Ерөнхийлөгч төрийн дээд цол, одон, медаль гардуулна | News.MN

Ерөнхийлөгч төрийн дээд цол, одон, медаль гардуулна

Ерөнхийлөгч төрийн дээд цол, одон, медаль гардуулна

Ерөнхийлөгч төрийн дээд цол, одон, медаль гардуулна

Монгол Улс шинэ Үндсэн хууль баталсны 30 жилийн ой өнөөдөр тохиож буй. Монгол Улс түүхэндээ 1924, 1940, 1960, 1992 онд Үндсэн хуулийг дөрвөн удаа хэлэлцэн баталсан. Шинэ Үндсэн хуулийг 1992 оны нэгдүгээр сарын 13-нд БНМАУ-ын АИХ-аар баталж, тухайн оныхоо хоёрдугаар сарын 12-ны өдрөөс эхлэн дагаж мөрдөж эхэлсэн юм.

Мөн Монгол Улсын Ерөнхийлөгч У.Хүрэлсүх 12:30 цагаас төрийн дээд цол, одон, медаль гардуулах юм.  Энэхүү ойн өдөрт зориулсан хүндэтгэлийн чуулган  хуралдаж,  хүчит бөхийн барилдаан 11:00 цагт Монгол бөхийн өргөөнд эхлэх аж.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
5
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ЗөвЗөв
1
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХахаХаха
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

15 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

CHIN 2022-01-13 197.211.58.8

Хуучин залуутайгаа нийлэхгүй бол амьдрал надад маш муу байх байсан, би гэрлээд 2 жил болж байна, ямар нэг зүйл тохиолдсон, миний нөхөр намайг орхисон, доктор Окос шившлэгийн тусламжтайгаар би хайрттайгаа дахин нийлсэн бөгөөд бидний гэрлэлт одоо энэ амьдралаар дүүрэн байна. аз жаргал, бүгдээрээ доктор Окос spell caster-ийн ачаар ТЭР ЧАМАЙГ БҮХ ТӨРЛИЙН ӨВЧНИЙГ эдгээж байгаа тул түүнтэй +2347039201245 whatsapp дугаараар эсвэл okosherbalhome@gmail.com имэйлээр холбогдоорой.

Avatar

Зочин 2022-01-13 213.87.137.143

)))))) Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Зочин 2022-01-13 202.9.46.3

Фүү аймаар тэнэгийн цаг үеийхээн гэж.

Avatar

Зочин 2022-01-13 43.242.242.59

Хөдөлмөрөө үнэлүүлэх нь буруу биш ээ.Гэхдээ хавтгайрууулж болохгүй. Элбэгдоржийн үед Ардчиллын 25 жилийн ойгоор хавтгайрсандаа. Гавьяа байгуулсан хүмүүст одон медаль өгөхөд төр татгалзаж унжаад хэрэггүй.

Avatar

зочин 2022-01-13 64.119.23.55

ЗИА ОДОН МЕДАЛИЙГ БОЛ ЭЛБЭГДОРЖ, БАТТУЛГА ГЭЭД БҮХ ЦАГ ҮЕИЙН ЕРӨНХИЙЛӨГЧ НАР ТАРААЖ БАЙСАН ДӨӨ

Avatar

Зочин 2022-01-13 202.126.88.196

Улс дампуурлаа.УЦС,ураны үйлдвэрлэл,төмөр зам,хэл ам болгосон Эрдэнэ монгол гээд уурхай дээр төмөр нүүрээ гаргаачээ.Дуракаа

Avatar

Зочин 2022-01-13 202.126.88.196

Хулчгар , алиалагч

Avatar

Зочин 2022-01-13 139.5.218.144

Гахай шигтөрөөр тэжээлгэх гэж одон медалд их шунах нь буруу. Гавьяатын тэмдэг зүүсэн хүн хожим хойно улсаас үнэгүй тэтгэвэр авах гэсэн хорт заль юм.

Avatar

Зочин 2022-01-13 103.26.195.139

Ерөнхийлөгч одон медаль тараахаас өөр ажил эрхэлдэггүй гэж манай Күүкт ойлгосон бололтой??!! Өөр ямар үүрэгтэйг хэлж өгөх хүн хажууд нь алга уу??

Avatar

Зочин 2022-01-13 68.100.237.110

Монгол орон маань Хятадад хийсэн төмрөөр дүүрлээ. Уул нь 21 р зуун юмсан . Хойд Солонгос биш юмсан .

Avatar

Зочин 2022-01-13 103.80.210.183

миний төрсөн өдрөөр надад гавъяат өгөөч. юу ны ч хамаагүй шүү. уг бол мэргэжлээрээ авчуул зүгээр л байна. гэхдээ гавъяат л бол гавъяат л даа.

Avatar

Зочин Зочин 2022-01-13 202.179.21.248

Хорсон атаархсан. мэдлэг чадваргүй өчүүхэн амьтад үе үеийн төр засгийн үйл ажиллагаа бүхнийг үгүйсгэн харлуулж байх юм. "Гэдэс цатгалан", хийх ажилгүй амьтад ингэж л таашаал авдаг байх.

Avatar

Зочин 2022-01-13 59.153.113.186

Чи яасын нэг темер зvvгээ юv ккк

Avatar

Зочин 2022-01-13 23.128.248.14

Цэргийн ёсолгоо төмөр тараахаас өөр ажил хийдэггүй боллоо шүү.

Avatar

Зочин 2022-01-13 59.153.113.186

Баяр болгоноор олгох юм байна л даа. миний терсен едер 29нд шvv

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж