Н.Түвшинбаярын цагдан хорих хугацааг нэг сараар сунгалаа | News.MN

Н.Түвшинбаярын цагдан хорих хугацааг нэг сараар сунгалаа

Н.Түвшинбаярын цагдан хорих хугацааг нэг сараар сунгалаа

Н.Түвшинбаярын цагдан хорих хугацааг нэг сараар сунгалаа

Хан-Уул дүүргийн Эрүүгийн хэргийн анхан шатны шүүх тус дүүргийн прокурорын газраас ирүүлсэн Найдангийн Түвшинбаярын  цагдан хорих хоёрдугаар хугацааг нэг сарын хугацаагаар сунгуулах тухай саналыг 2022 оны нэгдүгээр сарын 13-ны өдөр хүлээн авав. 2022 оны нэгдүгээр сарын 14-ний өдөр дүүргийн прокурор, хохирогчийн өмгөөлөгч, яллагдагчийн өмгөөлөгч нарыг мэтгэлцүүлж, хянан хэлэлцээд, Эрүүгийн хэрэг хянан шийдвэрлэх тухай хуулийн 14.9 дүгээр зүйлийн 1 дэх хэсгийн 1.2 дахь заалтад зааснаар /өөрийн амь нас, эрүүл мэндэд аюул учруулж болзошгүй/ гэх үндэслэлээр  цагдан хорих  2 дугаар  хугацааг  1 сарын  хугацаагаар сунгаж шийдвэрлэлээ.

Яллагдагч Н.Түвшинбаярт холбогдуулан Эрүүгийн хуулийн тусгай  ангийн 11.1 дүгээр зүйлийн 2 дахь хэсгийн 2.1 дэх заалтад  зааснаар “Хүний эрүүл мэндэд хүнд хохирол санаатай учруулах” гэмт хэрэгт яллах дүгнэлт үйлдэж ирүүлсэн эрүүгийн хэргийг 2021 оны арванхоёрдугаар сарын 23-ны өдрийн шүүхийн урьдчилсан хэлэлцүүлгээр хянан хэлэлцээд, Эрүүгийн хэрэг хянан шийдвэрлэх тухай хуулийн 33.3 дугаар зүйлийн 1 дэх хэсгийн 1.2 дахь заалтад зааснаар “шүүх хуралдаанаар нөхөн гүйцэтгэх боломжгүй нөхцөл байдал үүссэнийг мөрдөн шалгах ажиллагаа хийлгэхээр хэргийг тус дүүргийн прокурорын газарт буцааж, шүүхээс яллагдагч Н.Түвшинбаярт урьд авсан цагдан хорих таслан сэргийлэх арга хэмжээг прокурорт очтол хэвээр үргэлжлүүлж шийдвэрлэж байсан юм.

Эх сурвалж: Баянгол, Хан-Уул, Сонгинохайрхан дүүргийн
Эрүүгийн хэргийн анхан шатны шүүхийн тамгын газар

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
7
ЗөвЗөв
4
ТэнэглэлТэнэглэл
3
ХарамсалтайХарамсалтай
3
БурууБуруу
1
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

33 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2022-01-14 151.38.112.161

Сайн байна уу, энэ нь олон нийтэд тэнгэрийн туршлага зээл, a
хувийн зээлийн зээлдүүлэгч нь хэнд ч санхүүгийн боломжийг нээж өгсөн
хэнд санхүүгийн тусламж хэрэгтэй байна. 5000 еврогоос 100,00 евро Бид
хувь хүн, аж ахуйн нэгж, аж ахуйн нэгжүүдэд 2 хувийн хүүтэй зээл олгоно
ойлгомжтой, ойлгомжтой арга, нөхцөлөөр. өнөөдөр бидэнтэй холбоо барина уу
(contact@skyexperienceloan.com) эсвэл (skyexperienceloan@gmail.com) хаягаар цахим шуудангаар https://skyexperienceloan.com/ вэбсайтад зочилно уу.

Avatar

PEEN 2022-01-14 102.91.5.144

Та гэрлэлтийнхээ хувьд маш том асуудалтай тулгараад байна уу эсвэл танд гайхалтай шившлэг хэрэгтэй байна уу Доктор ОКОС БИД ТАНЫ ХАЙРТАЙГ ЭГЭЭЖ АВЧИРЖ, ГЭРЛИЙГ АВАРЧ, БҮХ ТӨРЛИЙН ӨВЧНӨӨС ЭМЧИЛГЭЭД ТУСЛАХ болно
Түүнтэй +2348134156715 өөрийн Via whatsap дугаараар холбогдоно уу
okosherbalhome@gmail.com хаягаар илгээнэ үү

Avatar

Зочин 2022-01-14 192.82.68.89

Энэ Түвшинбаярыг бид нар л эвдсэн дээ. Бусад оронд бол жирийн л дасгалжуулагч хийгээд явдаг юм байна лээ. Одоо тохирсон ялаа авах нь мэдээж. Үр хүүхдийнхээ өмнө хамгийн муухай а******н гэдэг нэр үлдээлээ. Хүний удам судар маш чухал

Avatar

Хэлний Нүгэл нь Хэтийдсэн Монголчуудыг Бурхан гэсгээг 👌 2022-01-14 202.126.89.164

МОНГОЛЧУУДЫН БИЕ, ХЭЛ, СЭТГЭЛЭЭР ҮЙЛДЭХ НҮГЭЛҮҮД Ч ТААЗАНДА ТУЛААД ТААЗАА ЦООЛЖЭЭЭ…. ЗҮВ ЗҮГЭЭР ЯВЖ БАЙСАН ХЭН БҮХНИЙГ ХЭТ МАГТАН САЙШААЖ, ШАГНАЖ УРАМШУУЛАН, ТОЙРОН БҮЧИЖ, ДАГАН ДАЛДАЙЖ ӨӨРТӨӨ ТЭР НЭГНИЙ АДИС ЖАНЛАВЫГ НААЖ АВАХ ГЭЖ САДАГНАН ТАЧААГЧ МОНГОЛЧУУД, ЭСХҮЛ ГАЗАР ДОР ОРТОЛ МУУЛАН ГООЧИЛЖ, АТААРХАН, ХОНЗОГНОЖ ӨСЛӨН УУРЛАГЧ ӨӨДГҮЙ МОНГОЛЧУУДЫН ХАР, ЦАГААН ХЭЛ АМ БИЕСИЙНХЭЭ ТОЛГОЙГ ЗАЛГИЖ, НҮХЭНД УНАГАСААР…. БУРУУ, МУУ БҮХЭНДЭЭ ДИЙЛДСЭН МОНГОЛЧУУД ХӨӨРХИЙ ЕЭЭ..

Avatar

АРАЙ Ч ДЭЭ 2022-01-14 107.77.226.73

БИ ТҮВШИНБАЯРЫГ ТАСАРХАЙ ОД ГЭЖ ШҮТЭЖ ЯВСАН ! ГЭХДЭЭ ЭНЭ ХҮНИЙ АМЬ ЯМАР ҮНЭТЭЙГ АР ГЭРИЙН ХЭН НЬ ХЭЛЭХ БАЙХ ! ЮУГААР Ч ТӨЛӨХГҮЙ ШҮҮ ДЭЭ ! ХУУЛЬ БОЛ ХУУЛЬ Л БАЙХ ЁСТОЙ !
ЭНЭ ХЭРЭГ АРХИ УУГААД ИЙМ ЮМ БОЛЛОО ГЭДЭГ МЯНГАН ӨРШӨӨЛИЙГ ДУУСГАХ ЁСТОЙ !

Avatar

Зочин 2022-01-14 90.196.191.207

архи уулаа гэж өршөөсөн юм байхгүй ээ. архи ууж хөлчүүрхэж хэрэг өдөөлөө гэдгийг л залууст сануулаад байгаа юм.

Avatar

Зочин 2022-01-14 213.87.132.78

!!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

zochin 2022-01-14 202.179.21.203

muu hogiin a*******n,yaj chadaj bnaa,naizigaa alj

Avatar

Зочин 2022-01-14 192.82.76.1

архины л гай ш дээ. хүний мууд дуртай муухай юмнууд өөрсдөө үүнээс илүү зовлон үзнээ гайгүй

Avatar

х****л идэг 2022-01-14 64.119.17.154

Ээжийг нь согтуу өвгөнтийн архичин орж ирээд хүчиндвэл "Архины л гай шдээ" гээд ээждээ "Чи яасан хүний мууд дуртай өлөгчин бэ? Их зовлон үзнэ дээ" гэж хэлээд сууж байх хүн байна л даа

Avatar

gg 2022-01-14 64.119.22.176

p***a horioocheee naaadhaaaa hvn alchAad baina shdee yugiin bodood baidag ym arai denduu ymu yaduu ailiin hvvhdiig unuu margaashgui togtoolii unshij bga ene bol tsewer awilgal where is shudarga yos

Avatar

Зочин 2022-01-14 202.9.46.5

Баян тарган хүмүүсийн шүүх хурал хойшилсоор байгаад,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,үлгэр жаргаваа.

Avatar

Зочин 2022-01-14 202.126.89.164

МОНГОЛЧУУДЫН ХЭЛЭЭР ҮЙЛДЭХ ҮЙЛ НЬ ТУЖ НҮГЭЛ, ХЭТ МАГТАН САЙШААСАН, ХЭТ МУУЛСАН ӨӨЧИЛСӨН ГООЧИЛСОН, ДАНДАА БУРУУ & МУУДАА ДИЙЛДСЭН … МОНГОЛЧУУДЫН БУРУУ, МУУ СЭДЭЛ , СЭТГЭЛ НЬ АРАЙ Л ДЭНДЭЖ БНА ‼️ ХЭЛЭЭРЭЭ ХЭДЭН БИЕСЭЭ БАЛЛАЖ СҮЙРҮҮЛЖ БНА ‼️

Avatar

Зочин 2022-01-14 103.212.119.186

Даалтанд гаргах гэхээр Ч.Сайханбилгийг эмчилгээ ,шинжилгээ нэрээр оргуулчих гээд байгаа шдээ Ийм юмандаа Женко сурцтай

Avatar

Зочин 2022-01-14 192.82.76.36

Тодорхой хэргийг түргэн шийдчихгүй. Хийсэн хэрэгтээ ялаа аваад эдэлбэл өөрт нь ч амар, хохирогчидод ч арай хөнгөн байх байлгүй дээ.

Avatar

Зочин 2022-01-14 142.79.202.93

Хаана цагдан хориод байгаамбээ. Гэрт нь үү

Avatar

Hynii Amind Hyrsen Hyn chin Yamar oligo baihav de !!! 2022-01-14 202.9.40.42

Estoi Evgui Aluurchindaa !!!

Avatar

Лорд 2022-01-14 192.82.71.69

Наад муу алуурчиндаа тохирох ялыг нь өгөөч ээ! Олны танил Олимпийн Аварга гэхээрээ л хууль үйлчлэхгүй байх ёстой юм уу? Архи уусан уу? Уусан. Санаатайгаар хүн зодож алсан уу? Алсан. Тэгвэл зохих ялыг нь өгөөч!!!

Avatar

Зочин 2022-01-14 192.82.76.1

чи шорон гяндан болох цаг ирнээ

Avatar

Зочин 2022-01-14 202.9.46.58

энэний хэргийг яасан удаан шиййддэг юм бэ, аавын хүүхдүүдийг алагчлахгүй шийдэх ёстой шдэ, хийсэн хэрэг нь тодорхой байна, ийм хэрэгт чмар ял төлөвлөх ёстой хууль нь тодорхой байна, өөр юу хэрэгтэй юм бэ????
энэний хэргийг яасан удаан шиййддэг юм бэ, аавын хүүхдүүдийг алагчлахгүй шийдэх ёстой шдэ, хийсэн хэрэг нь тодорхой байна, ийм хэрэгт чмар ял төлөвлөх ёстой хууль нь тодорхой байна, өөр юу хэрэгтэй юм бэ????
энэний хэргийг яасан удаан шиййддэг юм бэ, аавын хүүхдүүдийг алагчлахгүй шийдэх ёс

Avatar

Bim 2022-01-14 184.67.191.138

Shudarga shuugeerei, hunii ami hohirson sh de

Avatar

Зочин 2022-01-14 192.82.92.249

Зодуулсан хүн нь үхчихсэн шдээ. Одоо тэгээд яахын бол? Юм үзээгүй л*******д жоохон нэр хүнд, мөнгө төгрөгтэй болхоороо тэрийгээ дийлэхгүй арчаагаа алдацгаах юм аа.

Avatar

зочин 2022-01-14 150.129.140.99

наад алуурчнаа шалавхан шийдээд явуулаач

Avatar

ЗОЧИН 2022-01-14 202.21.126.30

СЭТГЭГДЭЛ БИЧЭЭД БАЙГАА СОГТУУ ТОЛГОЙНУУДАА. ШҮҮХ ХУРАЛ НЬ БОЛООГҮЙ БАЙНА. ТҮҮНЭЭС ӨМНӨ ТАСЛАН СЭРГИЙЛЭХ АРГА ХЭМЖЭЭ ГЭДЭГ ЮМ ЯВЖ БАЙНА. ТҮВШИНБАЯР ЗҮГЭЭР Л ГЭМТ ХЭРЭГ ҮЙЛДСЭН МОНГОЛ УЛСЫН ИРГЭН, ХҮН ГЭДГЭЭРЭЭ ШҮҮХИЙН ӨМНӨ ОЧНО. СОЛИРЦГООХ ХЭРЭГГҮЙ.

Avatar

gg 2022-01-14 64.119.22.176

chi vhsendee aluurching omoorood baigaan a*******n!!!!

Avatar

Зочин 2022-01-14 111.220.50.43

Олимпын аврага, Олимпын мөнгөн мядалт, Хөдөлмөрийн баатар, Гавьяат жудоч, Монгол Улсын хүндэт иргэн, Монгол Улсын Олимпын Хорооны дарга, Монгол улсын Гарьд , сарын 20 сая төгрөгийн сул цалинт хүнийг ганц хүн аласны төлөө ингэж элдэвээр зовоогоод чилээгээд байхдаа ч яахав дээ!! Арай дэндүү юмаа!!

Avatar

Лорд 2022-01-14 192.82.71.69

Чи больдоо!!! Жирийн олны танил Олимпийн аварга Хөдөлмөрийн баатар МУ-ын гарьд гэхээрээ л хууль үйлчлэхгүй байх ёстой юм уу??? Архи уусан хүн зодож алсан хүн шүү!!!! Ял шийтгэлээ эдлэх л ёстой!!!!

Avatar

Bat 2022-01-14 174.202.64.51

Yu gej soliorood bna novshoo tegeed heden hyn ***h yostoi yum boh barildaad l tyryylee bizdee novshoo olon aavin hyyhdyyd ter medial chini baij l bn

Avatar

Заагч 2022-01-14 202.9.46.105

Болиочээ а******н яагаад эрхтэй байгаад байнаа жирийн иргэн бол аль хэдийнээ шоронд орсон байгаа штээ алуурчны толгойг илээд шударга биш ялзарсан авилгажсан шvvхийн бодит байдал энэ дээ шударга хуулийн емне эрх тэгш байдал хаана байнаа ийм дээ л ялзмаг шvvх шаардлагагvй байгаа юм.

Avatar

Зочин 2022-01-14 124.158.107.35

насаар нь хорих ёстой юун нэг сар

Avatar

Зочин 2022-01-14 192.82.76.1

чи өөрөө ч юмуу үр хүүхэд чинь шоронд орох үед хүний зовлонг ойлгох вий. хүний муг үзэж болдоггүй юм

Avatar

Зочин 2022-01-14 122.201.31.121

odoo bolnoo naad hunee sullaj yvuul hangaltt zovooloo odoo bolno

Avatar

Лорд 2022-01-14 192.82.71.69

Гэмт хэрэгтэн. Архи ууж хүн зодож алсан хүн шүү дээ! Хуулийн төслийг хариуцлага хүлээх ёстой! Ял шийтгэлээ эдлэх ёстой!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж