Шийдлээ олоогүй тэргүүлэгчид Баасан гаригт дахин хуралдана | News.MN

Шийдлээ олоогүй тэргүүлэгчид Баасан гаригт дахин хуралдана

Шийдлээ олоогүй тэргүүлэгчид Баасан гаригт дахин хуралдана

Шийдлээ олоогүй тэргүүлэгчид Баасан гаригт дахин хуралдана

Монголын үндэсний бөхийн холбооны тэргүүлэгчид өчигдөр /2021.01.18/ үүсээд буй нөхцөл байдлын талаар хуралдсан ч шийдэл олж чадалгүй таржээ. Энэхүү хуралд даян аварга Н.Батсуурь оролцож, өөрийн байр сууриа илэрхийлж, удахгүй болох сар шинийн барилдаанд барилдана гэдгээ мэдэгдсэн аж. Ийнхүү шийдэл олоогүй ширүүхэн үргэлжилсэн тэргүүлэгчдийн хурал ирэх Баасан гаригт дахин хуралдахаар товложээ.

Өнгөрсөн амралтын өдөр "Жем интернэйшнл" группийн нэрэмжит, улсын харцага цолонд хүндэтгэл үзүүлэх барилдаан Монгол бөхийн өргөөнд эхэлсэн ч зарим бөхчүүд эсэргүүцэл үзүүлж, улмаар барилдаан цуцлагдсан билээ. Тодруулбал, улсын харцага О.Хангай, улсын харцага Ш.Пүрэвгарьд нарын бөхчүүд даян аварга Н.Батсуурь, улсын арслан Р.Пүрэвдагва зэрэг допингийн шинжилгээнд бүдэрсэн бөхчүүдийг барилдахыг эсэргүүцэж, барилдаагүй юм. Энэ байдлыг засч, залруулахгүй бол сар шинийн барилдаанаар мөн ийм байдал үүсч, бөхчүүд талцаж, улмаар уламжлалт барилдаан цуцлагдах нөхцөл үүсээд байна.

Барилдах эрхээ 11 сараар хасуулсан даян аварга Н.Батсуурь, улсын арслан Р.Пүрэвдагва, аймгийн арслан Б.Бат-Орших нарын барилдах эрх сэргэсэн нь маргаан дагуулаад байна.

Өдгөө бөхийн холбооны тэргүүлэгчид болон үүрэг гүйцэтгэгчээр дараах төлөөлөл ажиллаж байна. Үүнд:

  1. Улсын арслан Д.Ганхуяг
  2. Улсын арслан Д.Азжаргал
  3. Улсын гарьд Б.Гантогтох
  4. Улсын гарьд Д.Рагчаа
  5. Улсын гарьд И.Доржсамбуу
  6. Улсын харцага Г.Элбэг
  7. Улсын харцага Л.Бадарч
  8. Улсын харцага Д.Батболд
  9. Улсын начин Д.Жанчивдорж
  10. Гарын даа Ё.Амарбаясгалан
  11. Улсын засуул Р.Сампилдондов
  12. Бөхийн зүтгэлтэн Д.Цэрэнсамбуу
  13. Бөх судлаач Л. Ням
  14. Монголын үндэсний бөхийн холбооны тэргүүн Ц.Магалжав
  15. Монголын үндэсний бөхийн холбооны нарийн бичгийн дарга Т.Түмэндэмбэрэл
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
6
БурууБуруу
4
ТэнэглэлТэнэглэл
3
ХахаХаха
3
ХөөрхөнХөөрхөн
2
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ЗөвЗөв
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

30 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2022-01-19 202.9.40.251

Бөхчүүдээс болж барилдаан цуцлагдах ёсгүй цаг заваа гаргаад ирсэн үзэгчдээ хүндлэх хэрэгтэй. Магалжав буруу шийдвэр гаргасан ийм байж болохгүй хэрүүлээ тусад нь шийдвэрлэх хэрэгтэй. Хэсэг бүлэг бөхчүүд гарч ирээд л зогсоогоод байвал наадах чинь утгаа алдана

Avatar

Kb 2022-01-19 202.126.89.199

бөхчүүд гэж нэг хэдэн хэрүүлч чуганц нар шиг л сэвснүүд бхымда доринг 1 удаа хэргэлсэн бол 4н жил хоёрдох удаагаа илэрвэл 8н жилээр хасдаг олон улсын дүрэм бгашдээ

Avatar

Унш 2022-01-19 192.82.86.239

Батсууриас айцгааж байгаа биз! Түвшинбаяр согтуугаар энэ хүн эрүүлээрээ хүн а**а! Тэр байж байгаа ааш аяг, залуу бөхийг нугаслаж байгаа, эцэгтэйгээ нийлж хүн зодож байгаагаас бол удахгүй ээ!!!

Avatar

Уншигч 2022-01-19 192.82.86.239

Энэ аймаар бүдүүлэг Батсуурь гээч тэнэг залуугаас айцгаадаг биздээ!!! Энэ дараагийн Түвшинбаяр!!! Түвшинбаяр согтуугаараа, энэ тэнэг эрүүлээрээ хүн а**х биз!!! Тэр залуу бөхийг хаяж байгаа, эцэгтэйгээ цагдаа зодож байгаа, тэр ааш аяг энтэр бол??? Удахгүй ээ

Avatar

Ням 2022-01-19 66.181.161.52

Дахиж барилдахгүй юм шиг малгайгаа орхиж хэрэлдээд байсан даа. Аав хүү 2 үнэн ёс зүй алга даа. Даян аврагийн хураа.эсвэл жилийн нэм.ямар нь 11 сараар эрхээ хасуулдаг юм бэ.

Avatar

Унш 2022-01-19 192.82.86.239

Түвшинбаяр согтуугаараа энэ хүн эрүүлээрээ хүн алнаа! Тэр байж байгаа ааш аяг, залуу бөхийг нугасалж байгаа, эцэгтэйгээ нийлж цагдаа зодож байгаа эд нар бол!!! Айдаг биздээ хүмүүс, яаж ч мэднэ гээд!!!

Avatar

Зочин 2022-01-19 192.82.71.100

ahaid neg oor holboo baiguulcgij boldguimu?

Avatar

Irgen 2022-01-19 192.82.67.96

Ene es zyigyi nuhurt tohirsin argajemjeeg ne dorbitoihon shig uguuch ee Tsagdaa zodood baisan ,davarsan nuhur yagaad ingeed davrasgaad baidgiin buh geed ene yagiin hun shigl bail daa Purevdagva shig baival humuus hairlana uuchlana biz dee

Avatar

Иргэн 2022-01-19 192.82.90.199

Хангай шиг хар ортоомын дөрийг аваад б**с рүү шөвгөөр хатгаад туучихаар Баянхонгорын наадмыг самарсан сарлаг шиг юм болж баына доо.Наана чинь ямар ч мухардал алга..Зүгээр л хуулиа мөрдчих өө..Өөрт нь таалагдсангүй гээд хүн бүрийн санаанд таарсан шийдвэр гаргана гэж байдаггүй .Батсуурийг ааш муутай, урьд нь аав нь хүн зодож байсан, одоо Хангайгийн санаанд таалагдахгүй байна гээд дахин арга хэмжээ авах үндэс огт байхгүй.

Avatar

Бөх сонирхогч 2022-01-19 103.26.194.40

Магалжавын хувьд хагарч талцаад эвлэрч чадахгүй,бөхийн өргөөгөө булаацалдаад зодоон хийгээд нураагаад байсныг эвлэрүүлж,Бөхийн их эеэ зохион байгуулж удирдлагыг хувьд нэг зүгт харж,допингийн асуудалд хатуу байр суурь баримталсан.Батсуурь,Пүрэвдагва нарт 11 сарыыр хасах солоиотой шийдвэрийг ХЗДХЯ-ны төрийн нарийн бичгийн дарга Баасандорж тэргүүтэй төрийн авилгачид үймүүлсэн.Бөхийн холбоог 1998 оноос хойш 20 жил удирдсан Нямдорж, Данзан нарбөхчүүдээ хагалан бутаргаж,бөхийн өргөөг балгас болгосон.

Avatar

Бат 2022-01-19 64.119.21.231

Батсуурьд даян аврага өгсөнд гуншигнаад байгаа бол МҮБХ ы тэргүүн уриалаад заан цолоо буцаа! Бусад цол авсан бөхчүүд. бүгд буцаа. Батсуурь буцаахад. Наадамд хоёр түрүүлж нэг үзүүрлэсэн амжилтаараа энэ үед барилдаж байгаа бөхчүүдийн зүүний манлай хэвээрээ үлдэнэ??

Avatar

Зочин 2022-01-19 202.55.183.108

Боловсрол мэдлэгтэй хүмүүсээр удирдуулж болдоггүй юм уу? Бөөн бөхчүүд, шийдлээ ч зөв гаргаж ирж чадахгүй. Тэр Бат-Орших гэж нөхөр 2 удаа допинг илэрсэн, Оюунболдтой адилхан 8 жилээр нь барилдах эрхийг хасах хэрэгтэй. Аймгийн цолтнуудаас мөн допингийн шилжилгээ авах хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2022-01-19 213.87.136.85

= Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Зочин 2022-01-19 192.82.77.95

Эргэж буцсан шийдвэртэй бөхийн холбооны тэргүүн гэж юу байдаг юм. Бөхийн холбоонд хуулийн зөвлөх байдаггүй юм уу?

Avatar

Irgen 2022-01-19 66.181.161.13

Batsuuriig aavtaigaa dahiad buhiin urguu naadmiin talbaid garch irhiin bol ard tumen ni eserguutsej buhiin talbaid ni garch eserguutsel uzuuliyee ene muu zodoj nudej alagdaj hushigluj sergeesh shaaj baij l gants neg turuulee biz nohoi otsgono

Avatar

Зочин 2022-01-19 64.119.20.143

Цагаан сарын барилдааныг эртхэн цуцлах нь зөв, угаасаа шийдэл олохгүй нь ойлгомжтой ш дээ, тэгэхээр байдал дээрдэхгүй нь ойлгомжтой

Avatar

Бар 2022-01-19 202.9.41.55

Эдний толгой чадвар нь ийм асуудлыг шийдэхэд үнэндээ хүрэхгүй ээ зайлуул

Avatar

ТАМИРЧИН 2022-01-19 43.242.243.236

МҮБХ-НЫ УДИРДЛАГУУДАА, ТЭРГҮҮЛЭГЧИД ЭЭ ТОЛГОЙ ТАРХИА МАШ ИХ ЦЭНЭГЛЭХ ШААРДЛАГАТАЙ БАЙНА ШҮҮ ТА НАР? ХӨНДЛӨНГӨӨС ҮЗЭХЭД АРД ТҮМНИЙ ӨМНӨ СОЁЛ УЛАМЖЛАЛАА УЛАНДАА ГИШГЭЖ БАЙГАА ЮМ ШИГ ХАРАГДАЖ БАЙНА. ЗҮЙН БОЛ ДЭЛХИЙД ҮНДЭСНИЙ СОЁЛ СПОРТОО ГАРГАХ ЁСТОЙ БАЙТАЛ ГУДАМЖНЫ ШАЛБААГ ДОТРОО ХИЙ ЭРГЭСЭЭР 20 ЖИЛ БОЛЖ БАЙХ ШИГ ХАРАГДАЖ БАЙНА ДАА

Avatar

Зочин 2022-01-19 122.201.26.3

Эртхэн цагаан сарын барилдаанаа цуцал. Асуудлаа шийдэж чадахгүй юм чинь барилдаан болохгүй нь тодорхой байна ш дээ. Харин цуцалбал өвчний тархалтад бага ч гэсэн саад болох буянтай ажил болно.

Avatar

Зочин 2022-01-19 192.82.71.159

Энэ улс оронд шийдэж чаддаг асуудал нэг ч үгүй болжээ.Үүнээс харахад монгол буруу замаар будаа тээж байна.Яаралтай энэ системийн гажуудалыг засах хэрэгтэй.Үгүй бол бусдын хараат улс болно!

Avatar

Сараа 2022-01-19 64.119.18.88

Энэ Бөхийн холбоо гэдэг төрийн бус байгууллагыг хараад байхад мөн ч "том улс төрийн бодлого" явуулдаг гарууд шүү. Улс төрд оруулаад үзэх юмсан…улс орныг яаж самрахыг үзүүлээд өгөх байх даа энэ хэдэн биеийн бяр, шууны хүчтэй залуус. Монгол улсад хэрэгтэй юм хийж байгаа биш дээ… юу ч бүтээхгүй, материаллаг болон оюуны ямар ч баялаг эд нарт хүртээлгүй. Уг нь биеийн бярыг нь байшин барилга, цахилгаан станцын газар шорооны ажилд л зүтгүүлэх ёстой юмдаа

Avatar

Зочин 2022-01-19 66.181.161.70

Батсуурь аврага хуулийн дагуу барилдах ёстой

Avatar

Зочин 2022-01-19 202.70.38.18

ХҮН МУУТАЙ ЭЦГЭЭС ЁС СУРТАХУУНГҮЙ ХҮҮ Л ТӨРДӨГ ЮМ БАЙНА. ИЧИХ Ч ҮГҮЙ ДОПИНГ ХЭРЭГЛЭСЭН МИНИЙ ХҮҮГИЙН БУРУУ ЮУ ??? ГЭНЭ ШҮҮ. БАС ЭЦЭГ ХҮҮ НИЙЛЖ ЦАГДАА ЗОДНО. ЗОВЛОГООРОО БҮХ ХҮНИЙГ ДЭЭРЭЛХЭХ ГЭЭД БАЙГАА ЮМ УУ ХААШАА ЮМ. ТОНИЛ ЦААШАА… БИ ЛАВ БАТСУУРИЙН БАРИЛДАХЫГ ДАХИН ҮЗЭХИЙГ ХҮСЭХГҮЙ.

Avatar

zochin 2022-01-19 202.131.251.130

ter zaluu bohiig hayaj baigaag n haraad bur uzen yadsan, shuud tolgoigoor n gazar shuud chuluudaj bosoj chadahgui bolgoj baigaa yum daa. nuruu nugas n gemtsen n todorhoi.

Avatar

Цогоо 2022-01-19 66.181.161.47

Одоо дотооддоо асуудлаа шийдэж чадахгүй байгаа бөхийн холбоо огцрох хэрэгтэй ер нь сахилга дэг журам нөгөө монгол бөхийн сайхан ёс жудаг үнэхээр алга учраа бөхөө унагаж байгаа нь өмнөөс нь яс хавтаймаар тэгэхэд бөхийн холбоо харсан ч хараагүй юм шиг унасан бөх нь нэг л их баатарлаг гавъяа байгуулсан хүн цаад утгаараа бол ирээдүйн өрсөлдөгчөө бага дээр нь нухчин дарж зүрхий нь үхүүлж байна шдээ

Avatar

хүннү 2022-01-19 202.179.26.224

Монголд, улс төрийн хүчнээс АН, ТББ-аас МҮБХолбоо, Төсөвт байгуулагаас МҮОНРТ-г татан буулгаж, шинээр эмхдэн байгуулахгүй бол болхоо байжээ. Допинг хэргэлсэн бөхчүүдийг 2 жилээр барилдах эрхийг нь хас. Яахаараа 11 сар байдаг юм? 6 сар, 12 сар, 18 сар гэж болохгүй байсан нь ямар учиртай юм. Эсвэл бөхчүүд өөрснөө хугацаагаа хэлдэг болоо юу? Батсуурь “би 11 сараар хасуулая” гэсэн юм байна. Тийм үү? Магалжав аа.

Avatar

Зочин 2022-01-19 72.196.192.250

Sportiin holboodiin ajild, er ni alivaa bvh zvild tur huruu hushuugaa hutgahaar l iim balai yum boldog ! Huuli Zvin Yam yahaaraa end hutgaldsan tum be ?! Er ni XZY vndesnii spotiin holboodiin ajild hutgaldah ih durtai bolood baigaa ni buruu daa !

Avatar

Иргэн 2022-01-19 64.119.26.220

Ардчилсан нам ,бөхийн холбоо хоёр дампуурлаа зарлаад тарчихвал зүгээр юм биш үү. Цаашдын замыг чинь ард түмэн чинь заагаад өгнө.

Avatar

mgl 2022-01-19 202.179.11.230

doping herg;esen bol ijil shiitgel onoohgui bol iim yum uusne.

Avatar

Зочин 2022-01-19 66.181.179.33

Бадамсэрээжид гуай байсан бол маш шуурхай шийдэнэ дээ . тухайн үед тэр хүний хэлсэн үг гаргасан шийд нь зөв бөхчүүд ч буруугаа хүлээн зөвшөөрдөг байсан бөхчүүд ч жудагтай байж .жудагтай бөхчүүдийг түмэн олон их ч хүндэлдэг байсан улсал хэдий түрүүлээгүй ч Эрдэнэ-Очир Мижиддорж н арыг ямар их хүндэлж байсан гээч . тэгээд ч улсын арслан болцгоосон хэн ч маргаан гаргаагүй ..

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж