Казахстан дахь энхийг сахиулагчид нутаг буцав | News.MN

Казахстан дахь энхийг сахиулагчид нутаг буцав

Казахстан дахь энхийг сахиулагчид нутаг буцав

Казахстан дахь энхийг сахиулагчид нутаг буцав

Казахстаны жагсаалыг тарааж, тайван байдлыг тогтоох журмаар очсон Хамтын аюулгүй баaдлын гэрээний байгууллага (ХАБГБ)-ын энхийг сахиулагчид эх орнууд руугаа буцав. Энхийг сахиулагчид Алматы хотын нисэх буудлаас нэгдүгээр сарын 13-ны өдрөөс эхлэн Оросын агаарын хүчний онгоцоор буцсан.

Тажикстан улсын цэргийн алба хаагчид ОХУ-ын нэг "Ил-76" онгоцонд сууж, Казахстаны цэргийн боловсролын сургуульд суралцаж буй курсантуудаа авч явав. Арменийн цэргийн анги нэгтгэлүүд автомашин, бие бүрэлдэхүүнээ Оросын Агаарын сансрын хүчний гурван тээврийн онгоцонд ачиж, Алматы нисэх онгоцны буудлаас хөөрлөө.

Киргизийн энхийг сахиулагчид өөрсдийн харуул хамгаалалттай "Алматы ДЦС-2"-ын нутаг дэвсгэрээс автомашины цуваагаар хөдөлсөн. Тэд Киргизийн хил хүртэл 250 орчим километр зам туулна. Оросын энхийг сахиулагчид хэсэгчлэн агаарын хүчний онгоцоор буцаж байна.

Эх сурвалж: TASS

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
18
ЗөвЗөв
4
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ХахаХаха
1
ГайхмаарГайхмаар
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

26 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2022-01-14 151.38.112.161

Сайн байна уу, энэ нь олон нийтэд тэнгэрийн туршлага зээл, a
хувийн зээлийн зээлдүүлэгч нь хэнд ч санхүүгийн боломжийг нээж өгсөн
хэнд санхүүгийн тусламж хэрэгтэй байна. 5000 еврогоос 100,00 евро Бид
хувь хүн, аж ахуйн нэгж, аж ахуйн нэгжүүдэд 2 хувийн хүүтэй зээл олгоно
ойлгомжтой, ойлгомжтой арга, нөхцөлөөр. өнөөдөр бидэнтэй холбоо барина уу
(contact@skyexperienceloan.com) эсвэл (skyexperienceloan@gmail.com) хаягаар цахим шуудангаар https://skyexperienceloan.com/ вэбсайтад зочилно уу.

Avatar

Зочин 2022-01-14 202.9.40.110

Аливаа улс дотроо хагарвал ядуурч доройтохын цондон. Харин Казахстан тэгс хийгээд өнгөрлөө. Хэрвээ бослого тцааш үргэжилсэн бол казахстан 2 хуваагдах байлаа. Гэвч харамсалтай нь тэгсэнгүй

Avatar

Зочин 2022-01-14 111.220.50.43

Казакстанд ардчилсан хувьсгал ялсан бол сайхан байсан юмсан! Мандан бадраад байсан улсыг Монгол шиг болгоод самраад өгсөн бол хасагууд даналзаад байх юмгүй болох байлаа!! Харамсалтай нь казахын АН – д манай Элбэгээ, Батүүл баатар нар шиг амны фигуртэй удирдагч нар байхгүй юм бн!! Казахын коминистууд Манай МАН-н хөгшчүүл шиг аймхай хулчгар бишюм бн! гэсэн дүгнэлт гарч бн.

Avatar

Зочин 2022-01-14 103.57.93.117

ТОКАЕВ Ч ЁСТОЙ ЭВГҮЙ КАЗАХ БАЙНАДАА,,,НАЗАРБАЕВАА ХӨНТРӨХДӨӨ ПУТИНЫГ ХӨНГӨХӨН АШИГЛАЧИХААД НОЛИЙН ЦААС ШИГ ЖОРЛОНЛУУ ШИДЧИХДЭГ ЮМ БАЙНА,,,

Avatar

Тэд бол хөлснийхөн 2022-01-14 64.119.17.154

Мөнгөөр хүн алчихаад бод идсэн боохой шиг царайлж болохгүй л баймаар. Эд нарын алсан хүмүүсийн ард гэр бүл, үр хүүхэд, аав ээж, хань ижил нь бий. Хүн амьд явах, үзэл бодлоо илэрхийлэх эрхтэй

Avatar

Зочин 2022-01-14 66.181.161.22

Орос цэрэг зүгээр л гараал явахын америк цэргүүд аллага хүчин хар тамхи сүйрэл үлдээгээд бөөн магтаал болоод гардаг сан

Avatar

Зочин 2022-01-14 66.181.187.103

Gadnii tsereg duudahaar ter ulsiig ni ezelchihdeg geed baihaar bi dotroo bituuhen bayarlaad za bid ch Omnod Sudan Afganistan 2iig karmaalchihlaa 1 odor l tiisheegee ochij ezen suuj av geh baih geed semhen chemodanaa beldeed baisan butehgui bolov uu tegeed? Neg bol oor uls tegdiimuu??

Avatar

Зочин 2022-01-14 213.87.132.78

!!!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Заагч 2022-01-14 202.9.46.105

Энэ нэг вирус хятад авгай шигээ худлаа шаасан гамингийн хаягдал вирус вэ? хог вирус данжаадын шээсээ Монголоос вирустэйгээ зайлаарай хог х***а минь

Avatar

Зочин 2022-01-14 103.26.193.77

Ши Жипингийн шахалтаар Путин дуртай дургүй л цэргээ гаргалаа!! Казахстаныг БНХАУ Дундад Ази дахь геополитикийн нөлөөллийн бүсийн төвөө болгохоор шийдсэн учраас Оросын цэргийг байлгахыг зөвшөөрсөнгүй ээ!!! Путин хятадтай муудалцвал дэлхийд ганцаардана гэдгээ мэддэг учраас Ши-ийн өөдөөс эсэргүүцэх чадалгүй болжээ!!!

Avatar

Зочин 2022-01-14 59.153.114.188

Ямар их юм мэддэг эр вэ. Хятадын шахалтаар оросууд Казахсанаас гарч гэнэ.Орос Хятадыг үзэн ядагсад ийм зүйл бичдэг юм. .Үүргээ биелүүлсэн,одоо тэнд цэрэг байлгах шаардлагагүй гэж гэрээний байгууллагын орнууд үзсэн тул зөвхөн оросын бус бүх орны цэргүүд гарч байгааг нийтэд илт мэдээлсэн

Avatar

Зочин 2022-01-14 64.119.16.239

Танай Ши дарга уу? Шаагаад байгаарай xyжaa пиздa минь.

Avatar

Зочин 2022-01-14 66.181.161.102

Чи буруу боджээ. Путин хятадаас айх уу.

Avatar

Зочин 2022-01-14 192.82.76.36

Bosogdchdiig darj darhan tsoloo manduulsaar butslaadaa. ШХАБ аюул гэдгийг Монголчуудад ойлгуулж өгсөн баярлалаа Токаев минь

Avatar

болдоо 2022-01-14 64.119.16.96

далчганачих юмаа …. кккк үмхий хулмас долоогч ….

Avatar

Зочин 2022-01-14 59.153.114.228

Путины гар хөл болсон токаевын эрх мэдэл засаглал батажсан. Назарбаевын босгосон сүлжээ тогтолцоо санасныг бодвол хэврэг байсан ба эзэн ээ хаацайлж хамгаалж, эзэндээ үнэнч байж чадсангүй. Цэргүүд буцсан ч ФСБ-ын хүчирхэг бүлэглэл, нууцаар хоцорсон. Одоо назарбаевын отог омогын бүх бизнес хөрөнгийг шат дараалан хурааж авна. Боссууд нь зугтах нь зугтаж, баригдах нь баригдан хоригдож, алуулах нь алуулна. Яг л архичин елциний дараа путин оросд юу хийсэн… казак хувилбар давтагдана.

Avatar

Зочин 2022-01-14 66.181.187.103

Kazahstan 150myangan buren zevseglesen armitai baij Niislel hotoobezlujlj bna geed bodohoor ene humuus jiriin uurlasan irged bish gedeg ni oilgomjtoi. Hamag ulsaa busniulj hamag baylagaa ni deeremduulj hulhiduulchihaad biden shig daraa ni nemeed orond orj gemt heregtenguudee barivchilj chadahgui boltloo tolgoi deeree gargaj darluulj suusnaas Tokaevtaigaa, zasag zahirgaataigaa, degtei juramtaigaa baisan ni deeree ho! Eh oron gej gants l baidii, ami nasaa ogch l hamgaaldag.

Avatar

Зочин 2022-01-14 103.212.118.241

Үнэн!Оросын ФСБ ч аюултай! Дэлхийн хэмжээнд үйл ажиллагаагаа маш нууцлаг явуулж чадаж байгаа

Avatar

Заагч 2022-01-14 202.9.46.105

Энэ нэг сармагчин хятад авгай News-c зайлаачээ бузрын мулгуу хятад авгай.

Avatar

zochin 2022-01-14 202.21.100.210

Манайхан шиг хувьсгал хийж чадахгүй байна.

Avatar

Зочин 2022-01-14 66.181.187.103

Manaihan huvisgal hiisen gej chamd tarhiig chini l ugaaj ogson bolohoos Sahil hureed shal dordono geech ni l bolson doo.

Avatar

Зочин 2022-01-14 202.131.225.150

Орос яг буцаж харагдаач…кккк

Avatar

Зочин 2022-01-14 64.119.17.170

Erguu USA l butsahgui baih

Avatar

Зочин 2022-01-14 122.201.31.121

butsasan bna ged mongoloor bichsen bn erguu uheree

Avatar

Зочин 2022-01-14 66.181.161.102

Т1

Avatar

Зочин 2022-01-14 202.126.89.174

Энхтайван мандтугай.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж