Б.Баасандоржийг МХЕГ, Т.Гантулгыг ШӨХТГ-ын даргаар томилов | News.MN

Б.Баасандоржийг МХЕГ, Т.Гантулгыг ШӨХТГ-ын даргаар томилов

Б.Баасандоржийг МХЕГ, Т.Гантулгыг ШӨХТГ-ын даргаар томилов

Б.Баасандоржийг МХЕГ, Т.Гантулгыг ШӨХТГ-ын даргаар томилов

Засгийн газрын ээлжит хуралдаанаар өнөөдөр /2022.01.19/ төрийн захиргааны албан тушаалын хэд хэдэн томилгоо хийжээ. Тодруулбал, МХЕГ-ын дарга Т.Гантулгын оронд ХЗДХЯ-ны Төрийн нарийн бичгийн даргаар ажиллаж буй Б.Баасандоржийг томилсон байна.  Харин Хууль зүй, дотоод хэргийн яамны Төрийн нарийн бичгийн даргаар Хууль зүйн бодлогын газрын даргаар ажиллаж байгаа П.Сайнзоригийг, ШӨХТГ-ын даргаар Т.Гантулгыг  сэлгэн томилжээ.

Эдийн засгийн хөгжлийн яамны дэд сайдаар Сангийн яамны Төрийн нарийн бичгийн даргаар ажиллаж байсан С.Наранцогтыг, Сангийн яамны газрын даргаар ажиллаж байсан Г.Түвдэндоржийг Байгаль орчин, аялал жуулчлалын дэд сайдаар ажиллана.

МХЕГ-ын дарга Б.Баасандорж нь 2018 оноос Улсын бүртгэлийн ерөнхий газрын даргаар ажиллаж байсан. МУИС-ийн Хууль зүйн сургууль, АНУ-ын Калифорнийн олон улсын их сургууль төгссөн, эрх зүйч мэргэжилтэй, бизнесийн удирдлагын магистр. 2001 оноос УИХ-ын Тамгын газрын Ерөнхий нарийн бичгийн даргын туслах, Хуулийн хэлтсийн шинжээч, Хууль зүйн байнгын хороонд референт, зөвлөх, ахлах зөвлөх, Хууль зүй, дотоод хэргийн яаманд газрын дарга, 2015 оноос УИХ-ын Хууль зүйн Байнгын хорооны ахлах зөвлөхөөр ажиллаж байсан. Төрийн албанд 20 дахь жилдээ ажиллаж байгаа аж.

ШӨХТГ-ын дарга Т.Гантулга 2020 онд МХЕГ-ын даргаар томилогдсон. Тэрбээр 1985-1990 онд ОХУ-ын Москва хотын Хүмүүнлэгийн их сургуулийг Түүх нийгмийн багш мэргэжлээр төгссөн. Мөн 1997-2000 онд Монгол Улсын их сургуулийн докторантур, улс төр судлаач, 2002- 2004  онд Үндэсний Тагнуулын академийн эрх зүйч, улс төрийн шинжлэх ухааны доктор, профессор цолтой. Ажлын туршлагаас нь дурьдвал, 1983-1985 онд Говь-Алтай аймгийн МХЗЭ-ийн хороонд зохион байгуулагч, 1990-1994 онд Говь-Алтай аймгийн МАН-ын хороонд улс төрийн ажилтан, 1994-2000 онд “Алтайн Кашмир” ХХК-ийн ерөнхий захирал, 2000 – 2007 онд МАН-ын даргын зөвлөх, 2007-2009 онд Байгаль орчин, аялал жуулчлалын яамны Төрийн нарийн бичгийн дарга, 2009-2012 онд ХХААХҮЯ-ны Төрийн нарийн бичгийн дарга, 2013-2016 онд МАН-ын нарийн бичгийн дарга, 2016-2020 онд Эрчим хүчний дэд сайдаар тус тус ажиллаж байжээ.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
27
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ЗөвЗөв
2
ХахаХаха
2
ГайхмаарГайхмаар
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

44 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Irgen 2022-01-19 172.58.20.80

Ajil hiidegyigeeree aldartai Gantulgiig byrmusun turius zailuulj bolohgui yu.negees nuguud darga bolgoh yum bol yu uurchluh yum bee

Avatar

Диплом худалдаж авдаг улс төрч олон байдаг 2022-01-19 192.82.72.165

Комсомолын сургууль төгсчихөөд ичдэг байх. Шантаажчин Гантулга шинжлэх ухааны доктор буюу сайнс доктор (ScD) ямар сэдвээр хамгаалсан юм бол? Мөн хэд хэдэн докторантурыг удирдаж Ph.D хамгаалуулсан мөн шинжлэх ухааны олон бүтээл, ном сурах бичиг туурвисан, шинжлэх ухааны байгууллагад олон жил үр бүтээлтэй ажиллаж байсан хүнд эхлээд дэд профессор, дараа нь профессор цол олгодог журамтай юмсан. Гантулгын PhD болон ScD-ын эрдмийн зэрэг хамгаалсан диссертаци болон профессорын үнэмлэхийг үзэх юмсан.

Avatar

Зочин 2022-01-19 213.87.136.85

!!!!!!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Зочин 2022-01-19 202.126.88.133

МАН-ыхан Дээгүүрээ Өөрийхөө Ая Тухад Таацуулан Суудал Сэнтийгээ л Сайн Засаж тохинуулахдаа л тун ч гаргуун юмаа Базарвааний …. ‼️ Өөр хийж гавьж буй юм ч алга шигээ энэ улсад

Avatar

Авлигал авах, албан тушаал зарах нь амьдрах оршин тогтнох арга нь болсон 2022-01-19 66.181.182.200

Эрх барьж байгаа нам нь Монгол төрийн албан тушаалыг бие биедээ зарж, авлигал авч , улс оронд асар их хэмжээний өр тавьж

халамж, тэтгэмж нэмэж ядуу иргэдйин тархиыг угааж ямар ч аргаар хамаагүй суудалдаа үлдэх л зорилготой.

Авлигал авахгүй , албан тушаал үнэлэн зарахгүй болчихвол МАН-ын гишүүд яаж амьдрах юм бэ ???

Монголын эмгэнэл хэзээ дуусах вэ ??

Avatar

зочин 2022-01-19 202.126.89.10

Гантулга гэж томлигдсон ажил болгондоо хахууль , хүүхэн хоёроос салдаггүй СҮ гийн СҮГ ! Дахиад л хахуулийн сандалд гарч дээ ! н**ш !

Avatar

Zochin 2022-01-19 192.82.72.233

Baasandorj unen ongiroo bolson baina lee dee dolignuur baiv

Avatar

Zochin 2022-01-19 202.9.46.96

Шантаажчингууд байраа солиод шал тэнэг томилгоо байна шүү

Avatar

Зочин 2022-01-19 109.252.138.116

Нэмэгдэхууний байрыг оорчилоход нийлбэрийн чанар оорчилогдохгуй оюунэрдэнэ эргуу минь .хумуусийг нэг даргын ажилаас ногоо даргад томилох юм. Оороо огцоруул таарна данхан толгойт

Avatar

Зочин 2022-01-19 66.181.184.69

Bugd b**s doloogchid piizduu

Avatar

зочин 2022-01-19 202.9.40.65

Гайгүй дөнгүүр ажилд нухлагдаж эхэлж байсан залуучуудыг том дарга болгоод муу муухай санаагаа хэрэгжүүлэхэд ашиглаад л байна даа.. Мөнгөөр сүнсээ арилжчихаад янзан бүрийн юм хийгээд яваа овоо гайгүй гэж харж байсан залуучуудыг өрөвдөх юм. Хэзээ нэгэн цагт хэн нэгний золиос болох вий дээ..ккк

Avatar

зочин 2022-01-19 202.21.104.98

арын хаалганыхан байна ш дээ

Avatar

Гантулга 2022-01-19 124.158.67.214

Гантулга Комсмолын сургууль төгссөн, гэтэл юун хүмүүнлэг, юун доктор, юун профессор болоод явчихав аа. Шинэчлэгдсэн нь ха ха

Avatar

ЗОЧИН 2022-01-19 103.111.68.3

Сэтэр зүүх дуртай хулгайчууд юмаа.

Avatar

Зочин 2022-01-19 192.82.77.15

Өнөөдөр шинэ дарга нарт дутагдаж байгаа зүйл үнэндээ амьдрал үзээгүй туршлагагүй байдал юм. Яааж ч бодсон Гантулга туршлагатай алдаа хийх хүн биш дээ. Амжилт. Залуучууд үнэн бүтэхүй. Тэд үйлдэрлэл, худалдаа хийх хэрэгтэй. Юун дарга вэ.

Avatar

Зочин 2022-01-19 139.5.219.214

Энэ зураг нь байгаа 3 гар бүдээрээ мэргэжлийн чадвар маш мууг мэднэ. Харилцаа талаасаа Баасандорж нь арай дээр

Avatar

Иргэн 2022-01-19 103.26.194.56

МАН гарууд хэнч гарсан тархи нь хүрэхгүй.

Avatar

Хүний өмнөөс ичих хэцүү юм аа. 2022-01-19 202.126.88.204

T.Гантулга шинжлэх ухааны доктор гэнээ, базарваань хумбад, бас профессор цолтой, хошного улайчихлаа. Хэзээ нь Ph.D хамгаалчихаад бас хэзээ нь Sc.D хамгаалчихдаг байнаа. Ядаж жоохон ч гэсэн баримжаатай худлаа ярих хэрэгтэй. Профессор цолыг ямар бүтээл туурвисан, ямар хүнд олгодог билээ??? Мөнгийн нь төлчихвөл "Академич" цол хэвлүүлээд өгчихдөг ТББ байгууллага байдаг л даа.

Avatar

Зочин 2022-01-19 64.119.29.144

"Загас толгойноосоо ялзардаг" улгэр дуусах болов уу гэж харсан чинь угуй юм байна. Одоо бур идсэн хоолоо шингээж чадахгуй будуурсэн гэдэснээсээ ялзарч байна даа.

Avatar

Зочин 2022-01-19 103.14.37.126

хэнийг хааш нь ямар албанд томилсон болохыг ойлгох юм алга болжээ. нэг их товчилсон үгтэй байгуулагууд байх юм

Avatar

Улс Төрчид Дунд нь Суудлаа сэлгэж Өөртөө ажил зохиогоод Үр Дүнгүй ээ 2022-01-19 202.126.88.132

УГ НЬ БОЛ ЭНЭ ХОТЫН ЗАХИРГАА, БАРИЛГЫН ЯАМ 2-Т НЬ ОЛИГТОЙ САЙН ИНЖЁНЕР БОЛОН АРХИТЕКТОР ГЭЖ АЛГААА, БАЙГАА НЬ ХЭД НЬ "МУУ ШИНЖ " НЬ ИЛҮҮ ХӨГЖЧИХСИЙМ БОЛОХЛЭЭР ТА БИДНИЙ ХҮРЭЭЛЭН БУЙ ОРЧИН ИЙМ МУУ, МУУХАЙ,АРЧААГҮЙ, НООХОЙРСОН БАЙДАЛТАЙ БАЙСААР Л БХ ЮМДААА ‼️

Avatar

зочин 2022-01-19 139.5.219.82

ШӨХТӨГ суларсаар л …. хамгийн муу нөхдүүд л тэнд очиж орон тоо бөглөдөг болж дээ.

Avatar

Дорж 2022-01-19 103.26.195.226

Нөгөө хариуцлага тооцоно гэж Оюун-Эрдэнэ орилоод байсан чинь эсрэгээрээ сэлгээд дэвшүүлээд томилчихсон байна шүү дээ Ингэж ард иргэдийн толгойг угаадаг Данх даа хөөрхий

Avatar

ХУУЛЬЧ 2022-01-19 192.82.64.190

Б,БААСАНДАРЖ, П,САЙНЗОРИГ НАР АЖЛАА ДООРООС ЭХЭЛСЭН ХУУЛЬ ЗҮЙН АЛБАНЫ ШИЛДЭГҮҮД МӨН ШҮҮ ,,,,ИРЖ БАЙГАА ЦАГ ГЭЖ ЭНЭ ДЭЭ ,,,,,АМЖИЛТ ДАХИН АМЖИЛТ ,,,,,ТЭДНИЙГ ҮЕ ҮЕИЙН ДАРГА САЙД НАР САЙН ЧАМБАЙ СУРГАЖ ,, ТӨРИЙН ЖИНХЭНЭ АДБАН ХААГЧ БОЛГОЖ ,МЕРИЙД ЗАРЧИМААР ДЭВШҮҮЛЖ БАЙГААД ТАЛАРХАНА ,,,,,,

Avatar

иргэн 2022-01-19 66.181.184.15

Орчин үед энд тэнд 1-2 жил сэлгэсэн тухайн салбартаа мэргэшээгүй хүмүүс төрийн албанд их очдог болсон юм байнадаа. Энэ тийм сайн сонголт биш дээ, залуучууд дунд нь үрэгдээд байгаа юм биш үү.

Avatar

Зочин 2022-01-19 202.126.90.39

ОЧСОН ГАЗАР БОЛГОНООСОО БАЙРНЫ АЖИЛ ҮР ДҮНГИЙН СУРГАЛТЫН ГЭЭД МӨНГӨ ТЭТГЭМЖ ПОЧООНК Ш ААДИЙШДЭЭ НААДУУЛ ЧИНЬ. БИ Л ТЭГЖ ОЙЛГОДОГ. ШИЛЭН ДАНСЫГ НЬ САЙН ШАЛГААД ГҮЙЛГЭЭНҮҮДИЙГ НЬ ҮЗВЭЛ НҮДНИЙ БУЛАЙНУУД Л БАЙХ ВИЙ ДЭЭ.

Avatar

Зочин 2022-01-19 64.119.25.38

Дарга нарын сургуулийг хараарай, дандаа гадаадын сургууль бичээстэй. Гэвч тэд монголдоо муу сурч байсан нөхөд. Тэгээд гадаадад очоод сургуульд сурсан гэх боловч онц сурч чадахгүйн тодорхой. Гадаадын ажиллах стандартыг хангах боломжгүй тул эрхгүй Монголдоо буцна. Ирээд монголын дарга болж, бидний амьдралд гай болно.

Avatar

Зочин 2022-01-19 202.131.238.114

baahan namchin, doloogch, yu ch medehgui batsaanuud chaavaas

Avatar

Зочин 2022-01-19 202.126.89.87

Оюука цагаан захтан амьдралаас тасархай намчин гөлөг ийм л томилгоо хийнэ.Баасандорж нь юу ч хийж чадахгүй.Т.гантулга нь хор хутгасаар зайлна.

Avatar

123 2022-01-19 103.212.118.160

Сү-н хүн ШӨХТГ-ыг толгойлох болж байгаа юм уу?

Avatar

зочин 2022-01-19 203.98.76.103

Гантулга маань аюулгүй байдлаар мэргэшсэн докторуудын нэг л дээ.Амжилт хүсье.

Avatar

Зочин 2022-01-19 202.9.46.20

ашгүй зайлж

Avatar

Дорж 2022-01-19 1.145.19.211

Гантулга гэж хахуульд идэгдсэн ямарч мэдлэг, чадваргүй юмыг томилсон нь МАН, Оюунданх ямарч найдваргүй гэдгийг баталж байна.

Avatar

Зочин 2022-01-19 64.119.25.38

Данх данх зарна шүү.😄😄😄

Avatar

зочин 2022-01-19 122.201.31.84

баасандорж увс хүн

Avatar

Зочин 2022-01-19 122.201.22.69

Huulizuin yamnii turiin nariin bichgiin dargad Sainzorigiig zuv tomilson bna. Amjilt husie.

Avatar

Зочин 2022-01-19 202.9.40.76

Ийм нөхдүүдийг дарга болгох гэж ман д санал өгдөг юм болж таарч байна аа даа

Avatar

мгл 2022-01-19 192.82.69.236

гантулга гэж бузар болгонтой хутгалдсан,ажлын чадваргуй ,амнаас оор эдгуй шаарыг тороос зайлуулах цаг болсон юмсан!

Avatar

Энэ хэдээс өөр хүн Монгод алга уу ??? 2022-01-19 64.119.25.232

Хэдэн авлигачидаа хооронд нь сольж тавиад эргүүлж тойруулаад байх юм.

Оюун-Эрдэнэ огцор оо !! Чамаас сайн зүйл хүлээгээд хэрэггүйг Ард түмэн ойлголоо.

Avatar

Зочин 2022-01-19 103.212.116.20

Жу ноёнтны баруун гар Т.Гантулга суудал голохгүй хулгай хийсэн хийнэ ч

Avatar

ХҮҮК ӨӨРӨӨ ГЭР ХОРООЛЛЫН ГАЗАР ДЭЭРЭЭ 1,000,000,000 МОДООТАРЬ, ТЭГВЭЛ УТААГҮЙ БОЛНО 2022-01-19 202.126.89.163

МАН-ЫНХАН ХААЛГААР ГАРААД ТОООНООР ОРЖ ИРЭХ ЭЭЛЖИТ СЕРИАЛ ЖҮЖИГ ….. НОДЛИН ХҮҮК ЭХ ОРНООО БОДОЖУУГАА ЧУХАМ Л ГЭЭД ОГЦОРЧ ОДСОН Ч ХҮҮК ЗУН НЬ ДАХИАД Л ЁӨӨӨК БОЛЖ УЛАМ ДААМ ГАРААД ӨНӨӨ ХУУЧИН ГАРУУДААА ДАГУУЛААД ТӨРИЙН ОРДНООР НЭГ ЗАЛАРЧБУЙ ………….ЭНЭ УЛСАД ХҮҮК Д ӨӨРӨӨӨ ӨӨРТӨӨ ЗАСАГЛААД САЙХАНБХШИГ ………….ХҮҮК ТЭР ГЭР ХОРООЛЛЫН ИРГЭДЭЭ ХӨДӨӨРҮҮ ЯВУУЛЖ ТАТВАРААР ЧӨЛӨӨЛӨӨД ТЭНД НЬ ЖДҮ ЭРХЛҮҮЛЧИХЭЭД, ҮЛДСЭН ГЭР ХОРООЛЛЫН ГАЗАР ДЭЭРЭЭ 1,000,000,000 МОДОО ТАРИВАЛ Л УТААА НЭЭРЭЭ АРИЛНА

Avatar

Зочин 2022-01-19 192.82.77.219

Энэ Гантулга гэж унивeрсал ажил унагааж дампууруулж явдаг нөхрийг дампууруулах гэж зориуд аваачиж тавиад байдаг юм уу хаашаа юм.

Avatar

Еее 2022-01-19 124.158.69.93

Энэ Гантулга яагаад ажил унагаад сандал суудал солиод л явдаг нехер вэ дээ

Avatar

BOLD 2022-01-19 64.119.18.246

HEDEN TENEG YUMAA HUURUND NI SOLIH YUM UUR AJIL ALGA UU//?????

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж