Тэтгэмжүүд хасагдахаар тэтгэвэр нэмэх асуудал яригдана | News.MN

Тэтгэмжүүд хасагдахаар тэтгэвэр нэмэх асуудал яригдана

Тэтгэмжүүд хасагдахаар тэтгэвэр нэмэх асуудал яригдана

Тэтгэмжүүд хасагдахаар тэтгэвэр нэмэх асуудал яригдана

Тэтгэвэр, тэтгэмж нэмэх болон төсөвт тодотгол хийх эсэх асуудлаар Сангийн сайд Б.Жавхлан өнөөдөр /2022.01.18/ сэтгүүлчдэд мэдээлэл өглөө. Тэрбээр "2022 оны төсвийн гүйцэтгэл, эдийн засгийн амьдралын өрнөлд чанга сорилт дагуулсан жил болохоор байна. Өнгөрсөн оны эцсээр батлагдсан шинэ сэргэлтийн бодлого бол дунд, урт хугацааны томоохон зорилт тавьсан эдийн засгийн цогц бодлогын арга хэмжээ юм. Ойрын хугацаанд Covid-19-ийн үеийн "шок"-ноос гарах нь дэлхийн улс орнуудын тулгамдсан зорилго болоод байна. Тэр ч утгаараа Covid-19 бол нэг улсын инфляци гэж байдаггүйг харуулж байна. Өөрөөр хэлбэл, дэлхий нийтийн инфляци л гэж байгааг харуулж байгаа юм. Гаднаас бараа авахад, импортлоход ч инфляци яригдаж байна. Энэ үед эдийн засгаа хумьж биш, тэлж байж хүндрэлийг даван туулах бодлоготой ажиллана.

Шинэ хууль, нэмэлт өөрчлөлт болоод хуулийн төслүүдийн шинэчилсэн найруулгуудыг өргөн барина. Төр, хувийн хэвшлийн томоохон реформын шинжтэй хуулиуд зэрэг хуулийг өргөн барихаар төлөвлөж байна.

Төсвийн тодотголыг хуулийн хүрээнд тодорхой нөхцөл бүрдсэн тохиолдолд хийнэ. Харин тэтгэвэр, тэтгэмж нэмэх эсэх тухайд халамжийн бодлоготой уялдуулж явна. Өмнө нь жилд тэтгэврийг найм хүртэлх хувиар нэмдэг байсан. Сүүлийн хоёр жилийн хугацаанд тэтгэвэр гэхээс илүүтэй тэтгэмж, хүүхдийн мөнгө зэргийг 8-аас илүү хувиар нэмсэн. Тэгэхээр цаашид Цар тахлын хуулийн хугацаа дуусч, тэтгэмжүүдийн нэмэгдлийг хэвэнд нь оруулахаар тэтгэвэр нэмэх тухай яригдана. Тухайлбал, нийгмийн даатгалын бодлого дотор тэтгэврийн зөрүү арилгах асуудлыг төсвийн боломжийн түвшинд судлаад явна. Мөн инфляцитай уялдуулж тэтгэвэр нэмэх зайлшгүй шаардлага ч үүснэ. Тэгэхээр тухай бүрд нь төсвийн боломжид тохируулан судална.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
9
БурууБуруу
6
ТэнэглэлТэнэглэл
3
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

36 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

ZOCHIN 2022-01-18 192.82.65.200

ENE JAVHLANGAAS AVAH GEJ BAIGAA BISH DANDAA DOLJ BUTEHGUI YM YRIHIIN

Avatar

Монголын эмгэнэл 2022-01-18 202.21.100.210

Ямар ард түмэн байна тийм л удирдагч төрнө шүү дээ. 2020-2021 оны сонгууль угтсан бүх иргэдийг хавтгайруулан хамруулсан их халамжийн бодлогоны өр төлөөс 1 төгрөг бүрээ буцааж 3 төгрөг болгон өгөх цаг үе болсон. Энэ бол үнийн өсөлт шүү дээ.

Avatar

зочин 2022-01-18 139.5.219.82

Энэ сайд гуай судалсаар байтал энэ он дуусна, хүлээж хүлээж зарим ахмадууд нь чад хийнэ, ийм л тооцоог хийж байгаа бололтой.

Avatar

Зочин 2022-01-18 202.126.88.132

Юу яриад байна.Хүүхдийн мөнгө хасаж байж тэтгэвэр нэмэх юм уу.Барьцах юм аа мөн олов оо .Соёл яам ,хөгжлийн яам , цахим яам ,34 хороо,үндсэн хуулийн хүрээлэн гээд бараг 800 хүнээр толгойгоо данхайлгачихаад тэтгэвэр хүүхдийн мөнгийг хооронд нь барьцаа болгож ярихаасаа ичдэггүй худалчууд юм.Урьд нь жилд 8% нэмэж байсан гээдхудал мэдээлэл тавиад байх юмИчих булчирхайтай юу

Avatar

Иргэн 2022-01-18 64.119.20.41

Хүүхдүүд ач нар ямар та нарын нэмж хасдаг хасдаг – Тоглоом юм уу!!!!!Өөрсийгөө утас өөрдийгөө цалин идэж хулгайлдаг мөнгөнөөс хасах ад л болох юмийг үр ач нараар нь бас хуваагдуулж хошгуруулах уу малаа!!!!!!Энэ нөхөрийг Огцоруулаач толгой ажиллахгүй – хулгай хийх болохоор тэнэг дэх юм дааОгцоруулна!!!!!!!

Avatar

Зочин 2022-01-18 192.82.76.104

Заавал тэтгэмж, хүүхдийн мөнгийг хасахыг хүлээхгүйгээр тэтгэврийг нийтэд нь 10-аас доошгүй хувиар нэмэх хэрэгтэй байна. Тэтгэврийн хөгшид чинь хүүхдийн мөнгө авдаггүй шүүдээ. Хүүхдийн мөнгийг 18-аас доош насний хүүхдүүдэд олгодог. Инфляц 14 хувь болж байна шүүдээ. Сангийн сайд юу яриад байна вэ? Амьдралд ойрхон юм ярь.

Avatar

нэр 2022-01-18 202.179.31.242

НД ын сангын мөнгийг идэж ууж шамшигдуулаад дууссан болохоор тэтгэвэр нэмэх,тэтгэвэрэ гаргах зэрэг асуудалд дургүй болсон

Avatar

Зочин 2022-01-18 66.181.161.83

Үхснээ судалдаг МАНгарууд вэ …
1+1= хэд вэ ?
-Бодож байна ….гэвэл ямар сонсогдож байна ?

Avatar

зочин 2022-01-18 192.82.78.84

Хөгшид хэцүүдлээ.Тэтгэвэрийг нь нэмэх цаг болсоон

Avatar

Зочин 2022-01-18 151.46.69.25

Сайн байна уу, энэ нь олон нийтэд тэнгэрийн туршлага зээл, a
хувийн зээлийн зээлдүүлэгч нь хэнд ч санхүүгийн боломжийг нээж өгсөн
хэнд санхүүгийн тусламж хэрэгтэй байна. 5000 еврогоос 100,00 евро Бид
хувь хүн, аж ахуйн нэгж, аж ахуйн нэгжүүдэд 2 хувийн хүүтэй зээл олгоно
ойлгомжтой, ойлгомжтой арга, нөхцөлөөр. өнөөдөр бидэнтэй холбоо барина уу
(contact@skyexperienceloan.com) эсвэл (skyexperienceloan@gmail.com) хаягаар цахим шуудангаар https://skyexperienceloan.com/ вэбсайтад зочилно уу.

Avatar

Зочин 2022-01-18 213.87.157.252

>>>>>>>> Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Зочин 2022-01-18 103.10.21.233

Хүүхдүүдээс биш өөрсдөөсөө хасаад тэтгэврээ нэмээч энэ хамгийн муухай уравгар сайд бас харамч

Avatar

Сак за 2022-01-18 202.126.89.100

Өөрсдийнхөө эдлэж бгаа юмнуудаа, наад гүзээ нтрээсээ хасаач муусайн бааснуудаа, хөгшчид хүүхдүүддээ хэдхэн цаас өгчиж чадку

Avatar

Т 2022-01-18 103.57.94.231

Инфляцтас зөвхөн тэтгэвэр биш цалинг ч нэмэх ёстой. Танай намын амлалт шүү!!!

Avatar

Zochim 2022-01-18 66.181.176.10

Zaaval neg yumaar baritsaalakh uu tee. Ter gishyydiikhee avilgiin 4.0 terbaasaa khasaach malaa.

Avatar

300 авагч 2022-01-18 103.212.116.176

300- 350 000₮ -уудаа бидэнд гинжнээсээ өөр алдах юм алга. Ядахдаа 450 000₮ болгоод 100 000₮ -аар нэмэхд 300 000 х 100 000 = 30 000 000 000 \Гучин тэрбум\ . Үүнийг боломжийн гэж бодож байна. Нэмэхгүй бол нэхийгээ тайлалцана.

Avatar

Зочин 2022-01-18 64.119.24.21

Халдвар тархаж эдийн засаг бизнес хүнд байна Цалин тэтгэвэрийг одоохондоо их нэмэх боломжгүйг хүн бүр ойлгож байна. Сөрөг хүчин наанаа иргэдийн төлөө мэт боловч цаанаа төрийн санхүүг хүндрүүлж, иргэдийн дургүйцэл өдөөх хорон ажиллагаагаа болих хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2022-01-18 124.158.64.207

Тэр гол зогоосон тэтгэвэрээ ирэх сонгуулийн өмнөхөн нэмэх биз, чааваас гэж ….

Avatar

Зочин 2022-01-18 103.57.94.178

яг яг нэмж бгаа нь энэ гэж 5, 10 төгрөг нэмсэн болоод их мөнгө өгчихсөн аятай янцгаалдах биз дэ эргүү дагзнууд эсгийрсэн голнууд эрлэгт очморууд таахалзсан гүзээнүүд тархины тураалууд тамд тарчилмарууд

Avatar

Зочин 2022-01-18 64.119.24.21

Халдвар тархаж,эдийн засаг бизнес хүндэрсэн үед төсөвт төвлөрөх жаахан мөнгийг эмхгүй тооцоогүй зарж болохгүй. Хүнд байгаа эдийн засаг бүр сүйрч мэднэ.Тэтгэвэр нэмээгүй ч айл өрх байгууллага компаний цахилгааны хөнгөлөлт, хүүхдийн мөнгө г.м халамжийн олон арга хэмжээ авч,тэтгэвэр нэмэхээс дутахгүй мөнгө зарж байна.Төрөөс цаашид боломжоор тэтгэвэр нэмэхийг хичээх биз. АН-ын нөхөд наанаа иргэдийн төлөө мэт боловч цаанаа төрийн санхүүг хүндрүүлж,иргэдийн дургүйцэл өдөөх оролдлого хийж байна .

Avatar

Хариулт 2022-01-18 66.181.161.71

ТЭТГЭВРИЙН ХЭДЭН ЦААС НЭМЭХЭД ТЭР ЭНЭ НАМ ЯМАР ХАМААТАЙ ЮМ БЭ.МЭДЛЭГИЙН ЦАР ХҮРЭЭ ЯМАР ЫЭ ГЭДЭГ ЧИНЬ ХАРАГДАЖ БАЙНА ЭРТХЭН ТЭР БУРХАНЫ БИШ ТАМЫН ОРОНДОО ЯВЖ ҮЗ

Avatar

k 2022-01-18 202.131.235.238

tegeed negiig ni hasaad negiig ni nebhed tiim zohitsuulalt ene ter hereg baina uu

Avatar

Зочин 2022-01-18 103.10.21.233

Судлах гэж олон жил болдог нөхдүүд шүүдээ энэ удаагийн сангийн сайданцар маш бүр маш их харамч нарийн нөхөр тэтгэвэр нэмхийг хүлээсээр хэдэн ахмад настан бурхан болох болоо уравгар сайдаа

Avatar

Зочин 2022-01-18 202.9.40.65

Төсөвт суулгасан үр ашиггүй хөрөнгө оруулалт, тойрог руугаа цацсан цавчааны мөнгөнүүдээ л хасчих .тэтгэмжийг задарсан хүн авдаггүй, ядарсан хүн авдаг өөчтэй зовлонтой, нялх балчир, өтөл хөгшин хүмүүсээр даажигнахаа болиорой нофшнууд аа! Жавхлан мэт нь ингэж бурах болоогүй ээ! Ккк

Avatar

зочин 2022-01-18 64.119.24.38

24 оноос нааш тэтгэвэрийн талаар б** ам ангай

Avatar

emee. 2022-01-18 66.181.161.40

Судлах гэж юу гэсэн үг вэ? Тэгээд тэтгэвэрийг минь нэмэхгүй юмуу? Эмээдээ эмийн мөнгийг мнь нэмээд өгөөчдээ? Энэ 350.000р 2хон эм л авахын! Зөвхөн эм авахад ч хүрдэгүйээ! Хүүхээд!

Avatar

Зочин 2022-01-18 192.82.81.16

350 мянгаар чинь хөгшин хүн амь зуух боломж алга Арай ч дээ МАН

Avatar

Зочин 2022-01-18 195.46.106.44

Тэтгэврийг хавтгайруулан нэмэх биш, 90 оны эхээр тогтоосон соц үед олон жил ажиллаад тэтгэвэр нь бага тогтсон эмч, багш бусад хүмүүсийнхийг одоогийн тэтгэвэртэй адилтгаж нэмэх ёстой.

Avatar

тэтгэвэрийн эмээ. 2022-01-18 66.181.186.119

та нар минь хүлээцтэй дуугай л бай яагаад гэвэлминий горьдож байга зүйл бүтэх байхаа Ерөнхийлөгч маань цагаан сарын өмнөхөн тэтгэвэр нэмж сурпарайз үзүүлнэ гэдэг их горьдож бас итгэж байнадуугайхан хүлээцэгээе.

Avatar

Зочин 2022-01-18 122.201.31.30

Би ёсыг бодож цагаан сараар хэдэн бууз чимхэж идээ засчих санаатай , гэтэл миний 350,000 цаас хаанан ч хүрэхгүй юм байна Энэ 350,000 цаас бол та нарын нэгхэн өдрийн үдийн хоол Та нар ер нь эцэг эхээс төрсөн бодгаль мөн үү ?

Avatar

Зочин 2022-01-18 202.179.27.157

Тэтгэвэр ээ нэмэхгүй байсаар олон хөгшдийг явуулж байна даа . 76 -г дотроо тээсээр. горьдсоор явж байна . 76 мөн ч их нүгэл хийж байна даа . Уул нь өөрсдөө идэж уухаа болиод жаахан л анзаарчихвал . та нарын 1 сарын чинь орлого ч байж мэдэх мөнгө хэдэн зуун хөгшдийн магнайг тэнийлгэчих магадлалтай юм даа

Avatar

Зочин 2022-01-18 122.201.31.30

Энэ Төрийн түшээд чинь чулуун зүрхтэй адгууснаас дор амьтад юм байна Би цагаан сараар ёсыг бодож хэдэн бууз чимхэж идээ засах санаатай , гэтэл миний 350.000 цаас ёстой "аманд ч үгүй хамарт ч үгүй " боллоо Миний 350.000 цаас бол та нарын нэг өдрийн үдийн хоол

Avatar

Zochin 2022-01-18 103.229.120.180

Bvren tetgebriin dood xemjee 350 aa xudulmuriin xulsnii dood xemjee 420 myanga bolgoldoo yadaj Ulsad 25,5 jil, arxibaas 3,5 jil ni xaigaad oldogui, xubuaraa 6 jil nd tulsun 350 arail bna daa…

Avatar

Зочин 2022-01-18 202.9.40.167

Их хурлын гишүүд өөрсдийнхээ тансаглалыг больчихвол ахмадын тэтгэврийг нэмэх бололцоотой. Гишүүдийн дөрвөн тэрбумыг хасахад боломж гарна.

Avatar

Зочин 2022-01-18 202.55.188.82

2023 онд бага зэрэг нэмж магадгүй шуум байсан

Avatar