Н.Батсуурь: Май, энэ малгайгаа ав | News.MN

Н.Батсуурь: Май, энэ малгайгаа ав

Н.Батсуурь: Май, энэ малгайгаа ав

НЭМЭЛТ:

Шинэ үндсэн хуулийн 30 жилийн ойд зориулсан улс, аймгийн алдар цолтой 256 бөхийн барилдаан эхэллээ. Даян аварга Н.Батсуурь барилдах гэж ирсэн ч бөхийн холбоо түүнийг бүртгэхээс татгалзжээ. Учир нь бөхийн бүртгэлийг хоёр хоногын өмнө аваад дууссан  ба аварга өчигдөр орой өөрийн цахим хуудсандаа "Би маргааш зодоглоно" гэж пост оруулсан байсан. Уг барилдаанд Н.Батсуурь барилдсан бол түүний шинэ цолны анхны барилдаан болох байв. Үүнд уурссан Н.Батсуурь аварга “Май, энэ малгайгаа ав та нар” гэж өгчихөөд, Бөхийн өргөөг орхин явав.


Шинэ үндсэн хуулийн 30 жилийн ойд зориулсан улс, аймгийн алдар цолтой 256 бөхийн барилдаан өнөөдөр/2021.01.13/ 11:00 цагаас Бөхийн өргөөнд эхэлнэ. Энэ удаагийн барилдаанд улсын гарьд М.Бадарч, улсын гарьд Ж.Бат-Эрдэнэ, улсын заан Б.Пүрэвсайхан, улсын заан М.Өсөхбаяр, улсын заан Б.Батмөнх, улсын заан Б.Соронзонболд, улсын харцага А.Цацабшир, улсын харцага Б.Бат-Өлзий, улсын харцага О.Хангай, улсын харцага Ө.Даваабаатар, улсын харцага Н.Золбоо тэргүүтэй шилдэг бөхчүүд барилдахаар бүртгүүлжээ.

Тэгвэл даян аварга Н.Батсуурь өөрийн цахим хуудсаараа дамжуулан өнөөдрийн барилдаанд оролцохоо мэдэгдсэн. Эндээс нэг асуулт урган гарч ирж байгаа нь Үндэсний бөхийн холбоо түүнийг бүртгэх үү?

Баяр наадмын комиссын бөхийн салбар хорооноос Н.Батсуурийн барилдах эрхийг 11 сараар хассан билээ. Харин бөхийн холбооны шинэчлэгдсэн дүрмэнд допингийн шинжилгээнд бүдэрсэн бөхийн барилдах эрхийг 4-8 жил хасна гэж заасан.

11 сараар барилдах эрхээ хасуулсан Н.Батсуурь аваргын шийтгэл одоо албан ёсоор дуусгавар болсон. Гэхдээ бөхийн холбооны зүгээс энэ ялгаатай шийтгэлийг буруу гэж үзэн, допингийн эсрэг хатуу тэмцэхээ илэрхийлсэн. Өнгөрөгч амралтын өдөр болсон Цэцдийн зөвлөлийн хурлын үеэр Ч.Санжаадамба аварга “Эрхээ 11 сараар хасуулсан бөхчүүд одоо барилдаж болох уу?” гэж асуухад бөхийн холбооны тэргүүн Ц.МагалжавОдоо хуулийнхаа дагуу барилдаж болно. Гэхдээ бүртгэл хийлгэх үеэр бөхийн холбоо допингийн эсрэг хатуу тэмцэнэ гэчихсэн байгаа. Барилдахаар ирсэн ч бөхийн холбоо Р.Пүрэвдагвыг О.Элбэг харцагатай ярьж байгаад бүртгээгүй” гэсэн юм.

Даян аварга Н.Батсуурь, улсын арслан Р.Пүрэвдагва нар хоёулаа 11 сараар эрхээ хасуулсан.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
31
ТэнэглэлТэнэглэл
16
ЗөвЗөв
12
ХахаХаха
10
ГайхмаарГайхмаар
4
БурууБуруу
2
ХөөрхөнХөөрхөн
2
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

129 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2022-01-13 103.242.47.42

жудаггүй авиргүй хогийн хулгайч насаараа сайд хийсэн нутгийн мафийнхаа хамгаалалтаар хууль үйлчилдэггүй яргачин

Avatar

Guij chamd ogsiimuu ats mini 2022-01-13 202.126.88.236

Guij chamd malgai ogsiimuu?! Guij chamaig barilduulsiimu!! Ooriinhoo husleer barildchaad, ooroo dopin chaachaad, hariutslagaa uhamsarlaj chadku baigaa bol, yos zuitei baij chadku baigaa bol.. z**l ats mini

Avatar

Зочин 2022-01-13 66.181.179.33

төрийн сүлд бүхий малгай өмссөн цагдааг малгайгий нь унатал нь зодсон төрөөс өгсөн цол тэмдэг бүхий малгайгаа хаяад явдаг энэ Батсуурь төрд тэрсэлсэн нөхөр юм байна бүх цолноосоо татгалзаж байгаа юм байна . . буруугаа мэдэж байгаа юм байна гэж ойлголоо . цолны тэмдэгүй малгай олж өмсөөд дөрвөн жилийн дараа барилдаарай . .шоронд орсон Хадаа аврага Найман жилээр эрхээ хасуулсан Оюунболд харин ч малгайгаа шидээгүй юм шүү . найман жилийг нь дөрвөн жил болго .

Avatar

irgen 2022-01-13 202.9.40.206

Zubhun ingej helsenii tuluu hariutslaga huleeh ni zub baih shuu!!!!!

Avatar

Зочин 2022-01-13 202.9.46.9

Монгол хүн малгайгаа нэг өгсөн бол буцааж авдаггүй л юм. Батсуурь аварга ч дахиад авахгүй байх оо

Avatar

Зочин 2022-01-13 192.82.73.45

Өвсүүд буцаагаад авчихна

Avatar

Зочин 2022-01-13 192.82.77.23

4 жилээр хас. Шодрого байлдаа, Магалаа …Энэ эргүү хар малгайгаа өгнө үү, яана уу, хэнд хамаатай

Avatar

Ц 2022-01-13 66.181.161.13

Өмхий Фүүкийн баз зайлаач

Avatar

Зочин 2022-01-13 192.82.73.120

Монгол бөхийн холбоо маш хариуцлагатай байж ёс зүйтэй ажиллаж өөрчлөлт шинэчлэлт хийх цаг болсон шүү.
Аварга дээд цолтон гээд пээдийж таахалзаад байдаг явдалыг үтэр түргэн халах хэрэгтэй.
Монгол бөх спорт юм бол дүрэм журамтай байж л оршин тогтноно.
Алдар цолоо дагасан төлөв төвшин гэгээлэг сайхан залуучууд байна аа байна.
Аархаж сагасан нэр алдарт дуртай хоосон толгойнууд л гутаагаад байгаа шүү.

Avatar

Зочин 2022-01-13 192.82.73.120

Монгол бөх учир нь олдохоо больчоод удаж байна.
Өөрчлөлт. Шинэчлэлт хийх цаг нь болсоон.
Тэр утгагүй цол гуншин?! Бөхчүүдийн ёс зүй жаяг жудаг гэж утгагүй болоод байгаа шүү дээ.
Монгол бөх спорт мөн үү??? Монгол бөх наадгай зугаа юу??? Гэвэл монгол бөх ШОУ л болсон байна.
Монгол бөх спорт юм бол спортын алдар цолуудыг л өгч баймаар.
Бөх барилдуулаад хөгжиж байг
аа юм юу байна аа???
Начин. Заан. Арслан цол ямар утгатай юм бэ? Манайд байдаггүй амьтад шүү дээ.

Avatar

Зочин 2022-01-13 98.215.126.149

Mongol gej tenegtelgui delhii deer amidarch baigaagaa bod..Tegeed arslan zaanii orond havtgai hulan tahi mazaalai gej tsol uguhuu.Yarih yumaa olj yadahiimaa s**.

Avatar

Зочин 2022-01-13 202.55.188.38

Батсууриас допин илэрхээр зүрхний эм болчихдог барилдах эрхийг нь өөрт нь тааруулж тохируулж хасдаг,бусад бөхчүүдийг яаж ч хэлмэгдүүлж хохироож чаддаг энэ нэг хэсэг бүлэг хорчидийн заваан юманд нь л хүмүүс дургүйцээд байгаа шдээ

Avatar

Зочин 2022-01-13 66.181.160.61

Мундаг 2 бөх даа.🏴‍☠️

Avatar

/*-*/ 2022-01-13 202.9.46.155

Гутлаа ч бас тайлж өг

Avatar

Гүр 2022-01-13 202.9.41.125

Их аварга Ж. Мөнхбат хоцорч ирэхэд нь томорсон даргад их жинтэй үг хэлсэн байдаг Даян аварга бол харин гайгүй. Энэ аварга цол бол маш хүндэтгэлтэй сайхан цол эднийхээ барилдааныг харж сэтгэлийн таашаал авах гэж олон түмэн хошуурдаг. БХны хуульд нийцээгүй болсон болоогүй дүрэм бол цаашаа шүү.

Avatar

зочин 2022-01-13 202.21.100.210

ШИНЭЧИЛСЭН ДҮРМЭЭ БАИМТЛААД БҮГДЭД НЬ АДИЛ БАРИЛДАХ ЭРХИЙГ НЬ 4 ЖИЛ ХАСААЧ

Avatar

zochin 2022-01-13 98.215.126.149

doping hereglesen bol adilhan 8 jileer erhiig n has.Uuchlal guigaad tsoloo nemuuldeg yum bol Oyunbold uuchlal guigaad tsoloo nemuuleed barildaj boloh yum bna.

Avatar

ХУУЛЬЧ 2022-01-13 192.82.64.190

ИРГЭНИЙ НИЙГЭМ ГЭХ НЭГ ХЭСЭГ ОВЖИН СҮХЭЙТЭЙ НӨХДҮҮД ХОЛБОО БОЛЖ ЗАХИРАН ТУШААЖ ӨӨРИЙН САНААГААГААР САВАХААР МОНГОЛ УЛСАД ХУУЛЬ ХЭРЭГҮЙ ,,,,,,ЗӨВХӨН АШИГ СОНИРХОЛЫН ЗӨРЧИЛ ,,,БУСДЫГАА ДАВАХ ГЭСЭН САНАА,ИХ МЭДЭГЧИЙН ГЭМТ ҮЙЛДЛҮҮД ӨРГӨЖИДГИЙН БАТАЛГАА ДАА,,,,,,МОНГОЛ БӨХ ДЭЛХИЙН ИХ СПОРТ БОЛСОНБОЛ ЯАХАВ ТЭР ДОПИНГ МОПИНГОО ЯРИНА БИЗ ,,,,,,ГАДНААС МӨНГӨ АВЧИХААД ТҮҮГИЙ ЗАХИАЛГЫГ УХААТАЙ БИЕЛҮҮЛЖ СУРАХ ХЭРЭГТЭЙ ДЭЭ ,,,,НАДАД ИХГЭЖ ХАРДАХ ЭРХ БИЙ ,,,,,

Avatar

Зочин 2022-01-13 103.87.255.28

Barilduulaach ter hentiin mangar batsaaniig umuuruud lalartaad baih ym

Avatar

Зочин 2022-01-13 66.181.184.82

Малгайг нь хогийн саванд хий

Avatar

Зочин 2022-01-13 122.201.22.34

Монгол үндэсний бөхчууд их жудаг ярьна. Яг бодит байдал бүгд луйварчин сэтгэхүйтэй. Учир нь Монголын ард түмэн шударга бус зүйлийг дэмждэг, боловсролгүй, хүмүүжилгүй, залхуу орк үндэстэн. Энэ үндэсний бөхийг уламжлал гэх балай юмнаас нь салгаж шинэчилж сайжруулах хэрэгтэй. Тэр балай ам авдаг зүйлийг болиулах хэрэгтэй. Шударга өрсөлдөөний талбар болгох хэрэгтэй болов уу. Аварга хүн нь нэг барилдаанд бүртгэсэнгүй гээд малгай толгойгоо хаяад явж байдаг. Энд ямар ч дүрэм журам, зарчим гэж алга.

Avatar

Зочин 2022-01-13 103.111.68.3

Одооны зарим бөхчүүд хэрүүлч авгай нар шиг болчихсон байна. Их жудаг ярьдаг мөртлөө сонин авир гаргацгаагаад л.Барилдаад л барилдуулахгүй бол тоохгүй гүндүүгүй эр хүн шиг байцгаавал болно ш дээ.

Avatar

Хэхэ 2022-01-13 66.181.161.80

Чадаг муу дзрвэд вэ

Avatar

Зочин 2022-01-13 192.82.78.92

Энэ л*****н барилдах барилдахгүй хэнд хамаатай юм зайлбал таарна

Avatar

Зочин 2022-01-13 213.87.137.143

***** Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Зочин 2022-01-13 192.82.71.197

Бөхийн өргөөний хогийн саванд чихчихээч дээ. Допингтой новшийн хөлстэй хогоор яах юм бэ?

Avatar

Зочин 2022-01-13 139.5.218.144

Үндсэн хуулиар Батсуурьт давуу эрх олгоогүй юм. Даварсан муу гахайг шоронд хий. Улсын мөнгийг завшиж идсэн тэнэгт хуулийг мэдрүүл.

Avatar

Зочин 2022-01-13 103.229.122.100

ЭНЭ МАЛГАЙГ НЬ БӨХИЙН ХОЛБОО ХИЙЖ ӨГСӨН ЮМ БОЛ БУЦААЖ ӨГӨХ НЬ ЗӨВ ЗӨВ ККК

Avatar

Зочин 2022-01-13 103.229.122.100

ҮНДЭСНИЙ ГЭХ БӨХ БУЗАРТЧИХСАН БАЙНА ТАТАН БУУЛГАХ ХЭРЭГТЭЙ

Avatar

Зочин 2022-01-13 43.242.243.32

Зассс энэ бөх нэртэй оркууд хэнд хамаатай юм!

Avatar

Зочин 2022-01-13 64.119.26.5

нэг бөхийг ажил хийгээгүй байхад олон газар сул цалин өгдөг нөгөөдүүл нь иймэрхүү л хүмүүс болдог харин эмчийг нэг байгууллага нь ч олигтой цалинжуулж чаддаггүй тэд өдөр шөнөгүй хүний амь насны төлөө явдаг ямар их ялгаа вэ Нэг бөх яаж ийж байгаад цол авахад аймгаараа сумаараа хоосрох шахталаа хөрөнгө мөнгө гарган байр машин өгнө насаараа ажилласан эмчид мотоцикил өгч байна гэж дуулаагүй л юм байна

Avatar

БАХ БАХ 2022-01-13 68.100.225.217

НААД БАТСУУРЬТ ЧИНЬ БУРУУ БАЙХГҮЙ Ш ДЭЭ БАГААС НЬ ЭРХЛҮҮЛЧИХСЖЭ АЙЛИЙН ЭРХЭЭРЭЭ ХАТСАН БАНДИЙГ ТА НАР ЯАХ ГЭЭД БАЙГАА ЮМ БЭ.ТЭР ЭРХЛЭЖ АЙЛГАЖ БАЙГААД ДАРХАН АВАРГА БОЛНО ГЭЭД ЯВАА ХҮНИЙ ЭРХ ҮР ЮМ ШҮҮ ДЭЭ. НЯЛХ ХОНГОР АМЬТАН ШҮҮ ДЭЭ. АРААС ГУЙЖ ИРЭЭД БАРИЛДААД ӨГӨӨЧ ГЭЖ ГУЙНА ГЭЭД ГАДАА МАШИНДАА СУУГААД ХҮЛЭЭГЭЭД БАЙСАН САЙХДАА ЧААВААС
НЯЛХ ЮМ ХӨӨРХИЙ МИНЬ, ТАНХИЛ ЮМ ХӨӨРХИЙ МИНЬ, ЭРХХЭЛЧИХСЭН ЮМ ХӨӨРХИЙ МИНЬ…. ЭНЭ ХҮҮ БАРИЛДАХГҮЙ БОЛ МОНГОЛ БӨХ СҮЙРНЭ ШҮҮ ТА МИНЬ

Avatar

Зочин 2022-01-13 122.201.22.152

Altanhuyag, Hurelbaatar geed ulsturd hun doromjilj , dairch davchilsan us honzonogch humuus , odoo buhiin devjeen deer bas l neg Uvs nuhur davraad bhiin Yamar muuhai bnaa. Busdiig uursduusuu dord uzeh, heterhii deerelhuu zantai bdgaa bolimoor yum

Avatar

Зочин 2022-01-13 202.126.89.32

Төрийн ордонд увс хаан төв цэнгэлдэхэд увс хаан төв театрд увс хаан мэдэв үү муу оркоо

Avatar

Зочин 2022-01-13 142.79.202.93

Хэн нь хохироод байгаан бэ? Хүүхэд оиг аашлаад бхйьал хүүхэд шиг л хандышт

Avatar

иргэн 2022-01-13 64.119.20.41

Ямар юмнууд ингэж шийд гаргаад Сайхан бөхчүүдийг гаргаад хөөгөөд байдаг байна.Ер нь энэ бөх юу болоод бялартаад байдаг болчихивоо!!!!!!Хайран бөхчүүд бүгд бхйхгүй шүү.Монголд болж бхйгаа зүйл нэг ч байхгүй.!!!!!!!

Avatar

Зочин 2022-01-13 64.119.18.86

Бөхийн холбоо браво! Дүрмээ дагах хэрэгтэй аварга гэж нэрийн доор томрох хэрэггүй шүү. Магалаа дүрмээ сайн бариулаарай дэмжиж байгаа шүү

Avatar

Зочин 2022-01-13 202.9.40.23

Хамраараа сандарсан цусаар барилдсан өрсөлдөгч болгоноо шүршиж будаад байдаг нь сэжиг төрүүлдэг

Avatar

зочин 2022-01-13 66.181.181.43

Допингийн шинжилгээ нь сөрөг гэсэн батлгаагаа авч ирээд малгайгаа аваарай.

Avatar

Зочин 2022-01-13 64.119.17.97

Даварсан гөлөг зориуд хоцорж очоод өдөж байгаа юм. Чадал нь хүрдэг бол эцэгтэйгээ нийлж зодох байсан даанч жижигдээд боож үхэх нь

Avatar

зочин 2022-01-13 66.181.177.30

Тэрний хөлстэй малгайгаар яах вэ дээ, нохойд өмсгөөд тавьчих

Avatar

Зочин 2022-01-13 66.181.185.15

Энэ одоо хэнд эрхлээд байгаа юм

Avatar

Зочин 2022-01-13 192.82.70.233

Батсууриас допинг элэрсэн нь үнэн, энэ засаг төр харж үзээд барилдах эрхийг нь нээж өгсөн тэр ч бүү хэл Дархан аварга гэх томоос том цолыг зүгээр өгсөн. Энэ одоо хэн бэ? Ямар сагасан этгээд вэ? Хайр даадаггүй энэ этгээдийн цолыг нь хурааж ав.

Avatar

Зочин 2022-01-13 185.129.61.2

Манжын хааны бөлдөг дүрсэлсэн малгай гэдэг юм Монгол эрчүүдийг хийморь мөхөөсөн билэгдэлтэй зүйл Монгол хүнд малгай мундаагүй байх.

Avatar

Зочин 2022-01-13 139.5.218.144

Манжийн хаандаа наад малгайгаа буцааж өг.

Avatar

Зочин 2022-01-13 139.5.218.144

Допингийн шинжилгээнд Оюунболдын шээсийг Батсуурийн шээсээр 2 удаа сольчихсон байхаас сийхгүй. Батсуурийн байгаа царайнаас харвал их том хуйвалдаан хийнэ шүү.

Avatar

Зочин 2022-01-13 192.82.82.239

Бүртгүүлээд ном журамаараар явах ёстойлдоо уг нь хэнэгүй том толгой гаргасны шинж дээ.утсаар бүртгүүлж болоогүй юмуу.ийм хэрүүлтэй бөх үзэхээс ой угтаад бна.төр ард түмнээ хүндэл бөхчүүдээ.

Avatar

Зочин 2022-01-13 64.119.17.232

Барилдах гэж биш үймүүлэх л гэж ирсэн байна

Avatar

Зочин 2022-01-13 27.123.214.2

ийм байж болохгүй л дээ. Ёс ёмбогор төр төмбөгөр л байх ёстой. Тийм биш байснаас өнөөдөр Түвшинбаярт юу тохиолдов. Аварга цолтой бөх бүртгүүлэхгүй барилдана гэсэн дүрэм байхгүй л бол бүртгүүлэж баридлах ЁСТОЙ. Аливаа уламжлал , дүрэм журмыг том цол авсан хүмүүс л хамгийн ихээр зөрчих юм . Цол дагаж БЯР гэж бид ярьдаг шиг цол дагаж ИХ ЗАН нэмэгдэж уг хүнээ , дээр нь олон жил уламжлагдаэ ирсэн ёс заншилаа үгүй хийх юм даа

Avatar

Зочин 2022-01-13 202.126.88.196

Пүрэвсайхан огт хөлрөхгүй цуцахгүй ямар нэг юм хэрэглэдэг гэж яриа байдаг.

Avatar

Иргэн 2022-01-13 202.126.88.44

Энэ бүдүүн ухамсар боловсрол нимгэн бөхчүүд барилдахдаа болиоч.эд нар хэнд хэрэгтэй юм бэ?монгол төрд үү?ард түмэнд юм уу?ямарч хэрэг алга.улс нийгэмд тустай юм хийхгүй.өрсдийгөө монголд од гээд болцон.хэнч биш.

Avatar

зочин 2022-01-13 103.212.118.174

Допинг илэрсэн бөхийн барилдах эрхийг 11 сараар хасна гэдэг шийдвэр эхнээсээ л буруу байсан. ХЗДХЯ-ы төрийн нарийн бичгийн дарга, баяр наадмын бөхийн комиссын дарга Баасандорж /увс/ энэ талаар тайлбар хийх хэрэгтэй. Хаана тэр 11 сар гэж бичсэн байгаа юм. Яагаад өмнө нь 2 жилээр хасаад байсан юм, одоо яагаад 4-8 жил болгов гээд. Нутгархаг үзэл санаа ийм тэгш бус шийдвэрээс үүсээд байгаа. Энэ удаа малгай тавибал манайх гэлээ дээ наадах чэнн.

Avatar

Зочин 2022-01-13 202.126.90.6

Өөрөө хоцроод бүртгүүлчихсэн байна

Avatar

Би Монгол хүн 2022-01-13 192.82.69.96

Батсуурь аа чи одоо малгайгаа өгсөн хүн одоо дахиад хаа нэг газар бөх барилдая гээд гараад ирнэ гэж байхгүй шүү. Хэлсэн л бол хэлсэн, хийсн л бол хийсэн байх хэрэгтэй шүү. Ер нь чи Монгол төрийг доромжлоод байгаа юм уу, Монгол хүмүүсийг доромжлоод байгаа юм уу. Эсвэл аль алиныг нь доромжлоод байгаа юм уу. Ямар ч байсан яасан ч ТЭНЭГ хүн бэ дээ. Чиний тэнэг бяр яах вэ, одоо ухаанаар хүн төрөлхтөн амьдардаг болсон үе шүү дээ. Чи ч үүнийг мэдэхгүй л дээ.

Avatar

зочин 2022-01-13 66.181.177.30

Энэ нөхөр цагт нь бүртгүүлэхгүй, тэгээд барилдана гэж ирээд, малгайгаа өгчихөөд явсан ч гэх шиг, албаар асуудал үүсгэх сонирхолтой байх шиг, угаасаа авир муутай нөхөр гэсэн, до Оюунболдын араас бас нэг хэрүүлийн сэдэв нэмэгдэж байх шиг вэ

Avatar

Зочин 2022-01-13 202.9.40.217

ДҮРЭМ БОЛ ДҮРЭМ !!! БҮРТГҮҮЛЭЭГҮЙ БАЙЖ ИРЖ БАРИЛДАХ ГЭХ НЬ ЁС ЗҮЙГҮЙ ҮЙЛДЭЛ !!!

Avatar

Нэргүй 2022-01-13 202.179.21.226

МҮБХ-ны арга хэмжээ маш зөв яг л дүрмээрээ бүртгүүлсэн бөх л барилдана.Бүртгэл хаасан л бол хэн гуай ч байсан барилдах ёсгүй.Хувь хүний хувьд аварга Н.Батсуурь аварга цолондоо тэнцэл их муутай байна шүү.Бөхийн малгайгаа ав гэж юу гэсэн үг юм МҮБХ олгоогүй төрийн тэргүүн зарлигаар олгосон учраас төрөө доромжилж байна. Өмнөх түүхийг хэнч мартаагүй шүү аавтайгаа нийлж төрийн цагдаа зодсон хэрэг байж л байна шүү.

Avatar

zochin 2022-01-13 202.131.251.130

iim ovilgogui gar shuu dee. Uvsuud dandaa hel am tatalj heruul h**** hiisen hogin novshnuud baidag yum. Burtguuleegui huniig hen barilduulah yum. davj uzelgui huivaldaj tom tsol avchihaad yu ve ast chin.

Avatar

Болд 2022-01-13 64.119.18.97

Энэ хүнд даян аварга цол олгосон. Бусдаасаа илүү учир ийм том цолонд хүрсэн болов уу. Монголдоо Аварга хүн ш дээ. Барилдуулахад юу нь болохгүй гэж. Үеиын үед аваргууд илүү эрх эдэлдэг ш дээ. Магалжав хэмээх лүд загвардчих болтой юмаа

Avatar

Монгол хүн 2022-01-13 192.82.69.96

Чи битгийн далдагна.

Avatar

Бөхчүүдийг одоо мартаа 2022-01-13 66.181.161.93

Жүжигчид одоо болио хэн үздэг юм. Тэгсэн дор шудрагаар нь үндэсний сураа хөгжүүлээ.

Avatar

Зочин 2022-01-13 66.181.187.95

Тэр бөхийн холбоо нь 2 өдрийн өмнө бүртгэл дуусана гэж яг зарласан юм уудаа. Ажил хийж чаддаггүй хүмүүс шүү дэ

Avatar

Зочин 2022-01-13 192.82.70.251

Манай нохойнд зохино доо

Avatar

Зочин 2022-01-13 202.55.191.194

ДОПИНГИЙН ЛУЙВАРЧИН АВАРГА,,,,ИЧ ЗА ЧИ БАТСУУРИА

Avatar

Зочин 2022-01-13 103.212.119.52

Ашгүй дээ, ичихгүй малгайгаа өмсөөд ширэн нүүрлээд гараад ирнэ дээ.. Шударга бай новшнуудаа

Avatar

зочин 2022-01-13 64.119.29.142

Малгайгаа орхидог хүн байдгаа яасан Монголоо алдсан хүн бээ

Avatar

Зочин 2022-01-13 51.195.107.236

Бөлдөг дүрсэлсэн хөшөөтэй их адилхан малгай байна шүү эмэгтэйчүүд очоод байдаг нэг хөшөө байдаг даа.

Avatar

Зочин 2022-01-13 64.119.25.92

Энүүний малгайгаар яадаг юм гай болно шүү хогы саванлуу хаяаааааааа

Avatar

Өөхөн 2022-01-13 64.119.25.92

Энэ хогын тантангын малгайгаар яадаг юм хогын саванлуу хаяааааа хүн зодно янз бүрийн авир гаргана энэ хогоор бөх дутахгүй дээ

Avatar

Зочин 2022-01-13 66.181.161.61

БАТСУУРЬ ЗАЙЛ. ДОПИНГИЙН ХҮҮДИЙ ЦОЛ НЭМНЭ ГЭЖ ЮУ БАЙХАВ. ОЮУНБОЛДТОЙ АДИЛХАН ШИЙТГЭ МУУ ӨӨДГҮЙ НОВШИЙГ.

Avatar

Зочин 2022-01-13 119.40.103.6

Sodnomdorj burtguulegui murtluu , dundaas n orj barildsan bizde , ene yaah aragui yalgavaral baina aa , odoo uws durvud humuusiig yalgaad , irgenii dain degdeehnu?
Unen mal pisda nar shu , ene bohiin holbooniih, er hun shig buruugaa huleehgui , dandaa shalchig2 s*****g , manjid dagaar orson n gaihah zuil bish , hamgiin sanaa muutai , shalchig pizdanar shu

Avatar

Зочин 2022-01-13 103.229.123.39

ТЭгсэн юм уу

Avatar

Зочин 2022-01-13 192.82.68.89

Энэ муу жудаггүй муухан эр дээ. Эцэгтэйгээ нийлж төрийн цагдаа зодож байсан шаар

Avatar

Зочин 2022-01-13 192.82.65.103

хуулийг ижил тэгш үйлчлүүлье.

Avatar

Зочин 2022-01-13 66.181.161.12

Нүцгэн ирээд – нүцгэн буцдаг хорвоо , Батсуурь аа – малгайгаа орхиод явсан чинь юу ч биш . Харин ДОПИНГДСОНЫХОО төлөө 4 \ дөрвөн \ ЖИЛ барилдах ЭРХЭЭ ХАСУУЛАХААСАА өмнө " явсанд " тань баяр хүргэе …

Avatar

Zzz 2022-01-13 202.126.90.108

Za goy goy odoo awargiin uur hursen naadmaar nylga s***h bhda

Avatar

Зочин 2022-01-13 91.20.62.153

Өдий насанд хүрчихээд дүрэм журам дагана гэж мэдэхгүй. Яана даа. Ингэхээр бөхчүүд тэнэг мангар мулгуйгээр дуудуулахаас өөр яахав дээ.

Avatar

Зочин 2022-01-13 64.119.29.242

Болж муу пяздаг. Хүүхэд шиг хулгайч вэ!

Avatar

Боовон толгойт малгайг хог дээр хая 2022-01-13 107.189.5.5

Муу хар манжуудын боовыг ороо дээрээ залсан малгайг хол аваад шитсэн дээрээ. Муу хар санаат манжуудын б**в толгой дээрээ залсан бөхчүүдийн сэтгэл санаа авах юмгүй болж ард түмний дунд нэр хүндгүй болж Монгол бөх гэдэг юм сүйрлээ. Зодон шуудаг нь Монгол байж болох ч малгай бол Монгол биш шүү. Зодог тайлаг гэдэг болохоос малгай тайлах гэж сонсоогүй муу хар манж хятадуудын малгайг хол шидээ.

Avatar

Бөх сонирхогч 2022-01-13 43.228.131.42

Батсуурь аварга холбооныхоо дүрэм, журмыг мөрдөх ёстой шүү. Аваргын үйлдэл буруу

Avatar

Зочин 2022-01-13 198.16.76.27

Баяр хүргэе. Монгол бөхөөс сэргээш идэштэн, допинг хүчтэнгүүдийг цэвэрлэх цаг нь болсон. Үүнийг түүчээлж байгаа Мөнхбат, Санжаадамба аваргуудад талархая. Оуолд, Бауурь энтр хол яваарай!

Avatar

Зочин 2022-01-13 192.82.64.153

Цагааа бариагүй чиний буруу биз дээ тэ малгайгаа гадаа хая

Avatar

Зочин 2022-01-13 202.9.47.1

Тэнэг бөхчүүд зайлах.Монголд та нар шиг хэрэггүй хүмүүс алга даа

Avatar

Dunduuk manaljaw 2022-01-13 66.181.188.254

Ene manaljaw gedeg balai gariig soliojee ene behiin holboog suiruuleed duuslaa hogiin hun ymaa oyunboldiin amidralaar togolson odoo batsuuriin amidralaar togloj bn ard n heden hun baidagiig medehui ter aaw eej ah duu hani ijil ur huuhduud. n baidag ym ene manaljaw awgai huuhedgui aaw eej ah duuguii dunduuk ymuu

Avatar

Би 2022-01-13 192.82.69.96

Чи битгий донгос. Төрөө хүндэтгээд цагтаа бүртгүүлээд ирж болсонгүй юу энэ тэнэг Батсуурь. Ерөөсөө ийм л хүн шүү дээ, энэ тэнэг чинь

Avatar

Зочин 2022-01-13 192.82.74.56

Энэ нохорт хэн допинг огсон юм оороо л хэрэглэсэн биз дээ харинч цолыг нь хураах хэрэгтэй шуу урьд жил нь допинг хэрэглэсэн гээд дараа жил туруулдэг байж болохгуй сайн шалгах л хэрэгтэй шуу

Avatar

Зочин 2022-01-13 192.82.69.41

Адилхан л 2 жилээр хасах хэрэгтэй ш дээ. Батсуурь п***а ичээч.

Avatar

MONGOL 2022-01-13 202.9.46.13

БАТСУУРЬГЭЖ ЭНЭ БӨХ УГЫН БӨХИЙН ЖУДАГГҮЙ , БАС ШУДАРГААР БОЛ ОЛОН УЛСЫН ХУУЛЬ ДҮРМИЙН ДАГУУ БАРИЛДАХ ЭРХГҮЙ ХҮН. ШУДАРГА Л БАЙЦГААЯ Л ДАА.

Avatar

Батсуурь гэж хөгийн хулигаан бөх байна аа 2022-01-13 64.119.25.232

Допинг хэрэглэж шинжилгээгээр тогтоогдчихоод юундаа ингэж хулигантаж бусдад буруу жишиг үзүүлж байдаг юм.

Энэний эрхийг 4 жилээр хасах нь зүйтэй. Хүрэлсүхтэй баз хүргэн юм гээ биз дээ. Үхсэн б а а с яршиг л байна.

Avatar

Зочин 2022-01-13 139.5.218.144

Тэгэж байгаад яг Түвшинбаярын араас орно. Их агсан, төрийн цагдааг зодно, магадгүй элдэв янзын муу зуршил ихтэй, хүн алж мэднэ. Хүрэлсүх ч бас арчаагүй амьтан.

Avatar

Зочин 2022-01-13 139.5.218.144

Сүхбаатарт ажил хийхгүй байж сул цалин авдаг хулгайчийг барилдуулдаг газар биш. Цалингийн хулгайчийг шоронд хийгээчээ. Ажлаа хийж явсан хүнийг шалтгаангүй халдаг том дарга нараа. Энэ муу хулгайч Батсуурийн эсрэг шүүх дээр гомдол гаргана шүү. Эн

Avatar

Зочин 2022-01-13 202.21.115.82

batsuuri barildah erhtei shuu

Avatar

Зочин 2022-01-13 192.82.80.137

ЭНЭ ХӨГИЙН ГАРЫН МАЛГАЙ НЬ ХЭНД ХЭРЭГТЭЙ ЮМ.
ДОПИНГОО ХЭРЭГЛЭЭД ЦУВДАЙГАА МААЖААД БАЙВАЛ ТААРНА

Avatar

zochin 2022-01-13 64.119.21.201

ZUW

Avatar

Зочин 2022-01-13 203.91.115.55

Золиг чинь бас Жавхлангийн араас орох нь уу? Дуугүйхэн байж байгаад наадмаар зодоглохоо бод. Халх Ойрадаар талцах юмгүй би чиний барилдааныг харж л байдаг. Түрэгдэж байж нэг мөсөн жорлойв доо. Чамд туршлага бий шүү.

Avatar

Зочин 2022-01-13 66.181.161.81

Дүрмээрээ бүртгүүлэх хэрэгтэй шдээ, бүртгэл нь хаагдсан бхад барилдана гэж ирж л бдаг, өөрөө бөхийн дүрэм холбоогоо хүндэтгээ

Avatar

Badarch taxar 2022-01-13 64.119.24.111

Биё нь муу үхэх гэж байгаа элбэг харцага энэнд оролцоод байгаа юмуу ? Батсуурь сая орсрн бол түрүүлэх байсан юм !!

Avatar

Зочин 2022-01-13 64.119.24.162

МАЛГАЙГ НЬ АВААД ДУУДЛАГА ХУДАЛДААНД ОРУУЛААД МӨНГИЙГ НЬ ДОПИНГИЙН ЭСРЭГ ТЭМЦЭХЭД ЗАРЦУУЛБАЛ БУЯН БОЛНО.

Avatar

Зочин 2022-01-13 139.5.218.144

Муу ялтан минь шорондоо очиж суу. Сүхбаатар аймгийн онцгой байдлаас хичээн сая төгрөг залилан хийж идсэн бэ? Төрийн цагдаа зодож байхдаа тохирсон ялаа авахгүй яагаав.

Avatar

Зочин 2022-01-13 43.228.129.131

Энэ одоо хэнд эрхлээд байгаа ***** вэ

Avatar

Зочин 2022-01-13 139.5.218.144

Допинг хэрэглэсэн гэж Батсуурь үнэн яриад байна уу? Худал яриад байна уу? Шалгах хэрэгтэй. Хэрвээ Батсуурь үнэн ярьсан бол бөхийн цолыг хурааж, бөхөөс бүүр хөөх хэрэгтэй. Худал ярьсан байвал төрийн цагдаа зодсон хэргийг дахин шалгаад шоронд ял өгч суулга. Худал ярьна гэдэг бол гэмт хэрэг мөн.

Avatar

Зочин 2022-01-13 139.5.218.144

Төрийн цагдааг эцэгтэйгээ нийлж зодож явсан хүн хэн бэ Батсуурь. Монголын төрийг ард түмэнтэйн доромжилж байгаа хэрэг бус уу. Балиар гүзээгээ тэжээх чадалгүй бас Сүхбаатар аймгийн онцгой байдлаас сул мөнгө иднэ. Ер нь энэ увсын Ю.Цэдэнбалын коммунист дарангуйлагчийн хойчис болсон хүүрнүүдийг цаазлах хэрэгтэй. Бүрэнтөгс гэж бас нэг хий мөнгө 4-р цахилгаан станцаас иддэг гүзээ байна.

Avatar

Зочин 2022-01-13 139.5.218.144

Монгол төрийг доромжилсон хүн бол Батсуурь. Допинг хэрэглэсэн гэж мэдэгдсэн энэ хүнээс шинжилгээ авч чадахгүй гэж Монголын төр, ард түмнийг басан доромжилсон хүн бол Батсуурь.

Avatar

Зочин 2022-01-13 139.5.218.144

Амарсайхан чи бол дууссан. Төрийн төмөр нүүр харуулаж чадахгүй допингийн байнгын хэрэглэгчийг шагнаад зогсож байдаг хог шив.

Avatar

зочин 2022-01-13 66.181.177.30

Барилдуулахгүй байх нь зөв болов уу, шинэ дүрэм гарсанаар 11 сарын шийтгэл нь автоматаар 4 жил болно гэж ойлгож байна, үгүй гэвэл Оюунболдын шийтгэлийг эргэж харах хэрэгтэй болох биш үү

Avatar

Зочин 2022-01-13 104.173.28.5

Batsuuri, Purevdavga nar durem batlagdahaas jiliin umnu shiitguulsen. Shine durem garsan udruusuu huchintei. Ounbold ehniihee doping-t neg jileer davtan heregleed 8 jileer shiitguulsen. Yalgaj salgaj bodoh heregtei. Hervee davtan hereglevel bugd 8 jilleer hasuulah biz ee.

Avatar

mgl 2022-01-13 66.181.182.88

durem, juram buh hund tegsh uilchileh yostoi.

Avatar

зариг.мн 2022-01-13 202.179.15.71

батсуурь аваргыг допин гэж яриад байх юм батсуурь аваргаас допингийн төрөл ордог ганц бодис илэрсэн тэр нь тэстистрон гэдэг бодис биш хүч нэмэгдүүлэх ямар үйлчилгээ байхгүй гадуур зарагддаг 500 төгрөгийн эмэнд агуулагдах тайвшруулах бодис шүү

Avatar

Зочин 2022-01-13 139.5.218.144

Дүрэм бол дүрэм. Муу тэнэг н**ш эцэгтэйгээ нийлж төрийн цагдаа зодож байсан. Дээр нь допинг хэрэглэсэн тул цол хэргэмийг хурааж, бөхөөс үүрд хөөж явууул. Монголын уламжлал соёл гэдэг бохир заваан новшнуудын хуйвалдаан орох ёсгүй шүү.

Avatar

Зочин 2022-01-13 66.181.189.127

Бөхийн дүрмэнд допинг их,эсвэл бага хэрэглэсэн бол гэсэн заалт огт байхгүй.Нэг удаа хэрэглэсэн бол 4 жил, 2 удаа хэрэглэсэн бол 8 жил барилдах эрхийг нь хасна гэсэн байдаг. Тиймээс Батсуурийн аварга цолыг хурааж, барилдах эрхийг нь хасахаас өөр арга байхгүй.

Avatar

Зочин 2022-01-13 103.57.92.138

Бөхийн холбоо – аваргатаа ялгавартай хандаж байгаад харамсаж байна. Нэгийг нь, жил барилдах эрхийг нь хасаад нөгөөд нь цол нөхөн олгож болдог юм уу? нэг нь давтан гээд 8 жил хасуулсан бол нөгөөд нь 4 жилийн хориг тавь лдаа.

Avatar

We 2022-01-13 202.126.88.69

Doping Batsuuri barildval Oyunbold bas barildah erhtei shu Batsuuriig 4 n jiler hasah heregtei

Avatar

Зочин 2022-01-13 139.5.218.144

Батсуурь гэж хүн телевизийн өмнө сууж допинг хэрэглэсэн гэж жилийн өмнө ярьж байсан. Замын цагдааг зодож явсан хүн хэн бэ Батсуурь. Сүхбаатар аймгийн онцгой байдлын газраас сул цалин идэж уудаг хүн хэн бэ Батсуурь. Ийм хачин балай хуйвалдаан хийж суудаг Батсуурьт бүх хэрэгт нь ял өгч шоронд суулгахгүй юм бол төр гэж байх утга алга.

Avatar

Зочин 2022-01-13 66.181.161.66

Энэ юм болгоныг эсэргүүцэж байдаг толгой хоосон лалруудад хэлхэд хууль дүрэм журам гэж байдаг юмаа тэрний хүрээнд л амьдрана ойлгоснуу малуудаа , яагаад ийм усан тэнэг юм бэ , үнэндээ хэлэх ч үг олдохгүй юм

Avatar

Зочин 2022-01-13 66.181.161.66

Наад хүнчин гэм буруугаа хүлээнэ зөвшөөрөөд зохих шийтгэлээ хангалттай эдлээд дууссан хүн шүү, юугаач мэдэхгүй малнууд эсэргүйцээд бүр үхэхнээ, адилхан аавын хүүг алаг үзээд байхгүй шүү лалруудаа

Avatar

Зочин 2022-01-13 64.119.29.146

Хуцаарай, 4 жилээр хасах ёстой. Тэгвэл Оюунболдын эрхийг ч гэсэн 4 жилээр хасна

Avatar

Зочин 2022-01-13 66.181.183.221

ХАЛДЬАРТ ӨВЧИНИЙ ҮЁД НЭГ ДОР ОЛОН ХҮН ЦУГЛУУЛЖ БОЛОХГҮЙ МАГАЛЖАВ ЧИ БОЛЬЖ ҮЗНААДАХ БӨХИЙГ ҮЗЭХ СОНИРХОЛ АЛГА ЁР НЬ ЦААШДАА Ч АНХААР . БАТСУУРЬ ДОПИНГ ХЭРЭГЛЭЭ БИЗДЭЭ НАЙМАН ЖИЛ ЭРХИЙГ НЬ РАСАХ ХЭРЭГТЭЙ АДИЛХАН ҮЙЧИЛЭХ ЁСТОЙ ТА НАР ХЭНИЙГ ДОРОМЖЛООД БАЙГААА ЮМ АРЛ ТҮМЭН ТЭГЖ ДОРОМЛУУЛАГҮЙ ШҮҮ

Avatar

Иргэн 2022-01-13 103.136.254.8

Төр оролцож цол өгдөг байдлыг халж бөхийн холбоо олгодог болох. /Төр оролцохоор дампуу болдог/. Мөн бөхийн нутаг усны галыг болиулах хэрэгтэй/хэдэн бөхчүүл нь нутаг усаараа талцдаг, түүнийг дагаж ард иргэд нь талцдаг үүнийг зогсоох /Бөхийн дэвжээ болгох. Бөхийн дэвжээг бөх сонгож бэлтгэл сургуулилт хийдэг болгох, бөхийг дэлхийн жишигт хүргэх/. Допингийн шинжилгээг бүх бөхчүүдээс авдаг болох /улиралд нэг удаа/ ингэж байж бөхөө хамгаалах хөгжүүлэхэд ихээхэн түлхэц болно. Хийх юм ч их байнадаа.

Avatar

Зочин 2022-01-13 103.136.254.8

Хийж болмоор ажил их бхын даанч бөхийн холбоогоо хэдэн нөхөд нь өмчлөөд авчих юм аа. Холбооны удирдлагуудыг сунгаагаар 4 жилд 1 удаа сонгодог болгох. Өмнөх хийж байсан удирдлага дахин нэр дэвших эрхгүй болгох. Багийг хэрхэн яаж бүрдүүлэхийг удирдлага бүрэн хариуцах/хариуцлага тооцохыг нь оруулчих тэгээл болоо тэгээд л харж байя.

Avatar

Зочин 2022-01-13 202.126.90.136

Увсын агуу хүчит аваргуудыг дийлэхгүй болохоороо муу халхууд донгосоод эхлэх юм.

Avatar

Зочин 2022-01-13 66.181.189.127

Улаан допингчин Батсуурийг барилдахыг 8 жилээр хорих хэрэгтэй.Тэгэж байж шудрага ёс тогтоно.

Avatar

Зочин 2022-01-13 66.181.161.66

Дураараа я***н бэ хаха

Avatar

Amar 2022-01-13 139.5.219.90

Нил допинг дээр нь хурган зальтай гэж байгаа

Avatar

Зочин 2022-01-13 103.26.194.238

Барилдаанаа боль л доо бусад газрууд арга хэмжээгээ цуцлаад байна аймгууд ч гэсэн

Avatar

Зочин 2022-01-13 43.228.129.131

за за энд бас дабл стандарт явж байдаг болжээ, хэн нь эрхээ хасуулаад хэн нь эрхээ хасуулах нь битгий хэл цол нэмдэг юм бэ

Avatar

ЗОЧИН 2022-01-13 66.181.169.108

Тухайн үеийнхээ дүрэм журмаар л явна шүү дээ. 11 сараар хассан бол тэрийгээ л баримтална. 4 жилийн асуудал Батсуурь аварга шийтгэлээ авсны дараа гарсан дүрэм шүү дээ.

Avatar

Зочин 2022-01-13 64.119.24.136

МАГАЛЖАВ ЧИ НААД ӨМХИЙ ЗОВЛОГОНУУДАА НОЦОЛДУУЛАХ ГЭЖ ХҮН ЦУГЛУУЛЖ ВИРҮС ТАРААЖ БАЙГАА ЯЛТ ҮЙЛДЛЭЭ НЭН ДАРУЙ БОЛЬ БАС НЭГ МАЛ ЮМДАА ЧИ

Avatar

ЗОЧИН 2022-01-13 103.111.68.3

Оюунболдыг 8 жил Батсуурь Пүрэвдагвыг 11сар.Ийм өдөр шөнө шиг ялгаатай шийдвэр гаргаж болохгүй.

Avatar

ббб 2022-01-13 139.5.218.132

Хасвал адилхан 4 жилээр хас

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж