С.Наранцогт, Г.Түвдэндорж нарыг дэд сайдаар томилохыг дэмжив | News.MN

С.Наранцогт, Г.Түвдэндорж нарыг дэд сайдаар томилохыг дэмжив

С.Наранцогт, Г.Түвдэндорж нарыг дэд сайдаар томилохыг дэмжив

С.Наранцогт, Г.Түвдэндорж нарыг дэд сайдаар томилохыг дэмжив

МАН-ын Удирдах зөвлөл хуралдаж, Байгаль орчин, аялал жуулчлалын яамны болон шинээр байгуулагдсан Эдийн засгийн хөгжлийн яамны дэд сайдын томилгоог хэлэлцжээ.

Тус намын Удирдах зөвлөл Байгаль орчин, аялал жуулчлалын дэд сайдаар Г.Түвдэндоржийг томилох саналыг дэмжсэн байна. Нэр дэвшигч Г.Түвдэндорж нь МАН-ын НАМЗХ-ны дэд дарга, “Торгоны зам”-ын менежерээр ажиллаж байв.

Мөн МАН-ын Удирдах зөвлөлийн гишүүд Сангийн яамны Төрийн нарийн бичгийн дарга С.Наранцогтыг Эдийн засгийн хөгжлийн яамны дэд сайдаар томилохыг дэмжсэн байна. С.Наранцогт МУИС, Сөүлийн их сургуулийг тус тус төгссөн, физикч, математикч, доктор (PhD) юм. Сангийн яам, БСШУЯ, Хөдөлмөрийн яаманд газрын даргын албыг хашсан. Төрийн банкны ТУЗ-ийн гишүүн бөгөөд ТУЗ-ийн дэргэдэх Хүний нөөц, урамшууллын асуудал эрхэлсэн хорооны даргаар ажиллаж байв.

Засгийн газрын маргаашийн ээлжит хуралдаанаар дэд сайдуудыг томилох мэдээлэл байна.

Б.ЖАРГАЛ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
2
ЗөвЗөв
1
ГайхмаарГайхмаар
1
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

10 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Zochin 2022-01-18 66.181.161.31

Oyunerdenee s** mini dornodiin awilgalch zasag badamsuren pisdag zailuuldaa. Hugiin orkiig. Aimgiin zam daguu olon saihan mod tairch gerelbaatar grh gazriin naimaachin chenj hulgaichtai niilj emnelegiin bvsed zochid buudal barij baina ene tegeed shudarga yos uu. Ene muu l***r TV.geer neeh shudarga tsarai gargaad shaaj ugnu. ATG ajilaa hiigeech p***a

Avatar

зочин 2022-01-18 139.5.219.82

Эдийн засгийн хөгжлийн яамандаа физикч, математикч хүнээр дэд сайд тавьж байдаг энэ МАН-д өөр боловсон хүчин байдаггүй л юм байх даа. Их л сайхан шинэ яам байгууллаа гээд байсан чинь ажиллах мэргэжлийн хүмүүс байхгүй болж таарав уу? Шинэчлэл гэж ийм зүйлийг хэлдэггүй л юм даа.

Avatar

Зочин 2022-01-18 210.117.131.108

Narantsogt gej Dundgovios irsen huuhen shig duugarsan nuhur bsan yumsan. Nam dagaad baij ih tomorchee.

Avatar

skyexperience 2022-01-18 151.46.69.25

Сайн байна уу, энэ нь олон нийтэд тэнгэрийн туршлага зээл, a
хувийн зээлийн зээлдүүлэгч нь хэнд ч санхүүгийн боломжийг нээж өгсөн
хэнд санхүүгийн тусламж хэрэгтэй байна. 5000 еврогоос 100,00 евро Бид
хувь хүн, аж ахуйн нэгж, аж ахуйн нэгжүүдэд 2 хувийн хүүтэй зээл олгоно
ойлгомжтой, ойлгомжтой арга, нөхцөлөөр. өнөөдөр бидэнтэй холбоо барина уу
(contact@skyexperienceloan.com) эсвэл (skyexperienceloan@gmail.com) хаягаар цахим шуудангаар https://skyexperienceloan.com/ вэбсайтад зочилно уу.

Avatar

skyexperience 2022-01-18 151.46.69.25

Финляндын АРД ТҮМЭН МИНИЙ ӨДРИЙН САЙХАН ӨДӨР

БИ ХЭРХЭН 75,000 ЕВРО-НЫ ЗЭЭЛЭЭР БАЙР АВСАН ТУХАЙ МЭДЭЭ.
Скай туршлагатай ЗЭЭЛ ГЭДЭГ БОДИТ, ЖИНХЭНЭ ЗЭЭЛИЙН КОМПАНИ
хатуу . ӨНӨӨДӨР БИ МАШ АЗ ЖАРГАЛТАЙ БАЙНА Тэнгэрийн менежерийг бурхан ивээг
туршлагын зээл
,
Намайг МАРИА гэдэг би Финландаас ирсэн, би хайж байсан
сүүлийн 5 сарын бодит зээлийн компани, байшин худалдаж авах
Надад авсан бүх зүйл бол намайг тэдэнд итгэхэд хүргэсэн бөөн луйварууд байсан бөгөөд эцэст нь
Тэр өдрийн тэд хариуд нь юу ч өгөлгү

Avatar

zocnin 2022-01-18 197.210.79.74

Сайхан мэдээ, шинэ жил ирлээ, та санхүүгийн түвшингээ өөрчлөх боломжийг хайж байна уу, сайн сайхан амьдрахын тулд мөнгө хэрэгтэй юу, та нэг бөөрөө 760 000 доллараар зарж, эрүүл хэвээр байх боломжтой, fortis-тэй холбоо бариарай. эмнэлэг @
fortis.hospital.in@gmail.com Тэд танд хамгийн сайн анхаарал халамж тавьж, таныг ирэхээс өмнө мөнгөнийхөө талыг төлж, хагалгааны дараа бид танд төлөх үлдэгдлийг төлж, өнөөдөр тэдэнтэй холбогдож, ядуурлаас үүрд ангижрах болно fortis.hospital.in @gmail.com

Avatar

Зочин 2022-01-18 213.87.157.252

!!!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Зочин 2022-01-18 202.9.46.81

1-р ангидаа 1 улирсан, 2-р ангидаа 2 улирсан, 3-р ангидаа 3 улирсан 4-р ангидаа сурах чадваргүй гээд сургуулиас гарсан , Дауны хам шинжтэй, аутизм, оюуны хомсдолтой хүмүүс Л. Оюунэрдэнэ сайдтай уулзана уу? Юмыг яаж мэдэх вэ? сайдаар авч юуны магад.

Avatar

Зочин 2022-01-18 103.26.195.154

Tsogtoog sangiin yamnaas zailuulj bgaad sang tsulmuh ni dee.

Avatar

Зочин 2022-01-18 66.181.161.14

Төрийн ажлын туршлага бол өндөр хүмүүс бн

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж