer avch uzen

Avatar

иргэн 2022-01-21 150.129.141.161

news.mn олон нийтэд ийм мэдээ тавихаа болоч, та нхрын цаад сана хэзээч биелэагүй, Монгол маань үүрд бадран мандаг

Avatar

Зочин 2022-01-21 202.9.46.57

Тэнэг п***а гэж хэлийдаа чамд

Avatar

Nabi 2022-01-21 202.126.89.221

Ehleed zow bicij surna uu hh

Avatar

Зочин 2022-01-21 66.181.178.144

Төр засаг нь хариуцлагатай, иргэдийнхээ төлөө ажилладаг, амьдрах орчин нь эрүүл, ажил хөдөлмөрийг хангалттай үнэлдэг бол хэн ч эх орноосоо явахыг хүсэхгүй!!! Товчоор хэлбэл: Төр засаг нь иргэдээ хүн шиг амьдрах нөхцөл бүрдүүлэхгүй, хүнд суртал, хууль үйлчилдэггүй учраас л иргэд гадагш тэмүүлдэг, тэдний буруу биш!!!

Avatar

Зочин 2022-01-21 122.201.21.1

Medeej sh dee. Zugeer neg danhan tolgoitoi jijuur eronhii said bolchihoor chin oi ni gutaj bgaa sh dee

Avatar

Зочин 2022-01-21 192.82.76.168

Z ue mue gej hudlaa huurguhuu boli. Yamar yumniih n technologiin gaihamshig baih ve. Gar utsaa idehgui n medeej. Harin gar utas hiij sur

Avatar

Зочин 2022-01-21 66.181.161.42

Явмаар бол чимээгүй яв л даа. Харинч чөлөөтэй зарим нэг орныг бодвол хориогүй шүү. Битгий олон нийтэд уриалж бай… Гарчгаа бодолтой тавь…

Avatar

Irgen 2022-01-21 150.129.143.169

Gadaadad saihan ajil hiij , saihan amidarch bga zaluuchuud ch bna, saar yavj bga negen ch bna. Niigem maani tsever, humuus maani shudarga hariutslagatai boloosoi gej l zalbirah yum.

Avatar

Зочин 2022-01-21 202.9.46.66

тэмцэл хийхгүй утсаа маажаад л, манай залуус үнэхээр олхиогүй лалрууд.

Avatar

Зочин 2022-01-21 202.9.40.162

Тэгээд өөрчлөөч. Казах шиг бослогоо хий. Унхиагүй, аймхай байхаар чинь хүүхдүүд чинь, ач, зээ нар энэ бахь байдагт л амьдарна. Эсвэл гадаад улсдаа шингэчих юм уу. Тэгвэл ч шаардлагүй. Баяртай!

Avatar

Зочин 2022-01-21 150.129.141.223

haha yawaachdee ydargaatai yumnuud ugasaa mongolchuud ugehlees tsaashgui

Avatar

Зочин 2022-01-21 202.9.40.83

Эх орноо муулдаг надныхантай нийлж гутаадаг нөхдийг яаж хашраах бэ. Надад хэлж өгөөч. эх орондоо байж байж тэдэнд дээрэлхүүлэхгүй шүү. тэд ингэж муулсаар байгаад эрэмшин сүүлдээ гадныхантай нийлж цус урсгаж мэднэ шүү. News.mn сайт монголын бүх залуучуудын өмнөөс үг хэлэх эрх байхгүй шүү. Танай хүүхдүүд л гадаадын иргэн болж монголоос явахыг хүсдэг байх. Бид сайн ч муу ч гэсэн эх орондоо аав ээж ах дүү найз нарынхаа хажууд эрх чөлөөтэй дураараа амьдрахыг хүсэж байна.

Avatar

Ядруу мөрөөдөл ядруу хүнээс гарна 2022-01-21 150.129.143.169

Энэ муухай хэрүүл, шударга бус орчноос зугатаж, гадаадад амьдрах гэдэг нь зөв. Гэхдээ бусад нь ядруухан сонирхол байнаа. Өөрсдөө ийм байвал гадаад гэдэг нь Өмнөд Солонгос, очоод хийх ажил нь аяга угаах төрлийн ажил байх вий. Гүнзгий ном унш, хэл усаа үнэхээр чанартай сайжруул. Мэргэжлийэ төвшинд Барууны нщхөгжилтэй орны ном унш. Сагс, рок хөгжим яах вэ, гол зүйлээ Баруунаас олоод хар.

Avatar

Зочин 2022-01-21 124.158.67.89

овоо болж байтал 2012-16 онд АН гэж ховдог гахайнууд ялж бүхнийг идэж устгасан явдал одоо маш их гай гамшиг дагуулж байна. энэ гай мөд дуусахгүй. АСЕМ-аар элбэгдорж нар монголын ард түмний баялгын талыг шааж алхуяг сайханбалаг батүүл фортуна батбаяр гарамгайбаатар нар үлдсэнийг нь чингэс самуурай бондоор шаасан юм шүү

Avatar

Кса 2022-01-21 202.126.89.107

Z үеийнхэн гадаадад очоод ч амьдарч чадахгүй. Бүх юманд гоншигоноостой. Зүгээр байж байгаад гэнэт их мөнгө орж ирээд сайхан амьдарчих санаатай. Хувиа хичээсэн, хулхи, бяр чадал уян хатан чанар байхгүй, Эх орон, хотоо, гэр бүлээ хайрлах сэтгэлгүй, үг даах чадваргүй, бие болоод сэтгэлийн тэнхээгүй, мөнгө өнгөнөөс юугаа арилжихаас буцахгүй. Ийм олон залуусыг би гадаадад ч харж байна. Монголдоо амьдрах сонирхолгүй хэцүүдээд ирэхээрээ амьдрах итгэл нь байхгүй болчих юм байна шүү дээ.

Avatar

Зочин 2022-01-21 66.181.182.64

БЭЛЭНЧЛЭХ СЭТГЭЛГЭЭ ГЭЖ ЭНЭ ДЭЭ.

Avatar

Зочин 2022-01-21 202.55.188.92

ГАДАГШАА ЯВЖ ҮЗЭЭГҮЙ ХҮНИЙ Л БАНТСАНДАА ХЭЛДЭГ ҮГ Л ДЭЭ

Avatar

Зочин 2022-01-21 202.9.40.83

Энэ сайт чинь монголоос явахыг бусдад уриалдаг, бас 1921 оны хувьсгалыг буруутган Батсайхан гэх нэртэй эрдэмтэн хэргэмтэй хүнтэй нийлж хятадаас чөлөөлөгдсөн нь ардын хувьсгалын өдрийг баярт тэмдэглэлт өдөр биш гэж бичдэг юм. эд нийлж байгаад монголчууудыг эх орноос нь явуулаад хятадуудтай нийлж манай оронд эзэн суух алсын бодлогоштой улс . Бид үүнийг нь ялган салгаж ойлгох хэрэгтэй. Иргэд ээ янз бүрийн хорт ухуулга сурталд автахгүй байгаарай. Монголчууд л монгол орондоо эзэн байж хөгжүүлнэ

Avatar

Зочин 2022-01-21 202.55.188.92

Монгол ялна гэдэг шиг юм ярьж байна

Avatar

Зочин 2022-01-21 103.10.21.233

Монголчууд бүгд хүний хөдөлмөрийг боолчилдог хамгийн бага хөлс өгөөд ажиллуулаад байх хүсэлтэй байдаг

Avatar

Зочин 2022-01-21 202.9.40.83

Аав ээжийнхээ удам судрыг таслахгүй монгол орноо хөгжүүлэхэд гар бие оролцож явах нь чухал. Эрлүүз хүмүүс болохоор эх орон гэдгийг ойлгодоггүй. Тэдэнд монголчуудын цаашдын хувь заяа огт хамаагүй байдаг. Манай охид гадаад хүнтэй сууж удам судраа маш их тасалж байна. Цагаач иргэн төрүүлсэн аав ээж нь хөөрхий. Олон арван сая хүнтэй улсууд монгол хүнээр дутахгүй. АН-ынхан иргэдээ гадаадад амьдрахыг уриалдаг. Иргэд нь гараад явчихвал Монголыг хятадууд хөгжүүлэх үү.

Avatar

Зочин 2022-01-21 202.21.107.98

Чам шиг цээжээ дэлдэж, утасаа ухаж, бусдыгаа харааж зүхэж худлаа үнэн монгол цус, удам судар 800жилийн өмнөх ярисан юмнуудаас үнэхээр их залхаж бна.

Avatar

Зочин 2022-01-21 192.82.77.40

Хип хоп гэж боолуудын эзнээ хараасан дуу ш дээ. Олигтой юм аа ч сонсож чадахгүй яана даа?

Avatar

Бодол байдаг юм. 2022-01-21 203.91.115.54

Тэр нэг плаш млаш гээд оркжуу солонгослог гипаап гарч ирээд бүр далийгаад явцан шд. Үнэн дүффффф монголын залуучууд. Эх орон минь дэндүү сайхан, харин тэнд оршин сууж буй уугуул иргэд нь улам ухарсаар. Гайгүй нэгнээ бүгд нийлээд дэвсэж байхгүй болгоно. Аяаяа. Энэ нийгмийн хөгжлийн үе шатыг яаая даа байз.

Avatar

Зочин 2022-01-21 66.181.179.33

хип хоп хөгжим хүнийг хүн биш болгодог хэрэгсэл Монголын тал нутагаа харж дууг нь сонсохыг хүсэхгүйчүүд тэр хүссэн газаруугаа явж очоод ямар өндөр байшин вэ гээд хашгираад үзэхгүй юу ,цагдаа нь энэ нэг ази царайтай юм юу гэж орилоод байгаа юм гээд хоолой дээр чинь өвдөглөөд алж мэднэ . хүний эрх эрх чөлөө хаа ч байхгүй .яг үнэндээ . голсон юм голд орж шилсэн юм шил хазна гэдэг үгийг санаж яваарай

Avatar

Зочин 2022-01-21 192.82.77.40

Эх орон шиг сайхан зүйл уул нь байхгүй л юмсан.

Avatar

зочин 2022-01-21 64.119.24.38

Залуус ном уншиж байгаа нь сайн хэрэг, гэхдээ хип хоп дуу бол зүгээр л солиотой хүний дуу шүү дээ, гарал үүсэлийг нь мэдэх үү. Гадаадад магистер доктор хийхгүй л бол энд баклаварт сурч цаг гарздах хэрэггүй. Түүний оронд МСҮТ д сураад аль нэг мэогэжлийг сайн эзэмшвэл сард гадаадад авдаг цалинтай адил цалин өгөх компаниуд олон байгаа шүү бодоорой залуусаа.

Avatar

Мөнх 2022-01-21 66.181.181.101

Чингис хаан яагаад дэлхий нийтийг эзлэх гээд бсан юм бэ?
Тэнгэрт нэг нар, газарт нэг хаан буюу дэлхий бол нийтийнх гэдэг ойлголттой байсных гэж би боддог. Иймд залуус минь гадаад орноор явж эх дэлхийн ажил амьдралтай аль болох эрт танилц. Ингэж байж бусад ард түмэн, эх орноо ойлгодог болно. Заавал үнээ сааж, адуу манаж үзэх ямар хэрэгтэй юм. Өөр хийх сурах юм зөндөө бий.

Avatar

Зочин 2022-01-21 202.126.89.163

ОЧООД БАГТАЖ ШИНГЭДЭГ БОЛ ГАДАГШАА ЯВМАР Л БНА. ДААНЧ "ПАРАЗИТ МОНГОЛОО ЭНДЭЭС ЗАЙЛ" Л ГЭНЭ ДЭЭ. АРГАГҮЙ ШДЭЭ ГАДНЫХАН Ч БАС АМЬДРАХ ГЭЖ ЗҮДЭЖ БУЙ

Avatar

Зочин 2022-01-21 64.119.21.241

манайд өөрсдийгөө муулж гадныханыг шүтэх үзлийг санаатайгаар дэврээж байгаа нь үндсэн нөлөө нь шүү

Avatar

Зочин 2022-01-21 202.126.88.41

Юу сайхан дур сайхан. Бас дур эзнээ голохгүй дунд чөмөг сүүжээ голохгүй гэж нэг хэлц үг байна аа.
Бороотой өдөр ганц удаа үнээ сааж үзээгүй охид, цасан шамраганаар адуу манаж үзээгүй хөвгүүд л их төлөв гадаад явна гэх бололтой юм аа.
Яв даа та нар минь яв. Дэлхийд монгол шиг орон олдох болов уу та нарт. Монгол хүн болж төрнө гэдэг Бурханы агуу хишиг юм даа.

Avatar

Зочин 2022-01-21 202.55.188.92

Тэгээд үнээ саадаг, адуу мандаг гаруудтайгаа хамт үлдэнэ л биз дээ

Avatar

Иргэн 2022-01-21 202.126.88.70

Ач зээгийнхээ ирээдуйд санаа зовж л бна даа. Уг нь эх орон шиг сайхан юм хаана ч бхгуй. Даанч яагаад ийм хэцуу болгочихов доо.

Avatar

Зочин 2022-01-21 180.149.93.98

ЗӨВХӨН МИНИЙ ТУРШЛАГА — МОНОСЫН ЭМИЙН ҮЙЛДВЭР 30 ХОНОГ ТАСРАЛТГҮЙ, ӨДРИЙН 13 ЦАГ АЖИЛЛУУЛЧААД 350К ӨГӨӨД ХЭЛЭХЭЭР БҮҮР СУРЦАН, ШҮҮХЭД ӨГ, ДАРААГИЙН ХҮН БЭЛЭН ГЭДЭГ, ЖАНЧИВЛАН 18 ХОНОГ ХУВИЙН МАШИНААР НЬ ТҮГЭЭЛТЭД ЯВУУЛЧААД 150К ӨГСӨН, CU 15 ХОНОГ АЖИЛЛУУЛААД 12 ХОНОГИЙН ЦАЛИН ӨГСӨН, БАЯНЧАНДМАНЬ ДАХЬ ТӨМРИЙН ҮЙЛДВЭР ЦАЛИН БҮҮ ХЭЛ ХООЛГҮЙ 7 ХОНУУЛСАН, БАРИЛГЫН КОМПАНИУД ЦАЛИНГАА АВЬЯ ГЭХЭЭР ЗОДДОГ, LITTLE SHEEP БҮТЭН ӨДӨРТ 20К ӨГДӨГ. ТЭГЭХЭЭР ЭНД ҮЛДЭХ ХҮН БАЙХ УУ. ЭХЛЭЭД ХӨДӨЛМӨРИЙГ ҮНЭЛЭЖ СУР

Avatar

Зочин 2022-01-21 103.57.95.135

Хар компани гэсэн жагсаалт гаргаж, монголын ирээдүйг аврах хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2022-01-21 180.149.93.98

БИ БАС ФЕЙСБҮҮК ДЭЭР "ЦАХИМ ЗАМЫН ЦАГДАА" ГЭДЭГ ШИГ ГРУПП НЭЭЖ, ЭД НАРИЙН ГЭМ БУЛХАЙГ БАРИМТТАЙ НЬ ОРУУЛЖ, ХАР ЖАГСААЛТ ГАРГАДАГ ГРУПП НЭЭХ ЮМСАН ГЭЖ БОДДОГ. ТЭГВЭЛ ОЛОН ХҮНИЙ АМЬДРАЛ, АР ГЭР, СЭТГЭЛ САНАА, БИЕ МАХБОДЬ ХОХИРОХООС СЭРГИЙЛЖ ЧАДНА ДАА. БАС ХУВЬ ХҮН ТӨДИЙГҮЙ УЛС ОРНЫ ХӨГЖИЛД Ч НЭМЭРТЭЙ

Avatar

Монос муу хүмүүс 2022-01-21 139.5.218.250

ЗӨВХӨН МИНИЙ ТУРШЛАГА — МОНОСЫН ЭМИЙН ҮЙЛДВЭР 30 ХОНОГ ТАСРАЛТГҮЙ, ӨДРИЙН 13 ЦАГ АЖИЛЛУУЛЧААД 350К ӨГӨӨД ХЭЛЭХЭЭР БҮҮР СУРЦАН, ШҮҮХЭД ӨГ, ДАРААГИЙН ХҮН БЭЛЭН ГЭДЭГ,

Avatar

Badarch taxar 2022-01-21 202.126.89.12

Яваач! Хэн хориод чангаагаад байгаа юм ! Гадаадад боолын хөдөлмөр л олдоно одоо корона дэлгэрээд боолын хөдөлмөр нь ч олдохгүй болсон !! Монголд ажил хийсэн юм бол мөнгийн нь өгөхгүй байгаа бол эзнийхэн нь нармайг нь өгөхгүй юу эсвэл хэлдэг газар нь хэлэхгүй юу эсвэл фёйсбүүк дээр тавьж булайг нь дэлгэхгүй юу зөндөөн л арга байна ш дэ тэнэг минь !! Монголд байхад яачаад байгаа юм !

Avatar

Зочин 2022-01-21 202.21.107.98

Монголд эмч хийгээд сарын цалин 600,000 төгрөг. Солонгос тоосго зөөгөөд 3 хоногт олно Аль нь боолийн хөдөлмөр байна?

Avatar

Зочин 2022-01-21 202.126.89.107

Монос бол монос, ойлгомжтой газар. Мөнгө улаан нүд цагаан гэдэг газар

Avatar

Зочин 2022-01-21 122.201.21.31

Залуус гадаадад сураад орчиноо түр өөрчилөөд ирье гэж бн тэр нь ч зөв тэгэхэд энэ хужаагаас санхүүждэг сайт мушгиж залуус монголдоо амидрах хүсэлгүй мэтээр бичиж бндаа ТЕГ энн сайт шүү юмны орлого зарлагыг сайн шалгах хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2022-01-21 202.126.89.163

ЗАЛУУС НЬ ИЙМ БЭЛЭНЧЛЭХ СЭТГЭХҮЙТЭЙ БАЙХААР ЭНЭ УЛС ӨӨДЛӨХГҮЙ Л ДЭЭ.

Avatar

Зочин 2022-01-21 107.115.243.37

Залуучуудын ирээдүйг хог дээр хаях болсон дийлдэхгүй зальтай,төгс муу санаатай хөгшин төгцөгүүд,архаг хуучин коммунистууд баллаж байна шүү дээ

Avatar

Харвард 2022-01-21 202.21.109.116

МАН-д маш олон харвардад төгссөн залуу бэзда байгаа шүүү.

Avatar

Зочин 2022-01-21 202.55.191.130

gadaad oron chin divaajin bishee. sain ybaa hvmvvs baihad ih ni tun hetsvv amidardag ch dee, zarim bvr irgenshil abah gej baahan hogshin ovoo hogjiliin bersheeltei hvmvvstei suuj amidaralaa vrdeg ch dee.

Avatar

Зочин 2022-01-21 180.149.93.98

БЭЛЭНЧЛЭХ СЭТГЭЛГЭЭТЭЙ БОЛОХООРОО ХАРЬ УЛСАД ОЧИЖ, ГАДНЫХНЫ ХИЙДЭГГҮЙ ХАР БОР АЖЛЫГ ХИЙДЭГ ЮМ УУ. ТА НАР ШИГ ХҮНИЙ ХӨЛС ХӨДӨЛМӨРИЙН СОРДОГ ХУВАЛЗ НАРААС Л БОЛЖ ЯВЖ БАЙГАА ЮМ. ЗАЛУУЧУУДЫН ЗӨВ, ЧАМ МЭТИЙН ЮМНУУДАД ШУЛУУЛЖ БАЙХААР ШУДАРГААР ЦАЛИН МӨНГӨӨ ӨГДӨГ ГАЗАР ХАР АЖИЛ Ч ХАМААГҮЙ ХИЙЖ ХӨДӨЛМӨРӨӨ БОДИТООР ҮНЭЛҮҮЛЭХ ХЭРЭГТЭЙ

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж