Алматы хотод 6 удаагийн үймээн болов | News.MN

Алматы хотод 6 удаагийн үймээн болов

Алматы хотод 6 удаагийн үймээн болов

Алматы хотод 6 удаагийн үймээн болов

Ерөнхийлөгч Токаев өчигдөр /2022.01.07/ мэдэгдсэнээр үймээн дэгдсэнээс хойш Алматы хотод нийт зургаан удаа ард түмний тэмцэл болсон гэв. Нийт 20 мянга орчим иргэд энд оролцсон бөгөөд зарим нь зохион байгуулалттай бүлэглэл байсан гэжээ. Ард түмний тэмцэлд оролцсон 100 гаруй хүнийг одоогоор баривчлан саатуулжээ.
Тэрбээр эмх замбараагүй байдлын үеэр Казахстан дахь гадаадын дипломат төлөөлөгчийн газар болон бусад компаниудын аюулгүй байдлыг хангана гэж мөн мэдэгджээ. Мөн тэрбээр өчигдөр иргэдэд хандан анхааруулга хэлжээ. Нөхцөл байдал эвгүйтвэл цэргийнхэнд анхааруулгагүйээр буудах тушаал өгснийг сануулаад, зэвсэглэсэн иргэдтэй аливаа хэлэлцээр хийхгүй гэдгээ хэлсэн байна.

Казахстаны ерөнхийлөгч Токаев аюулгүй байдлын хүчнийхэнд өгсөн энэ тушаалаа нэн даруй цуцлах ёстой гэж Олон улсын хүний эрхийн "Human Rights Watch" байгууллагаас мэдэгдэв.
Цагдаа, зэвсэгт хүчний үүрэг бол иргэний амь насыг хамгаалахын тулд чадах бүхнээ хийх бөгөөд хүч хэрэглэх, тэр дундаа амь насыг нь хохироохыг хамгийн сүүлчийн арга хэрэгсэл болгон ашиглах ёстой гэжээ.

Бусад орны удирдагчид Казахстаны асуудалд санаа зовж буйгаа илэрхийлсээр байна.

ОХУ-ын ерөнхийлөгч Владимир Путин Хамтын аюулгүй байдлын гэрээний байгууллагад багтдаг бусад таван орны удирдагчидтай хэд хэдэн удаа нөхцөл байдлын талаар утсаар ярьсан байна.
Барууны орнууд, тэр дундаа Германы канцлер Олаф Шольц энх тайвны замаар асуудлыг шийдэхийг уриалав.
НАТО-гийн Гадаад хэргийн сайд нар Баасан гаригт Казахстаны нөхцөл байдлын талаар хэлэлцэж, хүчирхийллийг зогсоохыг хүсэв. Ардчилсан эрх чөлөө, тэр дундаа тайван жагсаал цуглаан хийх эрхийг иргэдэд олгох нь хамгийн чухал гэж мөн мэдэгдлээ.
Харин НҮБ-ын зүгээс Казахстанд "жагсагчдын амийг хөнөөсөн" үйлдлийг хүлээн зөвшөөрөх боломжгүй гэж үзэж, хүний ​​эрхийг хүндэтгэхийг уриалав.

БЕЛАРУСИЙН ЕРӨНХИЙЛӨГЧ ҮЙМЭЭНИЙ АСУУДЛААР НАЗАРБАЕВТЭЙ ЯРИВ

Беларусийн ерөнхийлөгч Александер Лукашенко өчигдөр Казахстанд үүсээд буй нөхцөл байдалтай холбоотойгоор хүмүүсийн уур ундууцлын бай болоод буй экс ерөнхийлөгч Нурсултан Назарбаевтай утсаар ярив.

Лукашенкогийн хувьд өнгөрсөн жил болсон маргаантай сонгуулийн дараа түүний засаглалыг эсэргүүцсэн жагсаал цуглаантай тулгарч байсан удаатай.

Лукашенко болон Назарбаев нар нөхцөл байдлын талаар дэлгэрэнгүй ярилцсан боловч нарийн дэлгэрэнгүй мэдээлэл өгөөгүй гэж Беларусийн төв мэдээллийн хэрэгслээр дамжууллаа.
Олон хүн амь үрэгдэж, гэмтэж бэртсэн, түүнчлэн олон ч барилга байгууламж шатаж сүйдсэн аймшигт үймээн дээр Оросын энхийг сахиулагчид ирснээр Алматы хотын төв гудамжууд цэргийнхний хяналтад ороод байна. Харин экс ерөнхийлөгч Назарбаевыг эх орноо орхин явах гэж байна, эсвэл аль хэдийнэ орхисон гэх таамаглалууд гарсан хэдий ч яг хаана байгаа нь тодорхойгүй хэвээр байна.

Эх сурвалж: REUTERS, TASS

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
4
ТэнэглэлТэнэглэл
3
ХөөрхөнХөөрхөн
3
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ЗөвЗөв
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ХахаХаха
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

49 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2022-01-08 151.34.131.243

Сайн байна уу, энэ нь олон нийтэд тэнгэрийн туршлага зээл, a
хувийн зээлийн зээлдүүлэгч нь хэнд ч санхүүгийн боломжийг нээж өгсөн
хэнд санхүүгийн тусламж хэрэгтэй байна. 5000 еврогоос 100,00 евро Бид
хувь хүн, аж ахуйн нэгж, аж ахуйн нэгжүүдэд 2 хувийн хүүтэй зээл олгоно
ойлгомжтой, ойлгомжтой арга, нөхцөлөөр. өнөөдөр бидэнтэй холбоо барина уу
(contact@skyexperienceloan.com) эсвэл (skyexperienceloan@gmail.com) хаягаар цахим шуудангаар https://skyexperienceloan.com/ вэбсайтад зочилно уу.

Avatar

Зочин 2022-01-08 66.181.184.225

Назарбаев ба хамсаатануудын бүгдийг удахаар нь цаазалж хөрөнгийг хурааж улсыг нэг тойрог болгож сонгууль намгүйгээр явуулах хэрэгтэй .казакстаны явдал монголд үүсэхэд их ойрхон МАН ХҮҮК 3дахь удаа ард түмэнээ буудаж өөрсдөө устана

Avatar

Зочин 2022-01-08 192.82.87.107

Ардчилал нэг үүнийг хэлнэ.Эх орноо Гаднынхантай нийлж Баялагаа цөлмөдөг Идэж ууж баяжидаг.Авилгал авдаг Ард түмнээ хэзээч боддоггүй.Баяжаад Гадна улс орон руу зугатдаг.Одоо Манайд байгаа Ард нэг баригч яг мөн шүү.Энэ хашгирч орилдоод байгаа нөхдүүд бүгд худлаа Ардчилийн нэр баригчид шүү.

Avatar

Уншигч 2022-01-08 64.119.27.198

Оростойгоо хамт далд орцгоо, нэг л их долоосон хүмүүс. Өнөөдрийн албан тушаал атша мөнгөнөөсөө эрх чөлөө тусгаар тогтнолоо алдаж байгааг нь хараад харамсаж байна.

Avatar

Зочин 2022-01-08 111.220.50.43

Ардчилал гэж нэгиймэрхүү л юм байгаам ш дээ!! Одоо манай ардчилагчид толгой тасдах шатандаа шилжихэд бэлэн болсон харагдаад байгаам! Хэт даварсан галзуу ардчилагч лайвчин Мөнхэрдэнэ – ийг дагаад намирсан байхад ганц хоёр толгой тасдах энтр бол юу ч биш!!!

Avatar

ОХУ дэлхийн амар амгалангын баталгаа 2022-01-08 202.21.108.44

Орос улс Евразийн хавтгайн тогтвортой байдлыг хангахад чухал нөлөө үзүүлдэггүй бол дэлхийн хамгийн том хуурай газар хоромхон хугацаанд цусан далайд живэхэд маш ойрхон гэдгийг л дэлхийд ойлгуулж өглөө. Иргэний дайнууд, улс үндэстнүүдийн хоорондох дайн гэрлийн хурдаар дэлхийг нөмрөх юм байна.

Avatar

Үнэн2 2022-01-08 64.119.25.232

Үнэн

Avatar

Заагч 2022-01-08 202.9.47.158

Хог вирус хятад л Монголыг ингэж бутаргах аюултай дор баахан х***а гамингийн шээс хаягдлуудыг вирус хятадтай нь устгавал таарна.хог вирус хятадууд Монголоор хальжээ.

Avatar

Заагч 2022-01-08 202.9.47.158

Ovgon х*******н хамсаатнуудын хийсэн вирус хятадын хагалан бутаргах арга байхаа хог вирус хятадыг устгавал дэлхий цэвэршинэ.зохион байгуулалттай т*******т ажиллагаа байна алуурчдыг шууд буудах хэрэгтэй алуурчдыг харсаар байгаад буудуулдаг ямар мал байх вэ?

Avatar

Зочин 2022-01-08 59.153.114.188

Зэвсгэлсэн гадаад дотоодын алан хядагчид,төрийн эрхийг хууль бусаар булаах зорилгоор,маш нарийн зохион байгуулалттай,төр,хууль,цагдаа банк санхүү нийгэм цэргийн болон улсын онц чухал обьект рүү дайрч , олон хүмүүс алж шархдуулан,нийгэм хувийн өмчийг тонон дээрэмдэж шатааж түүвээж, самуун дэгдээж байгаа нь ард түмний тэмцэл биш,харин ард түмний эрх ашгийн эсрэг үйлдэж буй маш аюултай гэмт хэрэг.Үүнийг дэмжигчид тухайлбал барууныхан, манай ардчилагчид бол эдний хамсаатнууд болно.

Avatar

Зочин 2022-01-08 59.153.114.188

Алан хядагчидтай хэлэлцээ хийх, найрсаг хандах арга үгүй. Дарж устгахаас өөр замгүй.

Avatar

Зочин 2022-01-08 59.153.114.188

Яахаараа ийм хэрэг АНУ, барууны орнуудад гарахаад гэмт хэрэг болж,хуулийн дагуу шийтгүүлж хариуцлага хүлээдэг,харин орос хятад казахстан монгол бусад оронд гарахаар тайван жагсаал, хүний эрхийн төлөө тэмцэлхөдөлгөөн, сайн сайхан үйлс болж хувираад байна аа.

Avatar

Зочин 2022-01-08 213.87.156.249

>>> Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

ЗОЧИН 2022-01-08 202.9.47.41

энэ бол ард иргэдийн жагсаал биш гэдэг нь удам тодорхой болж байна. жирийн иргэд жагсаалын үед хэзээ ч эмнэлэг, гал командын машиныг шатаахгүй,эмнэлэгийг бүслэн хаахгүй, мэргэн буудагчаар цэрэг цагдааг алуулахгүй, хүний толгой тасдаж аллага үйлдэхгүй!!!! т*******т үйл ажиллагаа гэдэг нь олон зүйлээр нотлогдож байгаа тул буудаж устгахаар өөр гарц угаасаа байхгүй.!!!! эсвэл улсаа сүйрэхийг зүгээр хараад сууж байх хэрэг үү??????

Avatar

Зочин 2022-01-08 124.158.94.88

энгийн иргэдийн тайван жагсаалыг террористууд хийсэн болж харагдуулахын тулд өөрсдөө гал командын машин шатааж, мэргэн буудагч ажиллуулсан байвал яах уу?

Avatar

иогэн 2022-01-08 64.119.17.58

диктаторуудыг үр удмаар нь төрийн эрхэнд гаргахгүй жирийн иргэлийн адилаар амьдруулах хэргтэй Путин лукашенко Назарбаев одоо энэ Токаев гэгч Алиев Эрдагон за тэгээд хүн хогнууд болох Ким Мадуро ,бердымухаммедов нарыг тэнгэр ниргэг

Avatar

Зочин 2022-01-08 59.153.114.188

Хэрэв ОХУ байхгүй бол барууныхан бусад орныг зажлаад тургина.Оросыг хамгаалж, түүнтэй санаа нэгд гэж Лукашенко хэлсэн. Дэлхийд улс орны тусгаар тогтнолыг Путин толгойлсон орос орон хамгааж байгаа.

Avatar

болдоо 2022-01-08 43.242.243.117

далчганачих юмаа … балиар үмхий хулмас долоогч ……

Avatar

Ovgon 2022-01-08 43.242.243.118

фашист оросуудын зориуд зохион байгуулсан үймээн байсан нь тодорхой боллоо. Казахыг тогтворгүй болгож цэрэг оруулж өөрийн хараат , цаашилбал өөртөө нэгтгэх фашист оросын маш нарийн боловсруулсан занганд хөөрхий казахууд уналаа.

Avatar

ЗОЧИН 2022-01-08 202.9.47.41

жагсаалд оролцогчдод мөнгө, энергийн ундаа тараасан, тэр ундааг нь уусан хүмүүс өөрийн мэдэлгүй болж, хагас галзуу болсон талаар баривчлагдсан хүмүүс гэрчилж байгаа шүү………..бас б** з****г тараасан ………..

Avatar

Зочин 2022-01-08 202.126.89.27

Bi AN N GISHUUN BISN GEXDEE AVILGAGUI SHYDARGA XYYLIIN OMNU TEGSH ERXTEI NIIGEMD AMIDRAXIN TYLD LYUVARCID JDUCID. AVILGACIDIIG BYYDAJ ALMAAR BN. JAGSAALIIG DEMJIJ BN

Avatar

Зочин 2022-01-08 202.9.40.5

АН-ынхан нийгмийг үймүүлж жагсаал цуглаан хийж Монголыг Казахстан шиг алаан хядаантай улс болгохыг хүсч байна. АН-ынхан засгийн эрхийг алдаж цөөнх болохоороо дандаа ийм зүйлд иргэдийг уриалж өөрсдөө гарч ирэхийг боддог. Нийгэм тогтворгүй байвал тэд баярлаж байдаг ийм л улс төрийн хүчин юм. Тийм болохоор иргэд УИХ-ын сонгуульд тэдэнд итгэл өгөөгүй. Бид 30 жилд хэн нь хэн бэ гэдгийг мэддэг болсон. Манай хасагууд олон юм ярих хэмжээнд хүртлээ томорсон байна. Бага ястан хир хэмжээндээ л байх ёстой

Avatar

Зочин 2022-01-08 124.158.68.42

Баттулга дагзад сайхан мэдээ байна. Дахиж гараад шоронгоор айлгаж Ерөнхийлөгчийн засаглалтай болно доо хараарай

Avatar

Зочин 2022-01-08 64.119.22.157

Орос америк сайн муу гээд л 2 талцаад солиороод байсан. Одоо хасагустан гэж нэг нэгнээ хараацгааж байна уу. Талцах яасан ч дуртай юм. Монголчууд богино бодолтой амархан хүмүүс юм. Би хүсвэл Путиний тухай худлаа ч хамаагүй комёнтловол 2 хуваагдаал орилцгоож өгнө дөө. Аяа та нар яасан үмхий санаатай мөртөө гэнэн бэ.

Avatar

Зочин 2022-01-08 202.21.108.46

Монголд ирсэн гадныхан яг ингэж дүгнэдэг, өмхий мөртлөө гэнэн, агсан мөртлөө аймхай, бялдууч мөртлөө хулгайч, сагсуу мөртлөө ядуу гж.

Avatar

Зочин 2022-01-08 111.220.50.43

Одоо манай АН орк лайвист Мөнхэрдэнээр толгойлуулаад Казахстан шиг болгох гээд нэг ухасхийгээд үзэх л зам үлдээд бгам биш үү??!! Ккк.

Avatar

Зочин 2022-01-08 202.21.108.41

Назарбаевийн хаант засаглал нуран унаж оросын дэмжлэгтэй засаглал нь шинэчлэгдэж байгаа юм байгаа биз. Дараа нь Назын 30 жилд сайхан амьдарч байлаа гээд түүх ярьцгаах биз. Цаг үе эргэж л бдг хорвоо доо. Амгалан тайван нь хурдан тогтох болтугай.

Avatar

хүннү 2022-01-08 202.179.26.100

Ард түмэн жагсаж “шатдаг хийн үнээ буулга” гэсэг байна. Шаардлагыг нь хүлээн авч ээ, гэтэл жхгсагчид улам даварч дээрэм тонуул, галдан шатаах, хорлон сүйтгэр үйл ажилгаа явуулаад зогсохгүй хүний амийг олноор нь бүрлэглээ. Үүнд НҮБ гуай юу гэмээр байна, ингэх нь зөвүү? шатаагаад л дээрэм тонуул хийгээд л , алан хядаад л байг уу? Тайван жагсаал үр дүнд хүрсэн. Одоо тероризм явагдаж байна.

Avatar

Зочин 2022-01-08 59.153.114.188

Төрийн болон цэрэг цагаа хууль сахиулах мөн олон нийтийн байгууллага ,улс иргэдийн өмч рүү зэвсэглэн халдаж, шатааж устгаж түйвээж,хулгай дээрэм хийж,бүр цөөн биш хүний аминд хүрч, үй олон хүний эрүүл мэндийг хохироож байгаа нь тайван жагсаал цуглаан биш, хууль бус маш ноцтой аль ч талаар зөвтгөх аргагүй харгис зэрлэг гэмт хэрэг.Ямар ч үйл ажиллагаа хуулийн хүрээнд явах ёстой. Ардчилал бол дураар авирлах явдал биш.Хууль бол улс орны амжилтын үндэс гэж дэлхийн соёлт бүх оронд үздэг.

Avatar

уншигч 2022-01-08 64.119.24.246

элэнцгийн чин т*******т халдлага ард түмний эсэргүүцэл гээч малаа

Avatar

б 2022-01-08 139.5.217.166

Эргүү дагзаа гадны зохион байгуулалттай бослого. Хажуугаар нь тонуулч, атаач гуйлгачин оркууд.

Avatar

Зочин 2022-01-08 202.126.90.2

КАЗАХСТАНЫ ЕРӨНХИЙЛӨГЧ ТУСГААР ТОГТНОЛОО ӨӨРӨӨ ҮГҮЙСГЭЛЭЭ, ДЭЛХИЙН ШИВШИГ БОЛОВ ОО. ОРОСЫН САВРААС ХЭЗЭЭ Ч ГАРАХГҮЙ ЮМ БАЙНА

Avatar

Зочин 2022-01-08 59.153.114.188

Харин Казахстан барууны хөрөнгөтний савраас чөлөөлөгдөх,тусгаар тогтнолоо хангах замаа олж бах шиг байна

Avatar

б 2022-01-08 139.5.217.166

Харин ч Украйны араас орж дампуурсангүй. Лалынхан даварвал бүүр аюултай. Нам дарах хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2022-01-08 202.126.88.236

х** үхэр

Avatar

Зочин 2022-01-08 66.181.180.134

Капитолын жагсаал цуглааныг АНУ яаж дарсан шиг л асуудлыг шийдэх ёстой.

Avatar

Бидэн 2022-01-08 70.93.178.224

Тайван жагсахгүй хүний амь хөнөөж бхад уу тайван жагсвал ийм бдалд хүрэхгүй шүү

Avatar

Тэр жагсагчид нь энгийн 2022-01-08 70.93.178.224

Тэр жагсагчид энгийн н ард түмний амь хөнөөж иргэдийн эд хогшлыг сүйтгж бгаа бол тэдэнтэйтэмцэхээсөөр аргагүй шш хүний амь хөннөөж бга жагсагчдыг зөвтгөх аргагүй

Avatar

Арчаагүй ялзарсан төрийн тод жишээ гэж энэ 2022-01-08 64.119.25.232

Монголын төр яг адилхан. Монголын төр ялзарсан, арчаагүй, иргэдээ боддоггүй. Монголын төрд шургалсан авлигачид Монгол улсыг хувийн компани шигээ үздэг болжээ. Монгол улс Ард түмэнтэй, Ард түмэн нь Эх орондоо хайртай гэдгийг дураараа дургиж байгаа эрх баригчид өдөр бүр санаж байгаарай !

Avatar

Зочин 2022-01-08 64.119.23.117

Tsetserheh yah ve Uuriiguu l hichee

Avatar

зочин 2022-01-08 192.82.68.221

Казакууд маань оросын хараатаас гарч чадашгүй нь дээ. Орост ч ийм юм болж мэдэх л юм. Путин Назарбаяв хоёр адилхан л дарангуйлагчид шүү дээ. Гэхдээ Назарбаев нас ахиж суларсан бол Путин ид хүчтэй дээрээ байгаа. Оросууд мэддэгч айдаг юм билээ. Аргагүй дээ хатуу шүү дээ. Оросын дэглэм хэзээ нэгэн цагт нурах байлгүй дээ. Тэд ч бас ухаалаг хүмүүс. Монголчууд ядуу, дорой байх тусмаа л Хятад, Орос хоёуланд ашигтай.

Avatar

Зочин 2022-01-08 202.126.89.23

Цагаандайн сайхан Казакстан минь

Avatar

Зочин 2022-01-08 66.181.161.67

Бүс нутагтаа Путинтээ эн зэрэгцэн зиндаархаж чадах дарангуйлагч нь Назарбаев л байлаа …Назарбаевыг дарж авснаар Путин бүс нутагтаа үнэмлэхүй лидер , бүс нутгийн удирдагч боллоо …
Одоо Казакстаны бүх баялаг Оросуудын хараат болноо!!! …Дараагых нь Монгол ! .

Avatar

Зочин 2022-01-08 202.126.89.142

Баялаг дүүрч Монгол газар нутгаа хятадуудад алдаж хятадын эрлийзээр хүн ам өсч бн салхитын мөнгөний орд сая дээрэмдүүлдэг 1.2 тэрбум гээд хятадын асар их мөнгө эргэлдэж бн оросоос том компани хэлээч монголыг ргэн

Avatar

Зочин 2022-01-08 192.82.85.217

Ard irgediinhee taivan jagsaaliig darahiin tuld,bas huuchi deglemee avch uldehiin tuld erih barigchid ni uursduu zohion baiguulalttaigaar jagsaaliig zambaraagui bolgood etsest ni tsereg oruulj hucheer darj bn

Avatar

Зочин 2022-01-08 58.64.47.11

Токаев хүчний байгууллага, тусгай албадын хяналтад байдаг гэмт хэргийн бүлэглэлүүдийг жагсагчид дотор шургалуулан үймээн самуун, тонуул дээрэмдэлт болгож хувиргасан гэж экспертүүд мэдээлж байна!! Токаев үүнийгээ ашиглан жагсагчдыг террористууд гэж нэрлэн жагсагчдыг буудаж а**х (стрелять на поражение) тушаал өгчээ!! Путин Чечен, Украинд дайтаж явсан хөлсний цэргүүд (алуурчид)-ийг Казахстанд оруулжээ. Алматын гудамжинд алуулсан иргэдийн цогцос хэвтсээр байгааг ТВ харуулав!!!

Avatar

Зочин 2022-01-08 58.64.47.11

Токаевтай хамтран найруулсан энэ үймээнээс Путин маш том хожоо олж авлаа: Оросын улс төрчид нь оросын цэрэг Каз-аас мөд гарахгүй, "орос иргэдийнхээ эрх ашгийг хамгаалах" нэрээр байнга сууж үлдэхээр шийдсэн гэнэ!! Хэзээ нэгэн цагт гарлаа гэхэд оросууд Каз-ны хойд нутгуудыг салгаж аваад гарах гэнэ!!! Токаев эх орноосоо урважээ!! Монголд ийм сценари бий болох боломж бий юу??? Эрх биш парламентийн засагтай ухаантай юм болохоор арай гайгүй болов уу? Гэвч их л болгоомжтой байх хэрэгтэй дээ!!!!

Avatar

Зочин 2022-01-08 66.181.161.67

Бэлээхэн ЖЕНКО хулгайчч байхад Монгол хаашаа зайлах вэ дэ ..!

Avatar

Onoch 2022-01-08 202.126.89.63

Далай лам уу даа?

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж