Омикроноор өвдсөн хүмүүсийн биеийн байдал хөнгөн, зовиур их байна | News.MN

Омикроноор өвдсөн хүмүүсийн биеийн байдал хөнгөн, зовиур их байна

Омикроноор өвдсөн хүмүүсийн биеийн байдал хөнгөн, зовиур их байна

Омикроноор өвдсөн хүмүүсийн биеийн байдал хөнгөн, зовиур их байна

Эрүүл мэндийн яам болон Халдварт өвчин судлалын үндэсний төвөөс долоо хоног бүр омикрон хувилбарын онцлог болон биед илрэх шинж тэмдэг, эмнэлзүйн зөвлөмж мэдээллийг хүргэж байгаа билээ. Энэ удаа Улсын Нэгдүгээр төв эмнэлгийн Уушги, харшил судлалын төвийн дарга Б.Одончимэг омикрон хувилбарын онцлогийн талаар зөвлөмж хүргэлээ.

Тэрбээр "Омикрон хувилбар халдварлах чадвар өндөр байгаа бөгөөд богино хугацаанд тархаж байна. Өвчилсөн хүмүүсийн биеийн байдал хөнгөн ч зовиур их. Вакцин хийлгээгүй бол өвдөх магадлал 100 хувь, хоёр тун хийлгэсэн бол 75 хувь, нэг тун хийлгэсэн бол өвдөх магадлал 35 хувь байна.

Эмнэлзүйн шинж тэмдгийн тухайд халуурах, ханиалгах, амт үнэр алдагдах, хоолой сөөх зэрэг шинж тэмгүүд илэрч байна. Мөн бага насны хүүхдэд гүйлгэх, суулгах, биеэр тууралт гарах шинж илэрч байна. Харин хүнд шинж тэмдэгт амьсгал давчдах орж буй бөгөөд зарим иргэд гүнзгий амьсгал авч чадахгүй байна.

Тиймээс энэ үед хувь хүн ариутгал халдваргүйтгэлийг тогтмол хийж, хувийн ариун цэврийг сайн сахих хэрэгтэй. Халдвар хамгааллын дэглэм баримталж, архаг суурь өвчтэй бол биеэ сайн хянахыг зөвлөж байна. Шаардлагатай тохиолдолд эмнэлгийн байгууллагад хандах хэрэгтэй. Ханиад, томуугийн шинж тэмдэг илэрч байгаа бол эмнэлэгт яаран бүү хандаарай. Covid-19-өөр өмнө нь өвдсөн тохиолдолд дахин шинж тэмдэг илэрч байгаа бол заавал мэргэжлийн эмчид хандаж, уушгины рентгенд харуулах шаардлагатай.

Дэлхийн улс орнуудад давтан өвдөлт 3-5 дахин нэмэгдсэн. Монгол Улсад ч мөн адил. Учир нь давтан өвдөж байгаа хүмүүсийн 100 хувь нь өвдсөний дараа вакцин тариулаагүй байна. Тиймээс дархлаажуулалтад идэвхтэй хамрагдахыг уриалж байна" гэв.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
9
ЗөвЗөв
6
ХарамсалтайХарамсалтай
3
ХахаХаха
3
ТэнэглэлТэнэглэл
2
БурууБуруу
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

20 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

иргэд 2022-01-18 192.82.76.39

сургууль цэцэрлэгээ хаагаач эээ

Avatar

Уншигч 2022-01-18 64.119.21.157

Энэ сайтынхан мэдээ бичнэ гэж алахымаа.

Avatar

Munkhjargal Baljinnyam 2022-01-18 95.91.241.1

Hamgiin Gol ni Aliwaa Em Tariani Dosin deer Emch nar Sywilagch nar Hariyzlagatai Hynee gesen Setgeleer Handshgyi bol Harshiliin Darhlaani Uwchin haa saigyi bityy bolood irehiig Anhaarah heregtei….Nuhun Sergeeh Hudulguun Massaj Shaardlagatai bol Tyyn Emchilgeetei Tohiryylj Uwchtund Uuriinhii Hychiig Hyrdan byzaaj Olj Awah Ter Bolomjiig Uguh Mayagaar. Emchilgee hiigdwel Mash Hyrdan Yr Dyntei bdag!!!!!!!

Avatar

Munkhjargal Baljinnyam 2022-01-18 95.91.241.1

Germani Hodood Gedesnii Zai gej bdag.Bas 1 Uur Zsi uwchtunyyddee Zuunhi Emneleg heregleed bdag bson shdee!!!!! Yadaj Orosin Tiim Zai bhgyi yu???? Germanih bol Mash Sain…Uwdultuus yamar q Zowiuraas bolood yntaj chadahgyi bgaa Hymyys Zaawal 7 honogt 1 ydaa taiwshrah estoi!!!!!! Zurh Uushig Daraltaa Nen Tyryynd hamgaslahin Tyld!!!!!!! Taiwshryylah Untyylah eswel Stressnii Esreg Zai geed Germand bdag!!!!!!!! Yadaj Orosinhig ch bas bdag bol Heregleh ni Mash Chuhal!!!!!!

Avatar

Галаа 2022-01-18 202.179.21.203

юу ч ойлгосонгүй.

Avatar

Зочин 2022-01-18 192.82.77.58

Оюунчимэгийн хэлсэн мэдэгдэлд : нэг тун хийлгэсэн бол өвдөх магадал 35 % , хоёр тун хийлгэсэн бол 75% , огт хийлгээгүй бол өвдөх магадал 100 % гэж бичсэн байх юм .Энэ эмч юугаа яриад байгаа юм. Хэрэвээ алдаатай юм хэлсэн бол яаралтай залруул

Avatar

Зочин 2022-01-18 103.206.195.194

Биеийн байдал хөнгөн хэрнээ зовиур ихтэй гэхээр юу гэсэн үг вэ????

Avatar

Уншигч 2022-01-18 66.181.191.41

Биеийн байдал хөнгөн, зовиур их гэдгийг юу гэж ойлгох вэ?

Avatar

Зочин 2022-01-18 66.181.181.41

2 tun xiilgesen xyn uvdux magadlal 75%, neg tun xiilgesen xyn 35% gej bichjee. Ene yu gesen ug ve. Vaccine xereggui yumuu. Yumaa utgataixan bichmeer yum. Tegsen xirnee vaccine xiilgeegui xyn uvdux magadlal 100% gejee. Yu l bicheed baina daa.

Avatar

Зочин 2022-01-18 151.46.69.25

Сайн байна уу, энэ нь олон нийтэд тэнгэрийн туршлага зээл, a
хувийн зээлийн зээлдүүлэгч нь хэнд ч санхүүгийн боломжийг нээж өгсөн
хэнд санхүүгийн тусламж хэрэгтэй байна. 5000 еврогоос 100,00 евро Бид
хувь хүн, аж ахуйн нэгж, аж ахуйн нэгжүүдэд 2 хувийн хүүтэй зээл олгоно
ойлгомжтой, ойлгомжтой арга, нөхцөлөөр. өнөөдөр бидэнтэй холбоо барина уу
(contact@skyexperienceloan.com) эсвэл (skyexperienceloan@gmail.com) хаягаар цахим шуудангаар https://skyexperienceloan.com/ вэбсайтад зочилно уу.

Avatar

Зочин 2022-01-18 213.87.157.252

) Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Зочин 2022-01-18 202.55.188.45

Вакцин дэмий юм билээ…цус бүлэгнүүлээд даралт ихэсдэг болчихсон

Avatar

Зочин 2022-01-18 192.82.75.247

Вакцины эсрэг байр суурь илэрхийлэхгүй.
Гэхдээ 1р тунг л хийлгээд дахиж хийлгээгүй
Ковид хөнгөвтөр тусаад эдгэсэн.
Сая бас омикроны бүх шинж илрээд 2 хоног тавгүй л байлаа
гэхдээ хэлуураагүй, одоо зовиурууд арилсан
Хүүгийн маань гэр бүл омикроноор бүгд өвдөхөд хамгийн хүнд өвдөж, олон хоног халуурсан нь ойрмогхон бүүстэр гэх 3р тунг хийлгэсэн хүү маань байлаа
Өдөр болгон утсаар ярьж асуухад бүтэн 3хоног 39 хүрч халуурч байна гэж байсан

Avatar

Зочин 2022-01-18 202.9.41.61

Харин тх огт вакцин тариулаагүй хүн коронатай /2тун астра хийлгэсэн/ хүүхдээ сахиад огт ко тусаагүй сонин юмаа

Avatar

Зочин 2022-01-18 202.9.46.183

Зовиур ихтэй хүний бие хөнгөн байна гэж мөн сонин юм аа.

Avatar

Зочин 2022-01-18 202.9.46.13

Hugatsaa duussan vaktsin hiilgeseen

Avatar

Зочин 2022-01-18 122.201.24.56

Вакцин эсэргүүцэж Монголчуудыг эрүүл мэнд, амь насаар нь хохироогч АН болон холбогдох этгээдүүдэд хариуцлага тооцох хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2022-01-18 210.238.186.160

zuitei

Avatar

Зочин 2022-01-18 66.181.178.230

Хөнгөн гэх атлаа зовиур ихтэй гэх. хайран монгол хэл минь.

Avatar

Зочин 2022-01-18 98.181.144.19

Юм ойлгодоггүй юм уу,хөнгөн болохоор зовиур их байхгүй юу.ккк

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж