Казахстанд амь үрэгдсэн хүний тоо 164 болж өслөө | News.MN

Казахстанд амь үрэгдсэн хүний тоо 164 болж өслөө

Казахстанд амь үрэгдсэн хүний тоо 164 болж өслөө

Казахстанд амь үрэгдсэн хүний тоо 164 болж өслөө

Казахстанд улсад үүссэн зөрчил үймээний улмаас цагдаа нар болон жагсагчдын хооронд буудалцаан болж амь үрэгдсэн хүний тоо 164-т хүрснийг эх сурвалжууд мэдээлж байна. Үүнээс 103 нь Алматы хотод бүртгэгдсэн аж. Өмнө нь амь үрэгдсэн хүний тоог 44 гэж мэдээлж байв.

Казахстанд нэгдүгээр сарын 2-ноос хойш  онц байдал тогтоон, жагсагч, тэмцэгчдийг хүчээр дарах ажиллагаа эхлүүлснээр 6000 гаруй хүнийг баривчилсан байна. Тэдний дунд гадаадын олон тооны иргэд байгааг Казахстаны ерөнхийлөгчийн албан ёсны сайтад мэдээлжээ. Онц байдал тогтоосон хугацаанд шөнийн цагаар хөл хорио үйлчилж буй.

Казахстаны ерөнхийлөгч Кассын Токаевын мэдээлснээр 20 мянга орчим "танхай этгээд" сануулгагүйгээр хууль сахиулагчид руу гал нээсэн гэж мэдэгдээд ард түмнийхээ эсрэг галт зэвсэг ашиглахыг цагдаа нарт зөвшөөрсөн юм. Үүнийг АНУ-ын төрийн нарийн бичгийн дарга Энтони Блинкен хурцаар шүүмжилжээ.

Шатахууны үнийг нэмэгдүүлэхийн төлөө эхэлсэн тайван жагсаал сүүлдээ үймээн болж, Казахстаны ерөнхийлөгч гадаадын орноос тусламж хүссэнээр өнгөрсөн долоо хоногт ОХУ-ын тэргүүлдэг хамтын нийгэмлэг энхийг сахиулагчдаа илгээсэн юм. Жагсаал цуглаан өргөжиж, улс даяар өрнөж буй нь Казахстаныг сүүлийн 30 жил удирдсан ерөнхийлөгч асан Нурсултан Назарбаев суудлаасаа буусан ч одоо ч залгамжлагчаараа дамжуулан нөлөөгөө тогтоосоор буйг ард түмэн эсэргүүцэн боссон юм.

ЭХ СУРВАЛЖ: ВВС

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
3
ЗөвЗөв
2
ХахаХаха
2
ХарамсалтайХарамсалтай
2
БурууБуруу
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

46 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2022-01-10 64.119.16.181

ai hoorhii

Avatar

Зочин 2022-01-10 151.34.131.243

Сайн байна уу, энэ нь олон нийтэд тэнгэрийн туршлага зээл, a
хувийн зээлийн зээлдүүлэгч нь хэнд ч санхүүгийн боломжийг нээж өгсөн
хэнд санхүүгийн тусламж хэрэгтэй байна. 5000 еврогоос 100,00 евро Бид
хувь хүн, аж ахуйн нэгж, аж ахуйн нэгжүүдэд 2 хувийн хүүтэй зээл олгоно
ойлгомжтой, ойлгомжтой арга, нөхцөлөөр. өнөөдөр бидэнтэй холбоо барина уу
(contact@skyexperienceloan.com) эсвэл (skyexperienceloan@gmail.com) хаягаар цахим шуудангаар https://skyexperienceloan.com/ вэбсайтад зочилно уу.

Avatar

Зочин 2022-01-10 213.87.137.54

*** Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Зочин 2022-01-10 43.242.243.9

Хасагстанд юм бас дэндсэн байжээ. Нэг гэр бүлийн шунал, тэнэгрэл дэндсэн байж дээ. Улсын султаны ач хүүгийн тухай уншлаа, өрөвдөлтэй юм аа. Нэрийг нв Айсултан гэдэг байж харин өвөөг нь Нурсултан гэдэг аж. Энэ ач хүүгээ гэр бүлийнхэн нв бүгд нийлж байгаад цааш харуулсан юм уу даа …. Залуу дөнгөж 30 хүрч байсан байна. Айсултан Назарбаев гэдэг нэртэй байж, уул нь эцгийнхээ овгоор өөр байх ёстой байсан юм. Эцгийг нь цааш харуулчаад Назарбай өвөө өөрөөрөө овоглосон юм уу даа.

Avatar

Зочин 2022-01-10 43.242.243.9

Хасагстанд бараг дундад зууныхаараа байсан юм биш үү? Оросын мафиуд бас далимдуулаад хамтарч идээд л идээд л байсан юм шиг байна.

Avatar

А 2022-01-10 66.181.161.61

Чи юугаа мэддэг юм. Сураггүй тэнэмэл харх буйдан дээр хүссэнээрээ хуцах юмаа.

Avatar

Ovgon 2022-01-10 64.119.20.175

фашист оросуудын зориуд зохион байгуулсан үймээн байсан нь тодорхой боллоо. Казахыг тогтворгүй болгож цэрэг оруулж өөрийн хараат , цаашилбал өөртөө нэгтгэх фашист оросын маш нарийн боловсруулсан занганд хөөрхий казахууд уналаа. фашист путлер милитарист зөвлөлтийн эзэнт улсыг сэргээхийг сэрүүн зүүдэлж байна. фашист орос сөнөтүгэй

Avatar

Зочин 2022-01-10 202.9.40.225

Их л танил зураг харагдаж байна. Манай улсад 14 жилийн өмнө бас ийм юм болж "Дарваан Магнай" тэргүүтэй нөхөд ял завшаад үлдсэн дээ. Тэр үйл явдлаас болж улс орны хөгжил саарч, жирийн иргэд хохирсон бол харин улс төрчид тэр үйл явдлыг овжиноор ашиглаж төрийн том том албан тушаалд очиж, хөрөнгөжиж баяжсан. Одоо дахиад үймээн самуунд иргэдийг турхирч өөрсдөө хожоо олох гэсэн хүмүүс цөөнгүй байна. Тэр явуулга өдөөн хатгалагт нь бүү автаарай. Бид цөөхүүлэхнээ шүү. Нэг хүн ч бидэнд хэрэгтэй

Avatar

Иргэн 2022-01-10 103.26.195.161

Казахстаны нефть хий олборлох салбарын 75% нь АНУ-ын Шеврон зэрэг болон Английн компаниудынх юм гэнэ. Улмаар ийм олборлолт ихтэй Казахстаны баруун хязгаар Жанозен Мынгистау хотуудад уг үймээн эхэлсэн бөгөөд эдгээр компаниуд нь казахстаны үндэсний даврагчдыг дэмждэг, тэдний дэмжлэг авдаг хөрөнгө мөнгөтөй албаныхан ч байдаг мөн кирилл бичгийг халж латин бичигтэй болохыг нь дэмждэг бололтой.Бас эрх чөлөө ардчилалыг дэмжиж АНУ-аас 1,5 сая $ өгч байсан гэж ХМХ-д бичиж бн. Энэ бүхэн үймээнд нөлөөлж

Avatar

Ovgon 2022-01-10 192.82.65.103

фашист оросуудын зориуд зохион байгуулсан үймээн байсан нь тодорхой боллоо. Казахыг тогтворгүй болгож цэрэг оруулж өөрийн хараат , цаашилбал өөртөө нэгтгэх фашист оросын маш нарийн боловсруулсан занганд хөөрхий казахууд уналаа.

Avatar

Зочин 2022-01-10 64.119.26.71

za bitgii zonood buraad bail daa. hvn zonood hogshirood l yg nogoo muu garal vvsel hatgaad baidag bololtoi doo. shar delgvvriin nogoo zardag hujaagiin hvn ch doo..

Avatar

Зочин 2022-01-10 66.181.170.73

наад толгой тасдлаа терро үйлдлээ гээд байгаа чинь орос цэрэг орсныг зөвтгөх гэсэн башир арга хар технологи. товчхондоо энэ бослогын ард баруун биш орос байсан нь ойлгомжтой. манайд ялгаагүй ийм юм болгохыг хүсэгчид их байна. тэр эрдэний хүү монголхүү гэсэн нөхөдүүдийн ард хятад байр магадлал маш өндөр. өнгөрсөн наадмаар шар алчуураар толгойгоо ороож талбай дээр шар даавуу авчирдаг хжаа түүхэнд гарсан шал алчууртны бослогыг хуулбарлах гэсэн явдал.

Avatar

Зочин 2022-01-10 66.181.170.73

Оросын улс төрчид сүүлийн хэдэн жил казах гэж улс түүхэнд байгаагүй сср задрахад казах улс гэж байгуулахыг хүлээн зөвшөөрсөн нь алдаа байсан манайхаас их том газар нутаг дасдаж авсан гээд мэдэгдээд байсан ийм учиртай байж дээ. хөөрхийдөө муусай хасагууд ингээд путины эрх мэдэлд шилжлээ.чонын амнаас гараад барын аманд гэгч болох шив.

Avatar

ИРГЭН 2022-01-10 202.9.46.237

164 ХҮНИЙ АМЬ ХӨНӨӨЖ, ӨВЧТӨНГ ЗӨӨЖ ЯВАА ЭМНЭЛЭГИЙН МАШИН , ГАЛ УНТРААХААР ЯВАА ГАЛ КОМАНДЫН МАШИНЫГ ШАТААЖ, ЭМНЭЛГИЙГ БҮСЛЭН ХААЖ, ЗАРИМ ЦЭРЭГ, ЦАГДААГИЙН ТОЛГОЙГ ТАСДАХЫГ ЭРХ ЧӨЛӨӨ, АРДЧИЛАЛ ГЭЖ ҮЗЭЖ БАЙГАА БАРУУНЫХАНТАЙ ЮУ ЯРИХ ВЭ ДЭЭ? ТЭД ЭРҮҮЛ ҮҮ ??? ИЙМ БАЙДЛЫГ МАНАЙД Ч ЭРХ ЧӨЛӨӨ, АРДЧИЛАЛЫН ЖИШЭЭ ГЭЖ ҮЗЭЖ, ЗАРЛАН ТУНХАГЛАЖ БГА НӨХДҮҮДИЙГ ТӨР ЗАСАГ АНХААРАЛДАА АВАХ ЦАГ БОЛЖЭЭ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2022-01-10 202.126.89.212

Манайд нэг ийм юм болоод далимаар нь дэлгүүр хоршоо эд хөрөнгө хулгайлж дээрэм хийх санаатай хулгайчууд дүүрэн байна. Бас алаан хядаанд оролцож нэрээ гаргаж ардчилын баатар болох гэсэн солиорол их байна.

Avatar

РАВДАН 2022-01-10 66.181.161.37

ХАСАГСТАНЧУУД ХЭМЖЭЭНДЭЭ БАЙ! ТА НАР КИРГИЗ ОРОСТ НУТГИЙГ НЬ ӨГ! ТЭРТЭЙ ТЭРГҮЙ ТА НАРААС АВНА!

Avatar

Зочин 2022-01-10 89.42.205.45

Чи зайл!

Avatar

Зочин 2022-01-10 59.153.114.188

Ард иргэдийн тайван жагсаал цуглаан,бусад рүү зэвсэглэн дайрч,хүмүүс алж хядаж,толгойг нь тасчин яргалж, нийгэм хувийн өмч хөрөнгөнд халдан дээрэмдэж,шатааж ,улс орноо сүйтгэдэггүй юм.Иргэдийн эсрэг з****г хэрэглээгүй харин тэднийг аюулаас хамгаалсан.Зэвсэгт дайсныг устгахаас өөр аргагүй.Дээрэмчид алан хядагчидтай хэлэлцээ хийдэггүй.Цэрэг цагдаа идэвхгүй найдваргүй байдалд орж,аюул хүндэрсэн тул гэрээний дагуу хөрш орнуудаас цэргийн тусламж хүсчээ.Барууны илэрхий дайсагнасан явуулга

Avatar

Зочин 2022-01-10 59.153.114.188

Манай өөрсдийгөө ардчилагч гэж нэрлээд байгаа луйварчид бол үнэндээ энэ алан хядагч дээрэмчдийг дэмжигчид хамсаатнууд. Бололцоо гарвал ийм, алан хядагч дээрэмчидтэй нийлж ,үймээн самуун дэгдээж ,алж хядаж яргалж,нийгэм хувийн өмч хөрөнгөд халдаж дээрэмдэж шатааж, улс орноо үгүйрүүлж,сүйтгэхэд бэлэн харгис этгээдүүд. ОХУ, БНХАУ болон тусгаар тогтнол бүрэн эрхийнхээ төлөө тэмцэгч бусад орны илэрхий дайснууд

Avatar

Зочин 2022-01-10 124.158.111.6

Энд сэтгэгдэл бичсэн хүмүүсийн ихэнх нь Ардчилал хүний эрх,өмч хувьчлал нэрээр хулгай хийж авсан эд хөрөнгө эрх мэдлээ алдахаас айгаад байх шиг байна. Ирак,Сири,Ливи шиг болвол яана…Энэ бол маш зөв арга хэмжээ авч явуулж байна.

Avatar

Зочин 2022-01-10 192.82.85.217

Tuiliin haramsaltai bn yamarch nuhtsuld gadnii tsereg oruulj ireed ard irgediinhee esreg b** shagailgaj bolohgui,hoorondoo uchraa ololtsoh estoi,Tokaev gedeg huniig ard irged ni hezee neg tsagt shuuh bh

Avatar

Зочин 2022-01-10 66.181.189.254

Оросууд хядлага хийнөө. Монголчууд 30,000 хүнээ тэднээр алуулсан мэдэлгүй яахав. Казахын ард түмэн 1925 онд 4 сая байж байгаад хамтрал гэж хамаг мал амьтанын хурааснаар их өлсгөлөн болж 1939 оны тооллогоор 2,5 сая болтолоо цөөрсөн байсан шүү

Avatar

Зочин 2022-01-10 202.72.247.58

Ихэнх нь Хятад за тэгээд Монгол руу дүрвэсэн шүү. Өлсгөлөнгөөр бас нэлээд үхсэн л байх гэхдээ тийм их биш.

Avatar

Зочин 2022-01-10 202.72.247.58

Манайд бас тэр нэг жил АНУ-ынхан үймээн турхирч бас хүмүүс буудуулж байсан. Энэ бүхний ард АНУ ба бусад орны тагнуулууд, манайд бол энэ олон христийн сүмийн дагагчид байсан.

Avatar

nvvdelchin ard tvmen osgolongoor say sayrai vhej baisan tvvh delhiin tvvhend bhgui za. 2022-01-10 64.119.26.71

hudalaa bitgii buraad bai nvvdelchid tvvhendee osgolongoor tegej olon sayaar vhej baisan tvvh baihgui za. kazakuud 1930-1937 onii hoorond gehed shinjan-uigart 0.4 sayulaa orj irsen bareimt bii shuu. zarim bvr altai dabj mongold orson irsen dee. deer dambiijan jaa lam kazakuudiig hooj uuliin altai oros uu zugtaj odoo tend 40000 bna.kazakuud kirgez turkmen ,, afganstan bvr iran zugtaj nvvj ybsan shuu..

Avatar

Ахмад зүтгэлтэн 2022-01-10 202.179.25.131

7-8 цагдаа үрэгдлээ гээд бсан. Хэдийдээ 164 иргэн болчихов оо? Оросууд орж ирээд л ингэчихэв ээ дээ. Сирийн дарангуйлагч Башир билүү, түүний эсрэг боссон сиричүүдийг хэт даварчид гээд оросууд буудаж, эмнэлэг сургууольд хүртэл химийн з****г хэрэглэсэн. Энэ бол орос технологи.

Avatar

Зочин 2022-01-10 202.21.109.79

ОДОНТОЙ ЮУ

Avatar

Зочин 2022-01-10 64.119.26.71

neg muu shar delgvvrt suuj nogoo zardag hujaagiin hurliiz hvv l baih daa. vhsenii odon baih be dee. baasarai nogoo bordoj tarisan gedegui bol..

Avatar

зочин 2022-01-10 202.9.46.154

Монголчуудаа , Үндсэн хуульдаа дариу нэмэлт заалт оруулах хэрэгтэй байнаа .
,, Ямар ч тохиолдолд гадны цэрэг дуудахгүй ,, гэж .

Avatar

Зочин 2022-01-10 66.181.161.27

Шанхайн хамтын ажилгааны байгуулагт элсүүлэх гээд байдаг цаад санаа энэ шүү дээ

Avatar

ЗОЧИН 2022-01-10 202.9.46.237

ШААРДЛАГА ГАРВАЛ ОРОСЫГ ДУУДАХ Л БОЛНО ДОО …………….

Avatar

chi hyatad tsereg dain hiij orj irehgui gej batalgaa ogoh yum uu garaa.. 2022-01-10 64.119.26.71

hujaa tsereg chinii naad huuliig tooj vzeh uu malaa. heregtei bol oros tseregiig 1921 on, 1939 on, 1969 ond oruulsan shig oruulan shuu. 1969 ond soeliin hubisgal hiij soliorson ulaan hamgaalagch nar mongoliig malgaigaarai darj alanaa geed orj ireh geed baisan tul oros tsereg orj irj baij l boliulsan da. odoo ch hyatad uls aldagdsan nutag gej mongoliig vzseer bgaa.orosuud hyatadiig ydaesan ved mongoliig hvcheer tusgaar togtnoluulsan geed l..

Avatar

Зочин 2022-01-10 124.158.67.89

трампын сонгуулийн үеэр америкт үймээн гарахад цагдаа цэрэг нь шууд л буудаж алж байсан. одоо америк бас бусдын хэрэгт хошуу дүрсээр

Avatar

amerik baruunii ardchilal bol yumig ogt oor hardag yumaa.. 2022-01-10 64.119.26.71

amerikd evropd jagsaal tsuglaan bolvol huuli zorchigchid geed hvcheer zodoj taraadag bol oros mongol belorussiad bol hvnii erh ardchiliin toloo bolj taraabal ardchilaliig darnguilj haylaa gedeg dee. iim l 2 nvvrt standart baidag yum daa..tegeed baruunii heblel medeelel boon boonoor muulij ehelen dee. getel amerik baruund iim jagsaaliig huuli dvrem zorchigchid gej hatuu shittgej bas hebleld ogt garahgui shuu.

Avatar

Зочин 2022-01-10 202.9.40.26

BBC бол тархи угаах машин бөлгөө. Үнэндээ ард түмний эсэргүүцлийн бослого үгүйг казахчууд ч мэдэхгүй шүү.

Avatar

Зочин 2022-01-10 192.82.73.25

Орос тархи угаагчаа зайлаарай.

Avatar

Зочин 2022-01-10 202.9.46.154

BBC тархи угаадгүй, мэдээ л дамжуулдаг .Харин сонсогч яаж хүлээж авах нь тархиний хэмжээ л мэдэх асуудал

Avatar

Зочин 2022-01-10 202.126.89.197

Тархиа угаалгуулсан орк. Иймэрхүү мэдлэг,мэдээлэлгүй мэдлэг, мэдээлэлтэ байгаад ч боловсруулж чадахгүй, тэрийгээ мэдэхгүй, ичихгүй сэтгэгдэл бичигчид цөөн байгаасай.

Avatar

Зочин 2022-01-10 122.201.31.72

ВВС санаатайгаар ташаа мэдээлэл тарааж байна уу. Манай орчуулагч буруу орчуулав уу.Буутай жагсагсад шууд цагдаа, цэргүүдийн эсрэг гал нээсэн. Хариуд нь цагдаа, цэрэг гал нээж аль аль талаасаа хүний амь хохирчээ.Казакстаны Ерөнхийлөгч буутай этгээдийн эсрэг шууд гал нээж устгах тушаал өгчээ. Өөр арга үнэндээ байхгүй.Өрсөхгүй бол өөрснөө амь алдана.Ийм нарийн үйл явцыг зүгээр л Казакстаны Ерөнхийлөгч иргэдийнхээ сэрэг гал нээхийг тушаажээ гэвэл яасан харгис нөхөр вэ гэж л хүнд ойлгогдоно.

Avatar

Зочин 2022-01-10 192.82.73.25

Битгий худлаа тархи угаагаад бай. Дарангуйлагчдын эсрэг з****г бариад тэмцэх ч багадна.

Avatar

Зочин 2022-01-10 124.158.67.89

үхсэний дарангуйлал. чамайг л устгах цаг ирнэ дээ

Avatar

Зочин 2022-01-10 66.181.161.34

Гүнээ эмгэнэж байна. Харасаж байна…

Avatar

Эмгэнэл илэрхийлье 2022-01-10 202.21.100.210

Казахын ард түмэн бүү март????? Ард түмнийхээ эсрэг геноцид аллага үйлдсэн Назарбаев Токаев нарт хэзээ нэг өдөр 160 хүний амь насны төлөөсний төлөө маш хатуу ял нэхэгдэх цаг ирж таарна. А.Садат М.Каддафи С.Хусейн нарын эмгэнэлт хувь заяа ирж таарна.Хүний амт наснаас үнэтэй албан тушаал байж таарахгүй бүр 160 хүний амь наснаас илүү эрх мэдэл хаан байдаг юм вэ???

Avatar

РАВДАН 2022-01-10 66.181.161.37

ЗҮГЭЭР Л МЭДЭЭ БИЧ. БИТГИЙ ДҮГНЭЛТ БИЧ.

Avatar

Зочин 2022-01-10 103.212.116.66

Путины хядлага

Avatar

Зочин 2022-01-10 66.181.179.33

ингээд л шал хөндлөн ярьж бичих юм .эх орон дотроо л учир зүйгээ ололцоё . иргэн биднээс ч шалтгаалах юм бишгүй л байна .

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж