Б.Баасанцогттой хамт байсан шүүгчдэд хариуцлага тооцов | News.MN

Б.Баасанцогттой хамт байсан шүүгчдэд хариуцлага тооцов

Б.Баасанцогттой хамт байсан шүүгчдэд хариуцлага тооцов

НЭМЭЛТ: 

Шүүгийн сахилгын хорооноос шүүгч Х.Идэр, Д.Отгонбаатар нарыг шүүгчээс түдгэлзүүлж, шүүгч З.Болдбаатарын цалинг зургаан сарын хугацаанд 30 хувь бууруулах шийдвэр гаргалаа. Шүүгчийн эрх зүйн байдлын тухай хуулийн 27.1.18.8-д зааснаар шүүгч нь хэргийн оролцогч болоод бусад этгээдтэй харилцахдаа хэрэг хянан шалгах ажиллагаанд сөргөөр нөлөөлж болох Шүүгчийн ёс зүйн дүрмийн 1.3-д заасан мэргэжлийн байх зарчмыг зөрчсөн. Мөн 2.3-д заасан шүүгч ёс зүйгүй үйлдэл гаргаж болохгүй гэдэг заалтыг зөрчсөн учир ийнхүү арга хэмжээ авчээ.
"ШҮҮХИЙН САХИЛГЫН ХОРООНЫ ХУРЛЫН ШИЙДВЭР ГАРААГҮЙ БАЙНА"

Шүүхийн сахилгын хорооны анхны хуралдаан нэгдүгээр сарын 14-нд болсон. Хуралдаанаар ёс зүйгүй авирласан шүүгч нарын асуудлыг хэлэлцсэн. Хуралдаанд эрүүл мэндийн шалтгаанаар оролцох боломжгүй хэмээн хурлыг хойшлуулах  Д.Отгонбаатарын хүсэлтийг хүлээж аваагүй юм. Харин хэргийн материалтай танилцах өмгөөлөгчийн хүсэлтийг хүлээн авч, хурлыг долоо хоногоор хойшлуулах шийдвэр гарсан билээ. Түүний дагуу өнөөдөр /2022.01.20/ Шүүхийн сахилгын хороо хуралдаж байна.

Иргэдийн зүгээс тус хурлыг нээлттэй явуулах хүсэлт тавьж, шүүхийн гадаа жагсч, эсэргүүцлээ илэрхийллээ. Иргэдийн шаардлагын хариуд тус сахилгын хорооны зүгээс мэдээлэхдээ “Одоо сахилгын хороо зөвлөлдөж байна. Шийдвэрээ гаргаагүй байна. Шийдвэр гарч, танилцуулахад олон нийтэд нээлттэй байх болно. Байр талбай жижиг учраас хэвлэл мэдээллийнхнийг оруулах боломжгүй. Зөвхөн албан шийдвэр гарсан үед уншиж танилцуулах явц олон нийтэд нээлттэй байх болно” гэдэг харилтыг өглөө.

Хэргийг сануулбал, өнгөрсөн 2021 онд өмгөөлөгч Б.Баасанцогт, шүүгч Х.Идэр, З.Болдбаатар, Д.Отгонбаатар, АТГ-ын ажилтан П.Чулуунбаатар нарын лифтэнд зүй бус авирлаж буй бичлэг цацагдсан. Дээрх гурван шүүгчид сахилгын арга хэмжээ авах тухай гомдлыг “Нэхүүл”, “Дархан Монгол ногоон нэгдэл” төрийн бус байгууллагуудаас Шүүхийн сахилгын хороонд гаргасан.

Шүүхийн сахилгын хорооны хуралд шүүгч Х.Идэр, З.Болдбаатар нар биечлэн оролцсон бол Д.Отгонбаатар эрүүл мэндийн шалтгааны улмаас хурлыг хойшлуулах хүсэлт тавьсан билээ. Үүнийг харгалзаж, батлан даагч болон оролцогчоос гаргасан хүсэлт болоод өмгөөлөгчийн хүсэлтийг хүлээн авч, бүрэлдэхүүн хянан үзэх шаардлагатай байгаа тул дахин нийт гурван удаа түр завсарлаж, ийнхүү хурал өнөөдрийг хүртэл хойшлоод байсан юм.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
15
ЗөвЗөв
1
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

23 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Идэр 2022-01-20 124.158.66.5

Идэр: Болдбаатарыг үлдээгээд байхдаа яадаг юм бэ, цуг явья

Avatar

Зочин 2022-01-20 202.21.117.98

Орон нутгийн даврсан шүүгч нарын талаар шүүхийн сахилгын хороонд өгсөн гомдол яагаад шийдэгдэхгүй, хариу өгөхгүй байна. Энэ талаар олон нийтэд мэдээлнэ шүү

Avatar

Зочин 2022-01-20 64.119.23.117

Sahilgiin horoo gej bas yamar garuud yum bol doo

Avatar

Зочин 2022-01-20 192.82.71.159

арай ч дээ ялзрал ялзрал ялзрал өөр хэлэх үг олдохгүй юм!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2022-01-20 213.87.146.156

!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Зочин 2022-01-20 142.79.202.93

Цалинг нь 30% буурууллаа гэсэн чинь нөхөр ‘бас цалин өгдиймуу’ гэж гайхаж майхаж хаха. Болдбаатар нь их том артай юм байна гэж ойлголоо.

Avatar

Оноч 2022-01-20 202.126.89.103

Оцгонодог бол ингээд зүгээр шахуу гарчихаж байгаа юм. Тэрийгээ дээд шүүх хүртэл заргалдаж баталгаажууллаа. Эд аль аль тал нь мэдэж байгаа. Хөнгөн шийтгэл авангуутаа давж заалдаад Дээд шүүх хүртэл яваад баталгаажуулчихаж байгаа юм. Одоо Дээд шүүхийн дээр хөх тэнгэр. Аа бас үгүй юмаа…Зоригийн хэргийн алуурчдаас харахад дээд шүүх хүртэл явчихсан хэрэг задраад буцаагаад суллаж байгааг харвал Дээд шүүхийн дээр Нямдоржтангууд байгаа.

Avatar

PEEN 2022-01-20 197.210.70.200

Сайхан мэдээ, шинэ жил ирлээ, та санхүүгийн түвшингээ өөрчлөх боломжийг хайж байна уу, сайн сайхан амьдрахын тулд мөнгө хэрэгтэй юу, та нэг бөөрөө 760 000 доллараар зарж, эрүүл хэвээр байх боломжтой, fortis-тэй холбоо бариарай. эмнэлэг @
fortis.hospital.in@gmail.com Тэд танд хамгийн сайн анхаарал халамж тавьж, таныг ирэхээс өмнө мөнгөнийхөө талыг төлж, хагалгааны дараа бид танд төлөх үлдэгдлийг төлж, өнөөдөр тэдэнтэй холбогдож, ядуурлаас үүрд ангижрах болно fortis.hospital.in @gmail.com

Avatar

Иргэн 2022-01-20 192.82.77.15

Болдбаатар шүүгч хийх ёсгүй чөлөөл.

Avatar

Баасандорж ба түүний нөхдүүдийг + дуудлагын хүүхнүүдийг 2022-01-20 45.117.32.4

Тэр бичлэгт гарсан бүх хүн хөл хорионы үеийн хязгарлалтыг зөрчсөн захиргааны хариуцлага хүлээх ёстой, өөр ч хуулиудыг зөрчсөн с***р самуунтай тэмцэх гэх мэт шүүхээр бүгд орох ёстой

Avatar

б 2022-01-20 139.5.217.166

я***н хуссан гээд ял авахгүй ш дээ.

Avatar

зочин монгол хүн 2022-01-20 103.111.68.3

ийм албанд байгаа хүмүүсийг шууд зайлуулах хэрэгтэй , Яагаад гэж асууж мэднэ , эд нар бол алдах ёсгүй хүмүүс , Хүмүүсийн амь амьдралыг дааж маш их ХАРИУЦЛАГАТАЙ байх албанд хэнэггүй ард түмний дунд яваа гэдэгээ алхам тутамдаа санаж сайн сайханыг дэлгэрүүлж байх ёстой ЭНЭ хүнийг дагаж цалин мөнгө жирийн иргэдээс илүү маш их цалин авдаг ,эрх мэдэлтэй ХҮМҮҮСЭЭ хатуу арга хэмжээ авах ёстой,

Avatar

Зочин 2022-01-20 202.179.27.211

Хүнтэй хамт байсан ын төлөө шийтгүүлдэг ямар
Хууль ёс байна аа

Avatar

Зочин 2022-01-20 64.119.26.229

Болдбаатарыг нь ажлаас нь чөлөөлөөчээ

Avatar

Зочин 2022-01-20 202.126.89.236

Нөгөө оцгонодог нь тэгээд зүгээр гараа юу
Оцгонуулдаг хүүхнийг ч бас шийтгээч ээ
Лифтэнд оцгонодогийг хориглох тухай хууль гаргах хэрэгтэй. Ялангуяа шүүгч нарыг.лифт эвдэрвэл яана.
Ийм хогнуудаар шийтгүүлж амьдралаараа хохирсон хүн зөндөө бий дээ. Үгээ хэлдэггүй юм байх даа.

Avatar

Зочин 2022-01-20 66.181.161.83

Ийм хүн хогнуудаар амьдралаа шийдүүлсэн хүмүүс л хайран . Урд нь шүүсэн бүх хэргийг нь хэрэгсэхгүй болгоод , шиитгэл авсан хүмүүсээс нь төр уучлал гуйгаад цагаатгаа !!!!

Avatar

Зочин 2022-01-20 66.181.166.134

одоо л асуудлыг шийдэх гэж бгаа юмуу? ямар удаан? хоёр жилийн өмнө болсон явдал биз дээ? хурдлаач

Avatar

Ажлын бус цаг 2022-01-20 66.181.182.200

Ажлын бус цагаар ингэж явсан хүмүүсийг шийтгэвэл хөгийн л юм болно доо

Avatar

Зочин 2022-01-20 66.181.161.83

Ажилын цагаар бурхан болоод бус цагаар чөтгөрр болно гэж байдгүй юм ааа …Чөтгөрр бол аль ч цагт чөтгөрр …Гол нь зүгээр ч нэг ажил биш , Хүний хувь заяа шийддэг ажил шүү дээ !!!

Avatar

Шүүгчийн буруу шийдвэртэй нь холбоотой шийтгэл бол мэдээж дэмжинэ 2022-01-20 66.181.182.200

Төрийн албан тушаалыг үнэлэн зарчихаад авилгалд авсан мөнгөөр нь авгай хүүхэд тансаглаж амьдарч байгаа Төрийн авлигачид бол жинхэнэ буга чөтгөрүүд. Шүүгч нэг болон нэг хэсэг хүний хувь заяа шийдэж байна !

Гэтэл авлигачин улстөрчид авлигал аваад бүхэл бүтэн Тусгаар улсын хөгжлөөс хойш татаж, Ард түмний хувь тавилангаар тоглоод гэдсээ унжуулаад ямар ч хариуцлага, ял шийтгэлгүй ажлаа хийгээд шимэгчлээд явж байна !

Энэ шударга ёс мөн үү ? Энэ Оюун-Эрэнэийн тогтоож байгааа шударга ёс мөн үү?

Avatar

Зочин 2022-01-20 103.80.210.183

онцгой цаг үе байсан цаазаар авах ёстой байсан юм.

Avatar

Зочин 2022-01-20 64.119.17.170

ter huuhen ch gesen shiitgel avah estoi

Avatar