Украин бүс нутаг дахь дайныг төгсгөхөд бэлэн | News.MN

Украин бүс нутаг дахь дайныг төгсгөхөд бэлэн

Украин бүс нутаг дахь дайныг төгсгөхөд бэлэн

Украин бүс нутаг дахь дайныг төгсгөхөд бэлэн

Украин, Орос, Франц, Германы удирдагчдын шинэ дээд хэмжээний уулзалтын үеэр зүүн Донбассын бүс нутаг дахь дайныг зогсооход шаардлагатай шийдвэрүүд гаргахад бэлэн байна гэж Украины Ерөнхийлөгч Владимир Зеленский Мягмар гаригт мэдэгдэв.

Тэрбээр бүс нутаг дахь мөргөлдөөнийг зогсоох цаг болсон гэж үзэж байгаа аж. Зеленскийн штабын дарга Андрей Ермак мөн мэдэгдэлдээ, Украин сөргөлдөөнийг зогсоох, олон хоригдол солилцох зэрэг арга хэмжээний талаар тохиролцохыг хүсч байна гэжээ.

Украинд цохилт өгөх Оросын хэдэн арван мянган цэрэг  шинэ довтолгоонд бэлтгэж байж магадгүй гэж Вашингтон, Киев мэдэгдэв. АНУ, ОХУ-ын албаны хүмүүс Даваа гаригт Женевт уулзаж, хэлэлцээ хийсэн юм.

Эх сурвалж: REUTERS

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
1
ХахаХаха
0
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

14 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Заагч 2022-01-12 202.9.46.50

Энэ нэг модно лрчуулгатай вирус хятадын хаягдал авгай шал хагас дутуу ядмаг нийтлэл оруулах юм Монголоос зайлаарай хог царайт х***а авгай чинь дандаа худлаа хуцах юмаа хятад санаагаа шивээд байх юмаа огиудас хvрчихлээ тэнэг гамин авгай чинь

Avatar

Зочин 2022-01-12 213.87.144.144

))))) Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Зочин 2022-01-12 64.119.26.35

УКРАИНЫ АСУУДАЛ ГЭЭД БАЙГАА ПУТИНЫ МУЙХАР САНАЛЫГ АНУ НАТО УКРАИНГҮЙГЭЭР ОРОСТОЙ ХЭЛЭЛЦЭЖ ЯМАР НЭГ ШИЙДВЭР ГАРГАХ НЬ ХОЙШДОО МОНГОЛЫН АСУУДЛЫГ МОНГОЛЧУУДЫН ОРОЛЦООГҮЙГЭЭР МОСКВА БЭЭЖИНД ХЭЛЭЛЦЭЖ ШИЙДВЭРЛЭНЭ ГЭСЭН УТГА НЭГ ЮМ,,,ТУСГААР ТОГНОСОН УКРАИН УЛС ГАДААД ДОТООД БОДЛОГОО ӨӨРӨӨ БИЕ ДААН ЯВУУЛАХ ЭРХТЭЙ,,,ПУТИНЫ ФАШИЗМ ЭНЭ УЛСЫН ХЭРЭГТ ОРОЛЦОХ ЁСГҮЙ,,,АНУ НАТО ОРОСЫН ФАШИЗМЫГ ХЯЗГААРЛАН БАРЬЖ ЭНЭ ДЭЛХИЙД ЭНХ ТАЙВАН, АРДЧИЛАЛ, ХҮНИЙ ЭРХИЙГ ХАМГААЛАХ ҮҮРЭГТЭЙ,,,

Avatar

Зочин 2022-01-12 111.220.50.43

Гуцаач!! Энэ дэлхийд эзэнгүй дурын юм гэж нэг ч байдгүй юм ! Мал аж ахуй минь!! Их гүрэнүүд аль эрт тохиролцоод хуваагаад авчихсан байдаг юм!! Их гүрэнүүдийн урдчилан тохирч тогтоосон хил заагийг даваад давраад ирэх үед чинь чи хэн ч байсан , ямарч ардчилагч гоё мөрөөдөл хүсэлтэй айхтар уран цэцэн хэл амтай баагий байх нь огт хамаагүй ! Хүчээр чиний танай улсын оршин байх эсэхийг ч шийддэг юм!! Манай гаригт хүчтэй нь зөв байдаг хуультай!!

Avatar

Зочин 2022-01-12 139.5.218.144

Орос, Украйн хоёр хоорондоо хэрэлдэж зодолдож байх нь бусад бүх улсад хамаагүй. Хоюулаа хохирч, хоюулаа сөхөрч байвал НАТО, Хятад, Америкт ашигтай.

Avatar

Зочин 2022-01-12 66.181.161.72

Хошин шогийн хүүхэлдэй дэлхийн хамгийн хурцадмал байдал, бүс нутгийн аюулгүй байдлыг зохицуулна гэж үлгэр.

Avatar

Зочин 2022-01-12 64.119.26.35

УКРАИНЫ АСУУДЛЫГ УКРАИНГҮЙГЭЭР ШИЙДНЭ ГЭЖ БАЙХГҮЙ, УКРАИН ГҮРЖ НАТОД ЭЛСЭХ ЭСХЭЭ ӨӨРӨӨ ШИЙДНЭ,,,,УКРАИНЛУУ ДАЙРВАЛ МУУГАА ҮЗНЭ ШҮҮ,,,ГЭЖ ПУТИНД ДАХИН САНУУЛАВ,,,АНУ НАТО ПУТИНД ТОМООС ТОМ ФИГА ӨГӨВ,,,ПУТИН ГӨЛӨГ ЦАРАЙЛАВ,,,

Avatar

zochin 2022-01-12 202.179.15.71

ih guuriisen,daanch argagui erhend buult hiij bh shig bna

Avatar

Зочин 2022-01-12 124.158.67.89

АН намыхан буруу гэмт хэргээ бусад руу чихдэг шиг энэ Украйн америк бас буруугаа бусад чихнээ. Өөрсдөө эхэлж дайн өдөөж цэрэг з****г бөөгнүүлчихээд дараа нь Орос л гэж гэж гошнигноно.

Avatar

Зочин 2022-01-12 192.82.85.217

Chi uuriinhuu umhii bugsiig ehleed tseverleed surchih surchih bas busdiig muulah sanaatai

Avatar

Зочин 2022-01-12 202.21.108.20

Улс үндэстнээрээ Америкын утсан хүүхэлдэй бууны нохой болох муухан хувь тавилантай ард түмэн юм даа. Одоо яая гэхэв, их ч хохирлоо, их ч юм ойлгосон бх.

Avatar

Зочин 2022-01-12 124.158.70.43

Утга нь ч мэдэгдэхгүй, ямар ч учиртай мэдээ юмб…… Мэдээгээ аятайхан утга төгөлдөр бичээчээ, сэтгүүлч ухаантай юм бол? Зүгээр л сэтгүүлчийн ажил хийсэн болж цаг нөгцөөх хэрэггүй дээ. Олон юм ойлгож байж бичих ёстой. Гурилд нь гэхэд дэндүү гурилдаж байна.

Avatar

Зочин 2022-01-12 202.131.245.243

Энэ бол зүгээр л нэг хошин шогийн хүүхэлдэй. Ард нь Коломойский байгаа.

Avatar

Зочин 2022-01-12 202.126.88.48

Орос ах нарт базуулах нь дээ. Дуугай бсан нь дээр.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж