ОХУ эв нэгдэл, сөргөлдөөний аль нэгийг сонгох хэрэгтэй | News.MN

ОХУ эв нэгдэл, сөргөлдөөний аль нэгийг сонгох хэрэгтэй

ОХУ эв нэгдэл, сөргөлдөөний аль нэгийг сонгох хэрэгтэй

ОХУ эв нэгдэл, сөргөлдөөний аль нэгийг сонгох хэрэгтэй

Брюссельд болсон Орос-NATO-гийн зөвлөлийн хурал өчигдөр болж өндөрлөлөө. АНУ-ын төрийн нарийн бичгийн дарга Венди Шерман хэвлэлийн бага хурал дээр “Орос улс хурцадмал байдлыг намжааж, эв нэгдэлтэй байх эсвэл сөргөлдөөнийг улам хурцатгах хоёрын аль нэгийг сонгох ёстой” гэж хэллээ. Вашингтон болон холбоотнууд асуудлыг нэг мөр шийдвэрлэхийг хүсч байна.

Мөн хэвлэлийн бага хурал дээр “Бид Оростой үргэлжлүүлэн харилцаатай байх болно. Энэ долоо хоногт хоёр талт болон олон талт хамтын ажиллагаа эрчимтэй явагдаж байгаа нь АНУ болон манай холбоотнууд, түншүүд бидний ажлыг удаашруулахгүй байгааг харуулж байна" гэж Шерман онцолжээ.

“Орос улс  хурцадмал байдал, дипломат арга эсвэл сөргөлдөөн ба үр дагавар гэсэн хатуу сонголт хийх ёстой. Бид бүгд энх тайван, аюулгүй байдлыг сонгоно гэж найдаж байна. Оросын төлөөлөгчид  Ерөнхийлөгч Путинд сайтар ойлгуулах хэрэгтэй" гэж тэр нэмж хэлэв.

ЭХ СУРВАЛЖ: TASS 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
5
ЗөвЗөв
5
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

34 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

ҮНЭН 2022-01-13 66.181.178.89

ОРОС СӨНӨЖ БАЙЖ ДЭЛХИЙ ДАХИНД ЭНХ АМГАЛАН ИРНЭ

Avatar

Ovgon 2022-01-13 192.82.65.103

умхий фашист оросыг устгавал даяан дэлхийд энх тайван тогтоно

Avatar

Зочин 2022-01-13 66.181.177.139

НАТО Дайн дэгдээх, уриалөх, айлгах маш том сонирхол байгаа. Эс тэгвээс санхүүжилт УПСА.

Avatar

ҮНЭН 2022-01-13 66.181.178.89

ОЧИЖ ЭМ ЭЭ УУ ЧАМАЙГ ШАР ХАДНААС ХАЙГААД БАЙНА ГЭСЭН

Avatar

Заагч 2022-01-13 202.9.46.232

Доор нилээд х***а хятадын ялгадасууд вирустэйгээ устаасай.Хог вирус хятадыг энэ г***й авгайтай устгавал дэлхий цэвэршинэ.

Avatar

ХЭХЭ 2022-01-13 66.181.178.89

ХӨӨЕ ОЧИЖ ЭМ ЭЭ УУ ӨВЧИН ЧИНЬ ХҮНДЭРСЭН БАЙНА ХАХА

Avatar

Заагч 2022-01-13 202.9.46.232

Энэ нэг тэнэг вирус хятад авгай юу бичээд байна News –наад х***а авгайгаа зайлуулаачээ шерманыг нарийн бичгийн дарга гэнээ Эстонии бланке биз дээ тэнэг хятад авгай тархины тураал юмаа.Монголоос зайлаач г***й минь ээ

Avatar

Зочин 2022-01-13 213.87.137.143

) Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

TASS ингэж мэдээлж байвал ч горьдлоготой 2022-01-13 64.119.24.192

Монголд саяхан ирсэн Шэрман авгай маш ухаалаг жинхэнэ дипломат их л хичээж байх шиг

Avatar

Иргэн 2022-01-13 103.26.195.161

АНУ-ын төрийн нарийн бичгийн дарга Э.Блинкен биз дээ Яагаад АНУ-ын т/н/б-ийн даргаар В.Шерман гээд өөр хүн байгаа мэтээр бичээд байна. ТАСС-ын мэдээнд л лав ингэж бичээгүй байх. Мэдээлэлийг нийтлэгч энэ учрыг тайлбарлана уу.Хэрвээ алдаа гаргасан бол уншигчдаас уучлалт гуйхаас гадна өөрөө зохих хариуцлага хүлээх ёстой.

Avatar

зочин 2022-01-13 64.119.20.175

умхий фашист оросыг устгавал даяан дэлхийд энх тайван тогтоно

Avatar

зочин 2022-01-13 64.119.20.175

Соц. лагерь сүйрч Польш Чех, словак, Унгар Румын Болгар Зүүн Герман цааш бүр Балтын гурав, одоо Украйн Молдав Гүрж гээд 100 гаруй сая тэнэгүүд аймшигт Америк, Европын холбоо руу хайр зарлан тэмүүлээд, хамгийн энэрэнгүй өгөөмөр баян Оросоос амь тэмцэн зугтаад буй нь монголчууд биднээс ухаанаар мөн хол дутуу яа, ккк. манай ухаантнууд бол орос ах гээл хэлээ хазаал долийгоод хүчиндүүлж байгаа юм чинь ккк..

Avatar

Зочин 2022-01-13 202.131.225.150

яаг зөв хуслаа…ккк

Avatar

зочин 2022-01-13 64.119.20.175

Соц. лагерь сүйрч Польш Чех, словак, Унгар Румын Болгар Зүүн Герман цааш бүр Балтын гурав, одоо Украйн Молдав Гүрж гээд 100 гаруй сая тэнэгүүд аймшигт Америк, Европын холбоо руу хайр зарлан тэмүүлээд, хамгийн энэрэнгүй өгөөмөр баян Оросоос амь тэмцэн зугтаад буй нь монголчууд биднээс ухаанаар мөн хол дутуу яа, ккк. манай ухаантнууд бол орос ах гээл хэлээ хазаал долийгоод хүчиндүүлж байгаа юм чинь ккк

Avatar

зочин 2022-01-13 64.119.20.175

фашист оросын хулгайлсан буриад, байгаль нуур, тува, Енисейн сав газар, Алтайн хязгаар нутаг нийлээд одоогийн монгол улсын газар нутгаас том болдог юм. фашист оросууд 70 жил монголыг колоничлож, манай 40000 өвөг дээдсийг маань хомроглон алж устгасан. харин сүүлийн 30 жил монголыг эдийн засгийн хоригт байлгаж, манай УЦстанц гэх мэт хөгжлийн бүх том төслийг гацааж, хорлон сүйтгэж өнөөгийн монголын зовлонгийн шалтгаан болоод байна. хэн монголд жинхэнээсээ дайсагнаж байгааг бодитоор харж ойлгоцгоо.

Avatar

Зочин 2022-01-13 111.220.50.43

Энэ жил эхлээд чавганц нар ширүүн байх чинь юу бе?! Тайваны нэг чавганц Хитадыг занаад л!! Одоо бас Америкийн нэг чавганц Оросыг айлгаад л Путинд хичээл заагаад л!! Энэ ер нь юу болоод бн аа??!

Avatar

Орос ялна 2022-01-13 202.126.90.72

Оросууд одоо Нато гэж гөлөгнүүдээс бүрдсэн эвсэлд цөмийн цохилт өгөх хэрэгтэй???!!! энд хятадын гөлөг хулмас энэ тэр гэж их хуцаж бна аа муу шээс

Avatar

зочин 2022-01-13 64.119.20.175

согтуу орос цэргийн тэмбүүтэй орхидос монголоос зайлаарай

Avatar

Ovgon 2022-01-13 192.82.65.103

соёлт хөгжингүй агуу АНУ, европын холбоо юу гээл фашист гуйлгачин оросуудтай эн тэнцүү хэлэлцээр хийхэв дэ ккк, горьдсон фашист ууу. тэр тусмаа фашист, согтуу оросын дайны заналхийлэл дор бол бүүр ч ямар ч саналыг нь хүлээж авахгүй ш дэ.

Avatar

Зочин 2022-01-13 202.126.90.25

НАТО болон америкчуудад итгэж болохгүй. Тэд өөрсдөө сөргөлдөөн түрэмгийлэллээ үргэлжлүүлж байна. ОХУ-ын хилд дөхөж ирээд байгаа аюулыг нэн даруй таслан зогсоохгүй бол НАТО-н бодлого улам дээрэнгүй хандаж эхэлнэ. Хүчний тэнцвэрийг хадгалж байж тогтвортой байдал үүсдэг.

Avatar

болдоо 2022-01-13 103.229.123.25

хулмас оросын үмхий хулмас долоогч сдаа …

Avatar

Иргэн 2022-01-13 202.21.104.2

Яг үнэндээ Барууныхан Оросуудыг хулхидсан байдаг. Рейган Горбачевт бид танай зүг нэг инч ч ойртохгүй гэж амаар амлалт өгсөн байдаг. Дараа нь үүнийгээ бид амаар өгсөн болохоос бичгээр өгөөгүй гэдэг. Түүнээс болж Зүүн Европын орнууд бүгд НАТО-д орсон. Дараа нь ЗХУ-ын бүрэлдэхүүнд байсан 15 улсаас Балтийн 3 улсыг. Энэ мэтээр үргэлжлүүлсээр байгаа. Үүний хариуд Оросууд бид аюулгүй байдлаа бичгээр гаргуулж авмаар байна гэсэн шаардлага тавиад. Ийм л үйл явц болж байх шиг байна.

Avatar

Зочин 2022-01-13 103.229.123.25

хулмас оросын үмхий хулмас долоогч сдаа …

Avatar

Zojin 2022-01-13 202.9.47.1

Барууныхан худалч новшнууд Оросууд Украйны зарим хэсгийг тухайлбал Днeпр мөрнөөс зүүн тийшхи бушуу түргэн эзлэх хэрэгтэй үгүй бол ирээдүйд дэлхийн энх тайван байдалд ноцтой аюул учирна.Цөмийн зэвсгийн өндөр чадамжтай Орос улсын энэ үйлдэлд Барууныхан яаж ч чадахгүй.

Avatar

Зочин 2022-01-13 103.229.123.25

хулмас оросын үмхий хулмас долоогч сдаа …

Avatar

Зочин 2022-01-13 66.181.177.139

НАТО ийн гишүүн орнууд Украины шим тэжээлтэй газар тарайлан л сонирхолын бүс нь өөр юу ч биш

Avatar

ЗОЧИН 2022-01-13 202.9.46.10

барууныхан Оросыг эзлэх санаатай юу ??????………..Оросууд одоо Украйныг эзлэх болно доо….

Avatar

Зочин 2022-01-13 202.126.90.72

зөв дэмжиж бна

Avatar

Зочин 2022-01-13 202.9.40.10

Нэг талаас Путины аварга том эзэнт гүрнээ дахин байгуулж, Сталин шиг түүхэнд нэрээ мөнхжүүлэх, нөгөө талаас улам бүр бие дааж их оросын нөлөөнөөс гарах гэсэн оросын хөрш улсуудын зөрчил хурцдаж бн ! Барууныхан олон жил оросын эдийн засагт шууд болон шууд бусаар хөрөнгө оруулж, дэмжиж ирсэн ! Гэтэл Кремль барууныхны энэ хөрөнгө оруулалт дэмжлэгийг зэвсэглэлээ сайжруулах, нутаг дэвсгэрээ өргөжүүлэх бодлогодоо ашигласаныг барууныхан одоо л ойлгож, хөрөнгө оруулалт, дэмжлэгээ эрс багасгалаа !

Avatar

Зочин 2022-01-13 111.220.50.43

Ккк. Барууны дэмжлэг гэж үхсэн элэнцэг нь байхав дээ!! Баахан пиар шоу сонин сэтгүүл тархи угаалт л биз дээ!!?? Ккк.

Avatar

Зочин 2022-01-13 182.232.28.98

US, Europe iin Russia tai haritsaa 1990-2000 ond hamgiin orgil eyereg uede baisan bn. Putin helj baisnaar CIA ajiltnuud Russia n tsumiin baiguulamjid orj ajildag, Orsiin zasag zahirgaand US zuvluhuud ajildag baisan. Soviet Union nurj unsnaas hoish neg tuilt dehiid US duraaraa bsn, tedend sul doroi Oros heregtei, unuudriin Putin ii huchee medeech ehelj bgaa Oros hereggu. Delgiin 1/8 g ezeldeg Russia ugaasa olon orond US d taalagddagu, boldog bol 1990 ond 12 huvaasan shigee uldseniig ni dahiad 3-4

Avatar

Зочин 2022-01-13 182.232.28.98

huvaaj sonirhol baiga, yag Woodrow Wilson erinhiilugch ni 1918 ond helj baisan shig ni

Avatar

Zochjn 2022-01-13 222.109.52.147

Ene hvn orlogch ni shv. Mongold irj bsn

Avatar

Зочин 2022-01-13 64.119.22.14

АНУ-ын төрийн нарийн бичгийн даргыг Энтони Блинкен гэдэг.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж