БОАЖ-ын сайдаар томилогдсон Б.Бат-Эрдэнэ гэж хэн бэ? | News.MN

БОАЖ-ын сайдаар томилогдсон Б.Бат-Эрдэнэ гэж хэн бэ?

БОАЖ-ын сайдаар томилогдсон Б.Бат-Эрдэнэ гэж хэн бэ?

БОАЖ-ын сайдаар томилогдсон Б.Бат-Эрдэнэ гэж хэн бэ?

Монгол Улсын Ерөнхий сайд Л.Оюун-Эрдэнэ захирамж гаргаж, Байгаль орчин, аялал жуулчлалын сайдаар Бат-Өлзийн Бат-Эрдэнийг томилов.

Монгол Улсын Ерөнхий сайд Засгийн газрын гишүүнийг томилох тухай захирамжид гарын үсэг зурж, гардуулах ёслол Төрийн ордны Ёслол хүндэтгэлийн Есөн хөлт цагаан тугт танхимд боллоо.

Б.Бат-Эрдэнэ 1977 онд Улаанбаатар хотод төрсөн. 1996 онд Нийслэлийн 77 дугаар дунд сургууль, 1999, 2010 онд Улаанбаатарын Их сургуулийг тус тус төгссөн. Түүх судлал, солонгос хэлний орчуулагч мэргэжилтэй. Түүхийн ухааны магистрын зэрэгтэй.

  • 2003-2012 онд “Силк Роуд Трэвел” ХХК, “Эйр тикет” ХХК-ийн ерөнхий захирал,
  • 2011-2012 онд Мэдээлэл, харилцаа холбоо, шуудангийн газарт зөвлөх,
  • 2012-2015 онд МАН-ын дэргэдэх Нийгмийн Ардчилал Монголын залуучуудын холбооны Ерөнхий нарийн бичгийн дарга,
  • 2015 онд Монгол Улсын Шадар сайдын зөвлөх,
  • 2015-2016 онд Мэргэжлийн хяналтын ерөнхий газрын дэд дарга,
  • 2016-2017 онд Улсын Их Хурлын Тамгын газарт зөвлөх,
  • 2017-2018 онд Эрдэнэт хотын хөгжил, бодлого судалгааны хүрээлэнгийн тэргүүн,
  • 2018 онд Засгийн газрын Хэрэг эрхлэх газрын дэд дарга,
  • 2019-2020 онд Эрдэнэт хотын хөгжил, бодлого судалгааны хүрээлэнгийн тэргүүн,
  • 2020 оны наймдугаар сараас Засгийн газрын тохируулагч агентлаг-Шударга өрсөлдөөн, хэрэглэгчийн төлөө газрын даргаар ажиллаж байв. Б.Бат-Эрдэнэ улсад 18 жил ажилласан туршлагатай.

Б.ЖАРГАЛ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
14
ТэнэглэлТэнэглэл
3
ЗөвЗөв
1
ГайхмаарГайхмаар
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

18 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

888 2022-01-18 66.181.160.112

ядаж МУИС–ыг мэргэжлээрээ төг ссөн хүн байдаггүй юмуу, хувийН ЖИЖИГ СУРГУУЛЬ ТӨГССӨН ТИЙМ ХҮН БАЙНА ДАА

Avatar

Зочин 2022-01-18 103.80.210.183

хулгайч.

Avatar

Зочин 2022-01-18 192.82.84.37

Энэ Яам яахаара дандааийм сайдтай болдог газар вэ. Юм мэдэхгүй хүн байна байгаль устгагч сайд болох байх

Avatar

Zocnin 2022-01-18 108.63.58.182

Yutai cn Urtnasangaas tolgoi iluu hun bna

Avatar

Zocnin 2022-01-18 108.63.58.182

Sain tomilgoo zow bna Gaigui bolowsroltoi hun bna

Avatar

Зочин 2022-01-18 64.119.29.144

Албан тушаалын я***н л юм байна.

Avatar

Зочин 2022-01-18 192.82.71.150

ЖДУ чин биздээ. Чононд хонь хадгалуулах гэдэг болждээ

Avatar

Хотын уугуул иргэн 2022-01-18 150.129.140.249

Ёстой сонгодог цүнх баригч байна. Боловсрол нимгэн. Ажлын туршлага хахгалтгүй. .Том ах нарынхаа дэмжлэгээр явж байж. Одоо тэгээд маргаашнаас утаа арилах юм уу Монголын төр, засаг гэж ийм пацаануудаар дүүрч байгаа цагт хөгжил харагдахгүй л байна. Энэ пацаанууд суусан газраасаа шороо атгахдаа гарамгай. Тэдэнд улсын ажил, утааны ажил ёстой падгүй. Хаана тендер байна, хаана мөнгө байна тэнд л сонирхол нь явж байгаа. Монгол улс одоо хаашаа явж байна. Хашир туршлаагатай хүмүүссээ яачихсан улс вэ

Avatar

ххх 2022-01-18 64.119.19.85

Солонгост л элчингээр явуулах хүү байж дээ

Avatar

Б 2022-01-18 139.5.217.166

Поп гар байна дээ. Ажлаа хийх үү?

Avatar

skyexperience 2022-01-18 151.46.69.25

Сайн байна уу, энэ нь олон нийтэд тэнгэрийн туршлага зээл, a
хувийн зээлийн зээлдүүлэгч нь хэнд ч санхүүгийн боломжийг нээж өгсөн
хэнд санхүүгийн тусламж хэрэгтэй байна. 5000 еврогоос 100,00 евро Бид
хувь хүн, аж ахуйн нэгж, аж ахуйн нэгжүүдэд 2 хувийн хүүтэй зээл олгоно
ойлгомжтой, ойлгомжтой арга, нөхцөлөөр. өнөөдөр бидэнтэй холбоо барина уу
(contact@skyexperienceloan.com) эсвэл (skyexperienceloan@gmail.com) хаягаар цахим шуудангаар https://skyexperienceloan.com/ вэбсайтад зочилно уу.

Avatar

Уншигч 2022-01-18 103.26.193.37

Боловсрол гээд байх юм алга, хувийн сургуулийн диплом олж авсан юм байна, цаана чинь ѳндѳр боловсролтой, даруухан, хорчин хийж мэддэггүй, жинхэнэ зѳв залуус зѳндѳѳ байна, тэдний үѳ хурдан ирээсэй, гутамшигт үѳ түүх болон үлдээсэй.

Avatar

zocnin 2022-01-18 197.210.79.74

Сайхан мэдээ, шинэ жил ирлээ, та санхүүгийн түвшингээ өөрчлөх боломжийг хайж байна уу, сайн сайхан амьдрахын тулд мөнгө хэрэгтэй юу, та нэг бөөрөө 760 000 доллараар зарж, эрүүл хэвээр байх боломжтой, fortis-тэй холбоо бариарай. эмнэлэг @
fortis.hospital.in@gmail.com Тэд танд хамгийн сайн анхаарал халамж тавьж, таныг ирэхээс өмнө мөнгөнийхөө талыг төлж, хагалгааны дараа бид танд төлөх үлдэгдлийг төлж, өнөөдөр тэдэнтэй холбогдож, ядуурлаас үүрд ангижрах болно fortis.hospital.in @gmail.com

Avatar

Зочин 2022-01-18 213.87.157.252

!!!!!!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Зочин 2022-01-18 202.126.89.136

Ийм хүнийг сайдаар томилох ч гэж дээ.

Avatar

Зочин 2022-01-18 66.181.161.93

Tsunh barigch… Urgelj hurgan darga….

Avatar

Баяр 2022-01-18 103.229.120.214

ЖДҮ чин бил үү???

Avatar

Зочин 2022-01-18 150.129.143.58

Дарваан хар ажлыг нь авсан гэлүү. Та нарын цус хэт ойртож байна шүү

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж