Liberty: Парламент давжаа учраас эмзэг байгаа юм | News.MN

Liberty: Парламент давжаа учраас эмзэг байгаа юм

Liberty: Парламент давжаа учраас эмзэг байгаа юм

“News” агентлаг 15 жилийнхээ ойн хүрээнд уншигч, үзэгчдэдээ зориулж “Liberty” буюу “Эрх чөлөө” хэмээх шинэ контентыг хүргэж байна. Энэхүү контентыг хуульч, доктор Ч.Өнөрбаяр эрхлэн явуулах агаад энэ удаагийн зочин нь Хууль зүйн сайд асан Х.Тэмүүжин. Ингээд хуульч хуульчтайгаа Үндсэн хуулийн сэдвээр хэрхэн ярилцахыг хүлээн авч, сонирхон үзнэ үү.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
15
ТэнэглэлТэнэглэл
11
ЗөвЗөв
1
ГайхмаарГайхмаар
1
БурууБуруу
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

14 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

зочин 2022-01-13 66.181.161.56

Тэмүүжин өнөрбаяр гэгч боловсрол мэдлэг нимгэн ард түмний дунд ямарч нэр хүндгүй болсон иймэрхүү эрүүл бус сэтэхүйтэй улсуудыг олон нийтийн тв р битгий гаргаж байгаач!!! Маш бүдүүлэг соёлгүй биеэ тоосон хүн хогнууд Жинхэнэ Элбэгдорж Лүндэндорж нарын гарын хүмүүс дээ!!! Их муу юм хийсэн хоёр доо

Avatar

PEEN 2022-01-13 197.211.58.121

Тэнд хэн нэгэнд түүний тусламж хэрэгтэй байгаа гэдэгт би итгэлтэй байна. Та гэрлэлтийн хувьд маш том асуудалтай тулгараад байна уу, эсвэл танд гайхалтай шившлэг хэрэгтэй байна уу, Доктор Окос бид танд хайртай хүнээ торгох, хайртаа эргүүлэн авчрах, гэрлэлтийг чинь авархад туслана.
Тиймээс хэрэв энэ нь үнэхээр бол гэрлэлтээ/харилцаагаа аврахын тулд илүү их хүчин чармайлт гарга
үнэ цэнэтэй. Түүнтэй +2347039201245 whatsap дугаараар холбогдоно уу
түүний Виа
okosherbalhome@gmail.com хаягаар илгэ

Avatar

ИРГЭН 2022-01-13 66.181.167.254

ПАРЛАМЕНТ ДАВЖАА БАЙНА ГЭЖ ЮУ ГЭСЭН ҮГ ЮМ БЭ? ҮХРЭЭ. ЧАДАМЖГҮЙ ГЭЖ ХЭЛБЭЛ ЗӨВ БАЙХ. УИХ-Д БАЙГАА ГАРУУД МЭДЛЭГ БОЛОВСРОЛ НИМГЭН, ЁС ЗҮЙГҮЙ, УЛС ОРНОО ГЭСЭН СЭТГЭЛ БАЙХГҮЙ, ИДЭХ УУХЫН ДОН ШҮГЭЛСЭН ЛУЙВАРЧИД БАЙДАГ. УИХ-Д СОНГОГДСОН НЭГ АВГАЙ : БИ ЯАХ ГЭЖ 500 ГАРУЙ САЯ ТӨГРӨГ ЗАРЖ ЭНЭ ИХ ХУРАЛД ОРЖ ИРСЭН ЮМ БЭ? НАДАД АЛБАН ТУШААЛЫН ХУВИАРЛАЛТАНД ОРОХ БОЛОМЖ АЛГА" ГЭЭД ЯВЖ БАЙНА ГЭСЭН. ЕР НЬ МОНГОЛД УИХ-Д 1000 ХҮН СУУГААД Ч НЭМЭРГҮЙ. ЁСТОЙ ӨДӨР ШӨНӨГҮЙ ХУЛГАЙ ЛУЙВРААСАА БОЛЖ ХЭРЭЛДЭЭД САЛАХГҮЙ.

Avatar

ХУД-ийн иргэн Ш.Раднаа 2022-01-13 122.201.31.72

УИХ-ын гишүүдийн тоог нэмэх тухай яриагаа түр орхих хэрэгтэй. Одоо та нар сайн ажиглаарай. 76 гишүүдийн олонхи нь ачаалалгүй, тэгсхийгээд хугацаагаа дуусгаж байна.Цөөнх болсон нь бүр ч хийх ажилгүй. ТЭР БАС АРГАГҮЙ. ХУУЛЬ САНААЧЛААД НЭМЭРГҮЙ. оЛОНХИ НЬ ХҮЛЭЭЖ АВАХГҮЙ.Шүүмжиллээ гээд олонхи нь хүлээж авах нь ховор.Улс орон өр ширэнд баригдаад, ядуучуудын эгнээ тэлж байгаа энэ үед төрийг данхайлгах аливаа үйлдлээс татгалзах хэрэгтэй. Магадгүй хорь гучин жилийн дараа байдал өөр болох биз.

Avatar

Baryamaa Mn 2022-01-13 172.107.194.166

Бөөрийг минь худалдаж авсан Энэтхэгийн Венката эмнэлгийн эмч Вэйн Кёрлийн ачаар бөөрийг минь зарах гэж маш их оролдсоны дараа үнэхээр их баярласан.
490,000 долларын ханш тэдэнтэй DOCTORWAYNECURL@OUTLOOK.COM хаягаар холбогдоно уу.
ерөөлтэй, аз жаргалтай би Монголоос ирсэн Барямаа гэдэг

Avatar

Зочин 2022-01-13 213.87.137.143

!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Зочин 2022-01-13 103.212.118.134

Нохой нохойгоо дагадаг гэдэг нь болжээ.

Avatar

galuut 2022-01-13 202.126.89.228

шинжлэх ухаан гэж нэг зүйл байдаг тухай хичээл болжээ.Баярлалаа.

Avatar

ЕСТОЙ ЯРШИГ БАЙНА 2022-01-13 64.119.19.75

БУРУУ ЗАМААР БУДАА ТЭЭСЭН ИЙМЭРХУУ ХАГАС СОЛИОТОЙ ЮМНУУДЫГ ТООХ НЭГ Ч МОНГОЛ хун БАЙХГУЙ

Avatar

Өвгөн 2022-01-13 66.181.191.177

Ярилцагч талуудын ярилцаж байгаа сэдвийг ч ойлгох чадваргүй байж юунч өөнтөгч нөхөд вэ.Наана чинь төрийн тухай бус төлөөлөлийн ардчилалын институцийн бүтэц ямар байж болох тухай л ярьж байна. НУТ-ийн ойлголт үгүй бол зүгээрл сонсчих эсвэл ойлгохгй байгаа бол зүгээрл орхчих…

Avatar

Анти-стэйтист 2022-01-13 150.129.143.169

Ард түмний төлөөлөгчид дундаас дарангуйлагч төрдөг гэсэн Платонын үг байдаг юм. Гитлер ч гэсэн төлөөллийн аодчиллын үр дүн. Ер нь тэгээд институци, энэ тэр гэсэн гэсэн гоё үгнүүдийн цаана төрийн тухай л яриад байгаа хэрэг.

Avatar

Зочин 2022-01-13 64.119.26.93

Ч.ӨНӨРБАЯР ГӨЛӨГ УГ НЬ ТӨРИЙГ АВСААРХАН БОЛГОХ ТУХАЙ ЧАЛЧИХ ЁСТОЙ БАЙТАЛ БАЙЖ БАЙГАА ЦАРАЙГ НЬ ӨӨРӨӨ УИХ ГИШҮҮН БОЛОХ БӨГСНИЙХӨӨ НҮХИЙГ УХАЖ БАЙГАА ЮМ БАЙХДАА

Avatar

Жинхэнэ стэйтистийн үг байна даа 2022-01-13 150.129.143.169

Ёстой стэйтистийн үг байна. Төрийг томруулах арга чарга хайж байна. Тэгэж ярихдаа хүрэх аваас манайх хүн амын тоотой харьцуулахад манайх хэт олон МР-тэй парламент.

Avatar

Яг үнэн санал нэг 2022-01-13 64.119.25.232

76 хариуцлагагүй худалч авлигачдыг нэмэж 120 болгон ч гэх шиг.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж