Монгол охиныг зодсон солонгос 4 охинд хорих ял оноов | News.MN

Монгол охиныг зодсон солонгос 4 охинд хорих ял оноов

Монгол охиныг зодсон солонгос 4 охинд хорих ял оноов

Монгол охиныг зодсон солонгос 4 охинд хорих ял оноов

Монгол охин БНСУ-д 14-16 насны дөрвөн сурагчид зодуулж, хүчирхийлэлд өртсөн талаар бид өмнө нь мэдээлсэн. Тус хэрэгт холбогдсон дөрвөн охины гэм буруугийн шүүх хурал өнөөдөр /2022.1.13/ зургаан цагийн турш үргэлжилсэн байна. 2021 оны арваннэгдүгээр сарын 27-нд Ульсан хотын прокурорын зүгээс яллагдагч хоёр охиныг насанд хүрээгүй гэдэг шалтгаанаар ялаас чөлөөлж, нөгөө хоёр охиныг эцэг эхийн хяналтад байлгах ял шийтгэлийг төлөвлөсөн байсан.

Өмнөд Солонгос улс дахь монголчуудын эрх ашгийг хамгаалах төрийн бус байгууллагын зүгээс хохирогч охины эцэг эхийн хамт БНСУ-н хэвлэл мэдээлэлд гомдол гаргасан. Өмнөд Солонгос улсын үндэсний телевизүүд шударга үнэний талд зогсож өгсний хүчинд уг хэрэг тус улс даяар цацагдаж, Хөх ордон, ЦЕГ, Хүний эрхийн өмгөөлөгчийн эрчимжүүлсэн ажиллагааны дор хэрэгт холбогдсон солонгос дөрвөн охинд тус бүр хүүхдийн хорих ангид ял эдлүүлэх шийдвэрийг гаргажээ.

Тус хэрэгтэй холбоотойгоор Өмнөд Солонгосын ерөнхийлөгчид хандан гомдол гаргах сайтад хохирогчийг зодож, гэмтээсэн охидод хариуцлага тооцож, нүүр царайг нь ил болгохыг шаардаж, одоогоор 232 мянга 868 хүн санал өгсөн. Энэхүү санал 200 мянгад хүрснээр тус улсын ерөнхийлөгч яаралтай анхааралдаа авдаг. Тэгвэл өнөөдөр тус өргөдлийн үр дүнд хэргийг яаралтай шийдвэрлэжээ.

Монгол Улсын Хүний эрхийн үндэсний комиссоос Өмнөд Солонгосын Хүний эрхийн үндэсний комиссын дарга Дуван Сонг-д хандан албан бичиг хүргүүлсэн. Тус албан бичгийн хариуд БНСУ-д өсвөр насны охидод хүчирхийлүүлсэн монгол охины хэрэгт тус улсын хүний эрхийг хамгаалах байгууллага онцгой анхаарч буй талаар тус албан бичгээр мэдэгдээд буй.

Өмнөд Солонгосын ерөнхийлөгчид хандаж гомдол гаргасан өргөдлийн хүсэлтийг өчигдөр буюу нэгдүгээр сарын 1-нд албан ёсоор хүлээж авсан талаар www1.president.go.kr сайтад мэдээлсэн. Өргөдлийг албан ёсоор хүлээн авч гомдлыг ийнхүү яаралтай шийдвэрлэжээ.

БНСУ-ын ХЭҮК-оос цагдаа, боловсролын алба, тухайн сургуулиас авч хэрэгжүүлсэн арга хэмжээнд хяналт тавьж ажилласан. Түүнчлэн хохирогч болон түүний ээж, мөн гэрчийн мэдүүлэгт үндэслэн, хохирогч юу үзэж туулсан болохыг тогтоохоор уг хэргийг ХЭҮК шалгасан билээ.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
120
ЗөвЗөв
5
ХарамсалтайХарамсалтай
4
ХөөрхөнХөөрхөн
4
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ХахаХаха
2
БурууБуруу
1
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

37 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2022-01-13 192.82.77.58

Ямар хугацаагаар хүүхдийн хориход ял эдлүүлэх болсон нь тодорхойгүй байгаа юм уу . зүгээр л хүүхдийн хорихтой хэд хоног танилцуулхаар саатуулж байгаа юм болов уу

Avatar

Зочин 2022-01-13 213.87.132.78

== Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Зочин 2022-01-13 66.181.161.49

Солонгост байгаа Элчин сайдыг эгүүлэн татна гэсэн яасан бэ

Avatar

Оноч 2022-01-13 119.40.98.106

Энэ хэрэг монголд гарсан бол монголчууд яаж шийдэх байсан бол?

Avatar

Зочин 2022-01-13 202.55.188.36

Yah ch gui. Mongold ene bol baidag l asuudal shde

Avatar

PEEN 2022-01-13 197.211.58.121

Тэнд хэн нэгэнд түүний тусламж хэрэгтэй байгаа гэдэгт би итгэлтэй байна. Та гэрлэлтийн хувьд маш том асуудалтай тулгараад байна уу, эсвэл танд гайхалтай шившлэг хэрэгтэй байна уу, Доктор Окос бид танд хайртай хүнээ торгох, хайртаа эргүүлэн авчрах, гэрлэлтийг чинь авархад туслана.
Тиймээс хэрэв энэ нь үнэхээр бол гэрлэлтээ/харилцаагаа аврахын тулд илүү их хүчин чармайлт гарга
үнэ цэнэтэй. Түүнтэй +2347039201245 whatsap дугаараар холбогдоно уу
түүний Виа
okosherbalhome@gmail.com хаягаар илгэ

Avatar

зочин 2022-01-13 150.129.140.99

хуулиа баримтлах сайн хэрэг. манай Түвшинбаяр бол хэрэг хийгээгүй гээ д хойшлуулаад байгаа хэрэг үү. эсвэл хэрэг шийдэх шүүгчид нь хахуул нэхээд байгаа хэрэг үү. хэрэг хийсэн л бол ялаа авах хэрэгтэй гэдэг зарчим монголд байна уу

Avatar

Зочин 2022-01-13 202.21.109.104

ХУУЛЬТАЙ БОЛ

Avatar

Baryamaa Mn 2022-01-13 172.107.194.166

Бөөрийг минь худалдаж авсан Энэтхэгийн Венката эмнэлгийн эмч Вэйн Кёрлийн ачаар бөөрийг минь зарах гэж маш их оролдсоны дараа үнэхээр их баярласан.
490,000 долларын ханш тэдэнтэй DOCTORWAYNECURL@OUTLOOK.COM хаягаар холбогдоно уу.
ерөөлтэй, аз жаргалтай би Монголоос ирсэн Барямаа гэдэг

Avatar

Зочин 2022-01-13 37.120.209.222

Үлдсэн ганц бөөрөө Баярмаа минь эхлээд чи зарчих, тэгээд гайгүй байгаад байвал би бас өөрийнхийгөө зарьяа даа!

Avatar

Зочин 2022-01-13 91.132.138.157

Хууль дүрэмтэй газар сайхан юм аа. Харин манай “Жаст групп“-ын захирал Батхүү одоо болтол зүв зүгээр л явж байгаа гэж бодохоос !

Avatar

Зочин 2022-01-13 59.153.114.188

яагаад энэ нөхөр АН-ын гэгдэх гэмт хэрэгтнүүдийн нэрийг нууж ганц Бархүүг дурдаад байна вэ. Батхүүгэмтээ ч бусдад луйвардуулж мөнгөө алдсан харин Төвшинбаяр хүн алж Батүүл эрх мэдлээ ашиглаж төсөвөөс мөнгө зувшуулсан гм олон хэрэг байгаа юм биш үү.

Avatar

Зочин 2022-01-13 103.57.95.13

Ер нь хэрэг хийсэн хүн түмэн олонд өөрийгөө ил болж шившиглэгдэхээс ичдэг юм шигээ. Тиймээс аливаа хэрэгтэнг шоронд хорихоос илүүтэйгээр хохрилыг барагдуулуулж, пайз зүүлгэн олон түмний нүдэн дээр нийгмийн тустай хөдөлмөр буюу хог бохир цэвэрлүүлэх, замын ажил эрхлүүлэх гэх мэтээр хүмүүжүүлэх арга хэмжээ авбал зохистой. Хүмүүс камерын өмнө хэрэг хийдэггүй нь дээрх шалтгаантай холбоотой.

Avatar

Зочин 2022-01-13 82.132.247.111

хэрэг хийсэн бол шийтгэлийг нь эдлүүлдэг улс орон л доо. гэхдээ бид бусдын хэрэгт дурлах хагаралдуулах мууг нь үзэх хэтэрхий дуртай болцгоогоод байна уу гэж зарим юман дээр бодогдоод байх боллоо. Түвшинбаярын хэрэг, Цэндбаатарын явдал, Бат- Үүл ,Оюунболд… гээд х****л зүхэл цуурхал хажууд нь байгаад харж байсан юм шиг мэдэмхийрэл …арай л байна даа хүмүүс ээ!

Avatar

Зочин 2022-01-13 66.181.179.33

энэ хүнтэй САНАЛ НЭГ байна

Avatar

Зочин 2022-01-13 72.196.192.250

Manai huuliihan bol "Mongoliihoo neriig bodnoo,hu" geed nuuj haatsailaad, hohirogchid ni hungun yal uguud shiidchene dee !

Avatar

MGL 2022-01-13 64.119.27.30

zuw shu

Avatar

Mgl 2022-01-13 64.119.27.30

zuw shu. manai huuli hynaltiinhan endees bas suraltsah heregtei

Avatar

Зочин 2022-01-13 213.87.137.143

!!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Зочин 2022-01-13 122.201.24.12

shudarga eronhiilogchtei gazar bn

Avatar

Зочин 2022-01-13 66.181.190.93

Яг ял өгсөн үү хэн ч мэдэхгүй

Avatar

Зочин 2022-01-13 103.26.193.77

Солонгосын төр Монголын МАН биш!!!

Avatar

Зочин 2022-01-13 59.153.114.188

Солонгос ардчилсан орон.Гэхдээ төр барьж буй нам нь манай хулгайч луйварчдаар дүүрсэн АН шиг биш бололтой.

Avatar

Зочин 2022-01-13 66.181.180.130

Адилхан л хүүхэд, шоронд хийж ирээдүйгүй болгож яанаа. Тэрний оронд хүчирхийлүүлсэн охинд хохирлыг төлүүлээд, хүмүүжлийн сургалтанд суулгах хэрэгтэй байж дээ.

Avatar

Teneg 2022-01-13 94.191.136.47

Zasssss eliiireeed bai balaa min

Avatar

Зочин 2022-01-13 103.212.119.178

Nart horvood ircheed iim muuhai uildel hiisen tul omoorood bh ym bhgui ee. Harin ch oorsdiig ni avarch bgaa bh. Zasrahgui ene heveeree yvbal ymar negen buruu zuild orootsoldoh bhaa. Harin ch zasraad hun shig bolood garaad ireh blgui. Hoorhii mongol ohin maani l hetsuu bna. Nasan turshiin trauma avsan bgaa daa!

Avatar

Зочин 2022-01-13 122.201.24.12

shiitgehgui bol ireeduin huchirhiiledgch aluurchid bolno. Hudlaa zezerhej baival bolloo gesen teneg yumnuud baih yum. Amidral deer hogioin umnuud baigaa daa, archichin horotoo zoduulsan erguu yumnuud, hoolnoosoo salchihna geed salj ch chadahgui , hiij chadah ajil baihgui maanag huuhnuud Mongoloor duuren

Avatar

Зочин 2022-01-13 202.9.47.50

2 орны эв найрамдал, хамтын ажиллагааг үнэгүйтүүдсэн хэрэгт үйлдсэн охидуудад зохих арга хэмжээг авсан байна. Дараа дараагийн охид хүүхдүүдэд сургамж боллоо.

Avatar

Зочин 2022-01-13 202.179.27.183

… эрчимжүүлсэн ажиллагаа … ҮҮНИЙГ ЭРХ МЭДЭЛТЭЙ ХҮН Л ХИЙЖ ЧАДНА. МАНАЙД БҮХ ЗҮЙЛ ЦАГЫН ЭРХЭЭР ЗАМХАРЧ АЛГА БОЛДОГ. НАДАД ЭРХ МЭДЭЛ ӨГЧИХ. 2000-3000 НОВШИЙГ ЦААШ НЬ ХАРУУЛААД БҮХ ЗҮЙЛИЙГ ГОЛЬДРИЛД НЬ ОРУУЛААД ЭЦЭСТ НЬ ӨӨРИЙГӨӨ ТА НАРТ ХАЯЖ ӨГӨЕ

Avatar

төмөр зам 2022-01-13 202.9.46.90

юун зодох вэ? яргалж тамалж а**х шахсан бна лээ ш дээ.

Avatar

Зочин 2022-01-13 103.26.193.77

Хэрэг үйлдсэн хэнийг ч хүний, өөрийнгэж ялгахгүйгээр ингэж л хуулийн шийтгэл оногдуулдаг байх ёстой!! "Ял шийтгэл хатуу чанга байхдаа гол нь биш, гарцаагүй байх нь чухал" гэдэг зарчитм байдаг!!! Монголчууд бид үүнээс нэг сургамж дүгнэлтийг дор бүрнээ хийх нь зүйтэй: хэрэв 4 монгол охин 1 солонгос охиныг ингэж зодсон бол манай иргэд болон хууль шүүх яаж хандах байсан бол??? "Муусайн солонгосуудыг яадгийм?" гэх мунхаг олдох л байх шүү??

Avatar

Балмад Буриад 2022-01-13 66.181.161.32

Тэр 4 солонгос дарангуйлагчдыг газар лээр нь бут авахсаан болдогсон бол Хэдэн жилийн ял авсан бол

Avatar

Зочин 2022-01-13 103.10.21.233

Үнэн болов уу монголд молиго үмхүүлээд болоошдээ тийм л хөөрхийлөлтэй улс шүүдээ

Avatar

Хэхэ 2022-01-13 66.181.161.112

Чи жинхэнэ монгол тархиараа сэтгэж байна

Avatar

Зочин 2022-01-13 202.179.27.183

ТА ХОЁРТ ХОЮУЛАНД НЬ НЭГ НЭГ ЛАЙК

Avatar

Зочин 2022-01-13 66.181.191.13

Хорих ялын хугацаа???

Avatar

Зочин 2022-01-13 66.181.161.31

Хэдэн жил вэ? Тодорхойгүй худал байж

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж