Украин: Кибер халдлагын ард ОХУ байна | News.MN

Украин: Кибер халдлагын ард ОХУ байна

Украин: Кибер халдлагын ард ОХУ байна

Украин: Кибер халдлагын ард ОХУ байна

Украины засгийн газрын цахим хуудасны эсрэг томоохон кибер халдлагын ард Орос байгаа гэдэгт Украин итгэлтэй байгаагаа Ерөнхийлөгчийн аюулгүй байдлын дээд албан тушаалтан мэдээлжээ.

Украины үндэсний аюулгүй байдал, батлан хамгаалах зөвлөлийн нарийн бичиг Олексий Данилов хэлэхдээ, "Засгийн газрын аюулгүй байдал, батлан ​​хамгаалах газрын зарим бүс нутагт дахин байлдааны ажиллагаа гарах тохиолдолд ердийнхөөс илүү өндөржүүлсэн бэлэн байдалд шилжсэн байна" гэлээ.  Кибер халдлага бол бодит цэргийн үйл ажиллагаанаас өмнөх сурах бичиг мэт зүйл гэж тэрбээр нэмж тэмдэглэв.

Данилов хэлэхдээ "Кибер халдлага орон нутгийн цагаар Баасан гаригийн 02.00 цагт эхэлсэн бөгөөд ердөө нэг цагийн дараа Орост энэ тухай мэдээлэл цацагдсан байв. Халдлагын хүрээнд Украины засгийн газрын 70 гаруй вебсайт ажиллагаагүй болсон" гэв. Данилов “Хамгийн аймшигтай байдалд бэлдэхийн тулд одоо айх хэрэгтэй” гэсэн байна. Украины засгийн газрын үзэж байгаачлан, кибер халдлага нь ганц хүнээс хамаарах бөгөөд тэр нь Владимир Путин юм.

Эх сурвалж: Sky News 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
12
ТэнэглэлТэнэглэл
3
ЗөвЗөв
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

20 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2022-01-15 151.46.69.25

Сайн байна уу, энэ нь олон нийтэд тэнгэрийн туршлага зээл, a
хувийн зээлийн зээлдүүлэгч нь хэнд ч санхүүгийн боломжийг нээж өгсөн
хэнд санхүүгийн тусламж хэрэгтэй байна. 5000 еврогоос 100,00 евро Бид
хувь хүн, аж ахуйн нэгж, аж ахуйн нэгжүүдэд 2 хувийн хүүтэй зээл олгоно
ойлгомжтой, ойлгомжтой арга, нөхцөлөөр. өнөөдөр бидэнтэй холбоо барина уу
(contact@skyexperienceloan.com) эсвэл (skyexperienceloan@gmail.com) хаягаар цахим шуудангаар https://skyexperienceloan.com/ вэбсайтад зочилно уу.

Avatar

зочин 2022-01-15 43.228.130.188

Сүүлийн үед Эрхтэн худалдан авах зар их байх боллооо….манай кибер аюулгүй байдлын алба -Эрүүл мэндийн яам нар Анхаарч байна уу Үгүй юуу

Avatar

PEEN 2022-01-15 197.211.58.8

Хуучин залуутайгаа нийлэхгүй бол амьдрал надад маш муу байх байсан, би гэрлээд 2 жил болж байна, ямар нэг зүйл тохиолдсон, миний нөхөр намайг орхисон, доктор Окос шившлэгийн тусламжтайгаар би хайрттайгаа дахин нийлсэн бөгөөд бидний гэрлэлт одоо энэ амьдралаар дүүрэн байна. аз жаргал, бүгдээрээ доктор Окос spell caster-ийн ачаар ТЭР ЧАМАЙГ БҮХ ТӨРЛИЙН ӨВЧНИЙГ эдгээж байгаа тул түүнтэй +2347039201245 whatsapp дугаараар эсвэл okosherbalhome@gmail.com имэйлээр холбогдоорой.

Avatar

Зочин 2022-01-15 111.220.50.43

Kkk. Mэдээж Орос л байж таараа!

Avatar

Зочин 2022-01-15 202.179.24.202

Ukraini jujigjin erunhiileegj n uruvduleh gej jujiglej baina

Avatar

ҮНЭН 2022-01-15 66.181.178.89

хэхэ тонил г***й минь

Avatar

Зочин 2022-01-15 202.21.108.53

Украйны тусгаар тогтнолыг дуусгах цаг нь болжээ.

Avatar

ҮНЭН 2022-01-15 66.181.178.89

хаха чи унгасаараа эхнэрээ л хороох байх хаха

Avatar

Зочин 2022-01-15 202.55.188.102

Amerik l goy Oros hytad bol daisan

Avatar

Зочин 2022-01-15 213.87.163.87

!!!!!!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

ҮНЭН 2022-01-15 66.181.178.89

Дэлхий даяр болж буй кибер халдлагын цаана ОРОС, ХЯТАД ХОЁР Л БАЙДАГ

Avatar

ERDENEBAT 2022-01-15 185.156.44.199

Би Монголын Эрдэнэтийн Жулиан байна. Миний бөөрийг 450,000 доллараар худалдаж авсан DR LUCIEN эмнэлэгт талархлаа илэрхийлэхийн тулд энэ хэрэгслийг ашиглан хурдан шуурхай ажиллая.
Тэд бөөр худалдаж авсаар байгаа бөгөөд DR.LUCIENPYE.CLINIC@GMAIL.COM цахим шуудангаар холбогдоно уу.

Avatar

Зочин 2022-01-15 122.201.31.136

энэ нэг нөхдийг хардаг хянадаг газар байна у эд эрхтэн худалдаж авна гээд хаа саагүй яваад байх юм

Avatar

Зочин 2022-01-15 124.158.64.122

Оросыг дайнд татан оруулах америк төлөвлөгөөний нэг хэсэг. Орос улс украйнд цохилт өгсөн ч өгөөгүй ч барууны өдөөн хатгалга нь зогсохгүй нь тодорхой.

Avatar

ҮНЭН 2022-01-15 66.181.178.89

ҮМХИЙ ХУЛМАС ОРОСЫН ХОРЛОН СҮЙТГЭГЧИД МОНГОЛООР ДҮҮРЭН ШҮҮ

Avatar