С.Энхболд: Дотоодод омикроны таван тохиолдол бүртгэгдлээ | News.MN

С.Энхболд: Дотоодод омикроны таван тохиолдол бүртгэгдлээ

С.Энхболд: Дотоодод омикроны таван тохиолдол бүртгэгдлээ

С.Энхболд: Дотоодод омикроны таван тохиолдол бүртгэгдлээ

Эрүүл мэндийн сайд С.Энхболд цаг үеийн асуудлаар мэдээлэл хийлээ.


Тэрбээр "Дэлхий дахины анхаарал татсан омикрон хувилбар 145 улсад бүртгэгдсэн. Монгол Улсын хувьд өнгөрсөн Баасан гариг буюу гаднаас ирсэн иргэдийн сорьцод 12 тохиолдол бүртгэгдсэн болохыг мэдээлсэн . Монгол Улс геномын дараалал тодорхойлох шинжилгээ хийж эхэлсэн. Өнгөрсөн хугацаанд гадаадаас ирсэн иргэд болон дотоодод бүртгэгдсэн сорьцуудад шинжилгээ хийсэн.

Өнөөдөр ПСР шинжилгээгээр S генийн алдагдал илэрсэн дүн илэрсэн. Эдгээрээс омикроны таван тохиолдол бүртгэгдсэн байна.

Эрдэмтэд давлагааны оргил үеийг нэгдүгээр сарын сүүл, хоёрдугаар сарын эхээр байна гэж тооцоолсон. Гэсэн ч иргэд та бүхэнд айж сандрахгүй байхыг зөвлөж байна. Омикрон хувилбар нь дельта хувилбартай харьцуулахад харьцангуй хөнгөн болохыг олон улсын судалгаагаар тогтоосон.

Сүүлийн хоёр хоногийн хугацаанд хоногт бүртгэгдэх Covid-19-ийн тохиолдлын тоо 1000-аас дээш бүртгэгдэж байна. Улаанбаатарын хэмжээнд 700-800 тохиолдол, орон нутагт 200-300 тохиолдол бүртгэгдэж байна. Орон нутагт Сэлэнгэ, Өмнөговь, Баянхонгор, Өвөрхангай аймагт хоногт 50-иас дээш тохиолдол бүртгэгдэж байгаагаас харахад цаашид орон нутагт тохиолдлын тоо нэмэгдэх хандлагатай байна.

Тохиолдлын тоо нэмэгдэж байгаа шалтгаан нь, сүүлийн нэг сарын хугацаанд иргэдийн хөл хөдөлгөөн нэмэгдсэн, баяр өргөн хүрээнд тэмдэглэсэн. Гэхдээ иргэдийн хувьд вакциндаа идэвхтэй хамрагдаж байна. Өнөөдрийн байдлаар нэгдүгээр тунд хүн амын 70 хувь, хоёрдугаар тунд 66.9, гуравдугаар тунд  зорилтот бүлгийн 48.9 хувь, хүн амын 25 хувь тус тус хамрагджээ. Энэ нь гурав дахь тунгийн дархлаажуулалтын тоогоор өндөр улс орнуудын жагсаалтад багтаж байна.

Энэ оны нэгдүгээр сарын 6-наас дөрөв дэх тунд хамрагдах шийдвэр гаргасан. Өнөөдрийн байдлаар 2000 гаруй иргэн дөрөвдүгээр тунд хамрагдсан байна. Сүүлийн үед хоногт бүртгэгдэх халдварын тохиолдлын тоо нэмэгдэж, омикрон хувилбар зөөвөрлөгдсөн болон дотоодод бүртгэгдсэн тул Монгол Улсад цар тахлын дөрөвдүгээр давлагаа эхэлж байгааг анхааруулъя" гэв.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
13
ХарамсалтайХарамсалтай
5
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ХахаХаха
2
БурууБуруу
1
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

25 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2022-01-09 151.34.131.243

Сайн байна уу, энэ нь олон нийтэд тэнгэрийн туршлага зээл, a
хувийн зээлийн зээлдүүлэгч нь хэнд ч санхүүгийн боломжийг нээж өгсөн
хэнд санхүүгийн тусламж хэрэгтэй байна. 5000 еврогоос 100,00 евро Бид
хувь хүн, аж ахуйн нэгж, аж ахуйн нэгжүүдэд 2 хувийн хүүтэй зээл олгоно
ойлгомжтой, ойлгомжтой арга, нөхцөлөөр. өнөөдөр бидэнтэй холбоо барина уу
(contact@skyexperienceloan.com) эсвэл (skyexperienceloan@gmail.com) хаягаар цахим шуудангаар https://skyexperienceloan.com/ вэбсайтад зочилно уу.

Avatar

Зочин 2022-01-09 64.119.20.219

Ерөнхий сайд нь нүгэлтэй худалч юм чинь энэ нь худлаа шаалгүй дээ.шигэл данхны засаг юуч хийж чадахгүй юм бнаа хурдан огцоруулая

Avatar

Zochin 2022-01-09 66.181.161.35

Soninoos minii byatshan odoi mori dahiad garch ehelj baigaa yum bna

Avatar

Иргэн 2022-01-09 203.91.115.47

3 тун чинь ямаоч нэмэргүй байгаагаа яагаад үнэнгээ хүлээчиж болдоггүй юм бэ? !
3 тунг хийлгээд цээжээ хамгаалаж ярьж явсан улсууд өнөөдөр гэр бүлээрээ тусаад бна огт вакцингүй хүн туссанаа ч мэдэхгүй шахуу эдэгчиж байна та нар одоо болио 4 тунч гэхшиг бас нэг хуилбараар айлгаж байснаа зарлаад ч байх шиг илт бидний бие дээр мөнгө олж байна зайл

Avatar

zochin 2022-01-09 64.119.27.204

naad guldiisen shaaraa hoogood yavuulaach

Avatar

Зочин 2022-01-09 192.82.72.55

Омикрон хувилбар хөнгөн гэж хүмүүсийг битгий худлаа тайвшруулаад бай л даа. Энэ хувилбарыг Монголд оруулахгүй хааж чадаагүй болохоор гэмээ цагаатгах гэж хөнгөн гэсэн балай тэнэг юм яриад байх юм. Тахал л бол тахал шүү дээ. Ямар ч замбараагүй, юу ч зохион байгуулж чадахгүй ийм хүмүүст бид итгэж болох юм уу? Арчаагүй төртэй байх ч хэцүү юмаа

Avatar

Зочин 2022-01-09 90.166.133.137

Shine jileer saihan nargij ee. 1000 davaad l. Tsagaan saraar 3000 dsvnaaa.

Avatar

Зочин 2022-01-09 213.87.156.41

Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Самбуу 2022-01-09 103.26.195.13

Цаана чинь Кипрт шинэ хувилбар гараад дельтакрон гэдэг нэр авчхаад байна. Дельта омикроны гибрид хувилбар. Одоо зүгээр маскаа л байнга зүүцгээе.

Avatar

Зочин 2022-01-09 202.9.47.28

Энэ хүнийг амрааж эмнэлэгт хэвтүүлэх шаардлагтай болжээ. Цаашид энэ чигээрээ байвал айдас нь хүндрээд олон нийт, гэр бүл өөртөө аюул учруулж магадгүй болсон байна. Сайдаасаа хусагдах вий гэхээс сүнс нь зайлчихсан юм шиг байна. Мөнхийн ажил бишшдээ гэдгийг ойлгуулаад өгөх хань ижил гэж хүн байна уу? Ер нь хагас галзуу хүн л яваад байна шүү.

Avatar

Уншигч 2022-01-09 64.119.27.198

Орон гаран юм яриад л мунгинаад л байсан юм аа, ингэж л хэлэх гээд л цаг тааруулаад байж шүү дээ,

Avatar

Erguu 2022-01-09 192.82.68.118

Naad erguu gee solioch ee Oyunerdenee

Avatar

Zochin 2022-01-09 192.82.68.118

Hudalaa yarihaasa ichihgui yumaa yun 5 be 500 hun haldvar avchaad baihad erguu yumaa

Avatar

Зочин 2022-01-09 64.119.25.166

Сайд хүн байж дэндүү худлаа ярих юм. Та Омикрон хубилбарыг оношлох лабораторитой болсон гэж урьд нь мэдээлж байсан Саяхан та омикрон мөн эсэхийг шинжлүүлэхээр 100 сорц Япон руу явууллаа гэсэн. Ингэж худлаа хэлэх хэнд хэрэгтэй юм бэ.Таныг ингэж худлаа ярьж байхад омикрон чинь монгол даяар тархаад 1000 давлаа шүү дээ. Та сайн эмч байж болно. Танд Сайд хийх чадвар үнэхээр алга. Хүний ам насаар тоглож болдоггүй юм.

Avatar

??????????? 2022-01-09 64.119.25.232

????????????

Avatar

Зочин 2022-01-09 202.126.89.155

ЦАГААН САР БОЛ ӨНГӨРӨГЧ ОНОО ГАРЗ , ЗОВЛОНГҮЙ ДАВАН ГАРЧ БАЙГАА МАЛ ХУЙТАЙ АРДУУДЫН БАЯР БОЛУУ ! ХОТ СУУРИНД ОЛОН ДАВХАР ХАЛУУН ХҮЙТЭН УСТАЙ ДУЛААН БАЙРАНД ЗОВЛОНГҮЙ АМЬДРАГСАДАД ХАМААГҮЙ БАЙМААР ЮМ ! ӨВЛИЙГ ГАРАХ ГЭЖ ЯАЖ ЗОВЧИХСОН ЮМ !

Avatar

Зочин 2022-01-09 66.181.177.50

ork

Avatar

Гангаа 2022-01-09 192.82.74.87

Бөлцийсөн с**

Avatar

Зочинъъ 2022-01-09 202.126.89.142

Энэ мөн ч их худлаа яридаг хүн шүү. Омокрон 5 биш байхаа. Олон байгаа магадлал их юм шиг байна даа. Нэг хэсэг чухам байхгүй гээ л гүрийгээд байсан. Олон түмэн байна гээл байсан. Ёстой нэг махан толгойтой золиг юм аа

Avatar

Зочин 2022-01-09 59.153.114.188

Энэ сэтгэгдэл гэгчээр баахан хүн доромжилж дайрч давшилсан, харааж зүхсэн ,ёстой ёс зүй, хүний үнэр гэх юм юуч үгүй жинхэнэ ялзарсан этгээдүүд гэмээр нөхөд олон байх юм.Хүн яахаараа ийм бүх зүйлийг үзэн яддаг хөгийн сэтгэгдэлгээтэй араатан авиртай болдог байна аа. Үүнийгээ тэд их ухаантай гэж боддог пээдэгнүүрүүд бололтой

Avatar

Эцэг эхийн төлөөллөөс бичлээ 2022-01-09 66.181.177.50

havriin semistriin hicheeliig tsahim bolon tele helbereer iuvuulj tsagan sariig horiglio.orond ni contentiig looktv voo unegui iuvuulah heregtei

Avatar

Mongol hun 2022-01-09 64.119.19.252

Tsagaan sar gedeg yamar ch utgagui bayr nertei teneg uildliig bugdeeree ene dalimd bur bolii

Avatar

Зочин 2022-01-09 139.5.218.30

орк чи харь элэгтэн биш л бол жаахан юм бодож эргэцүүлж сураач!!! Цагаан сар бол монголчуудын ёс уламжлалын илэрхийлэл болсон маш утга учиртай, бэлэгдэлтэй баяр. Улсын наадам, Сар шинийн баяр хоёроороо монголчууд бусад үндэстнээс ялгарч харагддаг юм! Тусгаар тогтнолын илэрхийлэл гэдгийг эргүү та нар ердөө ойлгохгүй юмаа. Харин аюулт өвчин ихсэж буй ийм хүнд хэцүү үед хориглох хэрэгтэй!

Avatar

Ээж 2022-01-09 192.82.70.162

Воов !! Бууз хятад хоол , хэвийн б**в хятад, бэлэг хятад , цагаан сарыг хятад болон тэрийг дагасан азийн улсууд нусэр тэмдэглэдэг!!! Энэ баярт Монгол гэх хэв маяг ес заншил бараг алгадаа ! Манжууд оруулж ирж нутагшуулсан баяр !!!

Avatar

Hmmm 2022-01-09 192.82.86.49

Chi bitgii hii, bid nar hiine tsagaan saraa ur huuhdedee ch ulamjluulna

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж