Цагаан сараар айл хэсэх нь бусдын амь насанд эрсдэл учруулна | News.MN

Цагаан сараар айл хэсэх нь бусдын амь насанд эрсдэл учруулна

COVID-19

Цагаан сараар айл хэсэх нь бусдын амь насанд эрсдэл учруулна

Цагаан сараар айл хэсэх нь бусдын амь насанд эрсдэл учруулна

Эрүүл мэндийн яам болон Улсын онцгой комиссын өгч байгаа мэдээллээр цагаан сарыг өргөн хүрээнд тэмдэглэх нь халдварын тархалтыг тэлэх эрсдэлтэй гэж үзэж буй. Тиймээс төрийн байгууллага болоод нийслэл, орон нутгийн засаг, захиргааны удирдлагууд золголт хийхгүй байх шийдвэрийг гаргасан. Эрүүл мэндийн сайдын зөвлөх О.Батбаярын хэлснээр цагаан сар тэмдэглэж айл хэсэх нь өндөр настан болон хүүхдүүдийн амь насанд халдах эрсдэлтэй гэсэн юм.

Өвдсөн хүмүүсийн тоо өндөр байсан бол Covid-19-ийн дөрөв дэх давалгааны үед өвдсөн хүмүүс дахин өвдөх нь нэмэгджээ. Мөн эрсдэлт бүлэг болох бага насны хүүхэд, өндөр настай хүмүүс халдвараар өвчлөх тохиолдолд биеийн байдал нь богино хугацаанд хүндэрч байна.

Хэдийгээр салбар яам болон УОК цагаан сараар хөл хорих шийдвэр гаргахгүй гэж мэдэгдсэн ч өргөн дэлгэр тэмдэглэхгүй байхыг уриалсан. Иргэд ч үүнийг зөв гэж дэмжиж байгаагаас гадна аж ахуй нэгжийн үйл ажиллагааг хэвийн явуулж, орон нутаг руу зорчих хөдөлгөөнийг хязгаарлахыг хүсч буй юм. Харин энэ саналыг эрдэмтдийн зөвлөл болоод УОК-ын Шуурхай штаб судалж байж хариу өгөхөөр болсон. Ямартай ч одоогоор хөл хорио улсын хэмжээнд тогтоох талаар мэдээлэл гараагүй. Гэхдээ цагаан сарын үеэр зочин хүлээж авч, золголт хийхгүй байх нь зүйтэй гэх шийдвэрийг ихэнх аймаг гаргаад байгаа.

Албаны хүмүүсийн үзэж байгаагаар хичээл сургуулийг хэвийн явуулах нь зүйтэй бөгөөд олон нийтийг хамарсан үйл ажиллагааг л хориглох нь зөв. Учир нь Covid-19-өөс гадна улирлын томуу их байгаа тул бага насны хүүхдүүдийн өвчлөл нэмэгджээ. Тиймээс ханиад томуугийн үед хүүхдүүд болон өндөр настнуудыг эрсдэлд оруулахгүй байх нь зүйтэй юм. 12-17 насныхны нэмэлт тунгийн талаар судалж эхэлсэн бөгөөд одоогийн байдлаар дөрөвдүгээр тунгийн идэвх хамгийн өндөр байгаа нь 55-аас дээш насныхан байна.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
9
ЗөвЗөв
2
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ХахаХаха
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

38 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

CHIN 2022-01-15 197.211.58.8

Хуучин залуутайгаа нийлэхгүй бол амьдрал надад маш муу байх байсан, би гэрлээд 2 жил болж байна, ямар нэг зүйл тохиолдсон, миний нөхөр намайг орхисон, доктор Окос шившлэгийн тусламжтайгаар би хайрттайгаа дахин нийлсэн бөгөөд бидний гэрлэлт одоо энэ амьдралаар дүүрэн байна. аз жаргал, бүгдээрээ доктор Окос spell caster-ийн ачаар ТЭР ЧАМАЙГ БҮХ ТӨРЛИЙН ӨВЧНИЙГ эдгээж байгаа тул түүнтэй +2347039201245 whatsapp дугаараар эсвэл okosherbalhome@gmail.com имэйлээр холбогдоорой.

Avatar

Би Монгол хүн 2022-01-15 203.23.49.49

Христын баярыг тэмдэглээд байсан юм чинь төрийн золголтыг хориглох ёсгүй. Төрийн золголтоо 3 өндөрлөг хийгээд ТВ ээр харуулж Монгол төрийн ёс заншлыг хүндэтгэх хэрэгтэй. Монголчууд христүүд биш шүү

Avatar

Зочин 2022-01-15 103.212.116.171

Ger gertee l buuza id.tenegteed ko taragad lai uumaa.h horio togtoo

Avatar

Zorro 2022-01-15 64.119.18.82

Гай болж ирээд настай эцэг эхэд минь ковид тараавал голомтын очиж самарнадаа !!! Битгий золбин нохой шиг орооцолдоод тэнээд байгаарай!!! Гэртээ л бай!!! Чамтай золгосон золгоогуй амьдарна , юуч еерчлегдехгуй!!!

Avatar

Зочин 2022-01-15 66.181.179.33

гэр гэртээ л сайхан битүүрээд маргааш нь өөр хоорондоо золголт хийгээд л болно шүү заавал айл хэсэх хэрэг байхгүй хол байгаа ах дүү аав ээждээ учран золгох өдөр мундахгүй тайван үед ч хэд хоног байтугай хэдэн жил болоод ч очиж золгож болдог шүү дээ . билэгтэй сар жил гарах гэж байхад төрөө муулж хараагаад ямар билэггүй юм ямар ч засаг нам гарсан энэ тахал биднийг тойрохгүй л байсан. .улс төржих аргаа ч олохгүй юм зарим хүмүүс

Avatar

Зочин 2022-01-15 66.181.176.58

Гадуур хүмүүсийн яриаг сонсоод байхад "2 жил цагаан сар хийсэнгүй, энэ жил нэг сайхан золгож авъя" гэцгээж байх юм?!! Манайхан золголт гэж бие биенээ барьж авч үнсэж шүлсдэхийг л хэлдэг шүү дээ!!! Энэ чинь вирус тараах дэлхийд байхгүй хамгийн шилдэг арга шүү!!!

Avatar

Зочин 2022-01-15 192.82.87.141

Тоглолтуудаа болиорой! Тэр дуучдын тоглолт гээд зар ТҮ 5 болон зар яваад байна.Мөг энэ зар сурталчилгаа болимоор байна.Цагаан сар хийтэл рeklam ТҮ ЗАР ЯВЖ БАЙНА.ЯЛАНГУЯА ТЭР БУУЗ ЫАНШ ГУРИЛНЫ Рeklam arai l baina.shuu!!

Avatar

Зочин 2022-01-15 66.181.182.240

ЕР НЬ ЭНЭ ЭХ ЗАХГҮЙ ОЛОН ОЙ, ШАГНАЛ, БАЯР ТЭМДЭГЛЭЖ, СОГТУУРЧ ХӨЛЧҮҮРЧ, ҮР АШИГГҮЙ АРГА ХЭМЖЭЭНҮҮДЭЭ ХУНИХ ХЭРЭГТЭЙ ГЭДГИЙГ ОДОО ЭНЭ ХҮН ТӨРӨЛХТӨНИЙГ НӨМӨРСӨН ЦАР ТАХАЛ САНУУЛСААР Л БАЙНА.

Avatar

Зочин 2022-01-15 66.181.161.73

Цагаан сараа гэр гэртээ сайхан тэмдэглэцгээнэ. Харин төрөөс битүүн, шинийн 1-3 ны өдрүүдэд л машинаа таг зогсоочихмоор байгаа юм. Омикрон тарах нь ашигтай гэж харж байгаа хүмүүс ийм арга хэмжээ авахгүй л дээ. Харцгаая.

Avatar

Зочин 2022-01-15 202.55.191.43

Тэгээд бэлгээ яахын бэлгээ бас авмаар л байшд

Avatar

Зочин 2022-01-15 202.179.25.112

хот хоорондын хөдөлгөөнийг хязгаарлахгүй бол омикрон дийлдэхгүй болно

Avatar

Зочин 2022-01-15 122.201.31.136

бааранд өдөр бүр чихэлдээд суухаа л боль

Avatar

Зочин 2022-01-15 213.87.163.87

Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Зочин 2022-01-15 122.201.24.12

Teneg erguu bish bol ail heseed yavahgui biz.

Avatar

Irgen 2022-01-15 150.129.143.169

Uliigee hiij ail hesej yavdag bna aa.

Avatar

Зочин 2022-01-15 103.26.194.27

Өөрөө үнэхээр ард биднийг боддог байсан юм бол шинэ жил гээд ббөн бөөгнөрөл болж өвчин тарааж байхад бичээгүй биздээ.

Avatar

Зочин 2022-01-15 66.181.184.34

Цагаан сар өөр шүү дээ, настай хүмүүстэй золгох гээд бөөн ыөөнөөрөө очдог биздээ!!!

Avatar

Зочин 2022-01-15 103.26.194.27

Ундармаа гэж сэтгүүлч та цагаан сарын эсрэг юм л бичих юм. Гадныхны хөл гар болохоо боль.

Avatar

Ganss 2022-01-15 90.166.52.29

Tsagaan saryg haachih heregtei. Jaahan shineleg mayagaar bayar esloloo hiij surahyg ene tsar tahal sanuulaad bgaa biz dee. Garyn beleg gej Hyatadyn ediin zasgiin demjsen wmnaas salmaar. Tiim l wm ug uur bval 500, 500 tugrug uguud l boloo wm bish vv. Autobusand suuna biz. Ail bolgon uuts tavina gedeg honi gedeg amitny emgenelt udur bolgood bnaa

Avatar

Үнэн 2022-01-15 203.23.49.49

Христүүдийн явуулага хирээс хэтэрлээ

Avatar

Зочин 2022-01-15 192.82.75.230

Халдвар тараагаад хилээ хятадаар хаалгасан. Халдвараа дотооддоо алдаад ард түмэн хохирч байгаа учраас МАН ахин засгийг удирдах чадваргүйгээ баталж байна. Эдийн засаг гэж бодсон бол халдвараа хянахаас өөр замгүй.

Avatar

Зочин 2022-01-15 103.26.194.120

Салаавч

Avatar

ERDENEBAT 2022-01-15 185.156.44.199

Би Монголын Эрдэнэтийн Жулиан байна. Миний бөөрийг 450,000 доллараар худалдаж авсан DR LUCIEN эмнэлэгт талархлаа илэрхийлэхийн тулд энэ хэрэгслийг ашиглан хурдан шуурхай ажиллая.
Тэд бөөр худалдаж авсаар байгаа бөгөөд DR.LUCIENPYE.CLINIC@GMAIL.COM цахим шуудангаар холбогдоно уу.

Avatar

Зочин 2022-01-15 122.201.24.12

Тагнуулийнхан хүний эрхтэний наймаачдийг анхааралдаа авч байгаа гэдэгт найдаж байна

Avatar

CHIMEG Ulaan 2022-01-15 185.156.44.199

Өдрийн мэнд, би Монголоос ирсэн Чимэг байна, миний бөөрийг 850,000 доллараар худалдаж авсан Энэтхэгийн DR WAYNE venkata эмнэлэгт баярлалаа.
Тэдэнтэй DOCTORWAYNECURL@OUTLOOK.COM хаягаар холбогдоно уу

Avatar

Зочин 2022-01-15 122.201.24.12

Тагнуулийнхан хүний эрхтэний наймаачдийг анхааралдаа авч байгаа гэдэгт найдаж байна

Avatar

Зочин 2022-01-15 192.82.75.230

Монгол ардын нам ахиж засгийн эрх барих боломжгүй боллоо. Монголын ард түмнийг халдвараас хамгаалах ямарч бодлогогүй, зөвхөн хар амиа бодсон хүмүүсээр дүүрсэн нам гэдгийг мэдлээ.

Avatar

Зочин 2022-01-15 103.26.195.57

Хэ айл хэсээд бусдыг гэлтгүй өөрсдөө ч эрсдэлд орно ш дээ амар байна уу гэж ороод л халдвар аваад гарах байх золгоно гэж ороод өнөөдрийг хүртэл халдварт өртөлгүй тэсчхээд амар байна уу гээд халдвар авчихвал харамсалтай юм даа

Avatar

hudlaa 2022-01-15 103.212.118.188

hud2

Avatar

Зочин 2022-01-15 192.82.75.230

Монгол ардын намын удирдлага улс орныг сүйрүүлж байна. Монголын ард түмнийг тарчлаан зовоож а**х гээд сохор бодлого, тэнэг хүмүүсийг их хуралд суулгаж дээ. Намын нэрээр улсыг удирдаж болохгүй. Монголыг хамгаалах бодлогоор улс орныг удирддаг юм.

Avatar

Зочин 2022-01-15 192.82.81.156

Олныг бөөгнөрүүлсэн урлаг, спортын тоглолт, элдэв ойн хурал, арга хэмжээгээ зогсоогоочээ! Хөгшидгүй, архаг хууч өвчтөнгүй эрүүл, залуу улс орон болох зорилго тавьж байгаа бол ил тод зарлачихаач!

Avatar

Зочин 2022-01-15 66.181.176.58

УОК гадаад яваад ирж байгаа иргэдээ 3 хоног албадан тусгаарлах шийдвэр гаргахдаа эр бар зан гаргаж байсан атлаа нийслэлд Цагаан сар тэмдэглэхийг хориглох шийдвэр гаргахгүй хульчиганаад шальчиганаад байгаа нь ямар учиртай юм бэ??!!!

Avatar

B 2022-01-15 202.55.188.97

Казак шиг бослого гарна МАН айж бн

Avatar

Зочин 2022-01-15 192.82.67.8

Бусдыг боддогуй хүмүүст ийм юм хэлэх хэрэг байна уу.

Avatar

Зочин 2022-01-15 64.119.23.117

Ail heseh dontonguud haldvar taraana

Avatar

Зочин 2022-01-15 66.181.191.172

Бөхөө үзээд гэчихэж. Жинхэнэ тэнд чинь нойтон хөлстэй юмнуудын үнэр бохироор тарна гээч.

Avatar

Зочин 2022-01-15 139.5.217.244

ТВ гэж нэг юм бдаг биздээ😁

Avatar