Төрийн ордонд халдвар илэрсэн тул зарим арга хэмжээг цуцалжээ | News.MN

Төрийн ордонд халдвар илэрсэн тул зарим арга хэмжээг цуцалжээ

Төрийн ордонд халдвар илэрсэн тул зарим арга хэмжээг цуцалжээ

Төрийн ордонд халдвар илэрсэн тул зарим арга хэмжээг цуцалжээ

Төрийн ордонд өнөөдөр Үндсэн хуулийн 30 жилийн ойд зориулсан хурал, төрийн дээд одон медаль гардуулах үйл ажиллагаа зохион байгуулагдаж байна. Мөн Хүндэтгэлийн чуулганд нэр бүхий эрхмүүд оролцох товтой байв. Эх сурвалжийн мэдээлснээр төрийн ордонд нэвтэрсэн 300 хүнээс шинжилгээ авахад 60 хүнээс covid-19-ийн халдвар илэрсэн талаар мэдээллээ. Иймээс зарим хурал арга хэмжээг цуцалж цахимаар явуулахаар болжээ.

Эргэн сануулахад улсын хэмжээнд сүүлийн 24 цагт covid-19 халдварын 2279 тохиолдол батлагджээ. Үүнээс Улаанбаатарт 1752, орон нутагт 516, зөөвөрлөгдсөн 11 тохиолдол тус тус бүртгэгджээ. Дээрх тохиолдлын 70 хувь нь омикрон хувилбар гэдгийг албаныхан мэдээлсэн юм.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
15
ТэнэглэлТэнэглэл
5
ХахаХаха
2
ХарамсалтайХарамсалтай
2
БурууБуруу
1
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

21 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Zochin 2022-01-13 66.181.161.68

Huue Oyunerdenee dornodiin hulgaich awilgalch badamsuren aimgiin tuw zam daguu olon saihan undur mod ustgaj naiz gerelbaatar geh hulgaichtai emnelegiin bvsed zochid buudal barij being zvgeer vv tee. Tegeed mod Tari geed hutsahii ichehgui. Ene ulun hulgaichaa zailuulaachee. Olon irgediin gazriig bulaaj awsan luiwarchin

Avatar

bi 2022-01-13 103.57.94.73

omicron gej yaj medeed bgn

Avatar

Зочин 2022-01-13 202.9.46.3

Яасан юм бол омикрон гэдэг чухал юмийг дээгүүрээ хувааж авч байгаа юм болуу?

Avatar

Зочин 2022-01-13 213.87.137.143

!!!!!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Angry 2022-01-13 64.119.27.214

Medrel muutai comment bichej bgaad humuust, dan idej uudag humuus bdag gej bodoo yu ordond, ordond 800 garui suugchid bdagaas diilenh n engiin alban haagchid bdagii zaaa, uilchlegchees ehleed zunduu amidralaa zalguulj bgaa engiin humuus bii shu

Avatar

Зочин 2022-01-13 103.26.194.172

Ordond baigaa avilgachid bugd uhchuul harin ch manai uls sep geel bosood irne shuu. Avilgachid ni uheed dald orchuul sain l bn ….

Avatar

Лорд 2022-01-13 192.82.71.69

Саарал Ордонд байгаа хогийн авилгачид ард түмнээ зовоогчид эх орноо хорлогчид шуналын муусайн дэвүүд үхэж байвал таарна.

Avatar

Зочин 2022-01-13 202.21.108.39

Алаа хаясан 300 аас 60 . Үнэн үү

Avatar

Зочин 2022-01-13 202.126.94.99

Хариуцлагагуй, заваан бухэн энэ ордноос эхлэх юм!!!

Avatar

SOS 2022-01-13 172.58.224.100

Оюунэрдэний засгийн газар авилгалын хоpoнд хордож,утаанд нь Монголчууд угаартсаар,…

Avatar

Зочин 2022-01-13 203.91.115.49

Hurelsuh onoodor MAH-iin gar hol bologsdiig shagnaj bn. Eebee, Battulga 2 MAH-giin novshuudiig tuhain uedee shagnaj bn. Hurelsuhee, chi ene bsidlaaraa hol yvahgui. 2024 ond chi MAH-taigaa tsug ogtsornooo.

Avatar

Зочин 2022-01-13 122.201.24.12

ugui ee, bid nar har mashinii programmiig oorchilchihnee. Hen yu ch gej sanal ogoh hamaagui. Zugeer l jujig. Yamar dun gargahaa manai nam shiidne. Tiimees b** tenegt

Avatar

Зочин 2022-01-13 202.131.230.218

улс орноо ухаж тонон дээрэмдэгчид нөхөд болон тэдний гар хөл болон УИХ сууж байгаа гарууд бүгд коронагаар үхэж далд ороосой тэгүүл энэ орны уул ус хөрш шороо тайван амар болох байхдаа

Avatar

Irgen 2022-01-13 150.129.143.169

Odon medali, shagnald odoo her ni durlasaar bdag yum bh da. 21 – r zuun shu de. Uneheer oilgohgui yum.

Avatar

Emegteichuud 2022-01-13 84.136.83.111

Tumur taraana gej hun tsugluulj covid taraahaa bolichih do

Avatar

Зочин 2022-01-13 103.26.193.77

Одон медаль аваад л бие биенээ барьж авч үнсэж шүлсдээд л сайтар тарааж дээ?!!

Avatar

Зочин 2022-01-13 103.26.194.172

76 bolon oyuk ntr uhej bval bayarlah bn

Avatar

Зочин 2022-01-13 66.181.182.240

Энэ утгаа алдсан олон шагнал, олон ой тэмдэглэх, бөх барилдах арга хэмжээнүүдээ зогсоох цаг болсон.

Avatar

Зочин 2022-01-13 139.5.218.144

Халдвараар хичнээн хүн нас барсан бэ? Монголын төрийн ордонд сууж байгаа дарга нараа. Халдвар таны амь насыг авч мэднэ шүү даргаа. Халдварыг хаа сайгүй тараасан хариуцлага чинь одоо толгой дээр чинь буулаа.

Avatar

ЗОЧИН 2022-01-13 103.57.94.204

балиар тэнэмэлүүд өвчин оруулаад ирэх юмаа

Avatar